Rhomik 2: Przygoda [download]
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- kalafior
- Posty: 319
- Rejestracja: 17 kwie 2006, 21:59
- Lokalizacja: Gdańsk
Rhomik 2: Przygoda [download]
(c) by k-lafior
Główne informacje
Rodzaj gry- zręcznościówka
Program- RPG Maker 2003
Stan- coś z 30 %
Dodatkowe informacje
Że tak powiem, Rhomika 2 zaczynałem robić już 3 razy. Na początku pojawił się pomysł, by zrobić to samo co w części pierwszej, lecz coś w stylu "100 poziomów", by gra była dłuższa. Szybko z tego zrezygnowałem i zacząłem robić "Rhomikową Przygodę". Projekt po jakimś czasie uznałem za nie dość że nudny przy tworzeniu, to także i przy graniu. Tak więc rozpocząłem pracę nad trzecią wersją roboczą kontynuacji Rhomika. Jest to nic innego, jak 3 projekty w jednym. Otóż gra dzieli się na 3 tryby:
1. Przygoda- jest to główny i właściwy ciąg gry składający się z 21 rozdziałów. Każdy rozdział rozgrywa się w side-view i przed każdym ukazuje nam się krótki filmik przedstawiający sytuację doprowadzającą do właśnie miejsca rozgrywki.
2. Kryształki- ten tryb gry niemal w 100 % przypomina pierwszą część Rhomika. Zawiera on podobnie jak właśnie w poprzedniczce 16 poziomów (chyba troszkę poluzowałem jeśli chodzi o poziom trudności) do zbierania kryształów. Całość trybu jest podobna do pierwszej części "Rhomika", nawet plansza z wyborem poziomu jest opierana na mniej więcej tym samym systemie panoramy.
3. Minigry- no właśnie, minigry. Nie związane z Rhomikiem. Często z podzieleniem na multiplayer i singleplayer.
O tą grę się nie martwcie, na pewną ujrzycie jej koniec =) Tak samo jak z Redhelornem (na tego jeszcze jednak trochę poczekacie )
Grafika
Chumrki moje =) Pełno editów i troszkę z TA =) Ogólnie szczerze mówiąc bardzo zróżnicowana
Muzyka
Tutaj bardziej postarałem się niż w pierwszej części gry- midów spotkamy sporo i rzadko będą się powtarzały. Wybieram je starannie.
Skrypty/ dodatki/ różne informacje
-Singleplayer, multiplayer (tylko w trybie Minigry)
-Różnego rodzaju pauzy (w zależności od trybu Rhomika i jego podkategorii) - można tu powiedzieć - CMSy
-Wszelkiego rodzaju starannie wykonane animacje (wykonane za pomocą edytowania gotowych grafik)
-Efekty świateł, tęczy itp.
-Głos "Rhomikowatych"
-Dużo krótkich filmików
-Ogromne rozróżnicowanie chipsetów i midów
-No, właściwie każda minigierka to same mini-skrypty (Rozdziały z trybu Przygoda zresztą także)
-Łatwe i proste kierowanie się po trybach gry
-W trybie Przygoda wysoki poziom interakcji z otoczeniem
-Reszta pierdół =), za dużo by pisać
Screeny
Wybór trybu:
Kryształki =):
Wybór rozdziału:
3-ci lvl:
1 rozdział przygody:
Styka =)
Główne informacje
Rodzaj gry- zręcznościówka
Program- RPG Maker 2003
Stan- coś z 30 %
Dodatkowe informacje
Że tak powiem, Rhomika 2 zaczynałem robić już 3 razy. Na początku pojawił się pomysł, by zrobić to samo co w części pierwszej, lecz coś w stylu "100 poziomów", by gra była dłuższa. Szybko z tego zrezygnowałem i zacząłem robić "Rhomikową Przygodę". Projekt po jakimś czasie uznałem za nie dość że nudny przy tworzeniu, to także i przy graniu. Tak więc rozpocząłem pracę nad trzecią wersją roboczą kontynuacji Rhomika. Jest to nic innego, jak 3 projekty w jednym. Otóż gra dzieli się na 3 tryby:
1. Przygoda- jest to główny i właściwy ciąg gry składający się z 21 rozdziałów. Każdy rozdział rozgrywa się w side-view i przed każdym ukazuje nam się krótki filmik przedstawiający sytuację doprowadzającą do właśnie miejsca rozgrywki.
2. Kryształki- ten tryb gry niemal w 100 % przypomina pierwszą część Rhomika. Zawiera on podobnie jak właśnie w poprzedniczce 16 poziomów (chyba troszkę poluzowałem jeśli chodzi o poziom trudności) do zbierania kryształów. Całość trybu jest podobna do pierwszej części "Rhomika", nawet plansza z wyborem poziomu jest opierana na mniej więcej tym samym systemie panoramy.
3. Minigry- no właśnie, minigry. Nie związane z Rhomikiem. Często z podzieleniem na multiplayer i singleplayer.
O tą grę się nie martwcie, na pewną ujrzycie jej koniec =) Tak samo jak z Redhelornem (na tego jeszcze jednak trochę poczekacie )
Grafika
Chumrki moje =) Pełno editów i troszkę z TA =) Ogólnie szczerze mówiąc bardzo zróżnicowana
Muzyka
Tutaj bardziej postarałem się niż w pierwszej części gry- midów spotkamy sporo i rzadko będą się powtarzały. Wybieram je starannie.
Skrypty/ dodatki/ różne informacje
-Singleplayer, multiplayer (tylko w trybie Minigry)
-Różnego rodzaju pauzy (w zależności od trybu Rhomika i jego podkategorii) - można tu powiedzieć - CMSy
-Wszelkiego rodzaju starannie wykonane animacje (wykonane za pomocą edytowania gotowych grafik)
-Efekty świateł, tęczy itp.
-Głos "Rhomikowatych"
-Dużo krótkich filmików
-Ogromne rozróżnicowanie chipsetów i midów
-No, właściwie każda minigierka to same mini-skrypty (Rozdziały z trybu Przygoda zresztą także)
-Łatwe i proste kierowanie się po trybach gry
-W trybie Przygoda wysoki poziom interakcji z otoczeniem
-Reszta pierdół =), za dużo by pisać
Screeny
Wybór trybu:
Kryształki =):
Wybór rozdziału:
3-ci lvl:
1 rozdział przygody:
Styka =)
- Super Vegeta
- Posty: 847
- Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Very, very nice.
Ciekaw jestem minigier i grywalności trybu przygoda :]
W najbliższym czasie szykuje się kilka ładnych tytułów, aż miło...
P.S. Na screenach widzę moje pierwsze samodzielne ripy, omg omg? ;)
Ciekaw jestem minigier i grywalności trybu przygoda :]
W najbliższym czasie szykuje się kilka ładnych tytułów, aż miło...
P.S. Na screenach widzę moje pierwsze samodzielne ripy, omg omg? ;)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Gokufan
- Posty: 306
- Rejestracja: 20 sty 2007, 19:36
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Mertruve
- Posty: 1518
- Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07
- kalafior
- Posty: 319
- Rejestracja: 17 kwie 2006, 21:59
- Lokalizacja: Gdańsk
Z pomocą FlaczeQ wykonałem trailerka:
http://www.youtube.com/watch?v=g0VsstPao64
A jeśli nie na jutjubie, to można go i ściągnąć na twardziela:
http://www.sendspace.com/file/u4fach
Gra wyjdzie nieco później niż myslalem, ale badzcie spokojni ^^
http://www.youtube.com/watch?v=g0VsstPao64
A jeśli nie na jutjubie, to można go i ściągnąć na twardziela:
http://www.sendspace.com/file/u4fach
Gra wyjdzie nieco później niż myslalem, ale badzcie spokojni ^^
- YoH
- Posty: 165
- Rejestracja: 11 lip 2007, 15:31
- Lokalizacja: Płock
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Rhomiki naprawdę mówią!
Ładnie zrealizowana zapowiedź :)
Ładnie zrealizowana zapowiedź :)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- kalafior
- Posty: 319
- Rejestracja: 17 kwie 2006, 21:59
- Lokalizacja: Gdańsk
Spodobał mi się pomysł Akwarelka na zrobienie adaptacji HoMaM w RMie, więc właśnie rozpocząłem pracę nad jedną z gier w trybie minigry- RhoMaM. Zawiera tylko 1 scenariusz, 3 rodzaje zamków, sterować będzie się jednym bohaterem, przeciwnik również będzie mieć tylko 1 (jeśli zginie, dostanie nowego) Póki co wszystko jest w baardzo wczesnym stanie, więc nie wiem czy uda mi się wszystko dokładnie zrealizować. Ponieważ to minigra, nie spodziewajcie się niczego wielkiego. Walki będą bardzo uproszczone, surowce ograniczyłem niemal do minimum. No i screenka dam:
Ostatnio zmieniony 14 sty 2008, 16:47 przez kalafior, łącznie zmieniany 1 raz.
- Sobriquet Gaido
- Posty: 474
- Rejestracja: 15 kwie 2007, 21:45
- Lokalizacja: Ale mam pod spodem fikuśny znaczek :D
- kalafior
- Posty: 319
- Rejestracja: 17 kwie 2006, 21:59
- Lokalizacja: Gdańsk
- Gokufan
- Posty: 306
- Rejestracja: 20 sty 2007, 19:36
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Posty: 439
- Rejestracja: 06 gru 2007, 20:45
- Lokalizacja: Opolskie
Pamiętaj o umowie - minigierka ma być gorsza xd na serio planujesz dodac minimapke? :o i po co guzik "nastepny hero" jak ma sie tylko jednego ;) chyba ze to od statystyk. Jakie rodzaje zamków? Jak planujesz zrobić BS i jeszcze jedno; powinno być RhoMaM :Pk-lafior pisze:Spodobał mi się pomysł Akwarelka na zrobienie adaptacji HoMoM w RMie, więc właśnie rozpocząłem pracę nad jedną z gier w trybie minigry- RhoMoM. Zawiera tylko 1 scenariusz, 3 rodzaje zamków, sterować będzie się jednym bohaterem, przeciwnik również będzie mieć tylko 1 (jeśli zginie, dostanie nowego) Póki co wszystko jest w baardzo wczesnym stanie, więc nie wiem czy uda mi się wszystko dokładnie zrealizować. Ponieważ to minigra, nie spodziewajcie się niczego wielkiego. Walki będą bardzo uproszczone, surowce ograniczyłem niemal do minimum.
Pozdro
- kalafior
- Posty: 319
- Rejestracja: 17 kwie 2006, 21:59
- Lokalizacja: Gdańsk
Jeśli chodzi o minimapkę to nie planuję, już jest ^^ A jeśli o walki chodzi, będą naprawdę bardzo uproszczone - wybierać się będzie tylko jednostki do zaatakowania poszczególnymi oddziałami. (oblężenia może tylko zmienie) Guzik :P następnego herosa jest od statystyk =] Co do zamków, póki co mam tylko ich wygląd, nic poza tym