[RM2k3] Saga Demonów [16+]

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: Kleo, Dragon Kamillo, GameBoy

Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo)
Posty: 1666
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: [RM2k3] Saga Demonów [16+]

Postautor: GameBoy » 20 cze 2016, 20:47

Na końcu nie było numerku. :v

Rozmowa w walce kojarzy mi się z pierwszą Personą (i pewnie innymi grami z serii Shin Megami Tensei, ale nie grałem).
Świetnie to wygląda, tylko stonowałbym trochę teksty bandytów, bo teraz są trochę żenujące (chyba, że to tylko ja po raz kolejny nie łapię klimatu gry xd).
http://www.rmxp.vot.pl -> kopia RMXP

To Twój projekt, więc, do jasnej cholery, weź wreszcie za niego choć odrobinę odpowiedzialności. - Kleo =)
Ponoć w jaskiniach koło rysunków ściennych przedstawiających mamuty można było zobaczyć "scena umiera". - Noruj =)
Awatar użytkownika
AkiNebula_e

Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Dema (miejsce 1)
Posty: 345
Rejestracja: 23 cze 2011, 01:46
Lokalizacja: Krotoszyn

Re: [RM2k3] Saga Demonów [16+]

Postautor: AkiNebula_e » 06 lip 2016, 17:52

Maj abyc takie, to najgorsze smiecie i patalachy tamtejszej krainy, ktore zeruja na kryzysie, ktorego widmo nad nia wisi. To Lotry, nie sa grzeczni ani elokwentni. Kasa albo.... no wiadomo. Gra nie jest miła, w drugim rozdziale, po dotarciu do ruin Bengrazi mamy sceny patologii i upadku moralności, w świecie skazanym na zaglade (prochy, wykorzystywanie kobiet itp. zero poprawnosci politycznej, pokazuje bestialstwo takim jakie jest).

edit1
https://youtu.be/FzJEz5NmfkA
Awatar użytkownika
Herion10
Posty: 84
Rejestracja: 18 maja 2013, 20:19
Lokalizacja: Terdania

Re: [RM2k3] Saga Demonów [16+]

Postautor: Herion10 » 06 lip 2016, 19:52

Sens etykietki [16+] w grze z pikselową grafiką, gdzie żadne dziecko nie rozpozna co jest krwią a co ketchupem, jest takie same jak głosowanie na przyjęcie Donalda Trumpa jako prezydenta USA. Jedyne co takie dziecko może się przestraszyć to dźwięku krzyku mając na sobie ustawione na max słuchawki lub głośnik (co kto woli). Jak już tworzyć horror to lepiej z bardziej realistyczną grafiką, a nie atakuje aż 16 pikseli na ekranie monitora grupę ponad milionów protonów i neutronów :? . Trochę logiki panie i panowie.
Daj wiarę w siebie innym, a oni osiągną coś wielkiego.
Hengort - wojna demonów (0.2%)
Hengort - starożytne katakumby (0.001%)
Awatar użytkownika
AkiNebula_e

Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Dema (miejsce 1)
Posty: 345
Rejestracja: 23 cze 2011, 01:46
Lokalizacja: Krotoszyn

Re: [RM2k3] Saga Demonów [16+]

Postautor: AkiNebula_e » 06 lip 2016, 20:19

Gra zawiera pełno-rysowane grafiki, sugestywny oraz cięzki język, oraz rysowane sceny na granicy erotyzmu. Druga sprawa, to nie horror. Trzecia, młodsi nie zrozumieliby nawet sensu tej gry i wielu ukrytych aspektów jej fabuły oraz nawiązań.
Awatar użytkownika
Herion10
Posty: 84
Rejestracja: 18 maja 2013, 20:19
Lokalizacja: Terdania

Re: [RM2k3] Saga Demonów [16+]

Postautor: Herion10 » 06 lip 2016, 20:38

AkiNebula_e pisze:Gra zawiera pełno-rysowane grafiki, sugestywny oraz cięzki język, oraz rysowane sceny na granicy erotyzmu.

Powiadasz "na granicy erotyzmu"? Ja bym to już dla ponad 18 lat zapowiadał, ale całej gry nie znam i jak ta granica mogłaby wyglądać. :roll:
AkiNebula_e pisze:Druga sprawa, to nie horror.

Wiem, że nie horror, choć było napisane "Universum łączy w sobie wszystkie elementy fantasy oraz sci fi, a czasem także horroru (nawiedzenia i interwencji rasy Arllian).".
Daj wiarę w siebie innym, a oni osiągną coś wielkiego.
Hengort - wojna demonów (0.2%)
Hengort - starożytne katakumby (0.001%)
Awatar użytkownika
AkiNebula_e

Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Dema (miejsce 1)
Posty: 345
Rejestracja: 23 cze 2011, 01:46
Lokalizacja: Krotoszyn

Re: [RM2k3] Saga Demonów [16+]

Postautor: AkiNebula_e » 07 lip 2016, 05:01

Jest nagosc i zblizenie, ale nie bedzie stosunku. Tak to wyglada. Gra ma zaledwie kilka niepokojacych momentow, ktore maja zaprezentowac rase potworow z super przestrzeni. Walka z nimi bardziej przypomina egzorcyzm, poniewaz to zle duchy o wiekszej gestosci. Mniejsza ze szczegolami. Proponuje w wolnej chwili przeczytac watek, projekt na przestrzeni lat zmienial sie. Poza tym o ile dobrze pamietam to byla prosba/sugestia Jazza bym tak oznaczyl temat.
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4110
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: [RM2k3] Saga Demonów [16+]

Postautor: Jazzwhisky » 07 lip 2016, 11:32

Nah, znaczek Wiek+ zasugerował w wątku ktoś inny (shadowly/BH?), ja mogłem co najwyżej zaproponować słowne ostrzeżenie/spoiler w stosunku do określonych obrazków przez PM.

Anyway, post Heriona trochę mnie zaskoczył, nawet miałem odpisać coś w stylu: "Zakładam, że w tym 16+ w grze nie chodzi tylko o elementy graficzne. A przynajmniej tak wskazywałaby logika, Panie i Panowie.", ale nie chciałem przypadkiem zaogniać dyskusji. :)

Swoją drogą, sporo gier z podobną grafiką (mam na myśli pixel art, a nie np. te nagie arty) zostało zbanowanych na świecie ze względu na to, co pokazywały piksele.

A już zupełnie na temat, fajne aktualizacje i edity, zazwyczaj przeglądam, ale jest tego tyle, że ograniczam się do klikania w linki, pewnie jak większość osób.
Zdecydowanie powodzenia w dalszym rozwijaniu produkcji.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo)
Posty: 1666
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: [RM2k3] Saga Demonów [16+]

Postautor: GameBoy » 07 lip 2016, 14:08

edit1

Nieźle to wygląda, ale obawiam się, że na dłuższą metę może być to uciążliwe. Czy te długie pokazywanie wyników rzutów kością jest naprawdę niezbędne? Dla gracza liczy się tylko końcowy wynik rzutu, a nie to w jaki sposób on przebiega, zwłaszcza, że nie ma kompletnie na to wpływu.
Same dialogi też moim zdaniem się dłużą. Po paru walkach staną się tylko uciążliwą przeszkadzajką wydłużającą już i tak długi czas walk (zmora jrpgów).




Swoją drogą, sporo gier z podobną grafiką (mam na myśli pixel art, a nie np. te nagie arty) zostało zbanowanych na świecie ze względu na to, co pokazywały piksele.

Dokładnie, wystarczy przytoczyć np. Custer's Revenge na Atari, chociaż historia takich gier pewnie zaczęła się jeszcze dawniej. =)


Jak już tworzyć horror to lepiej z bardziej realistyczną grafiką, a nie atakuje aż 16 pikseli na ekranie monitora grupę ponad milionów protonów i neutronów

Dobrze napisany horror będzie straszył niezależnie od grafiki. Poza tym korzenie gatunku w grach sięgają aż do stareńkiego 3D Monster Maze wydanego na komputer Sinclair, który miał wyświetlacz 64x48 (sic!) pikseli.
http://www.rmxp.vot.pl -> kopia RMXP

To Twój projekt, więc, do jasnej cholery, weź wreszcie za niego choć odrobinę odpowiedzialności. - Kleo =)
Ponoć w jaskiniach koło rysunków ściennych przedstawiających mamuty można było zobaczyć "scena umiera". - Noruj =)
Awatar użytkownika
AkiNebula_e

Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Dema (miejsce 1)
Posty: 345
Rejestracja: 23 cze 2011, 01:46
Lokalizacja: Krotoszyn

Re: [RM2k3] Saga Demonów [16+]

Postautor: AkiNebula_e » 07 lip 2016, 14:37

Nieźle to wygląda, ale obawiam się, że na dłuższą metę może być to uciążliwe. Czy te długie pokazywanie wyników rzutów kością jest naprawdę niezbędne? Dla gracza liczy się tylko końcowy wynik rzutu, a nie to w jaki sposób on przebiega, zwłaszcza, że nie ma kompletnie na to wpływu.
Same dialogi też moim zdaniem się dłużą. Po paru walkach staną się tylko uciążliwą przeszkadzajką wydłużającą już i tak długi czas walk (zmora jrpgów).


Walk będzie mniej, jak się jedna trafi podczas przechodzenia do innej lokacji to będzie dobrze. Za to będą lepiej nagradzane. Już o tym wspominałem, w systemach gdzie statysyuki graczy i wrogów są na zbliżonych poziomach , walki 1 lub 2 przeważnie wyczerpują zapas HP i MP. Więc trzeba się leczyć, a o kase w SD nie łatwo. Zobaczymy, sprawdzimy. Jeśli będzie to uciążliwe to dodam opcje wyłączenia dialogów w walce i zostawienia samych informacji o wynikach.

Informacja o rzucie jest i nie jest ważna. Gracz lubi widzieć (po sobie wiem), z czego ma premie, z czego karę, jak mu wyszedł rzut i ile mu brakowało, lub w drugą stronę. Dzięki temu gracz wie jak rozdawać statystyki, jakie zdolności brać bo widzi, jak ta mechanika na jego oczach działa.
Awatar użytkownika
Herion10
Posty: 84
Rejestracja: 18 maja 2013, 20:19
Lokalizacja: Terdania

Re: [RM2k3] Saga Demonów [16+]

Postautor: Herion10 » 07 lip 2016, 15:06

GameBoy pisze:
Jak już tworzyć horror to lepiej z bardziej realistyczną grafiką...

Dobrze napisany horror będzie straszył niezależnie od grafiki....

Dla mnie nie straszne są takie horrory, za bardzo się przyzwyczaiłem, lub mnie to nie kręci. W wielu horrorach z RM pojawiają się na chwilę realistyczne obrazki oka lub inne jak w grze "Mermaid Swamp". Trochę to może być straszne jak się bardziej wczujemy w fabułę.
Daj wiarę w siebie innym, a oni osiągną coś wielkiego.
Hengort - wojna demonów (0.2%)
Hengort - starożytne katakumby (0.001%)
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo)
Posty: 1666
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: [RM2k3] Saga Demonów [16+]

Postautor: GameBoy » 07 lip 2016, 15:33

Jeśli będzie to uciążliwe to dodam opcje wyłączenia dialogów w walce i zostawienia samych informacji o wynikach.

Niezły pomysł.


Informacja o rzucie jest i nie jest ważna. Gracz lubi widzieć (po sobie wiem), z czego ma premie, z czego karę, jak mu wyszedł rzut i ile mu brakowało, lub w drugą stronę. Dzięki temu gracz wie jak rozdawać statystyki, jakie zdolności brać bo widzi, jak ta mechanika na jego oczach działa.

O tym nie pomyślałem, masz rację. Tylko we fragmencie który pokazałeś i tak nie wiadomo za bardzo od czego zależna jest dana cyfra w rzutach.
http://www.rmxp.vot.pl -> kopia RMXP

To Twój projekt, więc, do jasnej cholery, weź wreszcie za niego choć odrobinę odpowiedzialności. - Kleo =)
Ponoć w jaskiniach koło rysunków ściennych przedstawiających mamuty można było zobaczyć "scena umiera". - Noruj =)
Awatar użytkownika
AkiNebula_e

Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Dema (miejsce 1)
Posty: 345
Rejestracja: 23 cze 2011, 01:46
Lokalizacja: Krotoszyn

Re: [RM2k3] Saga Demonów [16+]

Postautor: AkiNebula_e » 26 maja 2017, 20:02

Tru, zwracam honor. Dopisze po prostu w komunikacie cos w stylu:Wyzwanie [BLEF - Inteligencja]. Bedzie wiadomo jaki modyfikator za to odpowiada.

A co do samych cyfr, będzie to w samouczku wyjasnione przy pierwszym wyzwaniu.

Pierwsza cyfra to rzut kostek 2k6, druga to premia lub kara modyfikatora postaci (jesli ma obnizona ceche lub malo statystyki to bedzie kara), atrzeci to premia zdolnosci jesli sie takowa posiada.

edit1
https://youtu.be/2zD1ftIb4FE

Po wakacyjnej przerwie wracam do pracy.

edit2

https://youtu.be/a_EU-tSviZM

Ostatnie elementy rozszerzonego systemu walki. Szczegóły w opisie filmiku.

edit3

Ekran przegladania zdolnosci. Pelni funkcje czysto informacyjna.
Obrazek

edit4

Poprawione mapy lokacji:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

edit5

Krótka zajawka z walki z bossem 1 rozdzialu.
https://youtu.be/b8zGENP5Ga0

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości