Zakon Rubinowego Smoka [VX]

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
INRE

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1) Dema (miejsce 3); Golden Forki Special III - Dema (zwycięstwo)
Posty: 128
Rejestracja: 10 mar 2012, 16:55

Zakon Rubinowego Smoka [VX]

Post autor: INRE »

Witam wszystkich. W tym temacie chciałbym przedstawić wam mój projekt.

Zakon Rubinowego Smoka

Wersja RM: RPG Maker VX
Gatunek: RPG

Fabuła:
Vermilion, kraina którą niegdyś niepodzielnie władały smoki. Dziś rządzą nią ludzie, a konkretnie król Daghorn toczący nieustannie walki z buntującymi się elfami. Krasnoludy wydobywając w kopalniach cenne surowce dla królestwa, stale atakowane są przez najeźdźców z południa... a smoki? Pięć legendarnych smoków zostało zaklętych przez magów w kamieniach, które strzeżone są przez Smoczych Strażników.
Twoja matka była strażniczką jednego ze Smoczych Kamieni. Został on wykradziony, dom spalony, a sama zaginęła. Jeśli Smocze Kamienie wpadną w niepowołane ręce może dojść do straszliwych skutków. Ty jesteś głównym podejrzanym w tym zdarzeniu.
Zakon Rubinowego Smoka jest ostatnim zakonem smoczych dziedziców. Twoją jedyną szansą na oczyszczenie się z zarzutów jest dołączenie do zakonu i odnalezienie tego kto ukradł kamień.

Bohaterowie:
ObrazekObrazek
Ty (sam wpisujesz imię)
Rasa: Człowiek
Gildia: (dołączasz do buntowników lub ludzi króla)
Opis: Syn wiedźmy z Mrocznego Lasu, wtrącony do lochu za przestępstwo, którego nie popełnił. Zamieszany w intrygę zaginięcia Smoczego Kamienia wielokrotnie będzie zmuszony do podjęcia trudnej decyzji.

ObrazekObrazek
Aleksander
Rasa: Człowiek
Gildia: Rycerz
Opis: Młody rycerz, który nie ingeruje w spory między buntownikami, a armią króla. Zajmuje się rozwiązywaniem problemów wieśniaków i mieszczan. Tymi problemami najczęściej bywają potwory. Nie jest jednak najemnikiem więc nie jest to jego źródłem dochodów. Jest dobrze wykształcony i potrafi dobrze władać mieczem.

ObrazekObrazek
Lestas
Rasa: Elf
Gildia: Tropiciel
Opis: Jest jedną z najbardziej wpływowych osób wśród buntowników. Cieszy się dużym szacunkiem w swoim środowisku. Wychował się wśród natury, jest sprytny i inteligentny. Wierny elfickim ideałom jest gotów zabić każdego kto odbiera elfom ich suwerenność. Strzeże lasu i uwielbia polowania, szczególnie te w których nie zwierzyna jest celem.

ObrazekObrazek
Gotfryd
Rasa: Człowiek
Gildia: Paladyn
Opis: Wcześniej kapitan straży w portowym mieście, później początkujący paladyn służący wiernie rozkazom króla. Na jego dom napadli buntownicy mszczący się za wsadzenie ich za kraty, choć nie popełnili żadnej zbrodni. Zabili jego żonę i dzieci, splądrowali poczym spalili dom. Do paladynów dołączył aby zwalczać tych którzy zniszczyli jego życie.

ObrazekObrazek
Ilsa:
Rasa: Człowiek
Gildia: Czarodziejka
Opis: Czarodziejka, która przez 10 lat nauki pobierała w Zakonie Rubinowego Smoka. Jedna z najlepszych uczennic w zakonie. Uciekła z domu gdy miała 9 lat. Błąkając się po krainie trafiła pod skrzydła buntowników. Druidzi stwierdzili, że posiada nieprzeciętne moce magiczne. Przez rok uczyła się zaklęć od nich, poczym wysłano ją do zakonu aby tam pogłębiała swoją wiedzę o magii.

ObrazekObrazek
Ulfgar:
Rasa: Krasnolud
Gildia: Wojownik
Opis: Z jednej strony typowy krasnolud: lubi wychlać, lubi okładać się z innymi po mordach, ma ciężkie dowcipy, jest skąpy i podejrzliwy wobec obcych. Z drugiej znowu strony różni się od innych krasnoludów, którzy w większości są zwolennikami ustrojów lewicowych (socjalizm, komunizm), on uważa, że demokracja to najlepsza przyszłość dla jego rasy.

ObrazekObrazek
Roscoe:
Rasa: Niziołek
Gildia: Łotrzyk
Opis: Niziołki nie mają własnych ziem, więc najczęściej wędrują w poszukiwaniu zarobku. Roscoe szukając pracy zaciągnął się jako najemnik w armii najeźdźców z południa. Jest zwykłym psem na posyłki. Jego zadaniami są najczęściej zabójstwa i kradzieże – typowy łotrzyk. Postawił sobie mało ambitny cel w życiu – być po prostu bardzo bogatym.

Będzie jeszcze kilku. Niektóre postacie dołączają do nas w zależności od podjętych wcześniej decyzji.

Skrypty:
Sideview Battle System - Enu
Requiem Upgrade
Chest Item Pop-Up - OriginalWij
Zmiana czcionki domyślnej - TagTeam
Rozszerzona bitmapa - KGC
Thomas Edison VX - BulletXt
Ring Menu VX - DouglasMF
Ikona złotej monety w Menu - MikauSchekzen
Ultimate shadow remover - rmvx.gameclover.com
Credits - MiDas Mike
Gąsienica - Trickster
Recover HP/MP/States when Level Up - Woratana
Wybór wielkości ekranu

Muzyka i dźwięki:
Elder Scrolls Chapter One: The Arena
The Elder Scrolls II: Daggerfall
The Elder Scrolls III: Morrowind
Dungeon Hunter
RTP VX

Screeny:
Spoiler:
Co jeszcze?:
Tworząc ten projekt kładę nacisk na klimat (mapki, muzyka) oraz na rozgałęzienia wydarzeń. Świat nie jest duży, i nie ma też wielkiej swobody jeśli chodzi o: wybór rasy, charakter, miliony zadań pobocznych. Dlatego aby nie zrobić gry całkiem liniowej i nudnej, starałem się aby fabuła mogła rozgałęziać się poprzez wasze wybory i chcę aby były one odczuwalne. Planuję na razie 4 możliwości ukończenia gry.

W skrócie:
Wciel się rolę bohatera, syna wiedźmy. Rozpocznij wielką podróż w poszukiwaniu Zakonu Rubinowego Smoka. Dołącz do jednej z gildii, ucz się nowych umiejętności, walcz z różnorodnymi potworami i odnajdź tego kto skradł Smoczy Kamień i zniszczył twój dom.

Szacowany czas ukończenia projektu:
Gra ukończona w ok. 20%, więc jeszcze sporo pracy przede mną.

Zapraszam was do zobaczenia filmiku o mojej gierce.
http://www.youtube.com/watch?v=rmKirUQaEAU

DEMO
Wersja bez RTP
http://205.196.121.51/544crnkpl91g/bgs6 ... emo+v2.exe

Wersja z RTP
http://205.196.123.25/ja5djnfgddxg/pqtm ... emo+v2.exe

Podziękowania dla testerów:
-ITAN
-Finwe
-Zazombik
-Nexis
Ostatnio zmieniony 12 sie 2013, 19:46 przez INRE, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 850
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: Zakon Rubinowego Smoka

Post autor: Fear »

Jedna z najlepszych prezentacji zapowiedzi swojej gry ;) Screeny wyglądają na klimatyczne, bohaterowie "żyją", a...
INRE pisze:Tworząc ten projekt kładę nacisk na klimat (mapki, muzyka)
Każe patrzeć na projekt z optymizmem. Na razie tyle ode mnie. Aktualizuj temat ;) Powodzenia w tworzeniu.
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
Mantiq
Posty: 428
Rejestracja: 21 mar 2011, 21:41
Lokalizacja: Mszanowo

Re: Zakon Rubinowego Smoka

Post autor: Mantiq »

Fajne mapki.Ogólnie nie można się do niczego przyczepić.Rób.
Awatar użytkownika
WebsterBolek
Posty: 113
Rejestracja: 02 paź 2010, 10:21

Re: Zakon Rubinowego Smoka

Post autor: WebsterBolek »

I żebyś wydał w pełni :)
Tric
Posty: 8
Rejestracja: 05 mar 2012, 19:05

Re: Zakon Rubinowego Smoka

Post autor: Tric »

Gra zapowiada się świetnie. :-D Twórz dalej!
Awatar użytkownika
Klonoa
Posty: 534
Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Re: Zakon Rubinowego Smoka

Post autor: Klonoa »

Już dawno nie widziałem takiej produkcji zapowiedzianej na tsukuru i jestem wręcz uradowany pojawieniem się tytułu, który też stawia na klimat !

Zapewniam Cię iż jeżeli gra wyjdzie to zagram w nią bezzwłocznie!
Less Less Arte
Obrazek
Awatar użytkownika
SzalonyIvan
Posty: 2
Rejestracja: 03 kwie 2012, 20:03
Lokalizacja: CK

Re: Zakon Rubinowego Smoka

Post autor: SzalonyIvan »

Obejrzałem zwiastun, zainteresował mnie...
Fabularnie bez polotów, graficznie raz lepiej jaz gorzej. Ogólnie daje rade.

Podczas walki dziwnie to wygląda gdy bohaterowie stoją w dziwnych miejscach mapy (ściany, sufity, itp.)...
Jeśli tło jest statyczne to może spróbujesz zrobić arenę pod postaciami coś ala to:
Obrazek
Awatar użytkownika
INRE

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1) Dema (miejsce 3); Golden Forki Special III - Dema (zwycięstwo)
Posty: 128
Rejestracja: 10 mar 2012, 16:55

Re: Zakon Rubinowego Smoka

Post autor: INRE »

Dziękuję za komentarze.
Co do tła walki, na razie zostało usunięte i jest domyślne z VX'a.
Demo jutro mam zamiar wysłać do testerów, więc może w przyszłym tygodniu po wyeliminowaniu błędów zostanie opublikowane dla wszystkich.
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 850
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: Zakon Rubinowego Smoka

Post autor: Fear »

INRE pisze:Demo jutro mam zamiar wysłać do testerów, więc może w przyszłym tygodniu po wyeliminowaniu błędów zostanie opublikowane dla wszystkich.
Dobra wiadomość, chętnie zagram. I w sumie dobrze, że się nie śpieszysz, lepiej odwlec premierę gry, niż wydać wcześniaka zabugowanego ;)
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
Awatar użytkownika
Finwe
Posty: 36
Rejestracja: 04 kwie 2012, 20:39
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Zakon Rubinowego Smoka

Post autor: Finwe »

Patrząc po ostatnim demie, można uznać że
będzie błędów do znalezienia :lol:
Dobra, czekam, dzisiaj masz mi demo podesłać.
Czekam :-)
A po za tym - napisz to na UF, bo był ktoś
jeszcze z beta-testerów tam po za mną...
Awatar użytkownika
INRE

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1) Dema (miejsce 3); Golden Forki Special III - Dema (zwycięstwo)
Posty: 128
Rejestracja: 10 mar 2012, 16:55

Re: Zakon Rubinowego Smoka

Post autor: INRE »

Witam, Was ponownie.
Wracam z demkiem nieco później niż to początkowo przewidywałem, ale to chyba lepiej bo wyłapałem jeszcze kilka rzeczy do poprawki.

Chciałbym tylko z góry przeprosić za wszelkie błędy, których wraz z testerami nie zdołałem wyłapać i tu prośbę kieruję do was, graczy, abyście pisali mi o wszelkich problemach.

DEMO
Wersja bez RTP
http://205.196.121.51/544crnkpl91g/bgs6 ... emo+v2.exe

Wersja z RTP
http://205.196.123.25/ja5djnfgddxg/pqtm ... emo+v2.exe

Podziękowania dla testerów:
-ITAN
-Finwe
-Zozambik
-Nexis
Awatar użytkownika
Finwe
Posty: 36
Rejestracja: 04 kwie 2012, 20:39
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Zakon Rubinowego Smoka

Post autor: Finwe »

Pytanie - czy w tym demie jest więcej niż w wersji beta-testowej?
Awatar użytkownika
INRE

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1) Dema (miejsce 3); Golden Forki Special III - Dema (zwycięstwo)
Posty: 128
Rejestracja: 10 mar 2012, 16:55

Re: Zakon Rubinowego Smoka

Post autor: INRE »

Nie, jeśli chodzi o dalszy ciąg fabularny.
Tak, jeśli chodzi o parę tekstów, ale naprawdę niewiele.

PS.
Ty, Fin, jako beta-tester odpuść sobie może już tą wersje, odpocznij i czekaj na nowe materiały ode mnie, bo ta wersja jest praktycznie identyczna do tej co w nią grałeś (z wyjątkiem nieznacznej ilości kosmetyków) :wink:
Awatar użytkownika
Pinker
Posty: 34
Rejestracja: 28 gru 2011, 23:23

Re: Zakon Rubinowego Smoka

Post autor: Pinker »

Dlaczego zawsze w grze są smoki ,a cel gry to ratowanie świata?Brak nowych pomysłów,mniej zaangażowania się w owy projekt-to zalety dla twórców i wady dla ludzi,którzy chcieliby coś nowego.Ja np.czytając opis fabuły zacząłem juz miec pewne objawy senności jakimi są opadanie powiek:D Może dlatego ,że coś takiego mi się przejadło.

Początkowo krytykuje grę,a raczej jej koncepcję na fabułę,ale jednakże:
Projekt może być ładnie ukazany pomimo oklepanego schematu,a niektóre gry z którymi wiązą się nowe ideę przebiegu wydarzeń okazują się bezwzględną klapą,mogącą porówywać się do Miasteczka Nowoczesnego wykonanego i bodajże nadal aktualizowanego przez autora tej gry-MateuszSSJ8
Awatar użytkownika
Klonoa
Posty: 534
Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Re: Zakon Rubinowego Smoka

Post autor: Klonoa »

Odpalając demko spodobało mi się meny główne z tą epicką muzyką jak i ładnie wyglądającymi napisami pod: nowa gra, kontynuuj, koniec/wyjdź z gry :)

Tak samo same mapki bardzo mi się podobają chociaż razi mnie w oczy wielkość budynków a co do ich oryginalnej wielkości pomieszczeń, ale to szczegół ponieważ jestem przewrażliwiony na stawianie budowli pod wielkość sal. Jednakże nieco mnie zraziły światła, które się wcześniej pojawiały na ekranie od samych map... odrobinę psuje to sam wygląd gry.

I co do pierwszych trzech misji jakie dostajemy od wiedźmy... dlaczego musimy wykonać je wszystkie po kolei niżeli na przykład zacząć od bandytów i kończąc na oczyszczeniu groty? Czuję tutaj liniowość jaka i tak za bardzo nie została narzucona przez słowa wiedźmy.
Drugim duperelem jakiego się dopatrzyłem jest bardziej fakt, że ludzie normalnie postrzegają wiedźmy i za wszelkie przewinienia na nie karają x_x ... co jak co, ale według powszechnie przyjętych norm to właśnie wiedźmy żyły w odosobnieniu i były nienawidzone przez każdego. Chyba że miała ona immunitet od Zakonu co by wiele wyjaśniało.

W każdym bądź razie jeszcze gram, ale puki co gra mi się naprawdę podoba :)
Less Less Arte
Obrazek
ODPOWIEDZ