[RM 2k3] Shadow

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: Kleo, Dragon Kamillo, GameBoy

Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 124
Rejestracja: 27 wrz 2010, 12:36
Lokalizacja: Lubin

[RM 2k3] Shadow

Postautor: Marcos » 29 paź 2011, 13:35

Shadow

Autor: Marcos
Gatunek: Horror
Obsługa: Rpg Maker 2k3
Cena gry: Twój mózg!

Fabuła:
Stan Michigan. Miasto Tabi Town, które niczym nie przypomina miasta... Jedno z miejsc, gdzie w ciemnościach, przez ulice przedzierają się hordy krwiożerczych trupów. Niewielka grupka ludzi walczy o przetrwanie. Wśród nich jest Ramzes, młody gangster i doskonały strzelec, który trafił do tego miejsca przez przypadek. Przedzierając się przez skażone wirusem miasta, razem usiłują uciec ze stanu i znaleźć bezpieczne miejsce. Lecz po drodze czeka na nich coś gorszego od piekła... Czy uda im się przetrwać? Czy znajdą bezpieczną przystań? Czy niebezpieczny wirus zawładnie światem?

Screeny:
1. http://img856.imageshack.us/img856/7131/shadow2.png

2. http://marcosik1992.deviantart.com/art/ ... 87640&qo=2

3. http://marcosik1992.deviantart.com/art/ ... 87640&qo=1

Muzyka:
Oczywiście odpowiednia do tego typu gier. Brana prosto z najstraszniejszych horrorów tego świata! Hmm... Podkład muzyczny będzie się zmieniał wraz z poszczególnymi akcjami. Rozszerzenie pliku: MP3/Wav

Efekty Dźwiękowe:
Ohhh zgrozo!!! Powiem tyle. Możecie już zacząć się bać. Krzyki, dziwne odgłosy, skrzypiące schody... Czego chcieć więcej ;)

Dialogi:
Dialogów nie czytamy, lecz słuchamy (PL). Zostały nagrane w WAV.

Credits:
-Marcos
-Colt
-Black Angel
-I inni.


Download (Shadow Beta Version 1.1 PL): http://www.mediafire.com/?4dcvu0nbah5nxtj
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2012, 20:15 przez Marcos, łącznie zmieniany 5 razy.
ObrazekObrazek
Mantiq
Posty: 428
Rejestracja: 21 mar 2011, 21:41
Lokalizacja: Mszanowo

Re: [RM 2k3] Shadow

Postautor: Mantiq » 29 paź 2011, 13:49

Ciężko mi było przeczytać fabułę, popraw czcionkę na czytelniejszą.Screeny - ładne.
Taka fabuła była tyle razy, że jeszcze nie zliczyłem.
Awatar użytkownika
Ska'ciu

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 3); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Sprite Contest 3 (miejsce 2); TA Sprite Contest 2 (miejsce 3)
Posty: 493
Rejestracja: 20 sie 2008, 16:27
Lokalizacja: The City in Forest
Kontakt:

Re: [RM 2k3] Shadow

Postautor: Ska'ciu » 29 paź 2011, 14:17

Jak wyżej + od siebie: Typowa zombiakówka, zobaczymy co z tego wyniknie.
Nie chce mi się ale staram się makerować... I tak już kilka lat xD
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
ObrazekObrazek
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 124
Rejestracja: 27 wrz 2010, 12:36
Lokalizacja: Lubin

Re: [RM 2k3] Shadow

Postautor: Marcos » 29 paź 2011, 21:39

Macie racje... Fabuła nie jest oryginalna :P Ale robię tą grę po to, by oderwać się i nie znudzić projektem Pokemon Marcos ^^ Drugi powód to zbliżające się Halloween!!!

Hhmm... ta gra to nie tylko strzelanie i uciekanie... Pojawią się różnego typu urozmaicenia, różne zagadki do rozwiązania. Shadow nie będzie wielkim projektem... Czas gry przewiduję na 20 minut :P

PS Czcionkę poprawię, obiecuję :D
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
gwrona1
Posty: 118
Rejestracja: 27 lip 2011, 19:17

Re: [RM 2k3] Shadow

Postautor: gwrona1 » 30 paź 2011, 08:51

Huh,kolejna zombiowa strzelanka...Wszystko zależy,jak to wykonasz.
Bo do mnie anioły wchodzą bez pukania i kawę mi słodzą uśmiechem...
Obrazek
Awatar użytkownika
Wexx
Posty: 172
Rejestracja: 15 lis 2009, 20:16
Lokalizacja: SanOK

Re: [RM 2k3] Shadow

Postautor: Wexx » 30 paź 2011, 15:25

Po screenach prezentuje się spoko, dobry mapping, fajny chipset i nie przesadziłeś z oświetleniem, a często się tak zdarza : P
Ten obrazek (title?) na samym dole mnie przeraził ^ ^
@up Jaka gra nie zależy od wykonania autora, lol :-P
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Leafman pisze: Nie jestem newbie!
Jestem n00bem!


Czytam większość tematów na tym cholernym forum, ale jestem zbyt leniwy, żeby odpisać...
Awatar użytkownika
Klonoa
Posty: 533
Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Re: [RM 2k3] Shadow

Postautor: Klonoa » 03 lis 2011, 15:10

Dopiero się zaciekawiłem kiedy na DeviantarT w grupie się pojawiły nieco insze skriny Shadow'a :D

Ale też domyślam się, że gra będzie trochę ważyć ponad pięćdziesiąt megabajtów przez MP3 i własno-głosowo nagrane dialogi jak i inne rzeczy.

W każdym razie po skrinach z komentarzami(?) bohatera utożsamiłem się już z tą postacią :D
Jeżeli ma być strasznie to mam nadzieje, że nie będzie żadnych NAGLE wyskakujących obrazków z krzykiem :/
Obrazek


Spoiler:
Awatar użytkownika
gwrona1
Posty: 118
Rejestracja: 27 lip 2011, 19:17

Re: [RM 2k3] Shadow

Postautor: gwrona1 » 03 lis 2011, 16:29

Marcos pisze:Dialogów nie czytamy, lecz słuchamy (PL). Zostały nagrane w WAV.

To poprawi klimacik.Jak jakaś powiedzmy,przechodząca po ulicy babcia (XD) zacznie krzyczeć,bo zobaczy zombiaka,to będziemy z przerażenia z krzeseł spadać :lol: .
Bo do mnie anioły wchodzą bez pukania i kawę mi słodzą uśmiechem...
Obrazek
Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 124
Rejestracja: 27 wrz 2010, 12:36
Lokalizacja: Lubin

Re: [RM 2k3] Shadow

Postautor: Marcos » 03 lis 2011, 23:00

Witam wszystkich w czwartkowy wieczór ^^ A może już noc... xD
Właśnie skończyłem robić intro :D Ahh... Mam nadzieję, że włączając grę spodoba się ono Wam.

Klonoa
Co prawda to prawda. Gra będzie troszkę ważyć. Ale chcę uzyskać jak najlepszy klimacik ^^
A jeśli chodzi o wyskakujące obrazki-Stanowczo NIE! :D Czyli GIT ^^

gwrona1
Hehehe... Liczę na to xD

Nowe screeny znajdziecie tu: http://marcosik1992.deviantart.com/gallery/33487640

Dobrej nocy życzę ;3

PS
To miał być malutki projekcik i data premiery miała się nie przesunąć... Ale obiecuję! Na weekend beta wyjdzie :D
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 124
Rejestracja: 27 wrz 2010, 12:36
Lokalizacja: Lubin

Re: [RM 2k3] Shadow

Postautor: Marcos » 06 lis 2011, 20:57

Cześć koledzy i koleżanki ^^
Tak jak obiecałem dziś leci link do krótkiej bety, wraz ze screenem, który znajdziecie na DA :3
Hhhmm... Napiszcie mi wszystkie wychwycone przez Was błędy, co Was gryzie, co nie pasuje itd.
Byłbym szczęśliwy jakby się również pojawiły posty z tym, co Wam się spodobało podczas gry ^^

Oke! Nie przeciągam już dłużej i zachęcam do pobrania gry:

Download BETA 1.0 (6.11.2011r.): http://www.mediafire.com/?q604s08s1u0k9xe
ObrazekObrazek
Solo Lee
Posty: 147
Rejestracja: 13 maja 2011, 03:49

Re: [RM 2k3] Shadow

Postautor: Solo Lee » 07 lis 2011, 01:56

Odpaliłem. Tnie mi się strasznie więc się nie da grać. Nie wiem co tam w tle chodzą za pętle, ale jak mój 2.6 Ghz procesor sobie z tym nie radzi to... może pożyczysz mi swój? :lol:

Mam też problem z czcionką. Jakiś brzydki badziew mi się wyświetla. Nie mam tej czcionki w Windows.

Pomimo tego, zapowiadało się ciekawie.
Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 124
Rejestracja: 27 wrz 2010, 12:36
Lokalizacja: Lubin

Re: [RM 2k3] Shadow

Postautor: Marcos » 10 lis 2011, 14:44

@Solo Lee

Em... eeem... Jak może Ci się ciąć skoro ja mam procesor Pentium Dual Core inside 1,6 GHz + 0,5 GHz... Do tego 2GB RAM ;P i mi się nie laguje >o<
Ale podejrzewam, że to wina mgły :P Jak Ci się chce, to włącz RM 2k3 i wywal zdarzenia z map z mgłami :P
A jeśli chodzi o czcionkę. Nie zmieniałem ją na żadną inną ._. Czyli mam jakąś defaultową

Przepraszam, ale czy inni użytkownicy mieli podobne problemy? :<
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Konrad112
Posty: 44
Rejestracja: 28 paź 2011, 13:23
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Re: [RM 2k3] Shadow

Postautor: Konrad112 » 10 lis 2011, 19:22

@Marcos

Ja nie miałem żadnych problemów, gra działała mi idealnie i bez żadnych lagów i jestem z tego dumny! :lol:

Wprost uwielbiam gry typu horror, wiec przeglądając forum znalazłem ten temat i zajrzałem.
Odpaliłem gierkę, i muszę przyznać ze nie żałuje, moim zdaniem gra nie wyszła ci źle, wręcz przeciwnie! :-D


PS: Z niecierpliwością będę czekać na twoje dalsze projekty, i życzę miłej pracy :-D
„Lepsza na Konrada głodnych wilków gromada niźli chłop w koszuli”

Spoiler:
Awatar użytkownika
Dox
Posty: 19
Rejestracja: 03 paź 2011, 13:01

Re: [RM 2k3] Shadow

Postautor: Dox » 13 lis 2011, 21:12

yyy ... mgła? Niestety nie doświadczyłem tego bajeru w grze - no chyba że jest on dopiero od pewnego momentu.

Czcionki co prawda są słabe, ale nie widzę jakiś strasznie rozwalonych, czy wręcz krzaczastych (pokroju japońskich czy chińskich znaków).

Co do lagów - nie uświadczyłem ich, a z tego co widzę, to mam nawet słabszy sprzęt od Marcosa.

No i na koniec: Jak zdobyć proch?... Może niedokładnie przeszedłem początkową fazę gry, ale starałem się sprawdzić każdy zakątek i nie znalazłem nigdzie go...

Btw. zapis dostarczony do gry: po wczytaniu go postać jest niewidoczna do momentu wywalenia połowy magazynka na strzelanie. Nie wiem czy to było celowe - tylko informuję.

A i jeszcze jedno, co do zapisywania stanu gry: wykonuje się go klawiszem [9], a nie [0] jak jest w początkowej instrukcji ;) No i menu zapisu pozostawia wiele do życzenia ;P

Edit:
Co do mgły rzeczywiście jest :) Po prostu nie zwróciłem na nią uwagi.
"Polak Polakowi nawet klęski zazdrości." ~Bogowie (2014)
Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 124
Rejestracja: 27 wrz 2010, 12:36
Lokalizacja: Lubin

Re: [RM 2k3] Shadow

Postautor: Marcos » 07 mar 2012, 09:07

Witam wszystkich ^^ Minęło dość dużo czasu. Od ostatniego postu, uporałem się z wieloma problemami w życiu prywatnym i znów zacząłem kontynuować projekt "Shadow". Dodałem i poprawiłem wiele rzeczy ;) A więc kolejna beta do waszych rąk trafi już niebawem. A co nowego już zrobiłem? O tym w dalszej części postu :)

Czas na odpowiedzi:

@Konrad112
Ja również uwielbiam gry typu horror. Najlepszą serią gier według mnie jest Resident Evil ^^ Od dziecka w tym siedzę i kocham wszystkie jej części :D A i dzięki za pochwałę ^u^

@Dox
Czcionki postaram się w nowszych wersjach zmienić na jakieś, bardziej klimatyczne. Proch? Wielu ludzi mnie już o to pytało. Pamiętasz policjanta w lesie, który jest przerażony widokiem zombie? Po prostu zabij glinę i przeszukaj jego zwłoki :D

Dzięki, że doszukałeś się błędu z zapisem. Naprawiłem już to i nie będzie się już zapisywać ani "0" ani "9". Stan gry zapiszesz tylko wtedy gdy znajdziesz maszynę do pisania tak jak w Residen Evil, ale to nie wszystko. Będziesz potrzebował też tych "krążków". Jeden krążek = jeden zapis.

Btw. zapis dostarczony do gry: po wczytaniu go postać jest niewidoczna do momentu wywalenia połowy magazynka na strzelanie. Nie wiem czy to było celowe - tylko informuję.

Dodawałem jakiś save? Jeśli tak to trzeba go olać, bo to pewnie test by sprawdzić poprawność skryptów.

Co nowego doszło?
1. Nowe lokacje
-Metro
-Nowe miasto
-Niektóre budynki są otwarte w starym i nowym mieście
2. Misje poboczne
3. Zmiana wyglądu systemu
4. Ruchome cienie chmur
5. Zmiana możliwości zapisu gry
6. Nowi przeciwnicy
-Nowe zombie
-Pierwszy boss
8. Nowe Udźwiękowienie
-Muzyka
-Efekty dźwiękowe

Co nowego jeszcze dojdzie zanim wyjdzie beta 1.1?
Ten temat pozostaje tajemnicą, jak fabuła tej gry ;]

I na koniec screeny:
1. http://marcosik1992.deviantart.com/art/New-screens-from-Shadow-Game-288591200
2. http://marcosik1992.deviantart.com/art/New-screens-from-Shadow-Game-288974691?q=gallery%3Amarcosik1992&qo=0
ObrazekObrazek

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości