Strona 4 z 7

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

: 27 lut 2013, 09:57
autor: Rahim
"Ta sala jest dziwnie magiczna"
Trochę to głupio brzmi jak dla mnie.
Można to zastąpić czym takim np. w tej sali wyczuwam pokłady nieznanej energii.
Czy coś w ten deseń.

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

: 27 lut 2013, 18:26
autor: Soul
Potwierdzam wypowiedź Igora:
"Łatwizna."
Walka jest za prosta. Wszystko opiera się na jednej zasadzie.
Przydali by się dystansowi przeciwnicy, tacy przed którymi strzałami można było robić uniki.

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

: 27 lut 2013, 18:35
autor: Zombik
Igor raczej nie jest bystrzakiem jeżeli chodzi o magię. Po tych jego słowach to Doglik mówi, właśnie coś w tym stylu co powiedziałeś Rahim xD.
Co do przeciwników to walka nie stanowi tutaj głównego wątku i w zamiarze nie miała być trudna. Widać to głównie w demie, jednak później robi się już trochę ciekawiej. Na przykład w grobowcu Meliacha, gdzie pewien Strażnik skarbu ma szybkość 2x większą od szybkości bohatera i trzeba go podejść logicznie, albo kiedy pewien z naszych wrogów zacznie przywoływać do walki anioły, lub też gdy... (nie zdradzę wszystkiego)

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

: 27 lut 2013, 20:36
autor: Rahim
Ah to chyba że :D
Gierka zapowiada się świetnie, zresztą ja kocham wszystko co wychodzi z 2k i 2k3 :D
No ale teraz na serio, bardzo podoba mi się wątek fabularny, właściwie to jest z ostatnio przejrzanych przeze mnie tu projektów pod względem fabuły najciekawszy :)
Co do mappingu to daruje sobie bo sam jestem w tym zielony.
No to buźka i życzę udanego projektu ;*

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

: 11 mar 2013, 01:04
autor: Klonoa
Naprawdę zabawnie jest widzieć jak jakiś stary porzucony projekt zostaje odnowiony żeby był zrobiony do końca.. tylko szkoda, że już zainteresowania nie ma tak dużego jak kiedyś :P

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

: 11 mar 2013, 09:30
autor: Rahim
Może kilka nowych obrazków z postępu i nowe demko za jakiś czas i temat się odświeży ;)
grałem w demko, krótkie strasznie, Igor robiony jest generatorem ;)

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

: 11 mar 2013, 09:53
autor: Klonoa
Autora projketuu niestety znam i wiem, że nie posiada on żadnych zdolności w kierunku grafiki gier 2D dlatego korzysta z gotowców i programów mogących dać mu możliwość zrobienia swojego projektu chociaż w pewnej mierze oryginalnym.

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

: 11 mar 2013, 09:58
autor: Rahim
Dlaczego "niestety"?
Jego gry mi się podobają, szczególnie Hocia bacio (Przepraszam jeśli przekręciłem)
Nie każdy musi mieć do wszystkiego zdolności, natomiast jego gry ciekawią, potrafi je przedstawić a fabuła ma sens, i wciąga. Bynajmniej ja mam takie zdanie ;)
Autor potrafi tworzyć gry na tematy które interesują i intrygują większość userów przez co jego projekty nabieraja na znaczeniu, szkoda tylko że tak często nie dodaje newsów na temat gier, przez co zostają odkładane na bo i nie każdy ma szansę się z nimi zapoznać bo dalej niż jedna strona gier nie chce im się popatrzeć ;)

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

: 11 mar 2013, 10:25
autor: Klonoa
Dlaczego niestety to zachowam dla siebie bo internet nie musi znać całego mojego życia prywatnego i tego co w nim się dzieje i pewnie nie zdziwi się autor jak będę mu życzył nie dokonczenia tego projektu.

I niestety tutaj masz rację że tworzy on unikatowe gry w RMie tylko szkoda, że są to małe rzeczy..

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

: 11 mar 2013, 20:03
autor: Zombik
Jestem blisko końca, ale ostatnio znów lekko zastopowałem, jednak... Dzięki Klono znów nawalam projekt pełną parą, a chociażby temu, by zrobić mu na złość i ukończyć go! XD
(I nawet nie próbuj mi podsyłać Rootkitów i backdoorów, by usunąć ten projekt z dysku XD)
I dzięki za Twoje słowa Rahim O_O. Poczułem się "miło" xD
Niestety... moją słabością jest głównie to, że mimo całej masy pomysłów (a jest ich multum) często brakuje mi weny do czegokolwiek. Pomysł siedzi w głowie, jak i cała fabuła i opracowane dialogi, ale nie ma sił do realizacji XD.

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

: 11 mar 2013, 21:13
autor: Rahim
Pożycz muzgu na godzinęzgram pomysły i wykonam wolnym czasem :D
Ah te waszeforumowe miłości :D

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

: 11 mar 2013, 21:33
autor: Dragon Kamillo
Fajnie, że to powstaje. Pamiętam demo i było całkiem dobre (oprócz tego niedopracowanego bs...). Ciekawe kiedy wydasz pełna wersję - bo wiem, że ją wydasz. Potrafisz przysiedzieć przy projekcie i dociągnąć go do końca, co zresztą już nie raz nam pokazałeś.
Dobra, teraz zacznę się czepiać:
http://img706.imageshack.us/img706/651/igor1.pngNie zgadza się w tej mapce wysokość ściany po prawej i lewej stronie.
Nie podoba mi się kolor czcionki (biały), widzę to w każdym twoim projekcie i po prostu nie podoba mi się to. Wolę gdy mamy różnokolorową czcionkę (chodzi o różne odcienie w jednej literze tak jak jest to w podstawowym windowskinie) - większości nie będzie to przeszkadzało, ale mi się nie podoba. A i jeszcze nie wszędzie jest to czytelne -> http://img811.imageshack.us/img811/2561/igor3.png
I w sumie nadal jestem ciekawy czy udało ci się coś zrobić z walką.

offtop
Spoiler:

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

: 11 mar 2013, 22:32
autor: Kleo
I w sumie nadal jestem ciekawy czy udało ci się coś zrobić z walką.
Ja też. Bo choć teoria jej prowadzenia wydaje się prosta, to jakoś nie idzie mi za dobrze przełożenie jej na praktykę:( A szkoda, bo też lubię gry Lorda Drachanela.

Offtop cd.
Spoiler:

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

: 12 mar 2013, 00:09
autor: Zombik
System walki jest jaki jest XD, ale za to stworzyłem sporą ilość dość (przynajmniej ja uważam) ciekawych sekwencji walki, które pojawiają się wraz z Bossami (w demie tego jeszcze nie ma). Jest to system, który ma (w wersji makerowej) przypominać walki z bossami, z różnych gier na konsole, gdzie dynamicznie, z jednym bossem walczy się na kilka sposobów, często w różnych następujących po sobie lokacjach.
Myślę, że jako tako mi to wyszło, co zresztą z pewnością sami ocenicie wkrótce.

Jeżeli chodzi o czcionkę to fakt... czasem mało widać, jednak umieszczenie tekstu w ramce również mi przeszkadza, z tego względu, że często owa ramka zasłania pewne zdarzenia. Widziałem jednak w wielu grach ramkę, która była w połowie przezroczysta, dzięki czemu tekst był całkowicie czytelny, a zdarzenia również odsłonięte. To jakaś specjalna grafika, czy zabieg RM? O_o Przydało by się.

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

: 12 mar 2013, 00:15
autor: Dragon Kamillo
Baza danych -> wygląd walki -> opcja b i zaznacz przeźroczyste okno.
Lub 2 równoległe zdarzenia w jednym pokaż obrazek (i dajesz tu tło ramki na przeźroczyste i samą obwódkę normalnie), a w drugim usuń oba obrazki i wywołujesz te zdarzenia kolejno przed i po wiadomościach.

I nie daj się nabrać na takie porady, że trzeba coś umiejętnie importować - nie jest to prawdą.