Opowieści z Asgun [VX]
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Opowieści z Asgun [VX]
A ty mnie:
"To, ze chcesz narzucic tworcom sposob tworzenia jedyny sluszny, zaaprobowany przez ciebie - tak srednio."
To znaczy, że chcę grę z tym lol nic ponadto. W końcu ktoś taką zrobi jak będę truł :D A po co ja truję bo chce grać w końcu w taką grę.
Pseudo Filozofie ?
"To, ze chcesz narzucic tworcom sposob tworzenia jedyny sluszny, zaaprobowany przez ciebie - tak srednio."
To znaczy, że chcę grę z tym lol nic ponadto. W końcu ktoś taką zrobi jak będę truł :D A po co ja truję bo chce grać w końcu w taką grę.
Pseudo Filozofie ?
- Noruj
- Posty: 1243
- Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Opowieści z Asgun [VX]
Kolejne odcinki telenoweli "Ach ten X-tech" proszę kręcić na PW.
Zostawcie mój temat : <
Zostawcie mój temat : <
- Noruj
- Posty: 1243
- Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
- puniek
- Posty: 153
- Rejestracja: 05 sty 2011, 08:56
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Opowieści z Asgun [VX]
Rawr, jestem na tak. Niesie mi na myśl pułapki z „Riviera: The Promised Land”, a to doprawdy, było zabawne (mimo, że na początku w większości kończyło się to zaniżeniem statystyk bohaterów przez moje pudłowanie).
W ogóle cały projekt, z swoim klasycznym podejściem do jRPG i niektórymi intrygującymi pomysłami (niestandardowana mana) zapowiada się ciekawie i w ogóle, mam ochotę spróbować choć pierwsze pięć minut. (Kochajmy komputer Ciasteczkowego Potworka i jego dziwna niechęć do gier spod RMVX...)
W ogóle cały projekt, z swoim klasycznym podejściem do jRPG i niektórymi intrygującymi pomysłami (niestandardowana mana) zapowiada się ciekawie i w ogóle, mam ochotę spróbować choć pierwsze pięć minut. (Kochajmy komputer Ciasteczkowego Potworka i jego dziwna niechęć do gier spod RMVX...)
Spoiler:
Autorka gier konkursowych z TA Project Extravaganza
(Zakażenie #1, Oddanie #6, Poznanie #8)
Redaktorka RMteki, opiekunka profilu FB (RPG Maker News Polska)
Ikonka: wi.wiu (IG)
(Zakażenie #1, Oddanie #6, Poznanie #8)
Redaktorka RMteki, opiekunka profilu FB (RPG Maker News Polska)
Ikonka: wi.wiu (IG)
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: Opowieści z Asgun [VX]
Myślę, że to będzie dobra gra. Szkoda, że w nią nie pogram, chyba że uda mi się w VirtualBoksie odpalić (ale tam mam z dźwiękiem problemy)
- GameBoy
- Posty: 1769
- Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Opowieści z Asgun [VX]
Podoba mi się, że robisz takie walki jak np. ta z ostatniego screena. Ogólnie może być ciekawie.
@up: Zainstaluj windowsa. Problem solved.
@up: Zainstaluj windowsa. Problem solved.
-
- Posty: 38
- Rejestracja: 21 lis 2009, 16:29
Re: Opowieści z Asgun [VX]
Nigdzie nie widzę linka do dema = nie ma. A przydałby się, bo chciałbym zobaczyć dogłębniej tą walkę. Tak wygląda każda walka, czy to rodzaj jakiegoś honorowego pojedynku ?
Jeśli gra ogólnie jest w języku polskim, to czemu "press"? Nie mixuj języków.
Powtarzam, iż przydałoby się demo, bo tak to bo screenach nie ma zbytnio dobrego komenta.
Przeraziłem się tego pseudo-huda "Power".
#down
A dotychczas myślałem, że zapowiedzi to właśnie dema :O I dziwiło mnie, czemu w "Gry" są dema :D
Jeśli gra ogólnie jest w języku polskim, to czemu "press"? Nie mixuj języków.
Powtarzam, iż przydałoby się demo, bo tak to bo screenach nie ma zbytnio dobrego komenta.
Przeraziłem się tego pseudo-huda "Power".
#down
A dotychczas myślałem, że zapowiedzi to właśnie dema :O I dziwiło mnie, czemu w "Gry" są dema :D
Ostatnio zmieniony 15 sty 2011, 19:13 przez Devzan, łącznie zmieniany 1 raz.
What the fuck is wrong with me?
Linkin Theory
Linkin Theory
- Mikisi
- Posty: 319
- Rejestracja: 20 maja 2008, 17:45
Re: Opowieści z Asgun [VX]
Nie ma, dlatego też jest to w dziale "zapowiedzi" a nie "gry".Devzan pisze:Nigdzie nie widzę linka do dema = nie ma.
- Noruj
- Posty: 1243
- Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Opowieści z Asgun [VX]
70 map.
Ostatnio nie miałem za wiele czasu, także prace trochę zwolniły.
Testerowi czas gry na ten czas wyniósł 1,5 godziny.
Także to także. No... zapodaje screena.
Ostatnio nie miałem za wiele czasu, także prace trochę zwolniły.
Testerowi czas gry na ten czas wyniósł 1,5 godziny.
Także to także. No... zapodaje screena.
- Fehu
- Posty: 333
- Rejestracja: 24 lip 2010, 10:58
Re: Opowieści z Asgun [VX]
Noruj 2011 w kącie psuje efekt.
Samotność nie ma nic wspólnego z brakiem towarzystwa.
- Paul Remarque
- Paul Remarque
- Foxik
- Posty: 139
- Rejestracja: 20 sty 2010, 15:30
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Opowieści z Asgun [VX]
No nie wiem. Dla mnie beznadziejnie wyglądają te poucinane głowy :/
- Noruj
- Posty: 1243
- Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Opowieści z Asgun [VX]
Niedawno zakończyły się beta-testy aktualnej wersji gry.
Oto wypowiedz testera z rmxp(gdzie tylko ma konto)
PS:
Oto wypowiedz testera z rmxp(gdzie tylko ma konto)
Witam. Jestem osobą która ma przyjemność pracowania, nie to za dużo powiedziane, testowania i podpowiadania co nieco Norujowi przy tworzeniu jego projektu. Z tego powodu wypadało by napisać coś z ,,pierwszej ręki". A wiec po pierwsze jak to Noruj ma w zwyczaju, gdy się za coś bierze to prędzej czy później to skończy. Tak jest i tym razem, jestem pewny w 101% że gra się ukaże. Kiedy nie wiem niestety ale jest na co czekać. Moim skromnym zdaniem Opowieści z Asgun to dotychczas najlepszy projekt Noruja. Fragment(3 rozdziały) na których położyłem łapy uświadczyły mnie w przekonaniu że z projektu na projekt Noruj czyni duży progress. Szczególnie uwidacznia się to w narracji opowieści, niczego nie można być pewnym, pełno jest niespodziewanych zwrotów akcji. Tak naprawdę po 3 rozdziałach nie wiem co będzie dalej, ani o co tak naprawdę chodzi a to jest dobry znak. Cała fabuła nie rzuca nas od razu na głęboką wodę, jesteśmy stopniowo wtajemniczani w meandry zawiłej wyobraźni Noruja. Pomimo liniowości gra jest nieprzewidywalna i posiada kilka ciekawych drobnych smaczków. Co do mechaniki jest prosta, bardzo prosta a co się z tym wiąże miła, dzięki temu gra jest idealną odskocznią od znojów codziennego życia. A i co najlepsze nie uświadczyłem zbyt dużo błędów ale wiadomo że sam nie sprawdzę całej gry krok po kroku(dosłownie). Muszę przekabacić Noruja na wyższy poziom trudności(zgadzacie się?). Dobrze a więc żegnam, jeśli dostanę kolejną porcję grywalnego kodu to na pewno tu wpadnę. Cześć. SIŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁA
PS:
- Fehu
- Posty: 333
- Rejestracja: 24 lip 2010, 10:58
Re: Opowieści z Asgun [VX]
Słabiutka ta mini-recka. Twój tester nie ma zbyt wielkich umiejętności redaktorskich.
Nowy tajtyl znacznie lepszy, wręcz całkiem fajny.
Nowy tajtyl znacznie lepszy, wręcz całkiem fajny.
Samotność nie ma nic wspólnego z brakiem towarzystwa.
- Paul Remarque
- Paul Remarque
- Fear
- Posty: 850
- Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
- Lokalizacja: Białystok
Re: Opowieści z Asgun [VX]
Według mnie tester mógłby posiadać talent redaktorski na poziomie wypisywania swojej opinii, bugów itp. w myślnikach, równoważnikach zdań, jeśli tylko testowałby gry, tak jak testować powinien. Bardziej rażące dla mnie w tej wypowiedzi jest całkowite przecukrowanie, chociaż kto wie, może faktycznie gra jest niemalże pozbawiona błędów?
@Edit:
Title jest git, nie baw się więcej w jego zmienianie...
Sprawa dość sporna =].tester pisze:Tak naprawdę po 3 rozdziałach nie wiem co będzie dalej, ani o co tak naprawdę chodzi a to jest dobry znak.
@Edit:
Title jest git, nie baw się więcej w jego zmienianie...
- Noruj
- Posty: 1243
- Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Opowieści z Asgun [VX]
Jaka recka?XDSłabiutka ta mini-recka.
To krótki opis relacji z testów, po czorta ktoś od sprawdzania błędów ma pisać piękne recenzje?
A błędów praktycznie ma, ale mówimy o mechanice. Nic nie wywala z gry itd.