[2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Zombik

Golden Forki 2020 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2019 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki Special III - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 375
Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55

[2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Post autor: Zombik »

Tytuł: Rycerz Śmierci: Zew Krwi
Wersja RM: 2003

Kilka słów ogólnych:
Jakiś czas temu tworzyłem projekt o nazwie: Death Knight, który nadal leży w zbiorach tego forum. Czasem nadchodzi moment, w którym chce się wrócić do dawnych projektów, tyle, że ze zmienioną fabułą, lepszą jakością i ogólnymi zmianami. Człowiek ma inspiracje, gdy tu nagle mówi sobie: "Przecież usunąłem ten projekt jakiś czas temu". Bywa, ale chęci tworzenia tego i dobrnięcia, a przy okazji stworzenia z czegoś starego, czegoś zupełnie nowego były silniejsze. Zacząłem tworzyć projekt od początku, z lekko zmodyfikowaną fabułą, innymi lokacjami oraz lepszą jakością samej rozgrywki. Przejdźmy do rzeczy...

Fabuła cz.1:
Nieznany rok, nieznane królestwo, nieznana kraina. Dzień jak co dzień. Wszystko żyje własnym życiem, gdy nagle roznosi się wieść o śmierci króla. Wolą króla było, by władzę po nim objął szlachcic Lord Igor. Niestety w dzień przed koronacją Igor zostaje brutalnie zamordowany, a całe morderstwo zostało zatuszowane tym, że Igor nie chciał być królem i uciekł dzień wcześniej z królestwa. Nowym władcą zostaje Sir Victor, który maczał palce w śmierci owego szlachcica. Rządy Victora trwają już 5 lat. Przez ten czas królestwo, jak i cała kraina chyli się ku upadkowi. Ludność głoduje, a do tego wywiązało się wiele konfliktów z innymi mocarstwami. Nie mogąc patrzeć na bieg rzeczy: Nekromanta Morterius postanawia przyzwać z krainy zmarłych tego, który miał być władcą. Samego Lorda Igora.

Fabuła cz.2:
Lord Igor prowadzony przez Doglika (małego demona, sługę Morteriusa) dociera do wieży starego nekromanty. Chęć zabicia tego, który obudził go z wiecznego snu, szybko zamienia się w chęć ocalenia krainy. Igor dowiaduje się wszystkiego co działo się kiedy leżał w grobowcu. Nekromanta zleca mu zadanie ocalenia królestwa, jak i całej krainy. Morterius wyjaśnia, że Victor powołał do służby 5 generałów oraz siebie samego. Łącznie 6 ludzi. Pycha, chciwość i plugastwo spowodowały iż ludzie, którzy mieli chronić to miejsce stali się jego zgubą. Aby ocalić krainę wszystkich 6 generałów z Victorem na czele musi umrzeć. Jeżeli wszyscy z nich umrą to królestwo powstanie na nowo. Igor kierowany chęcią zemsty za swoją śmierć jak i chęć ocalenia miejsca, którym sam miał rządzić sprawiają, że rusza na własną krucjatę. Jego zadanie: Zabić wszystkich odpowiedzialnych za obecną sytuacje.

Rozgrywka:
Gra posiada własny battle system, który jest dość prosty w obsłudze. Inaczej jednak wygląda walka z bossami. Tutaj dość często występują różne sekwencje np: Trzeba zadać X obrażeń, wtedy nasz wróg ucieka na most. Teraz unikając strzałów musimy zniszczyć pale go podtrzymujące. Po udanej akcji most się zawala a nasz wróg spada w przepaść.
Niektóre walki będą jednak znacznie bardziej rozbudowane niż owy przykład i będą się składać nawet z 4-5 różnych sekwencji.
Poza walką pamiętajmy iż nasz bohater jest martwy, a w takim razie musi unikać wielu czynników. Między innymi: Wody (w, której spala sie natychmiast), Ognia (który powoduje bardzo poważne obrażenia), Święconych rzeczy (które sprawiają iż nie może się zbliżyć do pewnych miejsc/postaci a próba ataku kończy się źle dla nas samych).
Bycie nieumarłym ma też dobre strony. Jesteśmy znacznie silniejsi niż ludzie i dlatego Igor potrafi przesuwać różne ciężkie przedmioty, niszczyć dość masywne struktury oraz wyważać niektóre rodzaje drzwi.
Dzięki zabitym ludziom, możemy również dostać EXP, który przekłada się na poziom, który z kolei przekłada się na ilość naszych punktów życia. Po zabiciu delikwenta trzeba podejść do zwłok i wcisnąć akcje, a wtedy nasz bohater wchłonie dusze zabitego delikwenta.
Czym jest ta gra? Można by powiedzieć, że jest przygodówką, a także grą akcji, jednak nie zabraknie w niej również momentów zręcznościowych jak i logicznych.

Screeny:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

LINK do pełnej wersji (dowolny):
http://www59.zippyshare.com/v/13257520/file.html

https://www.box.com/s/x8px8fcm1j558rwx9g3e
Ostatnio zmieniony 07 maja 2013, 02:16 przez Zombik, łącznie zmieniany 5 razy.
Awatar użytkownika
Asuda
Posty: 316
Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Post autor: Asuda »

Hmm, troszkę przypomina mi to Legacy of Kain : Blood Omen.
Przynajmniej imię nekromanty podobne, i też jest opcja z wskrzeszeniem zabitego szlachcica.
Nie wiem czy gdzieś tam zaczerpnąłeś z tej gry wenę, czy nie - mnie to zwisa, ważne by fabuła byłą ciekawa, i gra grywalna - nie mam nic do zapożyczeń ;)

Co do fabuły, no zdaje się dość liniowa, bohater w którego się wcielamy eliminuje po kolei generałów jak i króla. Ale znając życie, nie zabraknie w niej intrygi.

Ten wskrzeszony następca tronu, jest nieumarłym?(zombiee) czy Wampirem?

Lubie systemy walki takie przygodowe - gdzie trzeba ogarnąć sposób na przeciwnika a potem tylko dobrze wykorzystać go w praktyce ;)

Co do screenów, no dużo ich nie ma, ale widać wiele niestandardowych grafik.
Ja mało co grałem w gry z 2k3 ale dla niektórych może to być jakiś +, że nie będą widywać podobnych lokacji czy po prostu nie odczują podobnego klimatu ;)
No poczekamy ;)
Zobaczymy ;)
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Post autor: Jazzwhisky »

Asuda pisze:Hmm, troszkę przypomina mi to Legacy of Kain : Blood Omen.
Hah, moje pierwsze skojarzenie, jedna z RM-gier sprzed wielu lat, silnie bazująca na tej serii.

Zapowiedź rozgrywki wygląda przednio, szkoda, że prawie cała reszta to nie moje klimaty. Powodzenia w pracy. =)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Zombik

Golden Forki 2020 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2019 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki Special III - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 375
Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Post autor: Zombik »

Tak. Bazowałem co nieco na serii Legacy of Kain, jednak sam pomysł stworzenia gry o nieumarłym i zabiciu szlachcica narodził się w mej głowie jeszcze przed poznaniem historii Blood Omen. Imię nekromanty przypomina tego z Legacy of Kain? Hmm... raczej inspirowałem się słowami "Morte", które może oznaczać śmierć, a końcówka "rius" w połączeniu z wieloma słowami nadaje tajemniczości oraz jak dla mnie świadczy o jakiejś potędze. No i tak zrodziło się imię. To, że przypomina nekromantę (zaraz sprawdzę jak miał na imię xD) Mortaniusa. (Jeny X_x. Faktycznie podobne) to zbieg okoliczności O_o.
No i tak. W grze jesteśmy Zombie. A dokładnie tytułowym Rycerzem Śmierci. (Death Knightem).
Awatar użytkownika
Ceres-chan

Golden Forki 2007 - Zapowiedzi (miejsce 2)
Posty: 112
Rejestracja: 28 paź 2007, 18:43
Lokalizacja: Wroclove
Kontakt:

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Post autor: Ceres-chan »

Uwielbiam takie klimaty i już nie mogę doczekać się dema :). Własny system walki to zawsze plus, ale ja zawsze z nim przegrywam ;), więc mam nadzieję, że nie popsuje mi rozgrywki. Powodzenia przy projekcie!

A mi fabuła od razu skojarzyła się z serią "Ravenloft" Christie Golden :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Asuda
Posty: 316
Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Post autor: Asuda »

Jazz nie lubi wampirów i nieumarłych - ale jestem Ciekaw dlaczego O_o? xDD
Cała seria LoK jest przezajebistą niekomercyjną produkcją jakich teraz mało - a biorąc z niej aspiracje na pewno nie grzeszysz. Wstawiaj jakieś screeny co jakiś czas dla podsycenia tych co w grę będą chcieli zagrać ;)
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
Awatar użytkownika
Zombik

Golden Forki 2020 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2019 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki Special III - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 375
Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Post autor: Zombik »

Screeny? Jasna sprawa, ale póki co udało mi się stworzyć demko. Intensywne prace X_x.
Oto link do pobrania. Czekam na wrażenia. :cry:

http://www.megaupload.com/?d=G8WBJ7JS
Awatar użytkownika
shadowly
Posty: 100
Rejestracja: 24 gru 2011, 19:31

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Post autor: shadowly »

Jestem ciekawy jak to wyjdzie. Aczykolwiek na screenach niewiele mogę sie dopatrzyć.
Btw. wspomniany Legacy of Kain ma lepszą i bardziej klimatyczna oprawę graficzną :D, ale nie żeby
kogoś tu obrazić :<.
Słyszałem że MegaPorn upadło ale Redtube jeszcze nie zamknęli, przed chwilą sprawdzałem. Jeszcze nie jest tak źle, ale dobrze że sobie za wczasu pornolów naściągałem na kompa. Ciężkie czasy dla fapowania nadchodza...
Obrazek
Awatar użytkownika
Ceres-chan

Golden Forki 2007 - Zapowiedzi (miejsce 2)
Posty: 112
Rejestracja: 28 paź 2007, 18:43
Lokalizacja: Wroclove
Kontakt:

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Post autor: Ceres-chan »

Muszę przyznać, że jestem pod bardzo pozytywnym wrażeniem. Klimat gry i fabuła współgrają. Grafika, mimo, że głównie bardzo standardowa, pasuje do całości - tak samo jak ścieżka dźwiękowa, która składa się na popularne utwory, w tym projekcie świetnie dobrane do sytuacji. Jedyne co mnie niestety rozczarowało, to tak jak się spodziewałam - system walki. Wszyscy wiedzą, że nie lubię ABS, ale z przykrością muszę stwierdzić, że nie potrafię zaatakować ani jednego agresywnego wieśniaka, przez co nie mogę przejść dema :(. Nie wiem, czy to tylko moje sieroctwo w tej kwestii, czy system jest po prostu zrąbany. Poczekajmy na inne opinie. Być może będziesz to musiał poprawić.

Duży plus za całą mitologię nieumarłych, którą przedstawiłeś w grze. Duży plus za wodę, choć myślę, że warto było by dodać, że chodzi o płynącą wodę. Stojącej nieumarli się nie boją (przynajmniej w mitologii słowiańskiej)
Obrazek
Awatar użytkownika
Zombik

Golden Forki 2020 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2019 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki Special III - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 375
Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Post autor: Zombik »

Z tą wodą to taki tam szczególik XD
A co do walki to system jest dość prosty. Trzeba kliknąć przycisk akcji w chwili kiedy wieśniak pojawia się w kratce przed bohaterem. Wtedy otrzymuje on obrażenia. Jeżeli to wróg podejdzie do nas pierwszy nim zdążymy kliknąć wtedy obrażenia otrzymujemy my. Ogólnie po każdym wyprowadzonym ciosie należy się odsunąć, obrócić i znów zadać cios w odpowiednim momencie. Nie jest to trudne.
Awatar użytkownika
Ceres-chan

Golden Forki 2007 - Zapowiedzi (miejsce 2)
Posty: 112
Rejestracja: 28 paź 2007, 18:43
Lokalizacja: Wroclove
Kontakt:

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Post autor: Ceres-chan »

Stary to jest mega trudne! Zwłaszcza, że leżysz już po 3 ciosach! Może trzeba nieco spowolnić reakcję przeciwnika?
Obrazek
Awatar użytkownika
Zombik

Golden Forki 2020 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2019 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki Special III - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 375
Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Post autor: Zombik »

Po prostu ustaw się 2 kratki, albo 3 przed nim tak by miał czas na dojście i klikaj energicznie enter XD. Wykonuj tą czynność póki nie padnie. xD A jeżeli chodzi o pasek życia to po każdym zabitym przeciwniku możemy pochłonąć Jego duszę. Wystarczy stanąć na martwym delikwencie i wcisnąć klawisz akcji. Zyskujemy wtedy doświadczenie, a za każdy poziom powiększa nam się maksymalny pasek zdrowia.
Dasz radę Ceres-chan. Ja w Ciebie wierzę XD
Awatar użytkownika
Ceres-chan

Golden Forki 2007 - Zapowiedzi (miejsce 2)
Posty: 112
Rejestracja: 28 paź 2007, 18:43
Lokalizacja: Wroclove
Kontakt:

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Post autor: Ceres-chan »

Okej udało mi się przejść demo :). Mylące jest info, że to ty musisz podejść pierwszy, kiedy jest odwrotnie. CHCĘ WIĘCEJ tego mordowania!!! Do niczego się już przyczepić nie mogę. Gra jest dla mnie jak wisienka na torcie. Owocnej pracy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Leaf

Golden Forki 2011 - Zapowiedzi (miejsce 2)
Posty: 185
Rejestracja: 16 maja 2011, 16:43
Lokalizacja: Leaf Village

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Post autor: Leaf »

Jak na grę o sztywnych to zostałem bardzo zaskoczony, bo nienawidzę tego klimatu a tu suprajs - zaj$%^ste.

Gra nie ma zauważalnych wad, chociaż niektórym system walki może się nie spodobać, ale dla takiego sieroty jak ja to jest plus.
Do kilku rzeczy się doczepie, ale to będzie tylko i wyłącznie hejtowanie i czepianie się pierdół:
- Mówi się "Przypomnę Ci", a nie "Przypomnie Ci".
- Często jak się włazi w rogi ekranu to widać inne pomieszczenie. Przesuń o parę kratek każdą lokacje.
- Miłym akcentem jest, że podczas masakry na wieśniakach naszym wielgachnym, kochanym mieczem leci muzyczka jakbyśmy bawili się z sarenkami na kolorowej łące pełnej złocistych kwiatuszków. STFU.
Po za tym gra jest super. Podoba mi się rozgrywka typu - Scenka - Masakra - Scenka z Masakrą - Scenka - Masakra - Scenka z Masakrą itd. Lubię też - kryształki x]. Tzn. na początku gry mamy postanowiony cel - "zabij iluśtam generałów". To tak jakby "zdobądź ileśtam kryształków". Niby niezauważalne, ale ja to uwielbiam.
Ogólnie zajechędogie ;] Jedno z lepszych dem, w które grałem.
Nie jestem n00bem.
Jestem newbie.
---------------------------
Projekty:
CAMELOT
Ukończone w 100%. Link tutaj:
LINK
Awatar użytkownika
Klonoa
Posty: 534
Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Post autor: Klonoa »

Dlaczego zawsze celujesz w takie historie i klimaty, które przyciągają ogólne zainteresowanie graczy? Dlaczego ja nie mam chociaż ułamka takiej zdolności? Dlaczego mam tak wielką samokrytykę dla swoich prac i porzucam je po kilku dniach robienia :/

Nie mam czego się uczepić po za kilkoma literówkami, ale CHAMSKA jest ta woda bo w nią wpadałem bo jestem przyzwyczajony że idę i postać mi stanie przed, a tu KLOPS i zanim się skapnę DED XD

I tak po za tym nie wiem czy to był jedynie mój błąd ale nie mogłem przejść dalej... nie wiem dlaczego. Może ktoś poda mi magiczną kombinację czterech przycisków.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Less Less Arte
Obrazek
ODPOWIEDZ