Asgun [VX]
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Asgun [VX]
Ukosy w takich kombosach mogą przeszkodzić. Komp nie raz pomyśli, że użyta została strzałka w jedną stronę, a po chwili inna (jeśli sprawdzenia są naprawdę krótkie). Takie problemy były w twoim poprzednim projekcie. Zwykłe kierunki bez ukosów, albo może pojawić się u niektórych problem.
- Noruj
- Posty: 1243
- Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
- Soul
- Posty: 526
- Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Re: Asgun [VX]
Noruj, prawda grałem przed Update z tymi strzałkami
Te co pokazałeś na screenie są o wiele bardziej czytelne ,niż te z początkowej wersji.
Te co pokazałeś na screenie są o wiele bardziej czytelne ,niż te z początkowej wersji.
- Noruj
- Posty: 1243
- Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Asgun [VX]
Kolejny mały update!
- Nareszcie tworzę właściwą grę. Dodatek - gra karciana zajęła mi mnóstwo czasu. Inteligencja przeciwnika to najdłuższy event jaki kiedykolwiek zrobiłem.
- Gameplay gry to jedynie 20 minut jak dotąd, ale jest to czas praktycznie w 100% czymś zapełniony. "Chodzenie" etc to może niecałe 2 minuty gry.
- W grze poza małymi wyborami projektuję też spory wątek skarbów, nie tylko różnych skrzynek, specjalnych broni czy lokacji, ale także dodatkowe kwestie fabularne. Odblokowujemy je na różny sposób, np. jeśli poprowadzimy specyficznie pojedynek, co poskutkuje użyciem przez przeciwnika jakiejś specjalnej techniki, to później będziemy mogli z nim o tym porozmawiać.
- W grze znajdują się wyborne animacje. ( Dzięki Nightcrawlerowi i jego znalezisku)
- W grze będą autorskie pozy, animacje, stworzone przez Amakuro.
- W grze znajdują się już 4 autorskie utwory(stworzone z myślą o Asgun). Poza tym - cała reszta także jest autorska. Nie ma w grze ani jednego komercyjnego utworu.
- Nareszcie tworzę właściwą grę. Dodatek - gra karciana zajęła mi mnóstwo czasu. Inteligencja przeciwnika to najdłuższy event jaki kiedykolwiek zrobiłem.
- Gameplay gry to jedynie 20 minut jak dotąd, ale jest to czas praktycznie w 100% czymś zapełniony. "Chodzenie" etc to może niecałe 2 minuty gry.
- W grze poza małymi wyborami projektuję też spory wątek skarbów, nie tylko różnych skrzynek, specjalnych broni czy lokacji, ale także dodatkowe kwestie fabularne. Odblokowujemy je na różny sposób, np. jeśli poprowadzimy specyficznie pojedynek, co poskutkuje użyciem przez przeciwnika jakiejś specjalnej techniki, to później będziemy mogli z nim o tym porozmawiać.
- W grze znajdują się wyborne animacje. ( Dzięki Nightcrawlerowi i jego znalezisku)
- W grze będą autorskie pozy, animacje, stworzone przez Amakuro.
- W grze znajdują się już 4 autorskie utwory(stworzone z myślą o Asgun). Poza tym - cała reszta także jest autorska. Nie ma w grze ani jednego komercyjnego utworu.
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Asgun [VX]
Keep up keep up. Miliony sekretów. Kocham je w grach zwiększają grywalność,ale powinno być ich od groma. Ah.
- Noruj
- Posty: 1243
- Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Asgun [VX]
Trochę dla zabawy, krótki trailer gry Asgun.
http://www.youtube.com/watch?v=21I3mDDecm4
http://www.youtube.com/watch?v=21I3mDDecm4
- Powczan
- Posty: 958
- Rejestracja: 30 gru 2009, 14:39
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Asgun [VX]
Trailer fajny. A teraz daj link do gry :c
Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie :)
- Kleo
- Posty: 1001
- Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25
Re: Asgun [VX]
To ja też chcę;) Albo chociaż parę słów o postępach....Gedharm pisze:Trailer fajny. A teraz daj link do gry :c
- Noruj
- Posty: 1243
- Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Asgun [VX]
Prace trochę stanęły ostatnimi czasy, ale sesja się kończy i powoli zaczynam coś tam robić.
Gameplaya jest już koło 35 minut.
Cieszę się, w jaką stronę rozwija się gra. Będzie dość filmowo, fabularnie, a do tego nawet interaktywnie. Sama autorska muzyka i sporo nutek wykonanych na zlecenie. Pracuję teraz nad drzewkiem umiejętności.
Taki sobie screen:
+ stary trailer jak jeszcze ktoś nie widział
http://www.youtube.com/watch?v=21I3mDDecm4
Gameplaya jest już koło 35 minut.
Cieszę się, w jaką stronę rozwija się gra. Będzie dość filmowo, fabularnie, a do tego nawet interaktywnie. Sama autorska muzyka i sporo nutek wykonanych na zlecenie. Pracuję teraz nad drzewkiem umiejętności.
Taki sobie screen:
Spoiler:
http://www.youtube.com/watch?v=21I3mDDecm4
- Kleo
- Posty: 1001
- Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25
Re: Asgun [VX]
Fajnie, to lubię.Będzie dość filmowo, fabularnie
Eeee... A to w grach bywa inaczej?a do tego nawet interaktywnie
Powiedz jeszcze, że zrezygnowałeś z uczynienia głównym bohaterem tak nieatrakcyjnego wizualnie stworzenia jak gąsienica to będę już całkiem szczęśliwa;)
- GameBoy
- Posty: 1769
- Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Asgun [VX]
W grach bardzo często filmowość wyklucza interaktywność i vice versa. ;)
Jest parę wyjątków, ale jest ich naprawdę mało.
BTW już myślałem Noruj, że dałeś sobie spokój z tym, ale widzę, że ostro walczysz. Rób grę.
Jest parę wyjątków, ale jest ich naprawdę mało.
BTW już myślałem Noruj, że dałeś sobie spokój z tym, ale widzę, że ostro walczysz. Rób grę.
- Noruj
- Posty: 1243
- Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Asgun [VX]
Nie! : dPowiedz jeszcze, że zrezygnowałeś z uczynienia głównym bohaterem tak nieatrakcyjnego wizualnie stworzenia jak gąsienica to będę już całkiem szczęśliwa;)
Jak narazie, nie wygląda to tak strasznie, bo w drużynie nie ma wielu osób. Zobaczę jak to będzie się spisywało w przyszłości.
No raczej, zwłaszcza w grach jRPG, gdzie raczej biernie obserwujemy przedstawianą historię.Eeee... A to w grach bywa inaczej?
Co do tego, co napisał GB - mówiłem tylko o tym, że sporo scen robię bardziej filmowo niż jest to, zwykle przedstawiane w większości produkcji. Nie chcę zrobić z Asguna Heavy Raina.
Noruj uparty jak zwykle :P
Czasu dużo nie mam, ale tak dziubię sobie czasem.
- Rahim
- Posty: 1380
- Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
- Lokalizacja: Zülpich
Re: Asgun [VX]
Z tego co pamiętam(nie wiem czy dobrze) gąsiennice uruchamiało się na zdarzeniach, może więc dać by wybór na początku czy bohaterowie mają poruszać się gąsiennicą czy nie?
Osobiście nic do gąsiennicy nie mam ;>
EDIT: Sry, to skrypt na peta uruchamiało się na zdarzeniach...
Osobiście nic do gąsiennicy nie mam ;>
EDIT: Sry, to skrypt na peta uruchamiało się na zdarzeniach...
- Kleo
- Posty: 1001
- Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25
Re: Asgun [VX]
Miałam na myśli tak rozumianą interaktywność. A ta jest warunkiem koniecznym, aby gra w ogóle mogła nazywać się grą, a nie np. filmem. Bo jeśli chodzi o interaktywność rozumianą jako np. wpływ gracza na przebieg fabuły to już jest oczywiście inna historia.Program jest interaktywny, gdy przyjmuje polecenia od użytkownika. Większość będącego w użyciu oprogramowania jest interaktywna, gdyż np. edytor tekstu pozwala wprowadzać tekst, a program graficzny modyfikować grafikę. Nieinteraktywne bywają najczęściej dema, które po uruchomieniu wykonują zaprojektowane przez ich autorów funkcje prezentacyjne - jedyne, co użytkownik może zrobić, to uruchomić i zatrzymać prezentację
Dobry pomysł, o ile możliwy do realizacji. Chociaż tylko ja marudzę na gąsienicę, ale jakoś wyjątkowo mnie denerwuje.Rahim pisze:może więc dać by wybór na początku czy bohaterowie mają poruszać się gąsiennicą czy nie
- Rahim
- Posty: 1380
- Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
- Lokalizacja: Zülpich
Re: Asgun [VX]
Każdy lubi co innego, niestety jesteś akurat tutaj mniejszością więc nie wiem czy Noruj weźmie twoje marudzenie pod uwagę :]Kleo pisze:Dobry pomysł, o ile możliwy do realizacji. Chociaż tylko ja marudzę na gąsienicę, ale jakoś wyjątkowo mnie denerwuje.