Rhomik 2: Przygoda [download]

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Post autor: Mertruve »

5 rozdziałów, 4 poziomy z kryształkami (ofkz na kompie mam wszystkiego więcej ; ) )
Z tego co rozumiem, k-laf wrzucił po prostu "na odczepnego" wersję z innego komputera ;o
Awatar użytkownika
Sarge
Posty: 92
Rejestracja: 29 wrz 2007, 19:23
Kontakt:

Opinia na podstawie demka ;)

Post autor: Sarge »

Dzisiaj znalazłem pół godzinki wolnego czasu i przeszedłem demko w całości. Cóż mogę powiedzieć - Rhomik powraca w bardzo dobrej formie: odświeżony, z nowymi trybami i tylko trzeba liczyć, że przynajmniej najbardziej rzucające się w oczy bugi zostaną poprawione.

Tryb Przygoda jest świetną nowością względem pierwszej części - nie dość, że mamy tu do czynienia z dodatkowym przedłużeniem rozgrywki, to sam pomysł zmiany koncepcji zabawy moim zdaniem wypada całkiem nieźle. Jak już wspominało tutaj kilka osób, drażnią bugi i lekka losowość, ale nie przesadzajmy - IMO wystarczy, aby dopracować jeszcze spadanie z poziomów - tj. zrobić tak, aby z każdego rzeczywiście można było spaść, bo nie raz miałem tak, że chciałem to zrobić, a nie mogłem i w rezultacie nie mogłem już uciec demonicznemu potworkowi, który mnie gonił :wink: .

Kryształki to już stary dobry Rhomik bez różnych udziwnień, takich jak power-upy w Nocy Rhomików by Michu. Rzuca się w oczy większa ilość przeciwników, ale nie powiedziałbym, że to jakoś strasznie utrudnia grę. Wkurza to, że stojąc na krawędzi góry, Rhomik zostaje złapany, nawet jeśli opponent stoi na dole - wiem, że gra oblicza tylko, czy jesteśmy na kratce obok potworka, ale wypadałoby to poprawić.

Minigierek niestety nie dostaliśmy żadnych, chociaż równie dobrze takową można nazwać rozdział 4 w Przygodzie. Pochwalić muszę też bardzo dobrą oprawę - klimat jest tak milusi, że nawet te proste konstrukcyjnie dialogi mają swój urok :) . Ogólnie jestem zadowolony, choć mimo wszystko zaskoczyły mnie bugi (szczególnie w Przygodzie) - z Twoich ostatnich doniesień (kieruję te słowa do k-lafiora) można było wywnioskować, że dwa pierwsze tryby są już w 100% ukończone, więc tak naprawdę tych bugów powinno już nie być, a tak - widać, że jeszcze czeka Cię trochę pracy. Powodzenia, ja czekam z niecierpliwością na pełną wersję i myślę że nie jestem jedyny :wink: .
Awatar użytkownika
Lloyd
Posty: 119
Rejestracja: 27 gru 2007, 21:59

Post autor: Lloyd »

Fajnie się gra, poziom trudności jest mniej denerwujący (przynajmniej w Kryształkach) i mapki nie są już takie klaustrofobiczne :)

Ale mam prośbę - w pełnej wersji dodaj możliwość pominięcia scenek przed levelami w Przygodzie, lub chociaż usuń pauzy z tekstu (zresztą zwykle postawione w niezbyt sensownych miejscach, np. przed trzykropkiem) żeby tekst dało się szybciej pominąć <.< Wielokrotne oglądanie tych samych sytuacji ssie ;x
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Post autor: Kalashnikov »

A ja nie wiem, gdzie wy tyle tych bledow widzicie. Jedyny powazny blad, to mozliwosc ucieczki potworowi, ktory czai sie na nas przy "spadzie" terenu. Mozna wtedy bezpiecznie szybko obok niego przejsc i nic nam sie nie dzieje (co podejrzewam jest wina chwili "przeslizgiwania" w animacji zejscia ze stromizny). Z drugiej strony, gdyby tego bledu nie bylo, to bym chyba Przygody nie ukonczyl, bo jak juz przeciwnik sie zaczai na nas przy tym zejsciu, to nie popusci i nie mamy jak go ominac.
A brak mozliwosci spadania wystepuje chyba w rozdziale z Juniorem. Moim zdaniem jest to zabieg celowy - Junior jest maly i boi sie/nie umie skakac z wysokosci i juz.

Krysztalki rowniez ciekawie sie prezentuja. Moglbys dodac jakies bonusowe pojedyncze krysztalki na niektorych mapach, wcisniete w takie zakamarki, gdzie latwo nas zlapac, ale za zebranie ich wszystkich odblokowuje sie bonusowy poziom np. Ew. warunkiem byloby przejscie poszczegolnych map w danym czasie.

A co do minigierek, to juz pisalem jakis czas temu. Jesli nie masz pomyslu, to dlaczego nadal na sile probujesz je tam wcisnac? Praktycznie tylko one powstrzymuja Rhomika 2 od wyjscia na swiatlo dzienne (poprawienie tych bledow to dla Ciebie zapewne nie wiecej niz 1-2 dni roboty).
Chcesz minigierke? Prosze bardzo: motorowka - jezdzimi motorowka po wodzie tak jak w lvl 4 przygody i zbieramy rozne slowa (Rhomik, Przygoda, Chmurka, k-lafior itp.).
Dla mnie gra jest kompletna bez minigierek, dwa tryby to i tak duzo.

Klimat jest swietny, muzyczki pasuja idealnie, dialogi rowniez, po prostu tutaj nie ma co poprawiac, bo wszystko jest idealnie.
Dawac pelna wersje mowie! :]
Awatar użytkownika
kalafior

Golden Forki 2008 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2007 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1 i 3)
Posty: 319
Rejestracja: 17 kwie 2006, 21:59
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kalafior »

chcialbym robić minigierki, ale zostawiam sobie na koniec, najfajniej się je robi. pare razy cos skrobalem, ale nigdy nie dokanczalem. teraz glownie dopracowuje, przedluzam i przerabiam wszystkie rozdziałki, by byly za******* ^^ (ostatnio 5 nawet straciłem)
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Post autor: Mertruve »

A co się stało z "Wybierz POZIOM!! ^D^"?
Awatar użytkownika
kalafior

Golden Forki 2008 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2007 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1 i 3)
Posty: 319
Rejestracja: 17 kwie 2006, 21:59
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kalafior »

fuck, pamiętam, że kiedyś to dodawałem : P a czemu ni ma, ni wiem. Zaraz dodam =)
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: Rhomik 2: Przygoda

Post autor: Kalashnikov »

Takie mnie mysli wlasnie naszly: po pierwsze - gdybys posluchal glosu ludu i wydal Rhomika 2 w calosci, takiego jakiego miales, teraz zostaloby Ci tylko poprawianie bledow (mowie o stracie calego projektu).
A po drugie, jezeli TACO bedzie trzymac chociaz "jako-taki" poziom, to masz okolo 6 minigierek gotowych (w koncu prosiles o pomysly) :]
Awatar użytkownika
Sarge
Posty: 92
Rejestracja: 29 wrz 2007, 19:23
Kontakt:

Re: Rhomik 2: Przygoda

Post autor: Sarge »

Kalashnikov pisze:Takie mnie mysli wlasnie naszly: po pierwsze - gdybys posluchal glosu ludu i wydal Rhomika 2 w calosci, takiego jakiego miales, teraz zostaloby Ci tylko poprawianie bledow (mowie o stracie calego projektu).
Ok, tylko niektórzy stracili nadzieję i przestali wierzyć, że kiedykolwiek powstało coś więcej niż to, co prezentuje nam demo :( ...
ODPOWIEDZ