Z tego co rozumiem, k-laf wrzucił po prostu "na odczepnego" wersję z innego komputera ;o5 rozdziałów, 4 poziomy z kryształkami (ofkz na kompie mam wszystkiego więcej ; ) )
Rhomik 2: Przygoda [download]
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Mertruve
- Posty: 1518
- Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07
- Sarge
- Posty: 92
- Rejestracja: 29 wrz 2007, 19:23
- Kontakt:
Opinia na podstawie demka ;)
Dzisiaj znalazłem pół godzinki wolnego czasu i przeszedłem demko w całości. Cóż mogę powiedzieć - Rhomik powraca w bardzo dobrej formie: odświeżony, z nowymi trybami i tylko trzeba liczyć, że przynajmniej najbardziej rzucające się w oczy bugi zostaną poprawione.
Tryb Przygoda jest świetną nowością względem pierwszej części - nie dość, że mamy tu do czynienia z dodatkowym przedłużeniem rozgrywki, to sam pomysł zmiany koncepcji zabawy moim zdaniem wypada całkiem nieźle. Jak już wspominało tutaj kilka osób, drażnią bugi i lekka losowość, ale nie przesadzajmy - IMO wystarczy, aby dopracować jeszcze spadanie z poziomów - tj. zrobić tak, aby z każdego rzeczywiście można było spaść, bo nie raz miałem tak, że chciałem to zrobić, a nie mogłem i w rezultacie nie mogłem już uciec demonicznemu potworkowi, który mnie gonił .
Kryształki to już stary dobry Rhomik bez różnych udziwnień, takich jak power-upy w Nocy Rhomików by Michu. Rzuca się w oczy większa ilość przeciwników, ale nie powiedziałbym, że to jakoś strasznie utrudnia grę. Wkurza to, że stojąc na krawędzi góry, Rhomik zostaje złapany, nawet jeśli opponent stoi na dole - wiem, że gra oblicza tylko, czy jesteśmy na kratce obok potworka, ale wypadałoby to poprawić.
Minigierek niestety nie dostaliśmy żadnych, chociaż równie dobrze takową można nazwać rozdział 4 w Przygodzie. Pochwalić muszę też bardzo dobrą oprawę - klimat jest tak milusi, że nawet te proste konstrukcyjnie dialogi mają swój urok :) . Ogólnie jestem zadowolony, choć mimo wszystko zaskoczyły mnie bugi (szczególnie w Przygodzie) - z Twoich ostatnich doniesień (kieruję te słowa do k-lafiora) można było wywnioskować, że dwa pierwsze tryby są już w 100% ukończone, więc tak naprawdę tych bugów powinno już nie być, a tak - widać, że jeszcze czeka Cię trochę pracy. Powodzenia, ja czekam z niecierpliwością na pełną wersję i myślę że nie jestem jedyny .
Tryb Przygoda jest świetną nowością względem pierwszej części - nie dość, że mamy tu do czynienia z dodatkowym przedłużeniem rozgrywki, to sam pomysł zmiany koncepcji zabawy moim zdaniem wypada całkiem nieźle. Jak już wspominało tutaj kilka osób, drażnią bugi i lekka losowość, ale nie przesadzajmy - IMO wystarczy, aby dopracować jeszcze spadanie z poziomów - tj. zrobić tak, aby z każdego rzeczywiście można było spaść, bo nie raz miałem tak, że chciałem to zrobić, a nie mogłem i w rezultacie nie mogłem już uciec demonicznemu potworkowi, który mnie gonił .
Kryształki to już stary dobry Rhomik bez różnych udziwnień, takich jak power-upy w Nocy Rhomików by Michu. Rzuca się w oczy większa ilość przeciwników, ale nie powiedziałbym, że to jakoś strasznie utrudnia grę. Wkurza to, że stojąc na krawędzi góry, Rhomik zostaje złapany, nawet jeśli opponent stoi na dole - wiem, że gra oblicza tylko, czy jesteśmy na kratce obok potworka, ale wypadałoby to poprawić.
Minigierek niestety nie dostaliśmy żadnych, chociaż równie dobrze takową można nazwać rozdział 4 w Przygodzie. Pochwalić muszę też bardzo dobrą oprawę - klimat jest tak milusi, że nawet te proste konstrukcyjnie dialogi mają swój urok :) . Ogólnie jestem zadowolony, choć mimo wszystko zaskoczyły mnie bugi (szczególnie w Przygodzie) - z Twoich ostatnich doniesień (kieruję te słowa do k-lafiora) można było wywnioskować, że dwa pierwsze tryby są już w 100% ukończone, więc tak naprawdę tych bugów powinno już nie być, a tak - widać, że jeszcze czeka Cię trochę pracy. Powodzenia, ja czekam z niecierpliwością na pełną wersję i myślę że nie jestem jedyny .
- Lloyd
- Posty: 119
- Rejestracja: 27 gru 2007, 21:59
Fajnie się gra, poziom trudności jest mniej denerwujący (przynajmniej w Kryształkach) i mapki nie są już takie klaustrofobiczne :)
Ale mam prośbę - w pełnej wersji dodaj możliwość pominięcia scenek przed levelami w Przygodzie, lub chociaż usuń pauzy z tekstu (zresztą zwykle postawione w niezbyt sensownych miejscach, np. przed trzykropkiem) żeby tekst dało się szybciej pominąć <.< Wielokrotne oglądanie tych samych sytuacji ssie ;x
Ale mam prośbę - w pełnej wersji dodaj możliwość pominięcia scenek przed levelami w Przygodzie, lub chociaż usuń pauzy z tekstu (zresztą zwykle postawione w niezbyt sensownych miejscach, np. przed trzykropkiem) żeby tekst dało się szybciej pominąć <.< Wielokrotne oglądanie tych samych sytuacji ssie ;x
- Kalashnikov
- Posty: 1381
- Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
- Lokalizacja: Edynburg / Opole
A ja nie wiem, gdzie wy tyle tych bledow widzicie. Jedyny powazny blad, to mozliwosc ucieczki potworowi, ktory czai sie na nas przy "spadzie" terenu. Mozna wtedy bezpiecznie szybko obok niego przejsc i nic nam sie nie dzieje (co podejrzewam jest wina chwili "przeslizgiwania" w animacji zejscia ze stromizny). Z drugiej strony, gdyby tego bledu nie bylo, to bym chyba Przygody nie ukonczyl, bo jak juz przeciwnik sie zaczai na nas przy tym zejsciu, to nie popusci i nie mamy jak go ominac.
A brak mozliwosci spadania wystepuje chyba w rozdziale z Juniorem. Moim zdaniem jest to zabieg celowy - Junior jest maly i boi sie/nie umie skakac z wysokosci i juz.
Krysztalki rowniez ciekawie sie prezentuja. Moglbys dodac jakies bonusowe pojedyncze krysztalki na niektorych mapach, wcisniete w takie zakamarki, gdzie latwo nas zlapac, ale za zebranie ich wszystkich odblokowuje sie bonusowy poziom np. Ew. warunkiem byloby przejscie poszczegolnych map w danym czasie.
A co do minigierek, to juz pisalem jakis czas temu. Jesli nie masz pomyslu, to dlaczego nadal na sile probujesz je tam wcisnac? Praktycznie tylko one powstrzymuja Rhomika 2 od wyjscia na swiatlo dzienne (poprawienie tych bledow to dla Ciebie zapewne nie wiecej niz 1-2 dni roboty).
Chcesz minigierke? Prosze bardzo: motorowka - jezdzimi motorowka po wodzie tak jak w lvl 4 przygody i zbieramy rozne slowa (Rhomik, Przygoda, Chmurka, k-lafior itp.).
Dla mnie gra jest kompletna bez minigierek, dwa tryby to i tak duzo.
Klimat jest swietny, muzyczki pasuja idealnie, dialogi rowniez, po prostu tutaj nie ma co poprawiac, bo wszystko jest idealnie.
Dawac pelna wersje mowie! :]
A brak mozliwosci spadania wystepuje chyba w rozdziale z Juniorem. Moim zdaniem jest to zabieg celowy - Junior jest maly i boi sie/nie umie skakac z wysokosci i juz.
Krysztalki rowniez ciekawie sie prezentuja. Moglbys dodac jakies bonusowe pojedyncze krysztalki na niektorych mapach, wcisniete w takie zakamarki, gdzie latwo nas zlapac, ale za zebranie ich wszystkich odblokowuje sie bonusowy poziom np. Ew. warunkiem byloby przejscie poszczegolnych map w danym czasie.
A co do minigierek, to juz pisalem jakis czas temu. Jesli nie masz pomyslu, to dlaczego nadal na sile probujesz je tam wcisnac? Praktycznie tylko one powstrzymuja Rhomika 2 od wyjscia na swiatlo dzienne (poprawienie tych bledow to dla Ciebie zapewne nie wiecej niz 1-2 dni roboty).
Chcesz minigierke? Prosze bardzo: motorowka - jezdzimi motorowka po wodzie tak jak w lvl 4 przygody i zbieramy rozne slowa (Rhomik, Przygoda, Chmurka, k-lafior itp.).
Dla mnie gra jest kompletna bez minigierek, dwa tryby to i tak duzo.
Klimat jest swietny, muzyczki pasuja idealnie, dialogi rowniez, po prostu tutaj nie ma co poprawiac, bo wszystko jest idealnie.
Dawac pelna wersje mowie! :]
- kalafior
- Posty: 319
- Rejestracja: 17 kwie 2006, 21:59
- Lokalizacja: Gdańsk
- Mertruve
- Posty: 1518
- Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07
- kalafior
- Posty: 319
- Rejestracja: 17 kwie 2006, 21:59
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kalashnikov
- Posty: 1381
- Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
- Lokalizacja: Edynburg / Opole
Re: Rhomik 2: Przygoda
Takie mnie mysli wlasnie naszly: po pierwsze - gdybys posluchal glosu ludu i wydal Rhomika 2 w calosci, takiego jakiego miales, teraz zostaloby Ci tylko poprawianie bledow (mowie o stracie calego projektu).
A po drugie, jezeli TACO bedzie trzymac chociaz "jako-taki" poziom, to masz okolo 6 minigierek gotowych (w koncu prosiles o pomysly) :]
A po drugie, jezeli TACO bedzie trzymac chociaz "jako-taki" poziom, to masz okolo 6 minigierek gotowych (w koncu prosiles o pomysly) :]
- Sarge
- Posty: 92
- Rejestracja: 29 wrz 2007, 19:23
- Kontakt:
Re: Rhomik 2: Przygoda
Ok, tylko niektórzy stracili nadzieję i przestali wierzyć, że kiedykolwiek powstało coś więcej niż to, co prezentuje nam demo :( ...Kalashnikov pisze:Takie mnie mysli wlasnie naszly: po pierwsze - gdybys posluchal glosu ludu i wydal Rhomika 2 w calosci, takiego jakiego miales, teraz zostaloby Ci tylko poprawianie bledow (mowie o stracie calego projektu).