Asgun [VX]

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1948
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Asgun [VX]

Post autor: Dragon Kamillo »

Bieganie dla mnie to duże NIEEEEE!!!!!
- gdy postać się nie męczy - używamy go cały czas, więc czemu nie dać na taką szybkość normalnego chodzenie, zawsze nie trzeba czegoś wciskać,
- gdy postać się męczy - jest to bardzo denerwujące, gdy chcemy szybko szybko przelecieć tę wielki kawał mapy, a tu nagle postać zwalnia do żółwiego tempa XD.

Las Burgun(d)a XD - po coś dał te białe w rogu?
Okienko umiejętności - bidnie, nic tu ni ma.
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1244
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Asgun [VX]

Post autor: Noruj »

Właśnie dlatego pytam się o ten bieg. Bo sam średnio to czuję. Nie dam takiej szybkości normalnie bo to się człowiekiem steruje, a nie rakietą. Jeszcze się zastanowię. Okno umj. to sie tam wybiera domene. Czego zapomniałem?
Obrazek
Awatar użytkownika
Powczan

GF 2022 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Project Extravaganza #3 (miejsce 1); TA Project Extravaganza #1 (miejsce 3); TA Sprite Contest 6 (miejsce 1); TA Sprite Contest 5 (miejsce 3)
Posty: 958
Rejestracja: 30 gru 2009, 14:39
Lokalizacja: Wrocław

Re: Asgun [VX]

Post autor: Powczan »

Z tym oknem prawdopodobnie chodziło o to, że okno jest wielkie, a te trzy ikonki są na tyle malutkie, że zmieściłoby się tam 200 takich :P
A co do biegania, chyba lepiej dać od razu jakąś w miarę konkretną szybkość poruszania się. Wiadomo - nie musi to być od razu rakieta, ani osioł ciągnący wór kartofli, ale żeby to było na tyle wolne, żeby nie wyglądało głupio i jednocześnie na tyle szybkie, żeby można się było sprawnie poruszać.
W Longing Ribbonie było ciekawe rozwiązanie, szybkość postaci zmieniała się pomiędzy sekwencjami gry - kiedy był moment, że trzeba było uciec, to postać poruszała się szybciej, a jeśli to była spokojna i klimatyczna eksploracja, to prędkość malała do marszu.
Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie :)
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1244
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Asgun [VX]

Post autor: Noruj »

No pewnie, że się by zmieściło.
Ale po co? Jest przejrzyście i czytelnie. Mam dodać gołe laski, czy zrobić ikony na pół ekranu?

O prędkości standardowej mówiłem - 4:normal.
3 jest za wolna, a przy 5 zapierdziela jak robocik.

Co do LR, nawet fajne rozwiązanie.
Chociaż bardziej pod przygodówkę.
Obrazek
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo); TA Sprite Contest 6 (miejsce 3)(miejsce 3)
Posty: 1770
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Asgun [VX]

Post autor: GameBoy »

Te ikony w menu mógłbyś powiększyć 2x.

Szybka przeróbka:

Obrazek
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1244
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Asgun [VX]

Post autor: Noruj »

Z kolei jakbył dał takie coś, to by się odzewały głosy "co to za rozpikselowane ikony".
Najmądrzej zrobię jak wykonam to tak jak mi się podoba.
Obrazek
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo); TA Sprite Contest 6 (miejsce 3)(miejsce 3)
Posty: 1770
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Asgun [VX]

Post autor: GameBoy »

Oj tam, dobre piksele nie są złe. A narzekanie na nie w grach zrobionych w RPG Makerze to trochę hmm, głupota?
Najmądrzej zrobię jak wykonam to tak jak mi się podoba.
Ok, ja już siedzę cicho. :P
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1244
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Asgun [VX]

Post autor: Noruj »

Ok, ja już siedzę cicho. :P
Hehe, nie no. Po prostu jeśli chodzi o takie drobnostki, wiem że nie mogę tak brać pod uwagę wszystkich, bo do następnych wakacji będę zmieniał te ikony, aż nikt nie będzie narzekał. Wiesz o czym mówie. :P
Obrazek
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1244
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Asgun [VX]

Post autor: Noruj »

Przyznam się, że Asgun trochę się zastało ze względu na różne rzeczy. Aż trochę zacząłem się martwić czy dociągnę i kiedy.
Teraz jednak łapię trochę wiatru w żagle i pracuję.

A tak w ogóle, to czeka ktoś na tego gniota? : )
Obrazek
Awatar użytkownika
ŻbiXs

Golden Forki Special - Dema (zwycięstwo)
Posty: 319
Rejestracja: 19 lis 2007, 11:37
Lokalizacja: Totu-totam

Re: Asgun [VX]

Post autor: ŻbiXs »

Ja. 8)
Rób grę póki wiatr jest!
Ostatnio zmieniony 14 sie 2013, 22:21 przez ŻbiXs, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Asgun [VX]

Post autor: Jazzwhisky »

A będzie dużo ficzerów bugów?
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1244
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Asgun [VX]

Post autor: Noruj »

Żadnych. :P
Obrazek
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special - Recenzje (zwycięstwo); Golden Forki Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 1001
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: Asgun [VX]

Post autor: Kleo »

Ja też czekam, z cichą nadzieją, że jednak nie będzie to całkowity gniot.
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1244
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Asgun [VX]

Post autor: Noruj »

Gra się tworzy.
Gameplay oceniam na 1,5h obecnie. Niedługo będę w połowie gry. Motywujące. Trwają rozmowy nad nowymi autorskimi utworami do gry. ( Przypominam, że w grze nie będzie motywów z komercyjnych gier)
Właśnie powstało nowe i drugie miasto w grze - Mesmer.

Pomyślałem, że dla osób, które grały w poprzednią grę fajnie byłoby dać jakieś ciekawe info na temat fabuły.
- Wraca kilka starych postaci - Będzie Erebos, Slater i Elien.
- Kilka tajemniczych wątków z Opowieści zostanie uzupełnionych. Co prawda, do zagrania w Asgun nie będzie potrzeba zagrać w Opowieści, ale znanie obu gier znacznie uprzejmnia rozgrywkę.
- Mieszkańcy Asgun nie będą dalej czcić Burguna, przynajmniej nie wszyscy. Wpływy zakonu są małe i nie sięgają poza Mesmer.
- W grze będzie wątek podróży w czasie
- Zostanie ujawnione, że Asgun jest tylko jedną z trzech planet. Na jednej z nich będzie odbywała się akcja innej gry, innego autora, która jednak będzie wiązała się z Asgun/Opowieściami.

To tak na początek. : )
Obrazek
Awatar użytkownika
ravenone

GF 2016 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2) Dema (miejsce 2); GF 2010 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1); GF 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 438
Rejestracja: 28 lis 2009, 12:06

Re: Asgun [VX]

Post autor: ravenone »

Robisz grę wolniej ode mnie:P
Zanim wyjdzie Asgun daj znać z miesiąc wcześniej to OzA trzeba będzie sobie przypomnieć, bo po tylu latach to mało człowiek pamięta, a przecież to najwyżej oceniana gra VXa. Wstyd:D
ODPOWIEDZ