Strona 1 z 5

Rhomik 2: Przygoda [download]

: 29 lip 2007, 19:27
autor: kalafior
(c) by k-lafior

Główne informacje

Rodzaj gry- zręcznościówka
Program- RPG Maker 2003
Stan- coś z 30 %

Dodatkowe informacje

Że tak powiem, Rhomika 2 zaczynałem robić już 3 razy. Na początku pojawił się pomysł, by zrobić to samo co w części pierwszej, lecz coś w stylu "100 poziomów", by gra była dłuższa. Szybko z tego zrezygnowałem i zacząłem robić "Rhomikową Przygodę". Projekt po jakimś czasie uznałem za nie dość że nudny przy tworzeniu, to także i przy graniu. Tak więc rozpocząłem pracę nad trzecią wersją roboczą kontynuacji Rhomika. Jest to nic innego, jak 3 projekty w jednym. Otóż gra dzieli się na 3 tryby:

1. Przygoda- jest to główny i właściwy ciąg gry składający się z 21 rozdziałów. Każdy rozdział rozgrywa się w side-view i przed każdym ukazuje nam się krótki filmik przedstawiający sytuację doprowadzającą do właśnie miejsca rozgrywki.

2. Kryształki- ten tryb gry niemal w 100 % przypomina pierwszą część Rhomika. Zawiera on podobnie jak właśnie w poprzedniczce 16 poziomów (chyba troszkę poluzowałem jeśli chodzi o poziom trudności) do zbierania kryształów. Całość trybu jest podobna do pierwszej części "Rhomika", nawet plansza z wyborem poziomu jest opierana na mniej więcej tym samym systemie panoramy.

3. Minigry- no właśnie, minigry. Nie związane z Rhomikiem. Często z podzieleniem na multiplayer i singleplayer.

O tą grę się nie martwcie, na pewną ujrzycie jej koniec =) Tak samo jak z Redhelornem (na tego jeszcze jednak trochę poczekacie )

Grafika
Chumrki moje =) Pełno editów i troszkę z TA =) Ogólnie szczerze mówiąc bardzo zróżnicowana

Muzyka
Tutaj bardziej postarałem się niż w pierwszej części gry- midów spotkamy sporo i rzadko będą się powtarzały. Wybieram je starannie.

Skrypty/ dodatki/ różne informacje

-Singleplayer, multiplayer (tylko w trybie Minigry)
-Różnego rodzaju pauzy (w zależności od trybu Rhomika i jego podkategorii) - można tu powiedzieć - CMSy
-Wszelkiego rodzaju starannie wykonane animacje (wykonane za pomocą edytowania gotowych grafik)
-Efekty świateł, tęczy itp.
-Głos "Rhomikowatych"
-Dużo krótkich filmików
-Ogromne rozróżnicowanie chipsetów i midów
-No, właściwie każda minigierka to same mini-skrypty (Rozdziały z trybu Przygoda zresztą także)
-Łatwe i proste kierowanie się po trybach gry
-W trybie Przygoda wysoki poziom interakcji z otoczeniem
-Reszta pierdół =), za dużo by pisać


Screeny

Wybór trybu:

Obrazek

Kryształki =):

Obrazek

Wybór rozdziału:

Obrazek

3-ci lvl:

Obrazek

1 rozdział przygody:

Obrazek

Styka =)

: 29 lip 2007, 19:35
autor: Super Vegeta
Milusie. Przygoda zapowiada się interesująco. Co do kryształków - nie ograniczaj się, chcemy więcej, niż 16! :)

: 29 lip 2007, 19:46
autor: Jazzwhisky
Very, very nice.

Ciekaw jestem minigier i grywalności trybu przygoda :]
W najbliższym czasie szykuje się kilka ładnych tytułów, aż miło...

P.S. Na screenach widzę moje pierwsze samodzielne ripy, omg omg? ;)

: 29 lip 2007, 19:49
autor: Gokufan
JEEEE RHOMIK 2!! Moje marzenia się spełniły!!! :D Rup rup :DDD
Przygoda? Hmmm fajnie :) Coraz częściej robisz Side-View :) To dobrze bo mało takich u nas :P

: 29 lip 2007, 20:15
autor: Mertruve
Robisz już 3 projekty, a na Redhelorn naprawdę czekam ;3 Mimo wszystko zapowiada się wspaniale, choć na screenie z Przygody drabina jednym końcem nie dotyka ziemi - zabić >=O!

: 01 gru 2007, 12:23
autor: kalafior
Z pomocą FlaczeQ wykonałem trailerka:

http://www.youtube.com/watch?v=g0VsstPao64

A jeśli nie na jutjubie, to można go i ściągnąć na twardziela:

http://www.sendspace.com/file/u4fach

Gra wyjdzie nieco później niż myslalem, ale badzcie spokojni ^^

: 01 gru 2007, 12:59
autor: YoH
Normalnie mniooodzio :P. Już się nie mogę doczekać :D:D

: 02 gru 2007, 09:34
autor: Jazzwhisky
Rhomiki naprawdę mówią!

Ładnie zrealizowana zapowiedź :)

: 13 sty 2008, 23:25
autor: kalafior
Spodobał mi się pomysł Akwarelka na zrobienie adaptacji HoMaM w RMie, więc właśnie rozpocząłem pracę nad jedną z gier w trybie minigry- RhoMaM. Zawiera tylko 1 scenariusz, 3 rodzaje zamków, sterować będzie się jednym bohaterem, przeciwnik również będzie mieć tylko 1 (jeśli zginie, dostanie nowego) Póki co wszystko jest w baardzo wczesnym stanie, więc nie wiem czy uda mi się wszystko dokładnie zrealizować. Ponieważ to minigra, nie spodziewajcie się niczego wielkiego. Walki będą bardzo uproszczone, surowce ograniczyłem niemal do minimum. No i screenka dam:

Obrazek

: 14 sty 2008, 00:44
autor: Sobriquet Gaido
A jaki ma to związek z Rhomikiem? Taka jednostka siódmego poziomu? xD

: 14 sty 2008, 09:23
autor: kalafior
3. Minigry- no właśnie, minigry. Nie związane z Rhomikiem.

: 14 sty 2008, 11:11
autor: Gokufan
Może jednak powinieneś dodać coś w stylu Elf Rhomik, Rhomik Wojownik, Smoczy Rhomik? xD

: 14 sty 2008, 14:51
autor: Akwarelek
k-lafior pisze:Spodobał mi się pomysł Akwarelka na zrobienie adaptacji HoMoM w RMie, więc właśnie rozpocząłem pracę nad jedną z gier w trybie minigry- RhoMoM. Zawiera tylko 1 scenariusz, 3 rodzaje zamków, sterować będzie się jednym bohaterem, przeciwnik również będzie mieć tylko 1 (jeśli zginie, dostanie nowego) Póki co wszystko jest w baardzo wczesnym stanie, więc nie wiem czy uda mi się wszystko dokładnie zrealizować. Ponieważ to minigra, nie spodziewajcie się niczego wielkiego. Walki będą bardzo uproszczone, surowce ograniczyłem niemal do minimum.
Pamiętaj o umowie - minigierka ma być gorsza xd na serio planujesz dodac minimapke? :o i po co guzik "nastepny hero" jak ma sie tylko jednego ;) chyba ze to od statystyk. Jakie rodzaje zamków? Jak planujesz zrobić BS i jeszcze jedno; powinno być RhoMaM :P
Pozdro

: 14 sty 2008, 16:52
autor: kalafior
Jeśli chodzi o minimapkę to nie planuję, już jest ^^ A jeśli o walki chodzi, będą naprawdę bardzo uproszczone - wybierać się będzie tylko jednostki do zaatakowania poszczególnymi oddziałami. (oblężenia może tylko zmienie) Guzik :P następnego herosa jest od statystyk =] Co do zamków, póki co mam tylko ich wygląd, nic poza tym

: 14 sty 2008, 17:09
autor: Akwarelek
Biała ramka ogladanej przestrzeni tez jest "ruszalna"? Tak wogole, to zamiast bazgrac w paincie, daj sobie skale na 1/8, zrob print screena i bedzie lepiej