[RMXP]Pokemon Uvopia Version

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: Kleo, Dragon Kamillo, GameBoy

Shadi
Posty: 31
Rejestracja: 08 maja 2012, 16:48
Lokalizacja: Warszawa

[RMXP]Pokemon Uvopia Version

Postautor: Shadi » 13 maja 2012, 14:14

Witajcie. Słowem wstępu, jestem z forum Pokemon Polska i od dłuższego czasu tworzę gry o tematyce Pokemonów w Rpg Makerze XP. Dwa moje projekty - Pokemon Brown i Pokemon Elements zostały ukończone, niestety do obu linki nie działają i nie mam ich na dysku. Od lata 2010 tworzę ten projekt i zachęcony tym, że MaTe i mpriz mają tutaj tematy swoich projektów chciałbym go zaprezentować. Jako iż wyszło grywalne demo temat wkleiłem do działu Gry.
Obrazek


Pokemon Uvopia Version to gra tworzona w programie rpg maker xp. Opowiada o losach młodego trenera pokemonów, który rusza w swoją podróż z nadzieją, że uda mu się odnaleźć zaginionego ojca. Jak się później okazuje, to zadanie wcale nie jest takie proste. Oprawa graficzna gry oparta jest na stylu gier czwartej generacji(DPP/HGSS). Część grafik takich jak charsety postaci zostały utworzone samodzielnie. Wszystkie systemy w Pokemon Uvopia Version są imitacją tych, które występują w oryginalnych produkcjach - zostały stworzone samodzielnie za pomocą zdarzeń,lub na podstawie skryptów znalezionych w internecie


ObrazekPodczas swojej wyprawy badawczej ojciec bohatera/ki zostaje zaatakowany przez Mitycznego Pokemona. Policja poinformowała o tym żonę mężczyzny. Bohater/ka postanawia wyruszyć we własną podróż pokemon i go odnaleźć. Na jego/jej drodze staje coraz więcej przeszkód. Samounicestwienie Arceusa przyczyniło się do furii legendarnych pokemonów. Gdy do akcji wkracza Team Skyar wszystko komplikuje się jeszcze bardziej. Zagłębiając się coraz bardziej w sprawę bohater/ka sam już nie wie co ma robić. Po której stronie ma stanąć, żeby osiągnąć swój cel? Czy zwycięży zło? Tego wszystkiego dowiecie się grając w Pokemon Uvopia Version!


Obrazek

+
Nowy region, postacie i historia.
Możliwość walki po stronie Team Skyar
Sporo systemów z oryginalnych gier
Możliwość wyboru płci
-
Mechanika walki z RPG Makera (Wszyscy walczą ze wszystkimi, ilość ataków nieograniczona, SP zamiast PP)
Brak pokemonów z piątej generacji.
Brak pokemonowych menusów.

Obrazek

Mapy
Miasteczko Trago
Droga 1
Miasteczko Pirsel
Droga 2
Miasteczko Fourte
Droga 3
Miasteczko Grania
Droga 4
Droga 5
Miasto Hount
Droga 6
Miasteczko Iris
Miasteczko Sounto
Droga 7
Miasto Volter
Droga 8
Miasteczko Altoir
Droga 9
Droga 10
Miasteczko Gallo
Droga 11
Miasto Helko
Droga 12
Droga 13
Miasteczko Hintyeach
Droga 14
Droga 15
Liga Pokemon
Obóz Prehistorycznych Pokemonów
Piaszczysto-Górska Droga
Las Relips
Strefa Safari
Magmowyspy
Wyspa Heneta
Wyspa Wybrańców


Obrazek

Obrazek
Główni bohaterowie gry. Nie ważne kogo wybierzesz, i tak przyjdzie ci się kilka razy spotkać z bohaterem płci przeciwnej. Każde z tych spotkań zaowocowane będzie otrzymaniem cennych wskazówek i oczywiście - walką pokemon! Nie raz otrzymamy też od niej/go cenną pomoc w poszukiwaniu zaginionego ojca.
Obrazek
Drahe to wredny bufon, który ciągle nam dokucza i przeszkadza. Chęć odgrywania się na nim jest jednak dla nas jak doładowanie do wielu nowych treningów! Pokażemy mu nie raz, że fakt iż pochodzi z regionu Hoenn i to jego druga podróż w niczym nam nie przeszkadza, żeby go pokonać!
Obrazek
MaTe to postać z gry Pokemon Elements. MaTe był przyjacielem Heneta i to właśnie od niego się o nim dowiadujemy. MaTe jest człowiekiem z natury dobrym i to dzięki temu, oraz dobrej woli Arceusa ocalał katastrofę regionu Taken. Od tego czasu MaTe wiedzie żywot podróżnika, w nadziei ponownego spotkania Heneta, oraz znalezienia miejsca dla siebie na świecie.
Obrazek
Team Skyar to tajemnicza organizacja przestępcza pracująca w regionie Venan. Nie jeden raz przyjdzie nam stoczyć pojedynek z tymi przestępcami. Drużyna składa się z niedobitków pozostałych złych teamów zjednoczonych przez Uramusa.
Obrazek
Uramus to tajemniczy człowiek. Autounicestwienie Arceusa pozbawiło go rodziny. Został przeniesiony na bezludną wyspę, gdzie nauczył się używać pokemonów w walce. Wydostał się z niej przy pomocy swojego bliskiego przyjaciela - obecnego admina Teamu Skyar. W pewnym momencie gry składa nam propozycję dołączenia do jego drużyny. Czy ją przyjmiemy...?
Obrazek
Crav to przyjaciel Uramusa z dzieciństwa i zarazem jeden z adminów Team Skyar. Pomógł on Uramusowi wydostać się z bezludnej wyspy oraz później trafić do miasta Helko. Crav jest pewny siebie – jest w pełni przekonany że plan Teamu Skyar się powiedzie i w związku z tym, lubi się wywyższać że bierze w tym udział i kpi z szarych ludzi mówiąc że są słabi. W walce jednak jest dość prostym przeciwnikiem.
Obrazek
Sneaven to jeden z adminów Teamu Skyar i jego najwierniejszy członek. Kiedyś wiódł spokojne życie na wsi, jednak chciał zostać trenerem pokemonów i stwierdził, że to dla niego o wiele za mało.Postanowił uciec z domu do wielkiego miasta i tam zostać sławnym. Niestety nadmiar obowiązków, które na niego spadły po dotarciu do miasta przytłoczył go. Świat, w którym inni nie są dla niego przyjaźnie nastawieni był dla niego zbyt skomplikowany. Poznał Uramusa i Crava i dołączył do formującej się organizacji Team Skyar.


Obrazek

Pełna Wersja Gry:



W archiwum znajdziecie oczywiście grę, oficjalny przewodnik liczący 30 stron i plik czytaj to z listą podziękowań oraz wyjaśnieniem dwóch kontrowersyjnych spraw.
Życzę miłej zabawy.

Obrazek
Ayene
Alucus
Alistar
Blizzard
Boomxbig
Blazaking
Blue Bedrill
Bakura155
chimcharsfireworkd
Chio
C.N.C
Codec
David
Dave.
Dan
Dante
Dewitty
Don Lawride
fukuyama
Fused
Flood
GameBoy
G-olden
GlossyGem
Ginzuishou
help14
Hek-el-grande
IronMan
Jazzwhisky
Joker
Jesse TBPro
Kamikadze333666
Kizemaru_Kurunosuke
klnothincomin
Kuroda-Taiki
Kyle-Dove
lordindy
Myzrael
Moghunter
MaTe
Neo-Spriteman
Newtiteuf
Novus
Pedobear
Poketadek
Pokemon-Diamond
Peeky Chew
Reck
RubiiGameZ
renekokkie
Red-Gyrados
REMY35
RHN
RosmanPK
Reno-s--Joker
Samo, The thief
SeproithSpawn
Skyshaymin96
Shadow-Wolf
SailorWilma
Selwyn
Saurav
Scarexshivaking
Seiyouh
SL249
serebii.net
Spriters Resource
spaceemotion
The english Kiwi
ThePokemonChronicles
Thieffer
WesleyFG
Voomy
Veget@
venom12
YoYo
YukiOnnaManaKistune
zetavares852
zudok125
7GamerMinutes
874521

TEAM

Shadi - Mapper, Eventer, twórca początkowych spritów, stwórca projektu
Pedobear - Wsparcie w dialogach i tworzeniu fabuły.
Voomy - Twórca Spritów
IronMan - Wsparcie w eventach.
Ostatnio zmieniony 16 cze 2014, 21:26 przez Shadi, łącznie zmieniany 14 razy.
Obrazek
Mantiq
Posty: 428
Rejestracja: 21 mar 2011, 21:41
Lokalizacja: Mszanowo

Re: [RMXP]Pokemon Uvopia Version

Postautor: Mantiq » 14 maja 2012, 15:57

Nie macie innych pomysłów na gry tylko enty raz z koleji pokemony :!:
Awatar użytkownika
Gedharm
Posty: 932
Rejestracja: 30 gru 2009, 14:39
Lokalizacja: Wrocław

Re: [RMXP]Pokemon Uvopia Version

Postautor: Gedharm » 14 maja 2012, 17:55

Mantiq pisze:Nie macie innych pomysłów na gry tylko enty raz z koleji pokemony :!:


I przede wszystkim SWOICH pomysłów. Co do gry, mnie tam jak zwykle odstrasza ilość magicznych systemów i superowych funkcji.
Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie :)
Awatar użytkownika
Klonoa
Posty: 533
Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Re: [RMXP]Pokemon Uvopia Version

Postautor: Klonoa » 14 maja 2012, 23:36

Jak dla mnie estetyka tematu została zniszczona... tu normalnie tu środkowe tu do lewej tu do prawej tu do lewej tam do lewej tu wyśrodkowanie, no WHAT DA SHIT O_o ?!

A co do teraz ciągle powstających gier o pokemonach się nie wypowiem... już się to przejadło :P
Obrazek


Spoiler:
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 809
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: [RMXP]Pokemon Uvopia Version

Postautor: Fear » 14 maja 2012, 23:49

A ja bez hejterstwa :) Fakt, sama zapowiedź bardzo chaotyczna, ale do kolejnej gry o pokemonach nic nie mam, ale tylko po jednym warunkiem. To nie będzie kolejna, niczym nie wyróżniająca się gra, bazująca tylko na Pokemon starterze z RPG Makera XP. Poczekam sobie na pełniaka i wtedy to odpalę, jakoś nie widzę sensu grać w demo pokemonów (ogólnie wydawanie ponad połowy gry i nazywanie tego demem trochę mnie dziwi, jakbym wydawał demo, to nie więcej, niż do pierwszej odznaki :).

Lokacje wyglądają bardzo, bardzo ładnie, po obejrzeniu filmików, trochę nie podoba mi się windowskin z tego filmiku z bohaterem wybierającym pokemona, jest chyba źle importowany, bo chociażby na kursorach, tło nie jest przezroczyste, ogólnie grafiki wydają się jakieś rozciągane w paint'cie. To wymaga poprawienia, bo wygląda bardzo nieestetycznie...

I poważnie, popraw tą estetykę w pierwszym poście tego tematu ;)
Powodzenia w tworzeniu gry...
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
Shadi
Posty: 31
Rejestracja: 08 maja 2012, 16:48
Lokalizacja: Warszawa

Re: [RMXP]Pokemon Uvopia Version

Postautor: Shadi » 16 maja 2012, 19:50

Witajcie, co do estetyki w pierwszym poście, to jeżeli chodzi o jaskrawe kolory w tych panelach "Historia" "Plusy i Minusy" "Bohaterowie" to właśnie razem z RosmanPK z innego forum pracujemy nad nowymi panelami. Jeżeli zaś chodzi o nierówność położenia napisów (lewa strona/prawa/środek) to tego nie mam zamiaru zmieniać. Najpierw miały być teoretyczne plusy po lewej strony, minusy z prawej i tego nie zmienię. Niżej znów, ma być kontrast, mapy po lewej, inne screeny po prawej. Faktycznie, te inne screeny rozciągają strasznie stronę, ale w zasadach jest napisane że muszą być screeny z gry i to nie w formie linka..
Linki do filmików od lewej? W tym co złego, w zasadzie czyta się od lewej..
Co do opisów najważniejszych postaci, to sprite moim zdaniem lepiej by wyglądał po środku, a skoro sprite jest po środku, to opis wypadałoby, żeby też tak był.
Co do Creditsów/Podziękowań za pomoc/zasoby do osób z powyższymi nickami, to to jest mniej istotne, dałem to po prawej stronie.
Jeżeli kogoś moja odpowiedź zbulwersowała, to trudno, ale wyjaśniłem dlaczego moim zdaniem jest dobrze:p.
Natomiast co do gry- mam dla was dwie nowe mapki.
Pierwsza to droga 8, na której już zrobiłem zdarzenia:
http://dl.dropbox.com/u/10678415/Mapy/Droga8.png
Zapewne was zastanawia, w jaki sposób przedostać się z jednego końca drogi, na drugi, skoro jest wielka dziura. Mogę wam zdradzić, że tutaj był drewniany most, ale się zawalił i my musimy odnaleźć elementy mostu na dole. Wówczas pewien psychiczny pokemon pomoże nam zawiesić je pomiędzy skałami.
Druga natomiast to nowe miasto - Altoir Town.
http://dl.dropbox.com/u/10678415/Mapy/AltoirTown.png
Oprócz tego zmieniłem system Trainer Carda. Wcześniej był wyświetlany jako obrazek, teraz natomiast jest zrobiony jako mapa w makerze. Daje to mi możliwośc wyświetlania większej ilości informacji niż tylko odznaki i imię, np ilość złapanych pokemonów czy pieniądze.
Tak prezentuje się w grze nowe TC: http://dl.dropbox.com/u/10678415/TrainerCardXD.png
Stare, oprócz tego, że prezentowało mniej informacji, było niedostosowane do ekranu makera i co prawda nie jest to screen w grze, ale jego grafika wyglądała tak:
http://dl.dropbox.com/u/10678415/Tc2.PNG
Oprócz tego, już jakiś czas temu, ale nie chciałem tego wklejać do pierwszego posta, RosmanPK przygotował dla mnie ładne userbary, więc jeżeli jest wśród was ktoś, kto niekoniecznie jest fanem, ale podoba mu się mój projekt, może sobie wkleić do sygny:
Obrazek
Kod:

Kod: Zaznacz cały

[URL=http://tsukuru.pl/forum/viewtopic.php?f=1&t=3693][IMG]http://fotozrzut.pl/zdjecia/1ab947a29d.png[/IMG][/URL]


Obrazek
Kod:

Kod: Zaznacz cały

[URL=http://tsukuru.pl/forum/viewtopic.php?f=1&t=3693][IMG]http://fotozrzut.pl/zdjecia/4352161523.png[/IMG][/URL]


Obrazek
Kod:

Kod: Zaznacz cały

[URL=http://tsukuru.pl/forum/viewtopic.php?f=1&t=3693][IMG]http://fotozrzut.pl/zdjecia/22767b2d60.png[/IMG][/URL]


Obrazek
Kod:

Kod: Zaznacz cały

[URL=http://tsukuru.pl/forum/viewtopic.php?f=1&t=3693][IMG]http://fotozrzut.pl/zdjecia/1fbc44a1b4.png[/IMG][/URL]
Obrazek
Awatar użytkownika
Pinker
Posty: 34
Rejestracja: 28 gru 2011, 23:23

Re: [RMXP]Pokemon Uvopia Version

Postautor: Pinker » 16 maja 2012, 21:29

Nie zrozumiałes poprzednich postów ,w których użytkownicy tego zacnego forum(...) zamiescili swoje rozszczenia dotyczące ustawień tekstu.

Nie ma nic złego w wyrównaniu do lewej,ale problem się zaczyna gdy nagle wyrównanie jest do prawej, potem znowu do lewej,środek itd-Istny chaos.

Co do samej gry - nie grałem, ale, że pomysł jest strasznie oklepany to raczej moge napisać kilka zdań na jej temat.


Tytuł...Odrazu odrzuca, po nim w filmach poznajde się np. czy to dramat,komedia,bądź może film fantastyczny.Przykłady:
Fantastyczna Czwórka
Zabiłem moją matke
Byliśmy żołnierzami
Strzelając śmiechem
Tak samo jest z grami,tyle tutaj chodzi bardziej o zachęcenie samym tytułem gracza do gry niż ukazanie w nim jej gatunku-aczkolwiek można to połączyć.

Grywalność: Może być ok, ale gra z oklepanym pomysłem szybciej się nudzi, nawet gdy akcja nabiera tempa.Wszystkie menu , cały interfejs jaki stworzyłeś-jest zupełnie niepotrzebny.Normalny gracz go odrzuca, bo zależy mu na fabule,na postaciach,klimacie,ciekawych zwrotach akcji,a nie na ozdóbkach.Robisz ten projekt 2 lata, jeśli dobrze mniemam, nie spodziewaj się jednak, że twoja cięzka praca zostanie ci wynagrodzona.
Awatar użytkownika
Secretman
Posty: 491
Rejestracja: 12 kwie 2008, 19:12

Re: [RMXP]Pokemon Uvopia Version

Postautor: Secretman » 17 maja 2012, 23:29

Pokemony to fajna gra, ale w wydaniu na urzadzenia przenosne, czyli gb lub emulator w telefonie. A ze RMXP nie ma wydania przenosnego - to niestety nie zagram.
Shadi
Posty: 31
Rejestracja: 08 maja 2012, 16:48
Lokalizacja: Warszawa

Re: [RMXP]Pokemon Uvopia Version

Postautor: Shadi » 29 maja 2012, 18:14

Witajcie, najwyższy czas na aktualkę.
Przede wszystkim, choć przeciągnęło się to w czasie to ukończyłem eventy w Altoir Town. Generalnie wszystko toczy się wokół opuszczonego zamku w owym mieście choć spotkamy również tutaj jednego z adminów Teamu Skyar, Shade'a czy też osobnika płci przeciwnej.
Przy okazji może pokażę jakąś mapkę samego zamku, który miał służyć jako muzeum( stąd na dolnym piętrze są szafki z papierami królewskimi, półki z eksponatami, dywaniki), na środkowym jadalnia i jakieś randomowe korytarze, a na górnym sypialnia króla. Przepraszam za wszechobecne puste przestrzenie na mapkach, ale szczególnie na dolnym piętrze i środkowym były one konieczne, ze względu na "iluzję którą na nas nałożył pewien mroczny pokemon, że ni z tąd ni zowąd spora część pól jest zablokowana.
Oto mapki zamku:
http://dl.dropbox.com/u/10678415/ZamekPietro1.png
http://dl.dropbox.com/u/10678415/ZamekPietro2.png
http://dl.dropbox.com/u/10678415/ZamekPietro3.png
Po drugie, w związku z oczojebnymi kolorami napisów i nieaktualnymi grafikami mapek Rosman przygotował nowe paski do tematu "Historia" "Bohaterowie" itp, oprócz tego że paski lepiej się prezentują, to jest ich więcej - są teraz paski do "Downloadu" i "Creditsów".
Po trzecie, Rosman wystąpi w Uvopii- raz że w ramach podziękowania za jego pracę graficzną dla mnie, a dwa, że nie miałem kogo wepchnąć do pewnej lokacji, żeby kilka rzeczy wykonał xD.. Oto grafiki Rosmana:
http://dl.dropbox.com/u/10678415/Rosman.png
Po czwarte, postanowiłem, że wykonam arty najważniejszych postaci w dużej rozdzielczości. Pierwotnie byłem nieco negatywnie nastawiony do tej idei, jako że wolę odręcznie rysować postacie niż w paincie, ale jako ze mam skaner i porady od Marcosa jak odręczny rysunek przerobić na taki z ciemnymi konturami i wyraźną bielą to przynajmniej spróbuję.
Po piąte i ostatnie, zdecydowałem już jakie pokemony zostaną dodane do gry:
- rodzina Cleafairy
- rodzina Omanyte i Kabuto
- rodzina Grimera
- ewolki Porygona
- Hitmontop
- rodzina Gible, Bagona, Swablu i Dratiniego
- rodzina Swinuba i Froslass
- rodzina Hondoura, Pochyeny i Torkoala
Toteż od miejmy nadzieje przyszłego tygodnia, powinno ruszyć dodawanie pokemonów, zacząwszy od brakujących legend, których zapomniałem dodać poprzednim razem, po wspomniane już, zupełnie nowe poki.
Proszę o wybaczenie, że wśród dodanych pokemonów, nie znajdą się pokemony piątej generacji, ale nie dysponuję backspritami pokemonów z V generacji tylko częściowymi, a "całościowe" backsprity z V generacji mieszały by się z ogólnym stylem gry IV generacyjnym.
No cóż, to by było na tyle. Do następnego razu!
Obrazek
Shadi
Posty: 31
Rejestracja: 08 maja 2012, 16:48
Lokalizacja: Warszawa

Re: [RMXP]Pokemon Uvopia Version

Postautor: Shadi » 03 cze 2012, 11:07

Witajcie. Z góry przepraszam za Double Posta, ale mogę to robić jak chcę aktualizację dać.
Więc co nowego?
Po pierwsze, zrobiłem mapkę nowej lokacji- Magnowysp, na które popłyniemy, jeżeli jesteśmy źli. Oto ona: https://dl.dropbox.com/u/10678415/Magnowyspy.png
Po drugie, coś co może nie będzie się wam podobać( nie robię takich rzeczy na co dzień, a poza tym wiem że stopy i częściowo ręce mi wyszły kiepsko) narysowałem i pokolorowałem głównego bohatera w wersji męskiej- Luego.
Oto art w dwóch rozdzielczościach:
https://dl.dropbox.com/u/10678415/Luegos1.png
https://dl.dropbox.com/u/10678415/Luego%C5%9B3.png
Po trzecie, Rosman zrobił nowe( lepsze) logo Teamu Skyar i nowej organizacji założonej przez Ligę Venan - Eato przeciwko Teamowi Skyar.
Chociaż Logo Skyar nie do końca jest zgodne z moim zamysłem i Rosman pracuje nad lepszym logo, to na pewno jest lepsze od pierwszej wersji, która widnieje na pierwszej stronie tematu więc je zamieszczam.
Oto Loga:
https://dl.dropbox.com/u/10678415/Skyar2.png
https://dl.dropbox.com/u/10678415/Eato2.png
Po czwarte, dzisiaj pomimo ograniczonego czasu (szkoła jutro..) zacząłem dodawać pokemony. W tej chwili dodaję brakujące legendy i gdzieś w przyszły weekend powinienem zacząć dodawać zupełnie nowe poksy.
No, coż to by było na tyle. Za tydzień przede wszystkim wezmę się za mapki wnętrz Magnowysp i eventy na nich..
Obrazek
Shadi
Posty: 31
Rejestracja: 08 maja 2012, 16:48
Lokalizacja: Warszawa

Re: [RMXP]Pokemon Uvopia Version

Postautor: Shadi » 12 cze 2012, 20:27

Witajcie.
Po pierwsze, co do Artów, powstaną nowe, ale po wakacjach gdyż teraz jak czas na tworzenie gry mam praktycznie tylko w weekendy skupię się na eventach.
Po drugie, co do eventów to planuję do końca roku szkolnego zrobić eventy na wspomnianych magnowyspach i wyspie Heneta. Choć plan był początkowo, że zdołam jeszcze zrobić 2 następne drogi, to jest to wątpliwe, ze względu na to, że przez poprawianie ocen do końca roku by wyciągnąć je na lepszy stopień mam mało czasu na grę i tak na przykład w najbliższy weekend będę powtarzał do dodatkowej pracy z geografii(staram się o piątkę na koniec).
Po trzecie, co do najnowszych prac w grze, to zrobiłem mapki wnętrz Magnowysp+ dodałem wszystkie brakujące legendy. Teraz czeka mnie dodawanie nowych pokemonów, które doszły do dexu.
Co do magnowysp, to map jest 8, ale sporo z nich jest bardzo małych więc pokażę tylko trzy największe:
https://dl.dropbox.com/u/10678415/MagnowyspyP1.png
https://dl.dropbox.com/u/10678415/MagnowyspyP2.png
https://dl.dropbox.com/u/10678415/MagnowyspyU1.png
Po czwarte, ze względu na to, że razem z kumplem nad obecnym konceptem loga się napracowaliśmy(żeby miało jakieś elementy charakterystyczne jak elementy strzały i żeby miało SENS przenośny) i nie wyobrażam sobie marnowania tego , a także dlatego, że Rosman też jest człowiekiem i nie będzie trzeci raz robił tej samej grafiki, logo zostaje jakie jest.
To tyle na dziś.
Obrazek
Awatar użytkownika
Klonoa
Posty: 533
Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Re: [RMXP]Pokemon Uvopia Version

Postautor: Klonoa » 13 cze 2012, 00:45

Aż musiałem się tego uczepić i powiedzieć to co powiedziałem do monitora:
"Nas nie interesują twoje rozterki życiowe czy poprawiasz z geografii czy historii, zachowaj to dla siebie bo nikogo tutaj nie będzie to raczej interesowało, a będzie go interere gra"

Przy okazji nie rozumiem twórców pokemońskich gier dających całe układy map na skriny... jak dla mnie niszczy to element eksploracji map bo mogę se po prostu wejść na forum, znaleźć mapkę na której jestem i od razu zobaczyć jak gdzie dojść lub gdzie co jest...

Triple post, ale przynajmniej na temat gry, którą bodajże nikt się nie interesuje ze względu na tak liczne komentarze pod twoimi postami... w każdym razie po mojej próbie demotywacji - rób dalej. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Obrazek




Spoiler:



Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 809
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: [RMXP]Pokemon Uvopia Version

Postautor: Fear » 13 cze 2012, 01:06

Trochę się zgadzam z Klonoa.
Dawaj screeny od razu z podglądem i screeny z gry testowe, nie całe mapki z projektu gry. Zobaczysz, że od razu przyciągniesz uwagę większej ilości użytkowników. Co do triple postingu, to fakt, edytuj posty, wyróżniaj edytowane miejsce i podbij temat odpowiednim przyciskiem nad tematem.

Jeszcze raz powodzenia.
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
Shadi
Posty: 31
Rejestracja: 08 maja 2012, 16:48
Lokalizacja: Warszawa

Re: [RMXP]Pokemon Uvopia Version

Postautor: Shadi » 24 cze 2012, 13:54

Witajcie. Czas na jakąś aktualkę. :-)
Po pierwsze, zaaktualizowałem mapy wnętrza Magnowysp. :-) Pododawałem trochę kamyków różnego rodzaju aby wypełnić tę pustkę, ale starałem się nie przesadzać.
https://dl.dropbox.com/u/10678415/MagnowyspyP1.png
https://dl.dropbox.com/u/10678415/MagnowyspyP2.png
https://dl.dropbox.com/u/10678415/MagnowyspyU1.png
Po drugie, właśnie co do Magnowysp, to po tygodniach śiedzenia nad tym w weekendy :glare: wczoraj skończyłem eventy w tych to wyspach.. Podróżuąc po Magnowyspach z Rosmanem będziemy poszukiwać minerałów potrzebnych Teamowi Skyar to wzmocnienia siły pochwyconych przez nich mitycznych pokemonów. Potrzebne nam przedmioty będą rozsiane po różnych zakamarkach wnętrza wysp, często będziemy potrzebowali wspinania się aby się do nich dostać. Po tym wszystkim kiedy zejdziemy na sam dół wysp, będziemy próbowali ograniczyć skutki nadchodzącego trzęsienia ziemii.
Po trzecie, chociaż nie są to screeny z Magnowysp( jeszcze tam nie doszedłem ;-) ), to zgodnie z obietnicą otrzymujecie screeny prosto z gry w ilości 11 sztuk w tym 9 z drogi 8 i 2 z Altoir Town.
https://dl.dropbox.com/u/10678415/screensAktualka.png
Po czwarte, zgodziłem się ( pod wpływem Pedobeara który wypominał że moje działanie nie przynosi korzyści mojemu projektowi i pod wpływem kumpla ze szkoły, który mówił że zmiana loga nie potrwa długo, a wstrzyma nalew negatywnych komentarzy tylko z jego powodu) zmienić logo Teamu Skyar.
W tej chwili nie ma jeszcze konkretnej grafiki, nie wiem też kto wykona nowe logo, natomiast narysowałem w zeszycie projekty nowego logo z ukrytym znaczeniem objaśnionym wyżej, a także potem IronMan na kartkach narysowała swoje projekty logo.
Pokażę je wszystkie i mam nadzieję że wśród nich znajdzie się logo, które potem stanie się grafiką i zawiśnie w temacie :-) :
Moje:
https://dl.dropbox.com/u/10678415/HNI_0050.JPG
https://dl.dropbox.com/u/10678415/HNI_0051.JPG
https://dl.dropbox.com/u/10678415/HNI_0052.JPG
https://dl.dropbox.com/u/10678415/HNI_0053.JPG
https://dl.dropbox.com/u/10678415/HNI_0054.JPG
https://dl.dropbox.com/u/10678415/HNI_0055.JPG
https://dl.dropbox.com/u/10678415/HNI_0056.JPG
https://dl.dropbox.com/u/10678415/HNI_0057.JPG
https://dl.dropbox.com/u/10678415/HNI_0059.JPG
IronMan:
https://dl.dropbox.com/u/10678415/IronMan1.jpg
https://dl.dropbox.com/u/10678415/IronMan2.jpg
https://dl.dropbox.com/u/10678415/IronMan3.png
Po piąte, IronMan przygotowała nowe windowskiny do gry. Są one estetyczniejsze i mają zaokrąglone brzegi. :-) Nie wszystkie jeszcze umieściłem w grze, ale...
Tutaj screen nowego windowskinu w systemie boxa:
https://dl.dropbox.com/u/10678415/jeden%20z%20nowych.png
I ostatnia nowość - choć do miasta z 6 gymem jeszcze daleko ;-) - wyspa Heneta i dwie drogi- to Voomy już przygotował sprite 6 liderki. Chociaż nie jest to jeszcze wersja finalna, to chcę wam go pokazać. Oto on:
https://dl.dropbox.com/u/10678415/Liderka6.png
Wyjaśnię jeszcze, że zeszłym tygodniu nie było aktualki bo nie wiedziałem za bardzo co wam pokazać ;-) , natomiast teraz co nieco rzeczy się znalazło.
Zbliżają się wakacje toteż mniej mam roboty w szkole i myślę że w najbliższym czasie wróce do dodawania pokemonów.
Za tydzień zaś postaram się zrobić mapę nowej lokacji - Wyspy Heneta.
No i to by było na dziś tyle. :-)
Obrazek
Shadi
Posty: 31
Rejestracja: 08 maja 2012, 16:48
Lokalizacja: Warszawa

Re: [RMXP]Pokemon Uvopia Version

Postautor: Shadi » 03 lip 2012, 11:15

Witajcie. Czas na małą aktualkę. :-)
Po pierwsze, zrobiłem przejściowe eventy pomiędzy powrotem z Magnowysp, a popłynięciem na wyspę mistrza regionu Taken - Heneta. Jest to zadanie (inne w zależności od strony) polegające na zbieraniu odpowiednich itemów. W przypadku dobrego bohatera będą to Plate'y Arceusa, a w przypadku złego materiały potrzebne do skonstruowania pewnej machiny,
Po drugie, wczoraj zrobiłem ( po prawie miesiącu siedzenia nad Magnowyspami) nową lokację, również wyspę, ale akurat ostatnią, więc to NIE oznacza że teraz kazda kolejna mapa to będzie wyspa.. - wyspę Heneta, na której mieści się jego Willa, ogrodzenia z kwiatkami i małe pole walk, gdzie Henet trenował. Oto mapka:
https://dl.dropbox.com/u/10678415/Wyspa%20Heneta.png
Po trzecie, przetestowałem całe miasto Altoir Town i zacząłem testować Magnowyspy więc leci do was kolejna porcja screenów.. Niemal w całości przedstawiają one istotniejsze dialogi, ale nie bardzo było co pokazać bo jakichś zagadek poza gymami nie robię, a standardowe walki chyba nikogo by nie zainteresowały.
Tutaj screeny:
https://dl.dropbox.com/u/10678415/NoweScreenzS.png
No cóż, to by było właściwie tyle. Teraz skupię się na eventach na wyspię Heneta, a potem postaram się dojść do miasta z 6 odznaką( jeszcze dwie drogi). Pod koniec tego tygodnia powinienem zakończyć dodawanie pokemonów.
Obrazek

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości