[2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Post autor: Rahim »

Lord Drachanel pisze:Jest to system, który ma (w wersji makerowej) przypominać walki z bossami, z różnych gier na konsole, gdzie dynamicznie, z jednym bossem walczy się na kilka sposobów, często w różnych następujących po sobie lokacjach.

Coś jak Island Adventure na nes'a?
Każdego bossa pokonuje się innym sposobem?
Awatar użytkownika
Zombik

Golden Forki 2020 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2019 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki Special III - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 376
Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Post autor: Zombik »

Nie wiem, nie grałem xD.
Teraz do głowy nie wchodzi mi również żaden konkretny tytuł. Może podam przykład zupełnie niezwiązany z Rycerzem Śmierci, a który wymyśliłem.

Jesteś jaskiniowcem i walczysz z bardzo mądrym pterodaktylem. Zaczyna się można by rzec standardowa walka. On atakuje Ciebie, Ty jego.
Kiedy HP pterodaktyla jest na odpowiednim poziomie, owy gad uznaje, że nie ma to sensu i wzlatuje na pobliską górkę, po to by odsapnąć, jednocześnie po chwili odpoczynku zaczyna szybko lecieć w nas celując dziobem (trafi lub nie, sekwencja jest powtarzana, czyli wraca na górkę i po np: 7 sekundach znowu atakuje i tak ciągle). Na placu gdzie znajduje się nasz bohater jest jednak spora ilość kamieni, dlatego w momencie kiedy pterodaktyl odpoczywa musimy je podnosić i rzucać w stworzenie, a ataków zwyczajnie unikać.
Następuje moment, w którym HP gada jest już bardzo niskie. Wtedy zwierzę postanawia uciec, jednak skrzydła już są dość zniszczone. Gadzina wspina się na wysoką górę i rzuca w nas kamieniami. Teraz nasz bohater musi wspiąć się na górę po różnych platformach jednocześnie unikając spadających kamieni.
Kiedy docieramy na górę pozostaje już tylko dobić pterodaktyla. I tak oto pokonaliśmy bossa.

Mniej więcej tego typu (różne) sekwencje są później w Rycerzu Śmierci.
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Post autor: Rahim »

Fikcja literacka~
Niby jak głupi jaskiniowiec ma dosięgnąć "mądrego" pterodaktyla w przestworzach powietrznych? XD
Chyba że to był mądry jaskiniowiec i zbudował pierwszą na świecie paralotnie, jednak wtedy miał by za ciężką maczugę i by spadł w dół XD
Awatar użytkownika
Zombik

Golden Forki 2020 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2019 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki Special III - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 376
Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Post autor: Zombik »

Pterodaktyl walczył z Nim na ziemi, gdyż myślał sobie, że głupi jaskiniowiec mu nic nie zrobi. Dopiero kiedy oberwał - uznał, że trzeba uciekać xD.
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special - Recenzje (zwycięstwo); Golden Forki Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 1001
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Post autor: Kleo »

Rahim pisze:Fikcja literacka~
Niby jak głupi jaskiniowiec ma dosięgnąć "mądrego" pterodaktyla w przestworzach powietrznych? XD
Chyba że to był mądry jaskiniowiec i zbudował pierwszą na świecie paralotnie, jednak wtedy miał by za ciężką maczugę i by spadł w dół XD
No raczej, że fikcja. Zwłaszcza, że w zapale doszukiwania się nierealistycznych szczegółów przeoczyłeś ten najgrubszy: że nie ma szans na bitkę jaskiniowca z pterodaktylem, bo te ptaszydła wyzdychały grubo przed pojawieniem się ludzkości;)
Ale to miała być tylko metafora/analogia obrazująca filozofię walki w grze, więc chyba realizm w niej nie bardzo jest potrzebny?
Awatar użytkownika
Zombik

Golden Forki 2020 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2019 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki Special III - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 376
Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Post autor: Zombik »

Już jest! Rycerz Śmierc: Zew Krwi gotowy w pełnej wersji!

Zapraszam do pobierania i komentowania. O_O Hiuu *zmęczony ociera czoło*

http://www36.zippyshare.com/v/43567466/file.html
Awatar użytkownika
Soul

Golden Forki 2019 - Pełne Wersje (miejsce 1); Konrad Championship (miejsce 1); TA Sprite Contest 4 (miejsce 2)
Posty: 526
Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Post autor: Soul »

Pełna wersja działa bez warunku posiadania RTP do makera 2k3?
Brawo wreszcie ukończona! :-D

Edit:
Znalazłem poważny błąd uniemożliwiający przejście gry.
W rezydencji drugiego generała (na zewnątrz) jest save point.
Po zapisaniu gry, wyjściu i wczytaniu postać sama włazi do wody i GAME OVER.
Cały czas tak robi, nawet po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu gry.

Edit2:
Dziwnym trafem klawisze znów zadziałały. Zapisałem grę wewnątrz budynku, a chwilę po tym straż mnie ubiła. Chciałem grę wczytać i znów to samo. Coś jest ze wczytywaniem, ale nie wiem co bo aktualnie nie mam pod ręką RM'a.
Awatar użytkownika
Zombik

Golden Forki 2020 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2019 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki Special III - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 376
Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Post autor: Zombik »

Tak. Działa bez RpgMakera xD.

Co do save pointów to dość dziwne O_o. Otworzyłem te które opisałeś w Makerze i nie widzę nic
niepokojącego.

- graj dźwięk: monster1
- pokaż menu zapisu

Nic więcej tu nie ma. Mi działa dobrze.
Poczekam na opinie innych. Może to jakiś pojedynczy, dziwny błąd O_O
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Post autor: Rahim »

Oh tytuł na który czekałem :D W pn pobiorę, zagram, ocenię ;)
gratulacje z okazji ukończenia projektu :D
lorak

Golden Forki Special - Premiery (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon VI (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon V (miejsce 3)
Posty: 241
Rejestracja: 18 lip 2011, 15:11

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Post autor: lorak »

Super! Już pobieram. Jak przejdę to może coś więcej napiszę :)
Awatar użytkownika
Soul

Golden Forki 2019 - Pełne Wersje (miejsce 1); Konrad Championship (miejsce 1); TA Sprite Contest 4 (miejsce 2)
Posty: 526
Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Post autor: Soul »

Przerzucę grę na innego kompa. Wtedy przekonam się czy ten błąd występuje jedynie ze względu na tamten komputer. Relację z tego zdam później :)
Awatar użytkownika
Klonoa
Posty: 534
Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Post autor: Klonoa »

Wszyscy przerzucają i pobierają później, a później nic nie piszą o tej grze.. odrobinę śmieszne
Less Less Arte
Obrazek
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Post autor: Jazzwhisky »

@bluemike - upewnij się, że nie masz żadnego kontrolera podpiętego przez usb, po objawach obstawiałbym, że problem leży po twojej stronie.

@Klonoa - minęło raptem kilkadziesiąt godzin od premiery, daj nam chociaż trochę pograć. ;)

@Lord Drachanel - jestem zainteresowany grą, stałe pytanie - ile czasu zajmie mi ukończenie całości?
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Post autor: Rahim »

to ja coś napiszę tylko zagram :D
AH! Tytuł musi się znaleść w Gońcu!:D
Szykuj kolejną grę:D
Awatar użytkownika
Zombik

Golden Forki 2020 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2019 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki Special III - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 376
Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Post autor: Zombik »

Rahimie, no wiesz... Tyle pomysłów XDDD Póki co odpocznę chwilkę xD.

Co do pytania Jazzwhisky'ego to czytając wszystkie dialogi, a nie tylko je pomijając to gra zająć powinna... ... ... 4 godziny grania non-stop. Gdzieś tak koło tego chyba. Demko się przechodzi tak w pół godziny. Policzyłem reszte wielkości lokacji i... tak mi jakoś wyszło.
To też zwyczajne dane "na oko".
Wszystko zależy też od sposobu gry, ilości dedów, wczytań itp.
ODPOWIEDZ