Asgun [VX]

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Asgun [VX]

Post autor: X-Tech »

Ukosy w takich kombosach mogą przeszkodzić. Komp nie raz pomyśli, że użyta została strzałka w jedną stronę, a po chwili inna (jeśli sprawdzenia są naprawdę krótkie). Takie problemy były w twoim poprzednim projekcie. Zwykłe kierunki bez ukosów, albo może pojawić się u niektórych problem.
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1243
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Asgun [VX]

Post autor: Noruj »

No to zrobi się sekwencje bez skosów.
Obrazek
Awatar użytkownika
Soul

Golden Forki 2019 - Pełne Wersje (miejsce 1); Konrad Championship (miejsce 1); TA Sprite Contest 4 (miejsce 2)
Posty: 526
Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: Asgun [VX]

Post autor: Soul »

Noruj, prawda grałem przed Update z tymi strzałkami :-P
Te co pokazałeś na screenie są o wiele bardziej czytelne ,niż te z początkowej wersji.
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1243
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Asgun [VX]

Post autor: Noruj »

Kolejny mały update!
- Nareszcie tworzę właściwą grę. Dodatek - gra karciana zajęła mi mnóstwo czasu. Inteligencja przeciwnika to najdłuższy event jaki kiedykolwiek zrobiłem.
- Gameplay gry to jedynie 20 minut jak dotąd, ale jest to czas praktycznie w 100% czymś zapełniony. "Chodzenie" etc to może niecałe 2 minuty gry.
- W grze poza małymi wyborami projektuję też spory wątek skarbów, nie tylko różnych skrzynek, specjalnych broni czy lokacji, ale także dodatkowe kwestie fabularne. Odblokowujemy je na różny sposób, np. jeśli poprowadzimy specyficznie pojedynek, co poskutkuje użyciem przez przeciwnika jakiejś specjalnej techniki, to później będziemy mogli z nim o tym porozmawiać.
- W grze znajdują się wyborne animacje. ( Dzięki Nightcrawlerowi i jego znalezisku)
- W grze będą autorskie pozy, animacje, stworzone przez Amakuro.
- W grze znajdują się już 4 autorskie utwory(stworzone z myślą o Asgun). Poza tym - cała reszta także jest autorska. Nie ma w grze ani jednego komercyjnego utworu.
Obrazek
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Asgun [VX]

Post autor: X-Tech »

Keep up keep up. Miliony sekretów. Kocham je w grach zwiększają grywalność,ale powinno być ich od groma. Ah.
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1243
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Asgun [VX]

Post autor: Noruj »

Trochę dla zabawy, krótki trailer gry Asgun.
http://www.youtube.com/watch?v=21I3mDDecm4
Obrazek
Awatar użytkownika
Powczan

GF 2022 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Project Extravaganza #3 (miejsce 1); TA Project Extravaganza #1 (miejsce 3); TA Sprite Contest 6 (miejsce 1); TA Sprite Contest 5 (miejsce 3)
Posty: 958
Rejestracja: 30 gru 2009, 14:39
Lokalizacja: Wrocław

Re: Asgun [VX]

Post autor: Powczan »

Trailer fajny. A teraz daj link do gry :c
Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie :)
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special - Recenzje (zwycięstwo); Golden Forki Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 1001
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: Asgun [VX]

Post autor: Kleo »

Gedharm pisze:Trailer fajny. A teraz daj link do gry :c
To ja też chcę;) Albo chociaż parę słów o postępach....
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1243
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Asgun [VX]

Post autor: Noruj »

Prace trochę stanęły ostatnimi czasy, ale sesja się kończy i powoli zaczynam coś tam robić.
Gameplaya jest już koło 35 minut.
Cieszę się, w jaką stronę rozwija się gra. Będzie dość filmowo, fabularnie, a do tego nawet interaktywnie. Sama autorska muzyka i sporo nutek wykonanych na zlecenie. Pracuję teraz nad drzewkiem umiejętności.

Taki sobie screen:
Spoiler:
+ stary trailer jak jeszcze ktoś nie widział
http://www.youtube.com/watch?v=21I3mDDecm4
Obrazek
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special - Recenzje (zwycięstwo); Golden Forki Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 1001
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: Asgun [VX]

Post autor: Kleo »

Będzie dość filmowo, fabularnie
Fajnie, to lubię.
a do tego nawet interaktywnie
Eeee... A to w grach bywa inaczej?

Powiedz jeszcze, że zrezygnowałeś z uczynienia głównym bohaterem tak nieatrakcyjnego wizualnie stworzenia jak gąsienica to będę już całkiem szczęśliwa;)
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo); TA Sprite Contest 6 (miejsce 3)(miejsce 3)
Posty: 1769
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Asgun [VX]

Post autor: GameBoy »

W grach bardzo często filmowość wyklucza interaktywność i vice versa. ;)
Jest parę wyjątków, ale jest ich naprawdę mało.

BTW już myślałem Noruj, że dałeś sobie spokój z tym, ale widzę, że ostro walczysz. Rób grę.
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1243
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Asgun [VX]

Post autor: Noruj »

Powiedz jeszcze, że zrezygnowałeś z uczynienia głównym bohaterem tak nieatrakcyjnego wizualnie stworzenia jak gąsienica to będę już całkiem szczęśliwa;)
Nie! : d
Jak narazie, nie wygląda to tak strasznie, bo w drużynie nie ma wielu osób. Zobaczę jak to będzie się spisywało w przyszłości.
Eeee... A to w grach bywa inaczej?
No raczej, zwłaszcza w grach jRPG, gdzie raczej biernie obserwujemy przedstawianą historię.

Co do tego, co napisał GB - mówiłem tylko o tym, że sporo scen robię bardziej filmowo niż jest to, zwykle przedstawiane w większości produkcji. Nie chcę zrobić z Asguna Heavy Raina.

Noruj uparty jak zwykle :P
Czasu dużo nie mam, ale tak dziubię sobie czasem.
Obrazek
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: Asgun [VX]

Post autor: Rahim »

Z tego co pamiętam(nie wiem czy dobrze) gąsiennice uruchamiało się na zdarzeniach, może więc dać by wybór na początku czy bohaterowie mają poruszać się gąsiennicą czy nie?
Osobiście nic do gąsiennicy nie mam ;>


EDIT: Sry, to skrypt na peta uruchamiało się na zdarzeniach...
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special - Recenzje (zwycięstwo); Golden Forki Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 1001
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: Asgun [VX]

Post autor: Kleo »

Program jest interaktywny, gdy przyjmuje polecenia od użytkownika. Większość będącego w użyciu oprogramowania jest interaktywna, gdyż np. edytor tekstu pozwala wprowadzać tekst, a program graficzny modyfikować grafikę. Nieinteraktywne bywają najczęściej dema, które po uruchomieniu wykonują zaprojektowane przez ich autorów funkcje prezentacyjne - jedyne, co użytkownik może zrobić, to uruchomić i zatrzymać prezentację
Miałam na myśli tak rozumianą interaktywność. A ta jest warunkiem koniecznym, aby gra w ogóle mogła nazywać się grą, a nie np. filmem. Bo jeśli chodzi o interaktywność rozumianą jako np. wpływ gracza na przebieg fabuły to już jest oczywiście inna historia.
Rahim pisze:może więc dać by wybór na początku czy bohaterowie mają poruszać się gąsiennicą czy nie
Dobry pomysł, o ile możliwy do realizacji. Chociaż tylko ja marudzę na gąsienicę, ale jakoś wyjątkowo mnie denerwuje.
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: Asgun [VX]

Post autor: Rahim »

Kleo pisze:
Dobry pomysł, o ile możliwy do realizacji. Chociaż tylko ja marudzę na gąsienicę, ale jakoś wyjątkowo mnie denerwuje.
Każdy lubi co innego, niestety jesteś akurat tutaj mniejszością więc nie wiem czy Noruj weźmie twoje marudzenie pod uwagę :]
ODPOWIEDZ