Strona 1 z 17

Asgun [VX]

: 10 cze 2012, 15:23
autor: Noruj
Obrazek
GATUNEK: JRPG
http://www.mediafire.com/download/awn1i ... un1_1b.exe
Asgun od początku swojego istnienia było areną starć dla dwóch, przeciwnych sobie zakonów. Walczyły one w imię swoich bogów, o władze w tej baśniowej krainie.

Dwadzieścia lat przed wydarzeniami, o których mówi nasza opowieść, oba magiczne zakony prawie doszczętnie się zniszczyły. Politycy i mieszkańcy Asgun odsuneli się od nich, mając na uwadze, że ich działania prowadzą tylko do cierpienia i wojny. Mimo, że obecnie trwa pokój, trudno jest zakonom odzyskać dawną reputację i szacunek.

Morgan to zdolny, ale nieco zarozumiały najemnik, który otrzymał zlecenie od jednego z zakonów - Zakonu Burguna. Ma on, wraz z początkującą magiczką wziąć udział w corocznym turnieju wojowników, odbywającym się w stolicy Asgun. Ich celem nie jest jednak zwycięstwo, ale szpiegowanie i ochranianie jednego z uczestników.
Według doniesień, jest nim członek przeciwnego zakonu Estasa, który uciekł z daleko położonej siedziby przeciwników.

Morgan ma za zadanie przyprowadzić, go do siedziby zakonu Burguna, aby dowiedzieć się czy starzy przeciwnicy nie knują czegoś podłego.
Nie wie, że z pozoru proste zadanie, zmieni się w największy konflikt, jaki do tej pory dotknął te ziemie.
Obrazek
Cechy gry:
- Rozwój postaci w 12 aspektach takich jak: Siła bohatera, Wytrzymałość, Regeneracja zdrowia czy Specjalne techniki i inne
- Możliwość wyboru 3 klas. Każda z klas jest wyspecjalizowana w innych technikach walki.
- Dla zdobywców możliwość podejrzenia w ilu % ukończona jest gra. Samo przejście wątku fabularnego daje koło 60% gry. Reszta to opcjonalne rzeczy.
- Mnóstwo różnych przeciwników, którzy dzielą się na wiele typów jak np. zwierzyna, potwory magiczne, wojownicy, magowie.
- Masa technik i umiejętności walecznych, które zdobywamy, uczymy się, albo wykupujemy poprzez rozwój postaci.
- Składanie własnego magicznego miecza. Różne kombinacje cześci miecza (rękojeść, ostrze, kryształ) dają inne rezultaty i specjalne przywołania, każdy miecz ma inny rodzaj przywołania. Np. Magiczny miecz siły wzywa Arellosa, który atakuje wszystkich wrogów.
- Drużyna - w grze dołączają do nas bohaterowie niezależni.
- Turowa walka side-view nastawiona na strategiczne dobranie technik do przeciwników.
- Bossowie - na większość z nich przyda się odpowiednia taktyka i przemyślenie strategii. W grze występują też ukryci
opcjonalni bossowie, za których pokonanie zdobywamy unikalne przedmioty.
- Krótkie zagadki logiczne.
- Mini gra: Gra karciana TAIK
- Krótkie gry zręcznościowe
- Znajdźki - w grze poukrywanych jest mnóstwo skrzynek pełnych skarbów. Niektóre odnaleźć może każdy, a do niektórych
potrzeba będzie specjalnych umiejętności jak - Światło, albo 6 zmysł, który pokazuje niewidzialne dla zwykłego oka przedmioty.
- Rozbudowana fabuła mówiąca o konflikcie Magicznych Zakonów i przemianie głównego bohatera. Scenariusz obfituje w zwroty
akcji pełnych dramatu i miłości.
- Mnóstwo autorskich utworów muzycznych, niektóre zrobione specjalnie z myślą o grze.
- 5-7 h grania, każda minuta grania wypełniona gameplayem i fabułą. Gra szybko idzie do przodu, przez co nie przebywamy długo w tych samych lokacjach.
- Zamiast dziennika zadań, system rozmowy z towarzyszami.


Screeny:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
http://www.mediafire.com/download/i6727 ... /Asgun.exe
Dodatkowo:
2 oryginalne utwory stworzone z myślą o grze: http://theasgun.blogspot.com/p/ost.html

Re: Wojna "Bogów" [VX]

: 10 cze 2012, 15:49
autor: Klonoa
Szkoda że jakichś dialogów nie pokazałeś w fotkach i moja mała uwaga: pobaw się i dorób grafiki walki pod kolor otoczenia bo na pierwszym skrinie tak ładniu, a tu już nie jest tak dobrze jak dla mnie :/

Ogólnie nie mam za bardzo do czego się doczepić albowiem mapperstwo nie jest złe chociaż obrzydzają mnie te proste góry ;) ale może był taki zamierzony efekt :D

Zakładam że fabuła będzie się kręcić bardziej wokół tego turnieju walk gdzie bohater będzie chciał wziąć udział i wygrać, a pewnie też w jakiejś chwili zostanie on przerwany przez jakąś intrygę |3

Re: Wojna "Bogów" [VX]

: 10 cze 2012, 19:54
autor: Finwe
Dobrym pomysłem byłoby dodanie jakichś wyborów dla gracza i innych.
Chociaż się zastanawiam czy 20 lat to nie za mało by wyplenić starą wiarę...
Skoro w Polsce kilkadziesiąt lat po tym jak Mieszko ochrzcił Polskę, wybuchł
bunt pogański :P Więc można by zwiększyć czas, ale żeby nie zabić postaci ;-)
Ale widzę że się rozpisałem na zły temat. Po prostu - rób, rób.

Re: Wojna "Bogów" [VX]

: 10 cze 2012, 20:01
autor: Noruj
Wiara w bogów została zachwiana przez konkretne wydarzenia, stawiające ich kult jako coś złego. To świat gdzie bogowie chodzą, żyją i giną wśród ludzi.

Re: Asgun [VX]

: 17 cze 2012, 22:35
autor: Dragon Kamillo
Nie zdążyłem na czacie masz tu. I zobacz że sufity są niedokończone. (inny kolor dlatego że ty pewnie bawiłeś się z odcieniami w rm)
Obrazek

Re: Asgun [VX]

: 07 lip 2012, 22:53
autor: Noruj
Witam. Czas na mały update : )

- w grze będą walki losowe, odwrotnie jak w Opowieści z Asgun. Potyczki będą jednak odbywały się tylko na specjalnych terenach, nie na całej mapie.
- W grze używam systemu walki RPG Tankentai Sideview Battle System.
- Rozdzielczość gry została zmieniona z 544x416 do 640x480 co eliminuje brzydki margines przy pełnym ekranie, który był widoczny w OzA.
- W grze nie będzie dziennika zadań, ale będzie system, który pozwoli na rozmowę z towarzyszami w trakcie podróżowania. ( z czego będzie można się dowiedzieć o aktualnym zadaniu. )
- W grze będzie "gąsienica" czyli nasi towarzysze będą się za nami wlekli.
- W grze co jakiś czas przy przechodzeniu z mapy na mapę będzie pojawiać się takie cuś:
Spoiler:
Stworzyłem to dlatego, że nie chcę zawalać gracza informacjami na samym początku o wszystkim co musi wiedzieć, więc co jakiś czas gdy będzie to konieczne będzie pojawiał się taki obrazek. Wiem jak niektórzy na to reagują, więc powiem tylko, że będzie to naprawdę sporadycznie.
Bonus:
Spoiler:

Re: Asgun [VX]

: 07 lip 2012, 23:32
autor: Neko
Zapowiada się ciekawie. Podoba mi się, że wprowadzisz walkę w stylu sideview. Dobrze by było, gdybyś napisał coś więcej na temat fabuły, tak by oczywiście nie spoilerować. Grafika ładna, ale w tym zakresie nie wymagam wysokich lotów. Najważniejsze, by gra była wciągająca, z ciekawą i dobrze przedstawioną fabułą. Z tego co pamiętam, co następny projekt, który tworzyłeś, wychodził tobie coraz lepiej. Jeżeli tak dalej będzie, mogę się spodziewać czegoś dobrego. Mam tylko nadzieję, że tym razem dobrze przedstawisz zdarzenia, tak by gra nie była tak chaotyczna jak w poprzednich projektach.
Czekam na to JRPG, gdyż bardzo lubię takie klimaty.
Wydaje mi się, że będzie nieco dojrzalsza fabularne i klimatycznie
Oby tak było.
Powodzenia

Re: Asgun [VX]

: 23 lip 2012, 19:54
autor: Noruj
Maluteńki update.
Jako dodatek w grze będzie mini-karcianka, w którą będzie można zagrać w gospodach z lokalnymi graczami.
Spoiler:

Takie sobie wyszły mi te karty, ale zaawansowanym grafikiem to ja nie jestem, a na taki krótki przerywnik między głównym wątkiem fabularnym powinno wystarczyć.
Prace ostatnio przyśpieszyły : )

Re: Asgun [VX]

: 23 lip 2012, 21:03
autor: Narzew
Gra nawet nawet. Szkoda że walka turowa, iż takiej nie nawidzę.

PS: Skąd żarżnąłeś jesiennego tileseta? Przydałby mi sie taki;

Re: Asgun [VX]

: 23 lip 2012, 22:32
autor: Shadow EX
Również nie przepadam za takim system walki, lecz jeśli projekt wyjdzie ci dobrze, to będzie można ci wybaczyć tą zmian. Rób gierkę, rób. W oczekiwaniu chyba wrócę do OzA, gdyż trochę czasu już nie grałem w to, a i już zapomniałem co tam się działo.

Pozdrawiam.

Shadow EX.

Re: Asgun [VX]

: 09 wrz 2012, 18:44
autor: Kleo
[quote="Noruj"]
- W grze będzie "gąsienica" czyli nasi towarzysze będą się za nami wlekli.

OMG :!: Tylko nie to :!:
Czekam bardzo na OzA2 (jedynka to jedna z moich ulubionych RMówek), ale czegoś tak irytującego długo nie zdzierżę. Nie można tego uniknąć?

Re: Asgun [VX]

: 09 wrz 2012, 20:29
autor: Soul
Super windowskin :)
Gąsienica może być, ale byle bohaterowie się nie blokowali.
Mam nadzieje ,że gra wyjdzie jak najwcześniej i żeby nie miała tak hardowych mini gier jak "1".
W jedynce była minigra kiedy trzeba było walczyć na turnieju (nie jestem pewien) i wciskać odpowiednie sekwencje klawiszy. Wtedy odpadłem ,bo strzałki były strasznie nie wyraźne (nie chodzi o jakość ,ale nie było widać którą stronę wskazują) Mam nadzieje ,że teraz się to nie pojawi.

Re: Asgun [VX]

: 09 wrz 2012, 20:53
autor: Noruj
Co jest takiego złego w gąsienicy?
A ta mini-gra będzie, hyhy :twisted:
Ale pewnie przegapiłeś update Opowieści z Asgun, w którym narysowałem nowe strzałki : )
Spoiler:

Gdzie wyście byli jak wydawałem grę? :PP
Jak porwali dziadka i trzeba po niego płynąć łódką, to tej łódki NIE MA.
Naprawiałem ten błąd wszystkim indywidualnie, którzy poprosili, ale wiem, że da się go samemu naprawić. Niestety nie mam pojęcia jak, ale 2 osoby mi napisały, że po kilkukrotnym przejściu przez wybrzeże w końcu łódka się pojawiało.

Re: Asgun [VX]

: 10 wrz 2012, 17:45
autor: Kleo
Gąsienica to ZŁO :twisted:
Poza tym, że kretyńsko wygląda, jak rządek bohaterów biega sobie po lokacji, jak nie przymierzając goście weselni w zabawie zwanej chyba lokomotywą czy innym pociągiem, to jest niemożliwie irytująca. Bodaj w kejbyl2 było tak, że dwóch takich sobie rządkiem na czas po labiryncie biegało, omijało przeciwników i jeszcze musiało wajhy jakieś naciskać. Zanim się człowiek zorientował, którym to delikwentem trzeba naciskać, to szlag wszystko trafiał, bo czas się kończył. No i tego wolę uniknąć na przyszłość, bo do czasówek i zręcznościówek to ja taka więcej lama jestem. Więc przy okazji propozycja: może więcej logicznych zagadek?
A co do strzałek z OzA to ja znam te lepsze nowe, ale w tej wersji (może innych też?) jest z kolei inny problem: jak porwali dziadka i trzeba po niego płynąć łódką, to tej łódki NIE MA. Wiem z któregoś forum (nie pomnę, z którego), że problem dotknął też innych graczy, ale jego rozwiązania nie udało mi się nigdzie znaleźć.

Re: Asgun [VX]

: 10 wrz 2012, 17:59
autor: GameBoy
Jeszcze bardziej kretyńsko wygląda jak podczas scenki członkowie drużyny "wychodzą" z bohatera, albo inne tego typu pomysły.
Nie wiemy dokładnie jak ta gąsienica będzie wyglądała w grze, więc nie ma co zawczasu narzekać. ;)