[2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: Kleo, Dragon Kamillo, GameBoy

Awatar użytkownika
ŻbiXs

Golden Forki Special - Dema (zwycięstwo)
Posty: 319
Rejestracja: 19 lis 2007, 11:37
Lokalizacja: odmęty internetu
Kontakt:

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Postautor: ŻbiXs » 09 sty 2012, 15:43

Klonoa pisze:Może ktoś poda mi magiczną kombinację czterech przycisków.


Wciśnij pierwszy i drugi od lewej. (No chyba że jest tu losowość...)

A, skoro już piszę, to wspomnę że czwarty nie ma dźwięku przy odkliknięciu. 8)
Awatar użytkownika
shadowly
Posty: 99
Rejestracja: 24 gru 2011, 19:31

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Postautor: shadowly » 09 sty 2012, 17:10

Niektóre teksty są przezabawne, ale pozwolę sobie nie łapać za słówka, czy tym podobne, bo zależy mi, abyś skończył ten projekt :<. A wiem, że będzie on twoim punktem odniesienia, kiedy weźmiesz się już za poważniejsze rzeczy.

Mam wiele problemów odnośnie skryptów, m.in. zbyt szybkich animacji, aha, i robisz zbyt proste lokacje!. Aczykolwiek historia trzyma fason.
Btw. Czekam na kontynuację.
Słyszałem że MegaPorn upadło ale Redtube jeszcze nie zamknęli, przed chwilą sprawdzałem. Jeszcze nie jest tak źle, ale dobrze że sobie za wczasu pornolów naściągałem na kompa. Ciężkie czasy dla fapowania nadchodza...

Obrazek
Awatar użytkownika
Zombik

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1)
Posty: 329
Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Postautor: Zombik » 09 sty 2012, 17:23

Co do wypowiedzi Leafmana:
1. Miało być "Przypomnieć Ci", ale nie wiem czemu urwało mi kreski do których sięga maksymalny tekst i czasem mi się literka urwie, bo za daleko pojadę X_x. Poprawi się.
2. No. Musiałbym poprzesuwać.
3. Dzięki ^^. A co do muzyczki tam to taki był zamiar XD

Co do wypowiedzi Klonoy:
Były literówki? Starałem się by nie było. A co do twego błędu to tak. Ten 4 przycisk robiłem 2 razy, bo za pierwszym razem coś sknociłem i w ogóle nie działał i przy drugim zapomniałem dać dźwięk. No i tam z tym "płotkiem" to zapomniałem ustawić zdarzenie na "dolne". Też poprawie. No, ale była jeszcze druga kombinacja na szczęście, o której powiedział Ci ŻbiXs.

Mów Shadowly. Jestem gotów na każdą krytykę xD. Zresztą chcę wiedzieć jak najwięcej, co by ewentualnie poprawić itp. Zbyt szybkich animacji? A tam były jakieś animacje? XD
Awatar użytkownika
shadowly
Posty: 99
Rejestracja: 24 gru 2011, 19:31

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Postautor: shadowly » 09 sty 2012, 17:49

Lord Drachanel pisze:Co do wypowiedzi Leafmana:
Mów Shadowly. Jestem gotów na każdą krytykę xD. Zresztą chcę wiedzieć jak najwięcej, co by ewentualnie poprawić itp. Zbyt szybkich animacji? A tam były jakieś animacje? XD


Odnośnie animacji, chodzi mi o zbyt szybkie znikanie i pojawianie się postaci z gry.
Radzę ci używać innych chipsetów, bo te są brzydkie, Kryptę zmień w ponure, zamglone cmentarzysko, aby dodać jakiegoś smaku grze.

Poza tym wkurzający battle system ;d, może nie miałeś tego na celu, ale cała gra to jest jedna wielka minigra wymagająca od gracza zręczności, aczykolwiek w tym przypadku notorycznego wciskania klawiszy. Także zabawa w ciuciubabkę mnie nie bawi...
Lepsze to niż nic, na takich platformach i tak nic nowego nie zrobisz ^^, ewentualnie zostaje podstawowy BS.

Chciałeś, to masz. :<

Aha, a takich literówek to ty się nie waż za często doszukiwać i poprawiać, tylko kontynuuj grę, bo jak narazie fabularnie przewyższa wszystko. Tracisz w ten sposób cenny czas.
Słyszałem że MegaPorn upadło ale Redtube jeszcze nie zamknęli, przed chwilą sprawdzałem. Jeszcze nie jest tak źle, ale dobrze że sobie za wczasu pornolów naściągałem na kompa. Ciężkie czasy dla fapowania nadchodza...

Obrazek
Awatar użytkownika
Zombik

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1)
Posty: 329
Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Postautor: Zombik » 11 sty 2012, 00:35

Ok. Dzięki za szczerą krytykę XD.
Póki co zapodaje kolejną porcję screenów. Tylko trzy, ale będę dawał stopniowo.
No i dostałem informację, że megaupload czasem nawala więc shostowałem jeszcze na gamefront:

http://www.gamefront.com/files/21171158 ... mierci.rar


Obrazek

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
shadowly
Posty: 99
Rejestracja: 24 gru 2011, 19:31

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Postautor: shadowly » 11 sty 2012, 08:28

Seksownie.
Aczykolwiek pomyśl może jeszcze nad innymi celami bohatera, a nie opierasz grę na zabijaniu niewinnych :<, bezlitośniku. Może jakieś zagadki?
Słyszałem że MegaPorn upadło ale Redtube jeszcze nie zamknęli, przed chwilą sprawdzałem. Jeszcze nie jest tak źle, ale dobrze że sobie za wczasu pornolów naściągałem na kompa. Ciężkie czasy dla fapowania nadchodza...

Obrazek
Awatar użytkownika
Asuda
Posty: 316
Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Postautor: Asuda » 12 sty 2012, 14:49

A "Victor" no imię jak imię.... Ale wampir z Underworld ma na imię Victor ;D
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
Awatar użytkownika
Zombik

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1)
Posty: 329
Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Postautor: Zombik » 12 sty 2012, 18:24

Zagadki? Przesuwanie kamienia na przełącznik Ci nie wystarcza!? XDDD
Na dość dużej ilości map będą różne łamigłówki, ale nie będą jakoś wybitnie trudne. A co do zagadki w ogólnej fabule to bo ja wiem. Właściwie ja już w głowie mam ustaloną całą fabułę i KAŻDY dialog. KAŻDĄ scenę i KAŻDĄ lokacje. Wystarczy tylko to przelać do makera. Jeżeli to satysfakcjonujące to powiem, że nie wszystko pójdzie tak prosto, by po kolei zmierzać do poszczególnych generałów i ich wytępiać. Sprawy się bardziej skomplikują.
A Victor...? No był. xD Tyle, że ten Victor z mojej gry to nie jest ani Zombie, ani Wampirem.
Awatar użytkownika
Ceres-chan

Golden Forki 2007 - Zapowiedzi (miejsce 2)
Posty: 112
Rejestracja: 28 paź 2007, 18:43
Lokalizacja: Wroclove
Kontakt:

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Postautor: Ceres-chan » 12 sty 2012, 18:39

Hmm może Victor jest jakimś rodzajem Allipa lub strzygą(takim typowym słowiańskim upiorem)? :3? Wampir, zombie, duch, ghoul, mumia, duch i lisz odpadają, więc zostają jak dla mnie te dwie opcje :P, chyba że wymyśliłeś coś oryginalnego.
Obrazek
Awatar użytkownika
Zombik

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1)
Posty: 329
Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Postautor: Zombik » 12 sty 2012, 20:21

ON JEST PO PROSTU CZŁOWIEKIEM XDDDD Niczym więcej.
Awatar użytkownika
Ceres-chan

Golden Forki 2007 - Zapowiedzi (miejsce 2)
Posty: 112
Rejestracja: 28 paź 2007, 18:43
Lokalizacja: Wroclove
Kontakt:

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Postautor: Ceres-chan » 12 sty 2012, 21:01

No faktycznie :P. Nie żyje od pięciu lat, a po mimo to chodzi i całkiem się trzyma ;), jest łysy i szary i lubuje się w ludzkiej krwi. Typowy człowiek ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Zombik

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1)
Posty: 329
Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Postautor: Zombik » 12 sty 2012, 22:05

To mówisz o Igorze. A wcześniał była wzmianka o Victorze. A to dwie różne postacie.
Igor to nieumarły, którym chodzimy, a Victor to zwykły człowiek, który przejął władzę w królestwie w haniebny sposób.
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4110
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Postautor: Jazzwhisky » 12 sty 2012, 22:12

Chłopi mnie zadźgali widłami! Tzn. tak podejrzewam, bo właściwie nic nie widać, te starcia to zdecydowanie najsurowszy element gry. Podpisuję się pod tym co napisał na ich temat shadowly, mnie odstraszyło skutecznie.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Zombik

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1)
Posty: 329
Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Postautor: Zombik » 12 sty 2012, 23:23

Opis walki, który napisałem w pierwszym poście chyba może mylić. Walka nie jest jednak trudna. Zdarzenie walki uruchamia się przez naciśnięcie przycisku (Akcja), jednak chłop ma "zwykły dotyk" dlatego trzeba go uderzyć zaraz po tym kiedy wchodzi na daną kratkę przed bohaterem. Po prostu czekamy na chłopa i wciskamy (możemy namiętnie wciskać akcje). Kiedy chłop będzie kratkę przed nami nie zdąży wejść na kolejną, na której stoi nasz bohater i to chłop oberwie. Powtarzamy tą jak nazwał Shadowly "ciuciubabkę" aż do pokonania delikwenta.
Jeżeli pozna się system to już leci jak z górki.
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1774
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Postautor: Dragon Kamillo » 12 sty 2012, 23:45

Przeszedłem. System walki leży. Należało by go poprawić. Należało by też zapisywać współrzędne każdego przeciwnika bo po tym jak zginą to po wyjściu z mapy i wróceniu na nią są w innych miejscach. Mapping jak na produkcje z ABSem jest dobry (nie raz tylko widziałem urywki innych pomieszczeń - no dobra to trochę przeszkadza i dziwnie wygląda). Nie ma tu zbędnych zapychaczy, a te co są pomagają w tej jakże niedopracowanej walce (lepiej jest zaatakować po schowaniu się w jakimś przejściu niż po cofnięciu się i odwróceniu). Jeśli nie chce ci się zmieniać BSa to dorób chociaż krok w tył aby walka nie szła tak długo. Grafika jest dobra, stylem wszystko do siebie pasuje i jest dobrze. Save pointy to też dobry pomysł (ale nie raz trochę denerwował gdy po zabiciu tego wójta byłem przeniesiony na następną planszę i nie mogłem zapisać). Czekam aż wyjdzie jakaś pełniejsza wersja.

A tak przy okazji to w tej grze nie ma muzyki czy ja miałem za cicho (dźwięki były)?

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości