The Witcher 2012

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Lestero

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 74
Rejestracja: 29 sie 2011, 09:48

The Witcher 2012

Post autor: Lestero »

Obrazek
Twórca: Lester Company
Maker: XP
Rodzaj: cRPG
Data Premiery: Ciężko powiedzieć, demo już jest,
pełna wersja październik

Fabuła
[Cytat z Intra]
Królestwo Temeria, Wyzima. Trzydziestego października 1253 roku dochodzi do pogromu nieludzi. W walkach ginie 546 nieludzi i 8 ludzi. Powód wybuchu pogromu - nieznany. Żołnieże interweniują po czterech godzinach. Król Foltest wydaje oświadczenie, mówiące o tym, że ludzie
byli prowokowani przez elfy. Trzy dni po pogromie w Wyzimie, dziedzic tronu, Bussy zostaje skrytobójczo zamordowany. Władca Temerii winą obarcza elfy i wypowiada im wojnę. Nadchodzi
czas chaosu i krwawej wojny domowej. Godzinę po skytobójczym ataku, miasto opuszcza wiedźmin, płatny zabójca potworów - Geralt z Rivii, Biały Wilk. Towarzyszy mu znany trubadur Jaskier. Na granicy zostaje zatrzymany poeta. Ma przy sobie 1000 orenów i królewską
krew na rękach. Zostaje przewieziony do Hagge, gdzie stacjonuje Gen. Temerskiej Armi.
Półroku później, Król Foltest wspierany przez oddziały Królowej Meve odnosi pierwsze
zwycięstwo - pokonuje elfy pod Brenną.
Co gra oferuje?
* Koniec z trzymaniem gracza za ręke! Zupełnie nieliniowa fabuła,
podejmuj wybory według własnej natury i ponoś ich konsekwencje!
W walce o uratowanie przyjaciela, Geralt musi porzucić neutralność
i opowiedzieć się po którejś ze stron. Zależnie od decyzji, gracz
będzie wykonywał zupełnie inne zadania, w zupełnie innych lokacjach
(Są dwie ścieżki Temeria i Elfy).
* Zadania poboczne to nie przynieś/znajdź/zabij, każde kończyć można
je na różne sposoby (jedno nawet na 6!), podczas ich poznajemy różne
ciekawe historie i wydarzenia
* Zwiedzaj piękny świat The Witcher 2012 (Ulepszona grafika - fogi,
zmienna pogoda, maski świetlne)
* Ulepszony system walki (Real Time active battle, z kilkoma dodatkami)
* Intro do każdego rozdziału i outro
* Poznawaj świat Wiedźmina - możesz kupić książkę historyczną, zabawną,
czy wiersze i poczytać przy ognisku lub słuchać opowieści
* Minigry (Kości, Upicie się)
* Nowe postacie, zbroje, przedmioty, potwory
* Wiedźmiński Klimat
* Autentyczne postacie i lokacje z Sagi
* Kilka przydatnych skryptów, nie przeszkadzających w rozgrywce
(Mgła w title, Menu X itd.)

GALERIA
Spoiler:
DOWNLOAD

The Witcher 2012 Full Version 1.000

1
http://www.speedyshare.com/D8K2y/The-Wi ... ersion.rar
2
http://www.sendspace.pl/file/b32ccd1d16 ... ll-version
Ostatnio zmieniony 04 sty 2013, 22:21 przez Lestero, łącznie zmieniany 6 razy.
Obrazek
Nowa gra! Już wkrótce więcej informacji!
Awatar użytkownika
matikun
Posty: 185
Rejestracja: 26 maja 2011, 21:35
Lokalizacja: Area 11

Re: The Witcher 2012

Post autor: matikun »

Zapowiada się spoko. Tylko nie jestem pewien czy dobrym pomysłem jest robienie gry Wiedźmin. Po pierwsze gra już istnieje w dużo lepszej wersji. Po drugie czy na pewno wiedźmiński klimat? Klimat wiedźmina to też zasada "co trzecie słowo musi być wulgaryzmem" ;)
Pracuję nad:

Story of Dracula (akcja/komedia) - data premiery: 2016
Mechanika: 90% ||||||||||
Scenariusz: 100% ||||||||||
Mapy: 50% ||||||||||
Awatar użytkownika
OverHiLL
Posty: 80
Rejestracja: 20 paź 2009, 21:44

Re: The Witcher 2012

Post autor: OverHiLL »

Większym problemem jest grafika - zwyczajnie rtp nie pasuje do klimatu wiedźmina, jest zbyt jasna, kolorowa, a Wiedźmin to raczej bardziej coś mrocznego. Mógłbyś nawet te rpt przecolorować sobie na trochę ciemniejsze.
Awatar użytkownika
Lestero

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 74
Rejestracja: 29 sie 2011, 09:48

Re: The Witcher 2012

Post autor: Lestero »

Na każdej mapce jest odcień na trochę mroczniejszy, generalnie mi się podobają te tilsety, wszystko inne jest nowe, w najnowszej wersji też charactery bo to screeny sprzed tygodnia.
Obrazek
Nowa gra! Już wkrótce więcej informacji!
Awatar użytkownika
Soul

Golden Forki 2019 - Pełne Wersje (miejsce 1); Konrad Championship (miejsce 1); TA Sprite Contest 4 (miejsce 2)
Posty: 526
Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: The Witcher 2012

Post autor: Soul »

He,he muszę Cię pochwalić mapy są o wiele lepsze. :-)
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 850
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: The Witcher 2012

Post autor: Fear »

bluemike pisze:He,he muszę Cię pochwalić mapy są o wiele lepsze.
...ale dalej żaden fenomen :P Bardzo to wszystko symetryczne. Postaraj się zrobić wszystko bardziej różnorodnie, chaotycznie na mapkach. Mapki są pustawe, niby kilka takich samych kwiatków gdzieś tam leży, ale dalej pustawe, zmniejszaj mapy, to Ci ułatwi zadanie. To się szczególnie rzuca w oczy przy mapach wnętrz.

Mi tam RTP przy tym klimacie nie przeszkadza, bo dobrze wykorzystane, luzem może dać klimat. I jeszcze walki, w trakcie walk nie będzie widać HP i innych wskaźników w jednostkach, czy po prostu tak to wygląda na screenie? Lubię ten system walki, a battlery też się ładnie prezentują, więc kto wie? ;)

Ogółem lepiej, niż poprzednio to wygląda, ale dalej widać sporo do poprawy. Weź sobie uwagi ludzi z forum do serca ;) Powodzenia w tworzeniu.
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
Awatar użytkownika
OverHiLL
Posty: 80
Rejestracja: 20 paź 2009, 21:44

Re: The Witcher 2012

Post autor: OverHiLL »

Ja dopiero teraz tak uważniej obejrzałem screeny i mimo wszystko jest parę niedociągnięć.

Screen trzeci z tym ogniem. Nieestetycznie wygląda tak wstawiony ogień, po prostu brzydko i kropka. Na Twoim miejscu porozmieszczałbym to inaczej i spróbował zrobić jakiś ogień w gimpie, bądź ściągnąć gotowy i na dole ekranu go dać, a u góry bez niego, z tymi postaciami i całą resztą i byłoby okey. To samo w tym pierwszym screenie ze świata gra, gdzie postać jest obtoczona ogniem. RTPowy ogień w tym wypadku po prostu wygląda brzydko i nie oddaje sytuacji, musisz to jakoś inaczej rozwiązać.

Potem - screen z tych ruin. Wszystko byłoby cacy, gdyby nie fakt, że koło tego grobu, te kwiaty nie mogą być tak nawalone na siebie i na dodatek te same, bo to wygląda głupio i jest niepotrzebnie przepchane. Lepiej te kwiaty porozrzucać trochę po całej lokacji, a koło grobu ew. zostaw z dwa kwiatki po obu stronach i będzie ekstra.

Dalej idąc - screen z domem. Ogólnie wszystko jest w porządku, ale znów te kwiatki. Rozmieszczone są trochę byle jako i po lewej stronie zamiast nich, daj lepiej jakieś drzewo, bądź dwa, żeby tych kwiatków, tych białych, nie było tak dużo, bo to daje zły efekt. I trochę też dziwne jest to, że niby taki zwykły dom, a tu dwóch strażników ubranych w zbroję, ale to pewnie ma jakieś podłoże fabularne, więc to jest okey.

Screen 4, z tą wodą i tym wszystkim. Dodaj więcej drzew, porozmieszczaj lepiej kwiaty i inne badziewia i będzie dobrze.
Screen 5 - znów akcja z tym ogniem.
Screen 6 - te kwiaty z tyłu bee, reszta bardzo fajna.
Screen 8 - model domku ogólnie wygląda jak z jakiegoś tutoriala, chyba z youtube.. ; )

Ogólnie - nie odbieraj tego jako czepialstwa, czy chamskiego komentarza - sam też nie mappuje jakoś świetnie, a wręcz przeciętnie, mimo tego to są dość proste i widoczne błędy. Masz potencjał i w tych mapkach już to widać, ale te niektóre błędy warto poprawić, żeby wszystko wyglądało estetyczniej.
Mi tam RTP przy tym klimacie nie przeszkadza, bo dobrze wykorzystane, luzem może dać klimat.
Ale ja nie mówię, że RPT jest złe, ale lekki recolor, czy nawet inne, mroczniejsze tilesety także dobrze użyte zbudują dużo lepszy klimat niż podstawowe zasoby i to jest bezsprzeczne.
Pracuj dalej.
Ave.
Awatar użytkownika
Pinker
Posty: 34
Rejestracja: 28 gru 2011, 23:23

Re: The Witcher 2012

Post autor: Pinker »

Screen 5 odzwierciedla klimat wiedźmina.Na nim powinienes się wzorować i dać wszędzie takie odcienie.Ogień nie jest taki zły,ale te 3 elementy w jego środku przydałoby się wymazać(Screen 8).Co do mappingu to mogę się jeszcze doczepić do dywanów we wnętrzu domu.Nie powinny one wychodzić poza ściane pokoju,wstaw tam drewno,które jest na środku.Pomysł dobry,ale ciężki i żeby ci się nie odechciało.
Awatar użytkownika
Lestero

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 74
Rejestracja: 29 sie 2011, 09:48

Re: The Witcher 2012

Post autor: Lestero »

Ok, dzięki za rady, na razie screenów nie będzie i mało piszę, bo świat gry mam i robię zadania, a takie z 6 zakończeniami jest czasochłonne. Generalnie poboczne mam 90 %, piszę teraz ścieżki główne i nie ma co wstawiać screenów, więc nie myślcie, że projekt porzucony :P

Screeny które wam pokazałem obejmowały głównie świat gry więc teraz menu, rozdawanie umiejętności dodałem też parę skryptów, ocenie pracuję nad mechaniką gry - tzn. wyważony poziom trudności, nie, że zabijamy/giniemy po jednym ciosie itd. a także nad zadaniami wątku głównego - poboczne 100 %.

1
Obrazek
2
Obrazek
Obrazek
Nowa gra! Już wkrótce więcej informacji!
Awatar użytkownika
Soul

Golden Forki 2019 - Pełne Wersje (miejsce 1); Konrad Championship (miejsce 1); TA Sprite Contest 4 (miejsce 2)
Posty: 526
Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: The Witcher 2012

Post autor: Soul »

Nawet dużo opcji w menu.Początkowo myślałem ,że nie ma przedmiotów ani umiejętności
ale spostrzegłem niebieską strzałkę. :-)
Awatar użytkownika
Powczan

GF 2022 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Project Extravaganza #3 (miejsce 1); TA Project Extravaganza #1 (miejsce 3); TA Sprite Contest 6 (miejsce 1); TA Sprite Contest 5 (miejsce 3)
Posty: 958
Rejestracja: 30 gru 2009, 14:39
Lokalizacja: Wrocław

Re: The Witcher 2012

Post autor: Powczan »

Brzydki windowskin, sprawiający, że tekst jest słabo czytelny w niektórych miejscach. Co do samej zapowiedzi, martwi mnie tylko 'co gra oferuje', jest tego tyle, że gra może się nie podnieść z kolan.
Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie :)
Awatar użytkownika
Pinker
Posty: 34
Rejestracja: 28 gru 2011, 23:23

Re: The Witcher 2012

Post autor: Pinker »

Wiara w człowieka to najważniejszy aspekt przy komentowaniu zapowiedzi.Ufam,że dokończy projekt i w niego zagram,bo już widziałem screeny i gra mi się będzie podobać.
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2012, 21:27 przez Pinker, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Lestero

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 74
Rejestracja: 29 sie 2011, 09:48

Re: The Witcher 2012

Post autor: Lestero »

W walce już wyświetlane HP i SP no i zmieniłem windowskina, ja tam wszystko widze ale jak chcecie.
1
Obrazek
2 Ta mapka katakumby jest jeszcze w robocie
Obrazek
3
Obrazek
Obrazek
Nowa gra! Już wkrótce więcej informacji!
Awatar użytkownika
Soul

Golden Forki 2019 - Pełne Wersje (miejsce 1); Konrad Championship (miejsce 1); TA Sprite Contest 4 (miejsce 2)
Posty: 526
Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: The Witcher 2012

Post autor: Soul »

Według mnie tamten windowskin był lepszy :-D
Ale ten też może być.Teraz jedyną rzeczą jaka mi się nie podoba w menu jest to ,że napis
siła "witalna"? jest zwężony.
Awatar użytkownika
matikun
Posty: 185
Rejestracja: 26 maja 2011, 21:35
Lokalizacja: Area 11

Re: The Witcher 2012

Post autor: matikun »

Wg mnie tamten widowskin był lepszy, ten mniej pasuje do wiedźmina. Tamten był taki mroczny, fajny, a to w ogóle do wiedźmina nie pasuje wg mnie.
Pracuję nad:

Story of Dracula (akcja/komedia) - data premiery: 2016
Mechanika: 90% ||||||||||
Scenariusz: 100% ||||||||||
Mapy: 50% ||||||||||
ODPOWIEDZ