[RM2k3] Barry Trotter

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: Kleo, Dragon Kamillo, GameBoy

Awatar użytkownika
Snickers
Posty: 21
Rejestracja: 07 maja 2010, 23:07

Re: [RM2k3] Barry Trotter

Postautor: Snickers » 16 sie 2011, 20:44

7+1 znaczy tyle co: słyszysz 7 różnych dźwięków, z różnych stron(z lewego ucha, prawego ucha, lub obu) i trzeba wcisnąć ten 1, który by logicznie kończyłby tą sekwencję. To bardziej jest na wyczucie i trzeba wcisnąć jeden z 3 klawiszy( nie w chwili gdy będzie czas 00:00, tylko wcześniej): klawisz w lewo(dźwięk z lewego ucha), klawisz w prawo(dźwięk z prawego ucha) i klawisz w dół (dźwięk z obu uszu). Najlepiej jak na kartce spiszesz sobie te dźwięki z których stron się wydobywają i potem sam rozgryź jaki to ma klawisz być. Tylko pamiętaj, że za każdym razem nie będzie ta sama sekwencja(zdarzenie losuje 1 z 2).
Awatar użytkownika
Leaf

Golden Forki 2011 - Zapowiedzi (miejsce 2)
Posty: 185
Rejestracja: 16 maja 2011, 16:43
Lokalizacja: Leaf Village

Re: [RM2k3] Barry Trotter

Postautor: Leaf » 16 sie 2011, 22:38

Ahaaaa... to dlatego, bo mam niesprawny jeden głośnik chwilowo <fail>. Ok dzięki :oops:
Nie jestem n00bem.
Jestem newbie.
---------------------------
Projekty:
CAMELOT
Ukończone w 100%. Link tutaj:
LINK
master miller
Posty: 928
Rejestracja: 02 maja 2008, 09:45

Re: [RM2k3] Barry Trotter

Postautor: master miller » 20 sie 2011, 17:23

Snickers mnie się zawsze wydawało, że esencją RPGów są dialogi, fabuła i system rozwoju postaci, a nie esploracja 50ha w poszukiwaniu jednego jabłka.
Awatar użytkownika
Snickers
Posty: 21
Rejestracja: 07 maja 2010, 23:07

Re: [RM2k3] Barry Trotter

Postautor: Snickers » 20 sie 2011, 21:25

W tej grze nie eksplorujesz terenu z powodu jakiegoś jabłka :-D . Chodzi mi o to by wczuć się w świat, w atmosferę bym tak ujął(poświęcić jej czas), bo jeżeli bym napisał co gdzie jak znaleźć itp. jakiś przysłowiowy Kowalski uruchomi to, przejdzie, powie ''fajne'' i na tym koniec, tyle się dowiem, a moja gra trafiła by do panteonu zapomnianych z powodu, tego że niczym nie wzbudziła by gracza :| . Żadnej trudności, myślenia i rozgrywka by była na tzw. jedno kopyto wtedy :-( .
Wracając w sedno twojej wypowiedzi, masz rację że fabuła, dialogi itp. też mają swoje zdanie w gatunku, ale grę robiłem pod Morrowinda, gdzie nie było często nakreślone gdzie masz cel (a większość osób i tak w to grała i im się podobało :mrgreen: ).

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości