Strona 3 z 5

Re: [Zapowiedź] Z archiwum Tsukuru

: 07 wrz 2012, 21:40
autor: Preki
Mechanika również odpowiada moim klimatom.
Żeby nie było jak z Czołgiem xD

Re: [Zapowiedź] Z archiwum Tsukuru

: 29 paź 2012, 19:46
autor: Preki
Krótkie, głupie pytanie - ktoś chciałby potestować trochę?

Re: [Zapowiedź] Z archiwum Tsukuru

: 29 paź 2012, 19:52
autor: X-Tech
Ja bym chciał się cieszyć full pełniakiem. Jeśli nie znajdziesz testerów to wchodzę w to.

Re: [Zapowiedź] Z archiwum Tsukuru

: 01 gru 2012, 12:28
autor: Preki
No, użytkownik Aszak von Triger przetestował właśnie całą grę, wyłapał pewne bugi które załatałem. I wychodzi na to, że zostało mi dopracować pewne dialogi, pododawać postaci... i będzie można wydać klepaną od sporego czasu grę.

Przypominam że tech-demo zrobiłem w na przełomie 2009/2010, jak jeszcze pracowałem nad Kościakiem, a w następnym roku zaczęła powstawać właściwa gra. W zasadzie "ZaT" jest efektem eksperymentowania z własnym ABS-em :wink: A pomysł, żeby to była gra scenowa wpadł poprzez wielodniowe przesiadywanie na IRC-u.

Tak więc stay tuned & brace yourselves :mrgreen: A new game is coming!

Re: [Zapowiedź] Z archiwum Tsukuru

: 01 gru 2012, 13:00
autor: Preki
UWAGA, UWAGA! (Doublepost, lol ,wiem)
Gra została już wydana!! Link znajdziecie poniżej...

http://pgstudios.cba.pl/?z-archiwum-tsukuru,11 (opis)
http://www.mediafire.com/?4dkhqid1ac19mq1 (link bezpośredni)

... oraz w pierwszym poście tematu.

Administrację/moderację proszę przeniesienie tematu do działu Gry.

Re: [2k3] Z archiwum Tsukuru

: 01 gru 2012, 15:54
autor: shadowly
Są problemy z system i w ogóle jak rozpoczynam grę to automatycznie pojawia sie gejm ouwer

Re: [2k3] Z archiwum Tsukuru

: 01 gru 2012, 15:59
autor: Preki
Właśnie odpaliłem u siebie i nie wywala mi żadnego gameoveru. System? Jak wspominałem, na chwilę obecną gra wymaga RTP (i to najlepiej tego twierdzowego, sry).

Re: [2k3] Z archiwum Tsukuru

: 01 gru 2012, 16:13
autor: shadowly
Alrajt, juz nie ma bledu, tylko widocznie zle zainstalowalem rtp

Re: [2k3] Z archiwum Tsukuru

: 01 gru 2012, 21:44
autor: X-Tech
trening w stylu metal gear virtual missions. ++ (Super)
miastko zbitek scenowych postaci i aluzja do scenowego internetu także na zewnątrz (jakieś spamthiry i titki). ++ (Super)
wreszcie gra w stylu autorskich twierdzówek z makera 2k3 ++ (OK)
(Mix kunio Rycerz Twierdzy z Green Leviathan i Black Demons) Jak ktoś nie wie o co chodzi daje podpowiedź:
Spoiler:
gra z humorem i ciekawe wykorzystanie postaci z sceny w grze ++ (OK)


Niektóre teksty scenowych NPC całkiem śmieszne, oddanie hołdu pracowitym osobistościom też dobre (Kvachu itp. Rave - budowanie im osobnych lokacji i żarty w związku z ich pracą na scenie) Ogólnie grafa i klimat dobre. Wiele pomysłów jest śmiesznych np: maszyna na odpadki od Rave w związku z Rave z gry. Najbardziej uśmiałem się na LastTurn, Zebra, Rave, FEI. Wdrożone pomysły z internetu scenowego do gry ukazane jako wirtualny świat. Internet jako świat rzeczywisty coś jak w "Czołgu"
Dobry motyw z biblioteką, którą prowadzi Stanior parę pomysłów jest całkiem genialnych to można przyznać inne są różne zależnie co kto lubi.


Gra jest o tyle ciekawa, że mamy tutaj spojrzenie na scenę okiem kogoś kto się na niej zgubił (postać przypomina te bohaterkę black demons), a nie jakieś stronnicze wyzywki. XD Dla kogoś kto jest ciekawy i kojarzy ludzi to będzie ciekawe i zabawne, a jak ktoś zrozumie, że część akcji jest wynikiem przepicia gry czatem, który prowadził Gamer2002 to będzie jeszcze fajniej.

Okej wychodzę sobie z miasta i co się zaczyna ? Walka XD

Walka. Walka dla mnie to survival horror. Ja na jednym ramenie potrafię przetrwać 3 ekrany przeciwników - uciekając przed nimi, bo walcząc to z 1 ekran. Króliki są jak piranie. Zatrzymasz się to cię otoczą. Można chyba spróbować partyzantki. Spróbuję.

Na plus to wybuchy po likwidacji wrogów (z contry XD)
Ogólnie mam motywacje, bo jest tu dobra muzyka, gra ma swój klimat.

Re: [2k3] Z archiwum Tsukuru

: 01 gru 2012, 22:16
autor: Noruj
Gdzie mogę znaleźć to rtp, którego gra wymaga?

Re: [2k3] Z archiwum Tsukuru

: 01 gru 2012, 22:29
autor: Preki
Noruj pisze:Gdzie mogę znaleźć to rtp, którego gra wymaga?
Póki co trzeba mieć twierdzowego 2k3. W międzyczasie może uda mi się sprawić aby gra była non-RTP, ale nie obiecuję - to jest cholernie trudne, w Czołgu też mieliśmy z tym kłopoty.

UWAGA
W jednej mapie mogą (co nie oznacza że muszą) zniknąć niespodziewanie drzwi, co uniemożliwia dalszą grę!
http://www.mediafire.com/?39y1k7lygyfcp51 - plik poprawiający buga!

Re: [2k3] Z archiwum Tsukuru

: 02 gru 2012, 15:19
autor: Kleo
Gram, ale jak długo jeszcze mi się uda, to nie wiem. Na króliczkach udało mi się dobić do 3 levelu, ale ramen skończył się nieodwołalnie. Ciężko było przed upierdliwcami uciec. Jeśli poziom trudności walk będzie rosnąć to nie dam rady:(
Na dachu domu Inqa widać wieko od skrzyni (że niby za domem stoi?). Można się tam jakoś dostać? Zdawało mi się, że szybko czytam, ale z tej planszy na początku zdążyłam tylko pierwszą linijkę...
Też mi pasuje perspektywa dziewczęcia zagubionego w scenowych meandrach;)

Re: [2k3] Z archiwum Tsukuru

: 02 gru 2012, 15:36
autor: Preki
Ale itemki przecież można kupować :-)

Re: [2k3] Z archiwum Tsukuru

: 02 gru 2012, 16:16
autor: Kleo
Preki pisze:Ale itemki przecież można kupować :-)
No nie domyśliłabym się.... Może dlatego, że akurat jakoś tak łażę po pustkowiu, a nie po centrum handlowym;)

Re: [2k3] Z archiwum Tsukuru

: 02 gru 2012, 16:40
autor: shadowly
Bardzo ładna oprawa graficzna i muzyczna. Poza tym dobrze wykonany BS. Jedyne czego mogę się doczepić to dialogi, które są mało szczegółowe(w którym konkretnie kierunku masz iść, etc)
i za mało odzwierciedlają charaktery niektórych postaci z TA.
Także odrazu po opuszczeniu miasta szkoła przetrwania dla prawdziwego twardziela.

Nie mam nerwów i wlosow mi juz brakuje w pewnych okolicach ciala, ale przejdę mimo wszystko