Lunatera: Lies of the Moon [VXA]

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Zelg

Golden Forki 2013 - Dema (miejsce 1)
Posty: 26
Rejestracja: 29 cze 2011, 20:37
Lokalizacja: Krotoszyn

Re: Lunatera: Lies of the Moon [VXA]

Post autor: Zelg »

A ja zagram jak tylko wyjdzie:D Bo uwielbiam gry z RPGM ^^
Zagrałeś w SD? Tak? To nie narzekaj na błędy, tylko pomóż nam je wyeliminować!!!
Obrazek
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: Lunatera: Lies of the Moon [VXA]

Post autor: Rahim »

Co dalej? Temat upadł?
Awatar użytkownika
Zombik

Golden Forki 2020 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2019 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki Special III - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 376
Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55

Re: Lunatera: Lies of the Moon [VXA]

Post autor: Zombik »

Dlaczego odkopujesz temat sprzed ponad roku? xD
Jeżeli chcesz wiedzieć coś więcej na temat tego projektu to chyba lepiej było by zapytać na Ultimie. Viuu często siedzi na shoutboxie... (ostatnio z kilka osób tylko tam siedzi, a w tematach z grami nic się nie dzieje... piszą tylko o pierdołach).
No i nie sądzę, by Viuu zajrzał na Gospodę, chyba, że ktoś, kto siedzi tam i tu, mu o tym powie. xD
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: Lunatera: Lies of the Moon [VXA]

Post autor: Rahim »

Viuu dzisiaj jak i z tego co pamiętam wczoraj był na gospodzie, projekt ma brać udział w tegorocznych GF, ale cos od czerwca cicho z nim dlatego poruszam ten temat sympatyczny kolego =)
Awatar użytkownika
Viuu

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 118
Rejestracja: 22 mar 2011, 21:33
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Lunatera: Lies of the Moon [VXA]

Post autor: Viuu »

Sympatyczny kolego, Luna jest wstrzymana do końca roku prawdopodobnie. Na GF-y robimy inny projekt przecie. Rozmawiałem zresztą o tym z tobą, więc po co to pytanie O_o
Jeżeli jakimś cudem wyrobimy się z tym projektem do Grudnia to będzie wspaniale...
Wracając do Luny... smutne jest to, że Prolog jest skończony, ale gra nie działa x.x
Zwyczaj są problemy techniczne, z którymi długo już walczę. Już nie daje z tym rady, muszę od tego odpocząć. Ale jednak na GF-y było by miło coś zrobić. Więc to jest powód wstrzymania Luny...
Wiem, że mnie i tak za to nienawidzicie (pewnie nie tylko za to). Nie wiem w sumie po co ten post i tak nikt tego pewnie nie czyta x.x

Poza tym na gospodzie bywam prawie codziennie, ale najczęściej się nie loguje ^ ^
Obrazek
Victory Quotes: 1, 2
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: Lunatera: Lies of the Moon [VXA]

Post autor: Rahim »

Kurde, czasami to ja nie wiem kto już o jakim projekcie mówi, wybacz mi Viuu.
Hm. Ja tam osobiście to cb nawet lubię, i czytuje twoje wypociny chyba jako jeden z nielicznych trzymasz poziom rozmowy.

Wracając do gry - szkoda, ciągle liczę na to iż będę miał okazję zagrać w projekt.
Awatar użytkownika
AkiNebula_e

Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Dema (miejsce 1)
Posty: 395
Rejestracja: 23 cze 2011, 01:46
Lokalizacja: Krotoszyn

Re: Lunatera: Lies of the Moon [VXA]

Post autor: AkiNebula_e »

Czytamy czytamy, zombik gravedigging chyba nie powinien przeszkadzać komuś z takim nickiem jak twój :>

Poważniej, póki autor nie zamknął tematu lub oficjalnie go nie porzucił jest nadal aktualny.
Poza tym nawet Zelg się gierką zainteresował więc prezentuje się co najmniej dobrze.
Awatar użytkownika
Viuu

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 118
Rejestracja: 22 mar 2011, 21:33
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Lunatera: Lies of the Moon [VXA]

Post autor: Viuu »

Właśnie wyszedł Prolog! xD

Pierwszy post edytowany.
Obrazek
Victory Quotes: 1, 2
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: Lunatera: Lies of the Moon [VXA]

Post autor: Rahim »

Viuu pisze:Rahim [Pierwsze 2 min xD]
XDDDD
No weź to przez ten błąd *o*

Ogólnie powiem że to były 3 albo i 4 minuty i że początek nudnawy, dalej nie udało mi się dokończyć, jednak jak już jest wersja poprawiona ( ponoc bez tzw. Rahimowego błędu xD)
pobiorę i zagram =)
Alima
Posty: 17
Rejestracja: 26 sie 2013, 12:12

Re: Lunatera: Lies of the Moon [VXA]

Post autor: Alima »

Nie grałam w żadne japońskie rpg, ani w bardziej rozbudowane gry tego typu zrobione w RM, więc pojedynki w tej grze były dla dużym wyzwaniem nawet na niższym poziomie trudności. Ale dawały też dużą satysfakcję z pokonania przeciwnika, szczególnie, że nie wystarczyło w nich klikać ciągle Enter :) Zagadki także umilały rozgrywkę, szczególnie zakręcone labirynty xD.
Fabuła jak na razie jest dosyć lekka, gra się przyjemnie. Komentarze Shina umilają rozgrywkę, postaci nie irytują (nawet Yuka, która na taką się zapowiadała), , dialogi między nimi wypadają całkiem naturalnie.
Póki co błąkam się po jaskiniach po walce z pająkiem. Nie wiem, jak dużo gry jeszcze przede mną, ale z niecierpliwością będę czekać na kontynuację :).
Awatar użytkownika
Viuu

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 118
Rejestracja: 22 mar 2011, 21:33
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Lunatera: Lies of the Moon [VXA]

Post autor: Viuu »

Uwaga!
Patch 1.0.1 jest do pobrania. Naprawia kilka prostych błędów.
Download

Folder Patch wrzucamy po prostu do folderu z grą.

Patch wrzucony jeszcze raz... Jeśli ktoś pobrał, niech zrobi to ponownie... x.x

* Dodano mirror na MF gdyby komuś nie za dobrze chodził MEGA.
Obrazek
Victory Quotes: 1, 2
Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2017 - Pełne Wersje (miejsce1); Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 362
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

Re: Lunatera: Lies of the Moon [VXA]

Post autor: Diablo »

Nie mogłem się powstrzymać, żeby tego nie wrzucić :D Powodzenia z Luną

Obrazek
Awatar użytkownika
Viuu

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 118
Rejestracja: 22 mar 2011, 21:33
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Lunatera: Lies of the Moon [VXA]

Post autor: Viuu »

Update 1.0.2a

Co nowego?
* Nowy ulepszony system ucieczki
* Dwa dodatkowe save-pointy

Poprawki:
* Naprawiono błąd pozwalający na wyjście z miasta bez zagadania do matki Airi (Quest z korzeniem)
Obrazek
Victory Quotes: 1, 2
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special - Recenzje (zwycięstwo); Golden Forki Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 1001
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: Lunatera: Lies of the Moon [VXA]

Post autor: Kleo »

Teraz update, jak ja sobie wreszcie gram dla przyjemności? Chociaż tych save pointów faktycznie deczko mało, jak nie mam już opcji zapisu za każdym razem, gdy mam taki kaprys, to trochę mi ich brakuje. ;)
Zresztą nadal uważam, że w grze nastawionej na fabułę, w której walki mają nieszczególnie wysoki poziom trudności, są one kompletnie bezsensownym rozwiązaniem.
Więcej refleksji będzie, jak skończę, a na razie pytanko:
Viuu, czy wcześniej też można było sobie odnowić HP i MP, korzystając z
Spoiler:
EDIT
No to lecimy te obiecane refleksje.

Ogólnie gra zdecydowanie mi się podoba, choć trochę nierówna jest. Najlepiej wypada środek - najeżone ciekawymi i różnorodnymi zagadkami ruiny to stanowczo najlepszy jej fragment. Początek nieco leniwy, ale dla mnie to akurat dobrze - pozwala się spokojnie rozejrzeć po okolicy, przyjrzeć się bohaterom i światu gry. Błąkanie się po lesie i po końcowym jaskiniowym labiryncie można by nieco skrócić. Zwłaszcza jaskinia, w której nie ma do roboty nic poza ubijaniem pająków i szukaniem skrzynek, wypada blado na tle wcześniejszych fragmentów. Jak ktoś lubi labirynty, to będzie mu się podobać, ale jak nie, to raczej się tym zmęczy i znudzi. W lesie podobnie, chociaż ja akurat miałam niezłą radochę z odszukiwania ukrytych przejść, zwłaszcza jak kończyły się znalezieniem skrzynki z czymś ciekawym.

Oprawa gry przypadła mi do gustu bardzo, jest staranna i estetyczna. Szczególnie w walkach - są pięknie animowane i udźwiękowione, a w dodatku kombinowanie, jak zrobić max combo to niezła zabawa. I muzyka w walkach po prostu znakomita, chyba najlepsza w grze. Z dźwięków irytował mnie natomiast straszliwie ten, który brzmiał w momencie naciskania klawisza Esc - dawno nie słyszałam czegoś tak skrajnie denerwującego.

No to teraz czas na marudzenie (jakby go nie było do tej pory;). Poza Yuką bohaterowie są nudni, a Shin to już zupełne popychadło, które biega, gdzie mu każą i zbytnio się nad sensem swoich poczynań nie zastanawia. Trochę charakteru dobrze by mu zrobiło.
O save pointach nie będę się powtarzać (znaczy będę) - są bez sensu, a najlepszym dowodem jest to, że w kolejnej wersji ich liczba rośnie.

Więcej grzechów nie pamiętam, ale to tylko dlatego, że jest późno i trochę spać mi się chce, bo na pewno jeszcze jakieś są. Ale ogólnie całość na plus - trzy razy grałam i za każdym razem było fajnie. Polecam.
Awatar użytkownika
Amelanduil

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Sprite Contest 5 (miejsce 1)
Posty: 451
Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25

Re: Lunatera: Lies of the Moon [VXA]

Post autor: Amelanduil »

Kleo pisze:Poza Yuką bohaterowie są nudni, a Shin to już zupełne popychadło, które biega, gdzie mu każą i zbytnio się nad sensem swoich poczynań nie zastanawia.
Cóż, tu niestety przyznam rację Kleo, jeżeli chodzi o charakter postaci to popełniłem tutaj pewien poważny błąd, niemniej jednak sądzę, że da radę naprostować to na właściwą drogę bez drastycznego zmieniania postaci.

Tak samo za mapping trzeba się zdecydowanie zabrać w bardziej przemyślany sposób. To chyba tyle z mojej strony.
ObrazekGlico☆Magic?
Zablokowany