Rhomik 2: Przygoda [download]
: 29 lip 2007, 19:27
(c) by k-lafior
Główne informacje
Rodzaj gry- zręcznościówka
Program- RPG Maker 2003
Stan- coś z 30 %
Dodatkowe informacje
Że tak powiem, Rhomika 2 zaczynałem robić już 3 razy. Na początku pojawił się pomysł, by zrobić to samo co w części pierwszej, lecz coś w stylu "100 poziomów", by gra była dłuższa. Szybko z tego zrezygnowałem i zacząłem robić "Rhomikową Przygodę". Projekt po jakimś czasie uznałem za nie dość że nudny przy tworzeniu, to także i przy graniu. Tak więc rozpocząłem pracę nad trzecią wersją roboczą kontynuacji Rhomika. Jest to nic innego, jak 3 projekty w jednym. Otóż gra dzieli się na 3 tryby:
1. Przygoda- jest to główny i właściwy ciąg gry składający się z 21 rozdziałów. Każdy rozdział rozgrywa się w side-view i przed każdym ukazuje nam się krótki filmik przedstawiający sytuację doprowadzającą do właśnie miejsca rozgrywki.
2. Kryształki- ten tryb gry niemal w 100 % przypomina pierwszą część Rhomika. Zawiera on podobnie jak właśnie w poprzedniczce 16 poziomów (chyba troszkę poluzowałem jeśli chodzi o poziom trudności) do zbierania kryształów. Całość trybu jest podobna do pierwszej części "Rhomika", nawet plansza z wyborem poziomu jest opierana na mniej więcej tym samym systemie panoramy.
3. Minigry- no właśnie, minigry. Nie związane z Rhomikiem. Często z podzieleniem na multiplayer i singleplayer.
O tą grę się nie martwcie, na pewną ujrzycie jej koniec =) Tak samo jak z Redhelornem (na tego jeszcze jednak trochę poczekacie )
Grafika
Chumrki moje =) Pełno editów i troszkę z TA =) Ogólnie szczerze mówiąc bardzo zróżnicowana
Muzyka
Tutaj bardziej postarałem się niż w pierwszej części gry- midów spotkamy sporo i rzadko będą się powtarzały. Wybieram je starannie.
Skrypty/ dodatki/ różne informacje
-Singleplayer, multiplayer (tylko w trybie Minigry)
-Różnego rodzaju pauzy (w zależności od trybu Rhomika i jego podkategorii) - można tu powiedzieć - CMSy
-Wszelkiego rodzaju starannie wykonane animacje (wykonane za pomocą edytowania gotowych grafik)
-Efekty świateł, tęczy itp.
-Głos "Rhomikowatych"
-Dużo krótkich filmików
-Ogromne rozróżnicowanie chipsetów i midów
-No, właściwie każda minigierka to same mini-skrypty (Rozdziały z trybu Przygoda zresztą także)
-Łatwe i proste kierowanie się po trybach gry
-W trybie Przygoda wysoki poziom interakcji z otoczeniem
-Reszta pierdół =), za dużo by pisać
Screeny
Wybór trybu:
Kryształki =):
Wybór rozdziału:
3-ci lvl:
1 rozdział przygody:
Styka =)
Główne informacje
Rodzaj gry- zręcznościówka
Program- RPG Maker 2003
Stan- coś z 30 %
Dodatkowe informacje
Że tak powiem, Rhomika 2 zaczynałem robić już 3 razy. Na początku pojawił się pomysł, by zrobić to samo co w części pierwszej, lecz coś w stylu "100 poziomów", by gra była dłuższa. Szybko z tego zrezygnowałem i zacząłem robić "Rhomikową Przygodę". Projekt po jakimś czasie uznałem za nie dość że nudny przy tworzeniu, to także i przy graniu. Tak więc rozpocząłem pracę nad trzecią wersją roboczą kontynuacji Rhomika. Jest to nic innego, jak 3 projekty w jednym. Otóż gra dzieli się na 3 tryby:
1. Przygoda- jest to główny i właściwy ciąg gry składający się z 21 rozdziałów. Każdy rozdział rozgrywa się w side-view i przed każdym ukazuje nam się krótki filmik przedstawiający sytuację doprowadzającą do właśnie miejsca rozgrywki.
2. Kryształki- ten tryb gry niemal w 100 % przypomina pierwszą część Rhomika. Zawiera on podobnie jak właśnie w poprzedniczce 16 poziomów (chyba troszkę poluzowałem jeśli chodzi o poziom trudności) do zbierania kryształów. Całość trybu jest podobna do pierwszej części "Rhomika", nawet plansza z wyborem poziomu jest opierana na mniej więcej tym samym systemie panoramy.
3. Minigry- no właśnie, minigry. Nie związane z Rhomikiem. Często z podzieleniem na multiplayer i singleplayer.
O tą grę się nie martwcie, na pewną ujrzycie jej koniec =) Tak samo jak z Redhelornem (na tego jeszcze jednak trochę poczekacie )
Grafika
Chumrki moje =) Pełno editów i troszkę z TA =) Ogólnie szczerze mówiąc bardzo zróżnicowana
Muzyka
Tutaj bardziej postarałem się niż w pierwszej części gry- midów spotkamy sporo i rzadko będą się powtarzały. Wybieram je starannie.
Skrypty/ dodatki/ różne informacje
-Singleplayer, multiplayer (tylko w trybie Minigry)
-Różnego rodzaju pauzy (w zależności od trybu Rhomika i jego podkategorii) - można tu powiedzieć - CMSy
-Wszelkiego rodzaju starannie wykonane animacje (wykonane za pomocą edytowania gotowych grafik)
-Efekty świateł, tęczy itp.
-Głos "Rhomikowatych"
-Dużo krótkich filmików
-Ogromne rozróżnicowanie chipsetów i midów
-No, właściwie każda minigierka to same mini-skrypty (Rozdziały z trybu Przygoda zresztą także)
-Łatwe i proste kierowanie się po trybach gry
-W trybie Przygoda wysoki poziom interakcji z otoczeniem
-Reszta pierdół =), za dużo by pisać
Screeny
Wybór trybu:
Kryształki =):
Wybór rozdziału:
3-ci lvl:
1 rozdział przygody:
Styka =)