Rhomik 2: Przygoda [download]

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: Kleo, Dragon Kamillo, GameBoy

Awatar użytkownika
kalafior

Golden Forki 2008 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2007 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1 i 3)
Posty: 319
Rejestracja: 17 kwie 2006, 21:59
Lokalizacja: Gdańsk

Rhomik 2: Przygoda [download]

Postautor: kalafior » 29 lip 2007, 19:27

(c) by k-lafior

Główne informacje

Rodzaj gry- zręcznościówka
Program- RPG Maker 2003
Stan- coś z 30 %

Dodatkowe informacje

Że tak powiem, Rhomika 2 zaczynałem robić już 3 razy. Na początku pojawił się pomysł, by zrobić to samo co w części pierwszej, lecz coś w stylu "100 poziomów", by gra była dłuższa. Szybko z tego zrezygnowałem i zacząłem robić "Rhomikową Przygodę". Projekt po jakimś czasie uznałem za nie dość że nudny przy tworzeniu, to także i przy graniu. Tak więc rozpocząłem pracę nad trzecią wersją roboczą kontynuacji Rhomika. Jest to nic innego, jak 3 projekty w jednym. Otóż gra dzieli się na 3 tryby:

1. Przygoda- jest to główny i właściwy ciąg gry składający się z 21 rozdziałów. Każdy rozdział rozgrywa się w side-view i przed każdym ukazuje nam się krótki filmik przedstawiający sytuację doprowadzającą do właśnie miejsca rozgrywki.

2. Kryształki- ten tryb gry niemal w 100 % przypomina pierwszą część Rhomika. Zawiera on podobnie jak właśnie w poprzedniczce 16 poziomów (chyba troszkę poluzowałem jeśli chodzi o poziom trudności) do zbierania kryształów. Całość trybu jest podobna do pierwszej części "Rhomika", nawet plansza z wyborem poziomu jest opierana na mniej więcej tym samym systemie panoramy.

3. Minigry- no właśnie, minigry. Nie związane z Rhomikiem. Często z podzieleniem na multiplayer i singleplayer.

O tą grę się nie martwcie, na pewną ujrzycie jej koniec =) Tak samo jak z Redhelornem (na tego jeszcze jednak trochę poczekacie )

Grafika
Chumrki moje =) Pełno editów i troszkę z TA =) Ogólnie szczerze mówiąc bardzo zróżnicowana

Muzyka
Tutaj bardziej postarałem się niż w pierwszej części gry- midów spotkamy sporo i rzadko będą się powtarzały. Wybieram je starannie.

Skrypty/ dodatki/ różne informacje

-Singleplayer, multiplayer (tylko w trybie Minigry)
-Różnego rodzaju pauzy (w zależności od trybu Rhomika i jego podkategorii) - można tu powiedzieć - CMSy
-Wszelkiego rodzaju starannie wykonane animacje (wykonane za pomocą edytowania gotowych grafik)
-Efekty świateł, tęczy itp.
-Głos "Rhomikowatych"
-Dużo krótkich filmików
-Ogromne rozróżnicowanie chipsetów i midów
-No, właściwie każda minigierka to same mini-skrypty (Rozdziały z trybu Przygoda zresztą także)
-Łatwe i proste kierowanie się po trybach gry
-W trybie Przygoda wysoki poziom interakcji z otoczeniem
-Reszta pierdół =), za dużo by pisać


Screeny

Wybór trybu:

Obrazek

Kryształki =):

Obrazek

Wybór rozdziału:

Obrazek

3-ci lvl:

Obrazek

1 rozdział przygody:

Obrazek

Styka =)
Awatar użytkownika
Super Vegeta
Posty: 847
Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Postautor: Super Vegeta » 29 lip 2007, 19:35

Milusie. Przygoda zapowiada się interesująco. Co do kryształków - nie ograniczaj się, chcemy więcej, niż 16! :)
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4112
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Postautor: Jazzwhisky » 29 lip 2007, 19:46

Very, very nice.

Ciekaw jestem minigier i grywalności trybu przygoda :]
W najbliższym czasie szykuje się kilka ładnych tytułów, aż miło...

P.S. Na screenach widzę moje pierwsze samodzielne ripy, omg omg? ;)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Gokufan
Posty: 306
Rejestracja: 20 sty 2007, 19:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Postautor: Gokufan » 29 lip 2007, 19:49

JEEEE RHOMIK 2!! Moje marzenia się spełniły!!! :D Rup rup :DDD
Przygoda? Hmmm fajnie :) Coraz częściej robisz Side-View :) To dobrze bo mało takich u nas :P
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Postautor: Mertruve » 29 lip 2007, 20:15

Robisz już 3 projekty, a na Redhelorn naprawdę czekam ;3 Mimo wszystko zapowiada się wspaniale, choć na screenie z Przygody drabina jednym końcem nie dotyka ziemi - zabić >=O!
Awatar użytkownika
kalafior

Golden Forki 2008 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2007 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1 i 3)
Posty: 319
Rejestracja: 17 kwie 2006, 21:59
Lokalizacja: Gdańsk

Postautor: kalafior » 01 gru 2007, 12:23

Z pomocą FlaczeQ wykonałem trailerka:

http://www.youtube.com/watch?v=g0VsstPao64

A jeśli nie na jutjubie, to można go i ściągnąć na twardziela:

http://www.sendspace.com/file/u4fach

Gra wyjdzie nieco później niż myslalem, ale badzcie spokojni ^^
Awatar użytkownika
YoH
Posty: 165
Rejestracja: 11 lip 2007, 15:31
Lokalizacja: Płock

Postautor: YoH » 01 gru 2007, 12:59

Normalnie mniooodzio :P. Już się nie mogę doczekać :D:D
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4112
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Postautor: Jazzwhisky » 02 gru 2007, 09:34

Rhomiki naprawdę mówią!

Ładnie zrealizowana zapowiedź :)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
kalafior

Golden Forki 2008 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2007 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1 i 3)
Posty: 319
Rejestracja: 17 kwie 2006, 21:59
Lokalizacja: Gdańsk

Postautor: kalafior » 13 sty 2008, 23:25

Spodobał mi się pomysł Akwarelka na zrobienie adaptacji HoMaM w RMie, więc właśnie rozpocząłem pracę nad jedną z gier w trybie minigry- RhoMaM. Zawiera tylko 1 scenariusz, 3 rodzaje zamków, sterować będzie się jednym bohaterem, przeciwnik również będzie mieć tylko 1 (jeśli zginie, dostanie nowego) Póki co wszystko jest w baardzo wczesnym stanie, więc nie wiem czy uda mi się wszystko dokładnie zrealizować. Ponieważ to minigra, nie spodziewajcie się niczego wielkiego. Walki będą bardzo uproszczone, surowce ograniczyłem niemal do minimum. No i screenka dam:

Obrazek
Ostatnio zmieniony 14 sty 2008, 16:47 przez kalafior, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Sobriquet Gaido

Golden Forki 2007 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 474
Rejestracja: 15 kwie 2007, 21:45
Lokalizacja: Ale mam pod spodem fikuśny znaczek :D

Postautor: Sobriquet Gaido » 14 sty 2008, 00:44

A jaki ma to związek z Rhomikiem? Taka jednostka siódmego poziomu? xD
Awatar użytkownika
kalafior

Golden Forki 2008 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2007 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1 i 3)
Posty: 319
Rejestracja: 17 kwie 2006, 21:59
Lokalizacja: Gdańsk

Postautor: kalafior » 14 sty 2008, 09:23

3. Minigry- no właśnie, minigry. Nie związane z Rhomikiem.
Awatar użytkownika
Gokufan
Posty: 306
Rejestracja: 20 sty 2007, 19:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Postautor: Gokufan » 14 sty 2008, 11:11

Może jednak powinieneś dodać coś w stylu Elf Rhomik, Rhomik Wojownik, Smoczy Rhomik? xD
Akwarelek

Golden Forki 2008 - Zapowiedzi (miejsce 3); TA Code-Off Edycja III (zwycięstwo); TA Code-Off Edycja IV (zwycięstwo)
Posty: 439
Rejestracja: 06 gru 2007, 20:45
Lokalizacja: Opolskie

Postautor: Akwarelek » 14 sty 2008, 14:51

k-lafior pisze:Spodobał mi się pomysł Akwarelka na zrobienie adaptacji HoMoM w RMie, więc właśnie rozpocząłem pracę nad jedną z gier w trybie minigry- RhoMoM. Zawiera tylko 1 scenariusz, 3 rodzaje zamków, sterować będzie się jednym bohaterem, przeciwnik również będzie mieć tylko 1 (jeśli zginie, dostanie nowego) Póki co wszystko jest w baardzo wczesnym stanie, więc nie wiem czy uda mi się wszystko dokładnie zrealizować. Ponieważ to minigra, nie spodziewajcie się niczego wielkiego. Walki będą bardzo uproszczone, surowce ograniczyłem niemal do minimum.


Pamiętaj o umowie - minigierka ma być gorsza xd na serio planujesz dodac minimapke? :o i po co guzik "nastepny hero" jak ma sie tylko jednego ;) chyba ze to od statystyk. Jakie rodzaje zamków? Jak planujesz zrobić BS i jeszcze jedno; powinno być RhoMaM :P
Pozdro
Awatar użytkownika
kalafior

Golden Forki 2008 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2007 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1 i 3)
Posty: 319
Rejestracja: 17 kwie 2006, 21:59
Lokalizacja: Gdańsk

Postautor: kalafior » 14 sty 2008, 16:52

Jeśli chodzi o minimapkę to nie planuję, już jest ^^ A jeśli o walki chodzi, będą naprawdę bardzo uproszczone - wybierać się będzie tylko jednostki do zaatakowania poszczególnymi oddziałami. (oblężenia może tylko zmienie) Guzik :P następnego herosa jest od statystyk =] Co do zamków, póki co mam tylko ich wygląd, nic poza tym
Akwarelek

Golden Forki 2008 - Zapowiedzi (miejsce 3); TA Code-Off Edycja III (zwycięstwo); TA Code-Off Edycja IV (zwycięstwo)
Posty: 439
Rejestracja: 06 gru 2007, 20:45
Lokalizacja: Opolskie

Postautor: Akwarelek » 14 sty 2008, 17:09

Biała ramka ogladanej przestrzeni tez jest "ruszalna"? Tak wogole, to zamiast bazgrac w paincie, daj sobie skale na 1/8, zrob print screena i bedzie lepiej

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: HGS i 7 gości