Strona 14 z 17

Re: Asgun [VX]

: 09 wrz 2015, 13:11
autor: Rahim
Pobrałem ostatnio po pracy grę, miałem pograć dłużej, ale zmęcznie wygrało. Z tego jednak co zauważyłem od gry, zupełnie jak w poprzedniej części bije klimat. Narracja głosowa bohatera - oniemiałem z wrażenia! :) Grafiki mocno mi kojarzą się z Wrotami ravenone, nadają grze miodny charakter, aż ciężko oczka odlepić. Więcej napiszę jak uda mi się dłużej pograć w grę, w sumie dziś mam w końcu upragnione wolne, ale dom się sam nie posprząta ._.

Re: Asgun [VX]

: 09 wrz 2015, 19:47
autor: ADI
Miałem to napisać wczoraj, ale nie byłem w stanie...

Noruj!
Przez Twoją grę spóźniłem się na egzamin zawodowy XD
Wiedziałem że muszę iść spać, bo rano test, ale chęć ukończenia gry była silniejsza =D
Są rzeczy ważne i ważniejsze - więc przesiedziałem do rana przy grze.

No i ukończyłem. Przejście zajęło mi 7h bez 3 min. A zdobyłem całe 75%!
Nie mam pojęcia, gdzie żeś poukrywał te swoje znajdźki.

Ogólnie wyszła z tego całkiem dobra gra.
= Aż wstyd się przyznać, ale wcześniej nie ruszałem OzA, ale teraz poważnie nabrałem na to ochotę =

Ja tam się z wieloma błędami nie spotkałem, a na pewno nie z takimi które niepozwalałyby iść dalej oraz zostawały w amięci na dłużej.
Literówek było trochu (typu "wszystkim" zamiast "wszystkich" czy odwrotnie xd)
Ale tak jak pisałem, jakoś nie przeszkadzały one w ukończeniu gry.

(Uwaga! Spoilery!)
Spoiler:
Rób drugą część, bo grałbym... :P

Re: Asgun [VX]

: 09 wrz 2015, 20:00
autor: Kleo
Dobra, zebrałam się do kupy i napisałam, co o tym wszystkim myślę.

Na początek, żeby nie było wątpliwości, bo zaraz nastąpi litania mniejszych i większych zastrzeżeń - gra naprawdę mi się podobała i jest bardzo prawdopodobne, że po wszystkich poprawkach przejdę ją sobie jeszcze raz. No to lecimy (kto nie grał, niech nie zagląda).
Spoiler:
No i chyba tyle, liczę na to, że za jakieś 3 lata znów będzie okazja pograć w coś od Noruja. :)

Re: Asgun [VX]

: 10 wrz 2015, 08:11
autor: Prometherion
Dzisiaj mam dzień wolnym, więc postanowiłem przejść Asgun. Kierując się wcześniejszymi opiniami, mam nadzieję, że te 6-7 godzin nie pójdzie na marne :) Odpalam.

Re: Asgun [VX]

: 10 wrz 2015, 13:26
autor: Amelanduil
Ozzaku pisze:Narracja głosowa bohatera - oniemiałem z wrażenia! :)
Ja wiem? Angażowanie youtuberów do tego typu rzeczy to straszliwa tandeta jak na moje >_>

Albo to ja po prostu nie znoszę gościa, nie wiem :I

Re: Asgun [VX]

: 10 wrz 2015, 15:15
autor: Noruj
Ja wiem? Angażowanie youtuberów do tego typu rzeczy to straszliwa tandeta jak na moje >_>
Przed angażowaniem Demona zbierałem różne głosy na forach i dostałem z 10-15 próbek, ale żadna mi nie odpowiadała. Poza tym - to żadna różnica czy ktoś prowadzi kanał na YT, czy nie. Założę się, że większość osób, które tu grały w Asgun, nie miały nawet o tym pojęcia.

Re: Asgun [VX]

: 10 wrz 2015, 15:25
autor: Yoroiookami
Noruj pisze:
Ja wiem? Angażowanie youtuberów do tego typu rzeczy to straszliwa tandeta jak na moje >_>
Przed angażowaniem Demona zbierałem różne głosy na forach i dostałem z 10-15 próbek, ale żadna mi nie odpowiadała. Poza tym - to żadna różnica czy ktoś prowadzi kanał na YT, czy nie. Założę się, że większość osób, które tu grały w Asgun, nie miały nawet o tym pojęcia.
Nie miałem o tym pojęcia. :roll: Mi się głos podobał. Tylko, że trochę mi to zawyżyło wymagania na resztę gry. Miałem nadzieję na całą grę z głosami. (Co jest trochę trudne, szczególnie w pojedynkę)

Re: Asgun [VX]

: 10 wrz 2015, 19:58
autor: Rahim
Amelanduil pisze:
Ozzaku pisze:Narracja głosowa bohatera - oniemiałem z wrażenia! :)
Ja wiem? Angażowanie youtuberów do tego typu rzeczy to straszliwa tandeta jak na moje >_>

Albo to ja po prostu nie znoszę gościa, nie wiem :I
Czepiasz się. Chłopak miał fajny pomysł, zrobił jak uważał, i wybrał najlepszy głos, nie ważne czyj...

Re: Asgun [VX]

: 10 wrz 2015, 23:56
autor: Michu
Ja myślałem, że to Noruj w ogóle gada XD Dwie i pół godziny, jest coraz lepiej.

Re: Asgun [VX]

: 11 wrz 2015, 23:01
autor: Diablo
Wybacz noruj, że tak brutalnie, ale Chryste Panie, co to jest?

Obrazek

Re: Asgun [VX]

: 11 wrz 2015, 23:37
autor: Noruj
Wybacz, że tak brutalnie, ale dla wielu nieco starszych użytkowników rma zawalanie map kwiatkami, kamyczkami, światełkami i drzewkami nie służy ani rozrywce, ani specjalnie nie upiększa map : )

Re: Asgun [VX]

: 11 wrz 2015, 23:45
autor: Diablo
Idac ta mysla mozemy zrobic 10 map 30x30 na ktorych bedzie dom i drzewo. I powiedziec ze to inspiracja Cartoonowym Chojrakiem. Rozumiem, ze gra to glownie fabula. Ale z takim mappingiem to bardziej diament zapakowany w pudelko po butach.

Re: Asgun [VX]

: 11 wrz 2015, 23:52
autor: Noruj
Po pierwsze, ta mapa to jeden z dwóch jak pamiętam przypadków z taką golizną(na jakieś 130 map), więc zaczynasz snuć fantazje. Zasadniczo Ci się nie dziwię - nie wiem czy to gry komercyjne, czy jakiś trend na scenie sprawił, że jak na każdej kratce nie ma kwiatka i nie ma questów na noszenie skrzynek z rybami/rwaniem ziół, to jest bieda.
Taki jest mój styl - niektóre (jak np. ta mapa na placu treningowym, na którym można by pomyśleć powinna być sama wydeptana ziemia( ale co by to wtedy było)) mapy są pustawe.
Nikt poza tobą nie wspomniał o tym fakcie, nie wiem - ale wszyscy starali się być grzeczni, albo to wcale nie jest takie ważne :roll:

mozemy zrobic 10 map 30x30 na ktorych bedzie dom i drzewo
rób swoje gry jak uważasz, każdy zweryfikuje efekty

Re: Asgun [VX]

: 12 wrz 2015, 00:09
autor: Yoroiookami
Szczerze? W tym projekcie nawet nie zwróciłem na to uwagi. Ale to znaczy, że gra wciąga. Mapki mogłyby być pełniejsze, ale mi to nie przeszkadza. Niektórym na pewno. :wink:

Re: Asgun [VX]

: 12 wrz 2015, 01:05
autor: Jazzwhisky
Noruj pisze:nie wiem czy to gry komercyjne
O nie, chciałbym zobaczyć jeden komercyjny, pudełkowy tytuł z gatunku cRPG 2D, który ma tak zapaćkane mapy, o jakie wołają niektórzy. Tyle lat i jeszcze się nie doczekałem, niestety wszystko wygląda mniej więcej tak - http://vgmaps.com/Atlas/SuperNES/FinalF ... hamasa.png (pociski wysyłać do Square Enix, please). :[

Serio, ja odniosłem przeciwne wrażenie, że powoli, powoli uczymy się doceniać inne wartości niż kwiatki na mapach (LM4!), niestety wciąż zdarza się, że pojawi się ktoś i podbije ten najbardziej odgrzewany, leniwy temat ze świata polskiego RM. Z mapami w Asgun wszystko jest ok i nie chodzi o grzeczność, po prostu spełniają swoją rolę i tyle, najwidoczniej ludzie - tak jak ja czy Yoroiookami - skupili się na historii i rozgrywce.