Zakon Rubinowego Smoka [VX]

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special - Recenzje (zwycięstwo); Golden Forki Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 1001
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: Zakon Rubinowego Smoka [VX]

Post autor: Kleo »

Łabądki są urocze, ale deczko kiczowate. A szubienica dla odmiany jakoś mało bajkowa. Rób, ciekawa jestem, jak sobie poradzisz z inną konwencją.
Awatar użytkownika
Rave

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 2)
Posty: 2041
Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'

Re: Zakon Rubinowego Smoka [VX]

Post autor: Rave »

Projekt porzucony, czy będzie pełniak? Chciałbym zagrać a nie chcę sobie spoilerować demem.
Awatar użytkownika
INRE

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1) Dema (miejsce 3); Golden Forki Special III - Dema (zwycięstwo)
Posty: 128
Rejestracja: 10 mar 2012, 16:55

Re: Zakon Rubinowego Smoka [VX]

Post autor: INRE »

Będzie pełniak, kiedyś. Będzie on też w dużej mierze inny niż to co jest w demie. Myślę, że możesz spokojnie pograć... spoilerowaniem za bardzo martwić się nie musisz (dużo zmian będzie, nawet w fabule)
fifakj
Posty: 5
Rejestracja: 20 lut 2016, 21:36

Re: Zakon Rubinowego Smoka [VX]

Post autor: fifakj »

jedyne co mogę powiedzieć to...NIC. Zamurowałeś mnie gra wygląda na grę z potencjałem życzę powodzenia, i mam nadzieję że gra będzie miała więcej decyzji niż dołączenie do buntowników lub do ludzi króla :)
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: Zakon Rubinowego Smoka [VX]

Post autor: Rahim »

Posiada ktoś jeszcze te demo?
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 917
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
Kontakt:

Re: Zakon Rubinowego Smoka [VX]

Post autor: PInroz »

Ja posiadam demo :-D Zgrałem sobie go nawet na pendrive na wszelki wypadek. I dobrze zrobiłem skoro link do demo wygasł :wink:
INRE pisze:Będzie pełniak, kiedyś.
Szkoda że to kiedyś nigdy nie nadejdzie :cry: A przy okazji wie ktoś co dzieje się z INRE :?:
Obrazek
:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: Zakon Rubinowego Smoka [VX]

Post autor: Rahim »

INRE żyje, jak na Kruka przystało, wędruje w poszukiwaniu swojej prawdy - studiuje, i pracuje.
To podrzuć link, nie chce mi się go fatygować na fb XD
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 917
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
Kontakt:

Re: Zakon Rubinowego Smoka [VX]

Post autor: PInroz »

DEMO
Wersja bez RTP
http://www.mediafire.com/download/bgs68 ... emo+v2.exe

Wersja z RTP
http://www.mediafire.com/download/pqtme ... emo+v2.exe

Okazuję się że link nie wygasł :shock: Sam sprawdź :mrgreen:
Obrazek
:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: Zakon Rubinowego Smoka [VX]

Post autor: Rahim »

O wow, wczoraj wyświetlało się inaczej. Muszę pogonić INRE by się brał za aktualny projekt dalej.
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 917
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
Kontakt:

Re: Zakon Rubinowego Smoka [VX]

Post autor: PInroz »

Ozzaku pisze:Muszę pogonić INRE by się brał za aktualny projekt dalej.
Mam nadzieję że przekonasz INRE by kontynuował Kruka 2 lub pełną wersję Zakonu Rubinowego Smoka. Tak czy owak POWODZENIA :mrgreen:
Obrazek
:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 850
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: Zakon Rubinowego Smoka [VX]

Post autor: Fear »

Pobrałem grę, właśnie przeszedłem i dam od siebie kilka zdań. Ogólnie pozytywne wrażenia, ale wiadomo, kilka rzeczy może się nie podobać.

Grafika Jest całkiem ok, całość oparta na tym samym stylu graficznym, całkiem spójne i ładnie. Z drugiej strony, nie podobają mi się ciągłe efekty oświetlenia, które są po prostu za intensywne. 90% mapek to ciemne mapki z mocnym światłem. Od początkowego lasu, po kanały i miasto. Jest za ciemno i po jakimś czasie zaczęły mnie po prostu boleć oczy. Spróbuj zrobić z części mapek po prostu kolorowy, przejrzysty świat. Wygląd walk, całkiem ok, ale dodałbym jednak battleback. Facesety czasem nie odzwierciedlały tego, co było w dialogach. Jeśli brakuje Ci grafik, możesz po prostu zostawić 1 faceset do każdego bohatera, raczej nikogo to nie urazi.

Muzyka Mam mieszane odczucia. Z jednej strony nie było chyba kawałka, który by mi zapadł w pamięć. Nie pamiętam nawet muzyki z walki, czy miasta, jakoś bez rewelacji, przynajmniej nie przeszkadzały. Z drugiej strony dźwięki są bardzo fajne i podobało mi się, jak za każdym razem kiedy atakował mnie przeciwnik lub ginął, było to po prostu słychać, otwieranie drzwi, otwieranie skrzynek, udźwiękowienie jest super.

Mechanika Dużo dobrego. Od pokazywania przedmiotów, które zdobyliśmy, lub otrzymaliśmy w postaci ikon, do kupców, jako jedynych, którzy chcą coś odkupić od nas, dobre rozwiązanie. Misje jako przedmioty w zakładkach też są ok, w sumie prosty i przyjemny sposób na zrobienie tego bez dziennika zadań, na przyszłość fajnie, jakbyśmy mieli tam sugerowany poziom do ukończenia misji. Mechanika walk jest dobra, ale rekomendowałbym zrobienie czegoś z przeciwnikami. Przez całe demo praktycznie wszyscy przeciwnicy robią tylko zwykły atak, każdy przeciwnik w grze ma tylko jeden ruch, który powtarza cały czas, w demie nie było, aż tak straszne, ale w pełniaku nudziłoby mnie straszliwie. Ring menu robi robotę, proste i całkiem przyjemne. Zmieniłbym czcionkę na grubszą, bardziej elegancką i w niektórych momentach (chociażby przy tutorialu na początku gry) zmienił kolor czcionki, żeby było to milsze dla oka. W ramce na wiadomości nie robiłbym linijki odstępu tylko dwukropek i spację. I wiadomo, kilka literówek tu i tam.

Fabuła przyjemna, ale zmieniłbym klimat na lżejszy, bez cięższych słów, bardziej w stronę komizmu, ewentualnie jakiejś ironii co jakiś czas. Jedyne co było niezrozumiałe, to matka, która wysyła dziecko na stado wilków, a potem, na walkę z bandziorami, moja by mi kazała nie walczyć :d

Jak mi się jeszcze coś przypomni, to edytuję. Ogólnie jest całkiem spoko, jak wyjdzie pełniak, to zagram. Dawno nie spędziłem pełnej godziny przy grze ma RM. Powodzenia.
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: Zakon Rubinowego Smoka [VX]

Post autor: Rahim »

Pełniak z tego raczej nie wyjdzie, Kruk2 wstrzymany, a INRE jakiś czas temu skrobał jrpg jakiegoś, nawet na lapku miałem ss, ale formatowałem, a nie chce mi się w konwersacji szukać bo za dużo roboty... No ale wierzcie mi, jeśli sie pojawi na scenie z projektem, to klękniecie.
Co do Zakonu?
Odswiezylem projekt, z biegiem czasu moge stwierdzic ze jest prosty, zadania intuicyjne, po nosem, nie trzeba zapierniczać dwadzieścia map dalej, by zebrać głupiego grzybka, ci ziółko jak w Lunie chłopaków, co mniej nuży, ale te "matko to, matko tamto, matko owamto" na poczatku gry zaczyna łomnie irytowac ._. Ogólnie gra w bardzo INROWYM stylu, taki INRE N'Game.
Awatar użytkownika
Kryzz333

GF2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon VI (miejsce 3); Puchar Ligi Mapperów III (zwycięstwo)
Posty: 820
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39

Re: Zakon Rubinowego Smoka [VX]

Post autor: Kryzz333 »

Aż sam pogram.
To jest ta gra gdzie jest paladyn i elfi przywódca na końcu? :p tyle pamiętam

Prawda, chociaż wielkim fanem INRE nigdy nie byłem, miał swoją własną legendę do której dwa niedokończone demka też się przyczyniały.
ODPOWIEDZ