[2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: Kleo, Dragon Kamillo, GameBoy

Awatar użytkownika
Ozzaku
Posty: 1370
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Postautor: Ozzaku » 12 mar 2013, 09:56

Lord Drachanel pisze:Jest to system, który ma (w wersji makerowej) przypominać walki z bossami, z różnych gier na konsole, gdzie dynamicznie, z jednym bossem walczy się na kilka sposobów, często w różnych następujących po sobie lokacjach.



Coś jak Island Adventure na nes'a?
Każdego bossa pokonuje się innym sposobem?
Awatar użytkownika
Zombik

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1)
Posty: 329
Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Postautor: Zombik » 12 mar 2013, 16:32

Nie wiem, nie grałem xD.
Teraz do głowy nie wchodzi mi również żaden konkretny tytuł. Może podam przykład zupełnie niezwiązany z Rycerzem Śmierci, a który wymyśliłem.

Jesteś jaskiniowcem i walczysz z bardzo mądrym pterodaktylem. Zaczyna się można by rzec standardowa walka. On atakuje Ciebie, Ty jego.
Kiedy HP pterodaktyla jest na odpowiednim poziomie, owy gad uznaje, że nie ma to sensu i wzlatuje na pobliską górkę, po to by odsapnąć, jednocześnie po chwili odpoczynku zaczyna szybko lecieć w nas celując dziobem (trafi lub nie, sekwencja jest powtarzana, czyli wraca na górkę i po np: 7 sekundach znowu atakuje i tak ciągle). Na placu gdzie znajduje się nasz bohater jest jednak spora ilość kamieni, dlatego w momencie kiedy pterodaktyl odpoczywa musimy je podnosić i rzucać w stworzenie, a ataków zwyczajnie unikać.
Następuje moment, w którym HP gada jest już bardzo niskie. Wtedy zwierzę postanawia uciec, jednak skrzydła już są dość zniszczone. Gadzina wspina się na wysoką górę i rzuca w nas kamieniami. Teraz nasz bohater musi wspiąć się na górę po różnych platformach jednocześnie unikając spadających kamieni.
Kiedy docieramy na górę pozostaje już tylko dobić pterodaktyla. I tak oto pokonaliśmy bossa.

Mniej więcej tego typu (różne) sekwencje są później w Rycerzu Śmierci.
Awatar użytkownika
Ozzaku
Posty: 1370
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Postautor: Ozzaku » 13 mar 2013, 09:50

Fikcja literacka~
Niby jak głupi jaskiniowiec ma dosięgnąć "mądrego" pterodaktyla w przestworzach powietrznych? XD
Chyba że to był mądry jaskiniowiec i zbudował pierwszą na świecie paralotnie, jednak wtedy miał by za ciężką maczugę i by spadł w dół XD
Awatar użytkownika
Zombik

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1)
Posty: 329
Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Postautor: Zombik » 13 mar 2013, 15:43

Pterodaktyl walczył z Nim na ziemi, gdyż myślał sobie, że głupi jaskiniowiec mu nic nie zrobi. Dopiero kiedy oberwał - uznał, że trzeba uciekać xD.
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special (zwycięstwo)
Posty: 932
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Postautor: Kleo » 13 mar 2013, 18:06

Rahim pisze:Fikcja literacka~
Niby jak głupi jaskiniowiec ma dosięgnąć "mądrego" pterodaktyla w przestworzach powietrznych? XD
Chyba że to był mądry jaskiniowiec i zbudował pierwszą na świecie paralotnie, jednak wtedy miał by za ciężką maczugę i by spadł w dół XD

No raczej, że fikcja. Zwłaszcza, że w zapale doszukiwania się nierealistycznych szczegółów przeoczyłeś ten najgrubszy: że nie ma szans na bitkę jaskiniowca z pterodaktylem, bo te ptaszydła wyzdychały grubo przed pojawieniem się ludzkości;)
Ale to miała być tylko metafora/analogia obrazująca filozofię walki w grze, więc chyba realizm w niej nie bardzo jest potrzebny?
Awatar użytkownika
Zombik

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1)
Posty: 329
Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Postautor: Zombik » 15 mar 2013, 01:39

Już jest! Rycerz Śmierc: Zew Krwi gotowy w pełnej wersji!

Zapraszam do pobierania i komentowania. O_O Hiuu *zmęczony ociera czoło*

http://www36.zippyshare.com/v/43567466/file.html
Awatar użytkownika
Soul
Posty: 479
Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Postautor: Soul » 16 mar 2013, 12:14

Pełna wersja działa bez warunku posiadania RTP do makera 2k3?
Brawo wreszcie ukończona! :-D

Edit:
Znalazłem poważny błąd uniemożliwiający przejście gry.
W rezydencji drugiego generała (na zewnątrz) jest save point.
Po zapisaniu gry, wyjściu i wczytaniu postać sama włazi do wody i GAME OVER.
Cały czas tak robi, nawet po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu gry.

Edit2:
Dziwnym trafem klawisze znów zadziałały. Zapisałem grę wewnątrz budynku, a chwilę po tym straż mnie ubiła. Chciałem grę wczytać i znów to samo. Coś jest ze wczytywaniem, ale nie wiem co bo aktualnie nie mam pod ręką RM'a.
Awatar użytkownika
Zombik

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1)
Posty: 329
Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Postautor: Zombik » 16 mar 2013, 16:04

Tak. Działa bez RpgMakera xD.

Co do save pointów to dość dziwne O_o. Otworzyłem te które opisałeś w Makerze i nie widzę nic
niepokojącego.

- graj dźwięk: monster1
- pokaż menu zapisu

Nic więcej tu nie ma. Mi działa dobrze.
Poczekam na opinie innych. Może to jakiś pojedynczy, dziwny błąd O_O
Awatar użytkownika
Ozzaku
Posty: 1370
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Postautor: Ozzaku » 16 mar 2013, 19:03

Oh tytuł na który czekałem :D W pn pobiorę, zagram, ocenię ;)
gratulacje z okazji ukończenia projektu :D
lorak

Golden Forki Special - Premiery (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon V (miejsce 3)
Posty: 207
Rejestracja: 18 lip 2011, 15:11

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Postautor: lorak » 18 mar 2013, 14:54

Super! Już pobieram. Jak przejdę to może coś więcej napiszę :)
Awatar użytkownika
Soul
Posty: 479
Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Postautor: Soul » 18 mar 2013, 17:10

Przerzucę grę na innego kompa. Wtedy przekonam się czy ten błąd występuje jedynie ze względu na tamten komputer. Relację z tego zdam później :)
Awatar użytkownika
Klonoa
Posty: 533
Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Postautor: Klonoa » 18 mar 2013, 17:28

Wszyscy przerzucają i pobierają później, a później nic nie piszą o tej grze.. odrobinę śmieszne
Obrazek


Spoiler:
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4110
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Postautor: Jazzwhisky » 18 mar 2013, 18:10

@bluemike - upewnij się, że nie masz żadnego kontrolera podpiętego przez usb, po objawach obstawiałbym, że problem leży po twojej stronie.

@Klonoa - minęło raptem kilkadziesiąt godzin od premiery, daj nam chociaż trochę pograć. ;)

@Lord Drachanel - jestem zainteresowany grą, stałe pytanie - ile czasu zajmie mi ukończenie całości?
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Ozzaku
Posty: 1370
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Postautor: Ozzaku » 18 mar 2013, 18:11

to ja coś napiszę tylko zagram :D
AH! Tytuł musi się znaleść w Gońcu!:D
Szykuj kolejną grę:D
Awatar użytkownika
Zombik

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1)
Posty: 329
Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55

Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi

Postautor: Zombik » 18 mar 2013, 18:36

Rahimie, no wiesz... Tyle pomysłów XDDD Póki co odpocznę chwilkę xD.

Co do pytania Jazzwhisky'ego to czytając wszystkie dialogi, a nie tylko je pomijając to gra zająć powinna... ... ... 4 godziny grania non-stop. Gdzieś tak koło tego chyba. Demko się przechodzi tak w pół godziny. Policzyłem reszte wielkości lokacji i... tak mi jakoś wyszło.
To też zwyczajne dane "na oko".
Wszystko zależy też od sposobu gry, ilości dedów, wczytań itp.

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości