The Witcher 2012
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Lestero
- Posty: 74
- Rejestracja: 29 sie 2011, 09:48
Re: The Witcher 2012
Fabuła jest zupełnie nowa.
Prezentacja lokacji "Droga Tysiąca Stopni" (Pierwszy rozdział, tylko jeśli wybierzemy scoia'teal"
i zadania pobocznego "Zjawa mojego brata". Chciałem to wrzucić żeby nie było, że się obijam, a teraz nie będzie dużo materiałów nowych bo się pochłaniam w zadania. Pozdro.
http://www.youtube.com/watch?v=qZcf7-WCkdI
Prezentacja lokacji "Droga Tysiąca Stopni" (Pierwszy rozdział, tylko jeśli wybierzemy scoia'teal"
i zadania pobocznego "Zjawa mojego brata". Chciałem to wrzucić żeby nie było, że się obijam, a teraz nie będzie dużo materiałów nowych bo się pochłaniam w zadania. Pozdro.
http://www.youtube.com/watch?v=qZcf7-WCkdI
Nowa gra! Już wkrótce więcej informacji!
- Lestero
- Posty: 74
- Rejestracja: 29 sie 2011, 09:48
Re: The Witcher 2012
Kilka nowych screenów, bo dawno nic nie było i uwaga! Pełna wersja planowana na Grudzień 2012!!!
Obóz Wojenny Temeria
Nowy Atrybut - Cwaniactwo (zwiększa szanse na uniki, ucieczkę, wygraną w grę w kości)
Twierdza Caer Morhen Samouczek
Przed Bitwą Obóz Wojenny temeria II Akt
Atak na Hagge
Ogłoszenie:
Potrzebni będą beta testerzy - zgłaszać sie do mnie na pw!
Pozdro dla oczekujących na The Witcher 2012!
Obóz Wojenny Temeria
Nowy Atrybut - Cwaniactwo (zwiększa szanse na uniki, ucieczkę, wygraną w grę w kości)
Twierdza Caer Morhen Samouczek
Przed Bitwą Obóz Wojenny temeria II Akt
Atak na Hagge
Ogłoszenie:
Potrzebni będą beta testerzy - zgłaszać sie do mnie na pw!
Pozdro dla oczekujących na The Witcher 2012!
Nowa gra! Już wkrótce więcej informacji!
- matikun
- Posty: 185
- Rejestracja: 26 maja 2011, 21:35
- Lokalizacja: Area 11
Re: The Witcher 2012
Ładnie, ładnie, czyli na grudzień już będzie pełniak, tak? Czekam :D
Pracuję nad:
Story of Dracula (akcja/komedia) - data premiery: 2016
Mechanika: 90% ||||||||||
Scenariusz: 100% ||||||||||
Mapy: 50% ||||||||||
Story of Dracula (akcja/komedia) - data premiery: 2016
Mechanika: 90% ||||||||||
Scenariusz: 100% ||||||||||
Mapy: 50% ||||||||||
- Lestero
- Posty: 74
- Rejestracja: 29 sie 2011, 09:48
Re: The Witcher 2012
Dokładnie w grudniu pełniak, musiałem zrezygnować z jednego aktu bo nie miałem tyle czasu ile bym chciał ale i tak jest to jakieś 1,5h gry, a jeśli patrząc przez to że mamy dwie ścieżki i są zupełnie inne lokacje i zadania jakieś 2,5h.
Nowa gra! Już wkrótce więcej informacji!
- matikun
- Posty: 185
- Rejestracja: 26 maja 2011, 21:35
- Lokalizacja: Area 11
Re: The Witcher 2012
To dobrze bo nie lubię przesadnie długich gier
Pracuję nad:
Story of Dracula (akcja/komedia) - data premiery: 2016
Mechanika: 90% ||||||||||
Scenariusz: 100% ||||||||||
Mapy: 50% ||||||||||
Story of Dracula (akcja/komedia) - data premiery: 2016
Mechanika: 90% ||||||||||
Scenariusz: 100% ||||||||||
Mapy: 50% ||||||||||
- Kleo
- Posty: 1001
- Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25
Re: The Witcher 2012
Wiedźmina (książkę, a właściwie książki) uwielbiam, co lepsze kawałki znam na pamięć skutkiem wielokrotnego czytania i na co dzień zdarza mi się wiedźminem gadać. Dla mnie podstawowym atutem książki jest humor, widoczny przede wszystkim w dialogach (no dobra, memuary Jaskra też trzeba wspomnieć:). Bardzo mnie ciekawi, czy ten humor udało się w grze jakoś zachować. No i złożoną, hmmm, osobowość(?) głównego bohatera. Bo poza tym wiedźmińska historia (no, głównie saga, opowiadania może mniej) to w gruncie rzeczy dość standardowa fabularnie historia. A dema już żadnego nie ma, coby sobie sprawdzić...
Jeśli chodzi o dobre gry, to nie istnieje kategoria "przesadnie" długich. Zawsze są za krótkie;)matikun pisze:To dobrze bo nie lubię przesadnie długich gier
- Lestero
- Posty: 74
- Rejestracja: 29 sie 2011, 09:48
Re: The Witcher 2012
To już sam ocenisz, ale z tego co widzę po opiniach ludzie chwalą dialogi i język więc źle nie jest ;]
Nowa gra! Już wkrótce więcej informacji!
- Kleo
- Posty: 1001
- Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25
Re: The Witcher 2012
Że chwalą dialogi, to widzę. Ale akurat o humorze ani słowa nie było. Zresztą, sądzę, że ktoś kto nie czytał książek nie ma pojęcia, ile go w nich jest i w związku z tym niewiele w tej kwestii oczekuje. W co drugim poście ludzie piszą, że Wiedźmin to ponura i mroczna historia, najeżona bluzgami, co dla mnie jest jawnym dowodem, że nie są szczególnie obeznani w temacie. A Twoja gra ma być właśnie książką inspirowana i ciekawi mnie, czy w kwestii klimatu też.
Pewnie, że jak co do czego przyjdzie to ocenię to samA (w kwestii formalnej - jestem dziewczynką). I może nawet dam znać, co mi z tej oceny wyszło, jak mnie natchnienie najdzie na pisanie. Tyle, że do grudnia kawał czasu, a mnie już teraz zachciało się wiedzieć, na co się z grubsza szykować, żeby rozczarowań nie było.
Pewnie, że jak co do czego przyjdzie to ocenię to samA (w kwestii formalnej - jestem dziewczynką). I może nawet dam znać, co mi z tej oceny wyszło, jak mnie natchnienie najdzie na pisanie. Tyle, że do grudnia kawał czasu, a mnie już teraz zachciało się wiedzieć, na co się z grubsza szykować, żeby rozczarowań nie było.
- Lestero
- Posty: 74
- Rejestracja: 29 sie 2011, 09:48
Re: The Witcher 2012
Sagę mam całą zakupioną w domu i przeczytałem ją dwa razy, podobnie jak przeszedłem obie gry.
Staram się naszpikować niekiedy dialogi humorem, jak to wyjdzie zobaczymy, nie każdemu da radę trafić do gustu. Obecnie pracuję już nad końcówką gry mam zrobiony 90 % drugi akt dla temerii, i dwa zakończenia Neutralne, Scoiateal (będzie jeszcze dla Temerii). Gra gdzieś do końca listopada powinna być ukończona, potem beta-testy więc tak wstępnie 10 grudzień gra powinna wyjść.
Staram się naszpikować niekiedy dialogi humorem, jak to wyjdzie zobaczymy, nie każdemu da radę trafić do gustu. Obecnie pracuję już nad końcówką gry mam zrobiony 90 % drugi akt dla temerii, i dwa zakończenia Neutralne, Scoiateal (będzie jeszcze dla Temerii). Gra gdzieś do końca listopada powinna być ukończona, potem beta-testy więc tak wstępnie 10 grudzień gra powinna wyjść.
Nowa gra! Już wkrótce więcej informacji!
- Kleo
- Posty: 1001
- Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25
Re: The Witcher 2012
Ups, to chyba trochę za późno na uwagę, że różowe dywany okropnie się gryzą z zieloną posadzką? Niby detal, ale razi co wrażliwsze oczy (moje, znaczy:).Lestero pisze:Gra gdzieś do końca listopada powinna być ukończona, potem beta-testy więc tak wstępnie 10 grudzień gra powinna wyjść.
- Lestero
- Posty: 74
- Rejestracja: 29 sie 2011, 09:48
Re: The Witcher 2012
Jeszcze dwa screeny + okładka gry
1
2
Okładka
Planowana premiera gry: 10.12.12
I coś EKSTRA :D (Specjalnie dla ciebie przprz)
Krótki filmik prezentujący kilka zabawnych momentów w The Witcher 2012, dialogi itd.
http://www.youtube.com/watch?v=EQX5UfiIrfI
1
2
Okładka
Planowana premiera gry: 10.12.12
I coś EKSTRA :D (Specjalnie dla ciebie przprz)
Krótki filmik prezentujący kilka zabawnych momentów w The Witcher 2012, dialogi itd.
http://www.youtube.com/watch?v=EQX5UfiIrfI
Nowa gra! Już wkrótce więcej informacji!
- Kleo
- Posty: 1001
- Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25
Re: The Witcher 2012
Pięknie, pięknie. Właśnie o to mi chodziło, załapałeś klimat należycie. Chociaż parę błędów bym Ci poprawiła (np. "wogóle" pisze się inaczej). Albo może nie, bo to też w sumie dodaje smaczku.
Jak skończysz z wiedźminem, to może coś z Jakuba Wędrowycza zrobisz??? Też przyjemna postać.
Jak skończysz z wiedźminem, to może coś z Jakuba Wędrowycza zrobisz??? Też przyjemna postać.
- Lestero
- Posty: 74
- Rejestracja: 29 sie 2011, 09:48
Re: The Witcher 2012
Twórca: Lester Company
Maker: XP
Rodzaj: cRPG
Fabuła (Cytat z Intra)
* Koniec z trzymaniem gracza za ręke! Zupełnie nieliniowa fabuła,
podejmuj wybory według własnej natury i ponoś ich konsekwencje!
W walce o uratowanie przyjaciela, Geralt musi porzucić neutralność
i opowiedzieć się po którejś ze stron. Zależnie od decyzji, gracz
będzie wykonywał zupełnie inne zadania, w zupełnie innych lokacjach
(Są dwie ścieżki Ludzie i Elfy).
* Zadania poboczne to nie przynieś/znajdź/zabij, każde kończyć można
je na różne sposoby (jedno nawet na 6!), podczas ich poznajemy różne
ciekawe historie i wydarzenia
* Zwiedzaj piękny świat The Witcher 2012 (Ulepszona grafika - fogi,
zmienna pogoda, dzień i noc)
* Ulepszony system walki (Real Time active battle, z kilkoma dodatkami)
* Intro
* Poznawaj świat Wiedźmina - możesz kupić książkę historyczną, zabawną,
czy wiersze i poczytać przy ognisku lub słuchać opowieści
* Retoryka, aby osiągnąć cel (np. przejść przez bramę, wymusić haracz)
a) możemy zastosować perswazję
b) możemy zastosować korupcję
c) możemy zastosować zastraszanie
d) możemy zastosować zauroczenie (Znak Axii)
Dodatkowo jeśli wybierzemy błedną opcję, możemy zginąć
lub będziemy musieli przynieść tej osobie wybrany przedmiot,
żeby znami chciała rozmawiać.
Mag naprzykład nie nabierze się na magiczny znak Axii,
a Chłopowi ciężko będzie coś wytłumaczyć.
* Minigry (Kości, Upicie się)
* Nowe postacie, zbroje, przedmioty, potwory
* Wiedźmiński Klimat
* Autentyczne postacie i lokacje z Sagi
* Kilka przydatnych skryptów, nie przeszkadzających w rozgrywce
(Mgła w title, Menu X, Skradanie i bieganie itd.)
*Rozdawanie punktów umiejętności, nowe klasy
*Nowe przedmioty
*Trzy zakończenia
Galeria
1
2
3
4
DOWNLOAD
1
Wiedźmin 2012 full version 1.000
Maker: XP
Rodzaj: cRPG
Fabuła (Cytat z Intra)
Co gra oferuje?Królestwo Temeria, Wyzima. Trzydziestego października 1253 roku dochodzi do pogromu nieludzi. W walkach ginie 546 nieludzi i 8 ludzi. Powód wybuchu pogromu - nieznany. Żołnieże interweniują po czterech godzinach. Król Foltest wydaje oświadczenie, mówiące o tym, że ludzie
byli prowokowani przez elfy. Trzy dni po pogromie w Wyzimie, dziedzic tronu, Bussy zostaje skrytobójczo zamordowany. Władca Temerii winą obarcza elfy i wypowiada im wojnę. Nadchodzi
czas chaosu i krwawej wojny domowej. Godzinę po skytobójczym ataku, miasto opuszcza wiedźmin, płatny zabójca potworów - Geralt z Rivii, Biały Wilk. Towarzyszy mu znany trubadur Jaskier. Na granicy zostaje zatrzymany poeta. Ma przy sobie 1000 orenów i królewską
krew na rękach. Zostaje przewieziony do Hagge, gdzie stacjonuje Gen. Temerskiej Armi.
Półroku później, Król Foltest wspierany przez oddziały Królowej Meve odnosi pierwsze
zwycięstwo - pokonuje elfy pod Brenną.
* Koniec z trzymaniem gracza za ręke! Zupełnie nieliniowa fabuła,
podejmuj wybory według własnej natury i ponoś ich konsekwencje!
W walce o uratowanie przyjaciela, Geralt musi porzucić neutralność
i opowiedzieć się po którejś ze stron. Zależnie od decyzji, gracz
będzie wykonywał zupełnie inne zadania, w zupełnie innych lokacjach
(Są dwie ścieżki Ludzie i Elfy).
* Zadania poboczne to nie przynieś/znajdź/zabij, każde kończyć można
je na różne sposoby (jedno nawet na 6!), podczas ich poznajemy różne
ciekawe historie i wydarzenia
* Zwiedzaj piękny świat The Witcher 2012 (Ulepszona grafika - fogi,
zmienna pogoda, dzień i noc)
* Ulepszony system walki (Real Time active battle, z kilkoma dodatkami)
* Intro
* Poznawaj świat Wiedźmina - możesz kupić książkę historyczną, zabawną,
czy wiersze i poczytać przy ognisku lub słuchać opowieści
* Retoryka, aby osiągnąć cel (np. przejść przez bramę, wymusić haracz)
a) możemy zastosować perswazję
b) możemy zastosować korupcję
c) możemy zastosować zastraszanie
d) możemy zastosować zauroczenie (Znak Axii)
Dodatkowo jeśli wybierzemy błedną opcję, możemy zginąć
lub będziemy musieli przynieść tej osobie wybrany przedmiot,
żeby znami chciała rozmawiać.
Mag naprzykład nie nabierze się na magiczny znak Axii,
a Chłopowi ciężko będzie coś wytłumaczyć.
* Minigry (Kości, Upicie się)
* Nowe postacie, zbroje, przedmioty, potwory
* Wiedźmiński Klimat
* Autentyczne postacie i lokacje z Sagi
* Kilka przydatnych skryptów, nie przeszkadzających w rozgrywce
(Mgła w title, Menu X, Skradanie i bieganie itd.)
*Rozdawanie punktów umiejętności, nowe klasy
*Nowe przedmioty
*Trzy zakończenia
Galeria
1
2
3
4
DOWNLOAD
1
Wiedźmin 2012 full version 1.000
Nowa gra! Już wkrótce więcej informacji!
- matikun
- Posty: 185
- Rejestracja: 26 maja 2011, 21:35
- Lokalizacja: Area 11
Re: The Witcher 2012
Jeeej, pełniak!
Pracuję nad:
Story of Dracula (akcja/komedia) - data premiery: 2016
Mechanika: 90% ||||||||||
Scenariusz: 100% ||||||||||
Mapy: 50% ||||||||||
Story of Dracula (akcja/komedia) - data premiery: 2016
Mechanika: 90% ||||||||||
Scenariusz: 100% ||||||||||
Mapy: 50% ||||||||||
- Noruj
- Posty: 1244
- Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt: