The Witcher 2012

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: Kleo, Dragon Kamillo, GameBoy

Awatar użytkownika
Soul
Posty: 479
Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: The Witcher 2012

Postautor: Soul » 05 sty 2013, 13:32

Wreszcie gra ukończona :) Ładniejsze mapy, windowskin.
Trzeba ściągnąć.
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1191
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Kontakt:

Re: The Witcher 2012

Postautor: Noruj » 05 sty 2013, 15:50

Mam mieszane, ale pozytywne odczucia.
Tylko zrób coś z tym(daj graficzkę najlepiej):
Obrazek
Obrazek


Marazm.
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special (zwycięstwo)
Posty: 932
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: The Witcher 2012

Postautor: Kleo » 05 sty 2013, 16:44

Ja jak zwykle muszę mieć jakiś problem.
Otóż robię sobie "Diabła". No i przeszłam 3 próby, została mi tylko próba siły, na którą mój pierszolewelowy bohater okazuje się przysłaby. Więc wymyśliłam, że zapiszę grę (bo w końcu 3 próby już załatwione, to po co je powtarzać) i pójdę sobie do puszczy poexpić. I dupa - nie mogę wyjść z jaskini. Tak ma być, czy to znowu ja czegoś nie widzę?
Awatar użytkownika
Lestero

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 74
Rejestracja: 29 sie 2011, 09:48

Re: The Witcher 2012

Postautor: Lestero » 05 sty 2013, 17:14

The Witcher 2012 version 1.001

Pierwszy patch do gry. Zmiany:

*Naprawia błąd lokacji: Puszcza
*Nowy wygląd dla Lamberta
*Kapłan którego można uratować w puszczy, czeka później w karczmie w Hagge
*Poprawia kilka drobnych literówek

http://www.speedyshare.com/R4DZg/The-Witcher-2012-version-1.001.exe

@Noruj
Co do tego błędu. Przed wydaniem gry miałem kłopot ze stworzeniem pliku instalacyjnego (pisałem
na forum). Kilka battlersów było w złym formacie, ale zanim do tego doszedłem, usunąłem trochę zbędnych grafik z projektu przez przypadek też i ten tilset. Patch to już naprawia. Jakby co, prosiłbym też o głębszą wypowiedź chciałbym wiedzieć jak gra jest odbierana.
@przprz
Niestety z iluzjii można wyjść tylko wykonując wszystkie próby. Dlatego wszystkim radzę trochę się podexpić w puszczy na endriagach, bo walki łatwe nie są, pozdrawiam.
Obrazek

Nowa gra! Już wkrótce więcej informacji!
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1191
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Kontakt:

Re: The Witcher 2012

Postautor: Noruj » 05 sty 2013, 17:33

Aleś to naprawił. Błąd nie wyskakuje, bo w ogóle nie ma ustawionego teleportu i nic się nie dzieję jak chcę przejść na inną mapę. Klawisz akcji też nie działa x [
Obrazek


Marazm.
Awatar użytkownika
Soul
Posty: 479
Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: The Witcher 2012

Postautor: Soul » 05 sty 2013, 17:41

Czekam na naprawę tych błędów Lestero :)
Na razie patcha nie będę pobierał, zaczekam na patcha v2.
Awatar użytkownika
Lestero

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 74
Rejestracja: 29 sie 2011, 09:48

Re: The Witcher 2012

Postautor: Lestero » 05 sty 2013, 18:08

Tak ma być Noruj, niestety lokacje utraciłem nieodwracalnie nie ma tam już teleportu.
Bluemike śmiało można pobierać już tego patcha.
Obrazek

Nowa gra! Już wkrótce więcej informacji!
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1191
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Kontakt:

Re: The Witcher 2012

Postautor: Noruj » 05 sty 2013, 20:23

No, mam już za sobą 1h gry.
Jak dotąd jest w miarę fajnie, ale prawie na każdym kroku widać takie nieoszlifowanie i niedopracowanie. Niby jest ten klimat, archaizmy w słownictwie, fajne żarty i nastrojowa muzyka, ale z drugiej strony włączyłeś do tego śmieszne trąbki z RTP Makera czy koloraśne grafiki RTP(średnio użyte i mogłeś bardziej pobawić się odcieniami i światłem) . Fabularnie nie zaszalałeś jak na razie – chyba w każdej grze o Wiedźminie mamy ten nudny jak flaki z olejem konflikt rasowy. Ileż można? Jesteś niezależnym twórcą, możesz zrobić wszystko w swojej grze, a kopiujesz komercyjne twory. Mechanicznie też jest średnio. Umiejętności są dziwaczne… Na 1 lvl wybrałem w nagrodę umiejętność, która według opisu ma ogłuszać wrogów nie raniąc ich, a zadaje ona więcej obrażeń niż Piruet, który dostałem na 3 lvl. Poza tym, użyjemy takiego czegoś kilka razy i dupa. Koniec wigoru. Mashujemy enter, czy tam spacje i mamy nadzieję, że jakoś tego potwora ubijemy. Gra w kości według mnie to nietrafiony pomysł. Trwa ona kilka sekund, co sprawia, że aż nie da się nie wczytywać gry po każdej porażce i tak zbić fortunę.(brzydkie te grafiki kości, zajrzyj do gry Karty Arkany i zobacz sobie jak to może ładnie wyglądać) Jakbym miał się jeszcze przyczepić to zmieniłbym grafikę Geralta( może na taką z kucykiem, skoro ma taki battler?), bo wygląda jak mangowa dziewczynka.
Potencjał duży jest, gra się nawet przyjemnie, sporo zadań, wątków pobocznych, widać wkład i pracę i z pewnością warto spojrzeć na twoją grę. Zwłaszcza, że wygląda na dość długą produkcje. Jakimś mega fanem Wiedźmaka nie jestem, więc sugerowani odbiorcy pewnie docenią grę znacznie bardziej.
Będę grał dalej.


Spoiler fabularny z 1 aktu po wyborze stron
Spoiler:
Obrazek


Marazm.
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special (zwycięstwo)
Posty: 932
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: The Witcher 2012

Postautor: Kleo » 06 sty 2013, 18:14

Mam do twojej gry jak na razie jeden zarzut, ale za to (chyba) poważny. Mianowicie jest kompletnie nieodporna na głupotę gracza (a moją zwłaszcza, jak mi się zdaje). W jedną pułapkę już się wpakowałam, teraz jestem już w kolejnej. Może jednym z powodów jest korzystanie z rady, aby często zapisywać grę, choć już moim prywatnym przyzwyczajeniem jest, aby korzystać tylko z jednego miejsca zapisu, więc w razie jak coś pójdzie nieodwołalnie nie tak, to muszę zaczynać od początku.
Tak więc (uwaga, leci kawałek fabuły, niezbyt długi, ale zawsze):
Spoiler:

Nie piszę tej straszliwej epopei, żeby prosić o radę, jak z tego wybrnąć. Zresztą nie jest to już chyba możliwe. Chcę tylko pokazać, jak pokrętna może być logika (alogiczność?) gracza i jak ważne jest, żeby jakoś grę przed nią zabezpieczyć (np. z tą perłą by można coś zrobić, żeby jak facet z łódki ją dostanie, to żeby ją już miał i dupy więcej nie zawracał).
A tak na marginesie – nie przepadam, gdy w grze mam wybór, który rozgałęzia fabułę na niezależne wątki. Niezależnie od tego, co wybiorę, zawsze mam poczucie jakiejś straty. Czyli tak, jak w życiu. A w grach ma być fajniej niż w życiu. Prosto, logicznie i liniowo;) Oczywiście to tylko moje osobiste zdanie i żaden zarzut w stosunku do gry. Refleksja mnie dopadła taka, to się dzielę przy okazji.
Edit: @Lestero
Skoro planujesz zmiany, to przy okazji sprawdź, co z tą perłą, bo wydaje mi się, że to jednak jakiś błąd.
Ostatnio zmieniony 06 sty 2013, 19:41 przez Kleo, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Lestero

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 74
Rejestracja: 29 sie 2011, 09:48

Re: The Witcher 2012

Postautor: Lestero » 06 sty 2013, 18:50

Mogę ci dać tylko porady, np. w hagge też masz ognisko, nie musisz płynąć do puszczy żeby się wyleczyć. Jeśli masz problem z walką jest jeden sposób. Gra z używaniem wigorów i magicznych znaków jest trudna jeśli ci nie idzie z przeciwnikami, po prostu pakuj wszystkie punkty w siłę i w walce dawaj tylko atakuj. Fakt, walka stanie się trochę nudna, ale jeśli nie masz pomysłu jak rozwijać postać, mój kuzyn tak przeszedł grę więc i ty byś dała radę pozdrawiam ;]

Zapowiadam też wydanie nowego patcha który: zmienia grafikę kości, zmienia grafikę Geralta z Rivii, Dołącza solucję do gry, optymalizuję umiejętności
Obrazek

Nowa gra! Już wkrótce więcej informacji!
Awatar użytkownika
Lestero

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 74
Rejestracja: 29 sie 2011, 09:48

Re: The Witcher 2012

Postautor: Lestero » 07 sty 2013, 18:08

The Witcher 2012 version 1.002 + solucja

*Zmienia wygląd Geralta z Rivii
*Zmienia wygląd kości
*Dodaje solucję do gry

http://www.speedyshare.com/hBn76/The-Wi ... -1.002.rar
Obrazek

Nowa gra! Już wkrótce więcej informacji!
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1191
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Kontakt:

Re: The Witcher 2012

Postautor: Noruj » 07 sty 2013, 21:48

Szkielety czy Sukkub to łatwizna Pyrzypyrzu. Zobaczysz w 2 akce 10-bój.
Ja grę już przeszedłem.
Obrazek


Marazm.
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special (zwycięstwo)
Posty: 932
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: The Witcher 2012

Postautor: Kleo » 07 sty 2013, 22:18

Ja też już grę pyrzy..pszy..przeszedłam;) Przed chwilą.
I też drogą elfów. Choć jak na solucję popatruję, to chyba ta druga ciekawsza. No i 10-bój jakoś mi gładko poszedł. Wcześniej było mi trudno wyłącznie z powodu skandalicznej kumulacji narobionych głupot. Bo ogólnie poziom trudności oceniam jako niewysoki.
Co do całej gry to mam mieszane uczucia, na razie nie będę się jakoś na ten temat wywnętrzać, bo musi mi się w głowie poukładać. Jak się poukłada to wolną chwilą napiszę więcej. Na razie jedno - szkoda, że jest w makerze XP, który lubię najmniej ze wszystkich (w sumie nie wiem, dlaczego, ale mam nadzieję, że nie na skutek indoktrynacji X-Techa;).
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1191
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Kontakt:

Re: The Witcher 2012

Postautor: Noruj » 07 sty 2013, 22:32

Też mam bardzo mieszane odczucia.
Według mnie końcówka skopana, a początek całkiem fajny i obiecujący.

przeszedłam

!? xP
Obrazek


Marazm.
Awatar użytkownika
Soul
Posty: 479
Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: The Witcher 2012

Postautor: Soul » 08 sty 2013, 17:19

Pograłem chwilkę, jest trochę błędów. Dlaczego podczas walki paski HP i MP się nie ruszają?
Potwór mnie walnie a pasek dalej taki sam... Dopiero po wejściu na mapę i rozpoczęciu walki "aktualizuje" pasek.

Zmiana DLL'ki nic nie daje. Oczywiście te na, które zmieniałem posiadam w systemie.

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości