Obrońcy kamienia cz 1 2003
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- cydyn
- Posty: 43
- Rejestracja: 25 mar 2013, 19:19
Obrońcy kamienia cz 1 2003
Obrońcy Kamienia cz 1
Gra jest zrobiona w Rpg Maker 2003
Opis fabuły:
Król cienia razem z królem światła zawsze byli w zgodzie. Nigdy między sobą nie rywalizowali i nie walczyli ze sobą.
Pewnego dnia król cienia widząc swoją potęgę zapragnął zabrać wszystko królowi światła i zabić tych którzy będą mu się przeciwstawiać.Król cienia zabił wojsko światła i zabił króla.
Garstka rycerzy i magów światła przeżyli i ukrywają się w kryjówkach.
Teraz żeby zabić króla cieni trzeba zdobyć 2 cz Kamieni które dadzą niezwykłą moc wybrańcowi.
No i to jest fabuła.
Grafiki są z podstawowego składu.
Postacie:
Główny bohater
Beniamin lat 16
Beniamin mieszka w małej wiosce Clov z rodziną. Jest odważny i chciałby zostać rycerzem światła.
Poboczni bohaterowie:
Graham 16 lat
Graham mieszka w tej samej wiosce co Beniamin. Chciałby zostać rycerzem lecz jest o wiele słabszy niż beniamin i już powoli w to nie wierzy że mu się uda.
Atrio 35 lat
Nauczyciel walki w Megro. Pomaga Beniaminowi uczyć się walczyć.
Elmund lat 40
Mag światła. Jeden z żyjących magów pomaga beniaminowi.
Walka jest automatyczna. Chodzi o to że możemy ulepszać postać u nauczycieli i wynajmować najemników których też można ulepszyć. Oczywiście mamy klasy postaci i po nauce mamy wybór na inne klasy. Walczyć będzie można przez odpoczynek bo bez odpoczynku nie można walczyć.
Screeny
Kawałek miasta Megro.
Wioska Clov
Domek burmistrza w Megro
Szacowany czas zakończenia demo gry w kwietniu a pełna wersja 1 cz gdzieś 1 miesiąc po tym.
Zakończenie dema już w 80%
Gra jest zrobiona w Rpg Maker 2003
Opis fabuły:
Król cienia razem z królem światła zawsze byli w zgodzie. Nigdy między sobą nie rywalizowali i nie walczyli ze sobą.
Pewnego dnia król cienia widząc swoją potęgę zapragnął zabrać wszystko królowi światła i zabić tych którzy będą mu się przeciwstawiać.Król cienia zabił wojsko światła i zabił króla.
Garstka rycerzy i magów światła przeżyli i ukrywają się w kryjówkach.
Teraz żeby zabić króla cieni trzeba zdobyć 2 cz Kamieni które dadzą niezwykłą moc wybrańcowi.
No i to jest fabuła.
Grafiki są z podstawowego składu.
Postacie:
Główny bohater
Beniamin lat 16
Beniamin mieszka w małej wiosce Clov z rodziną. Jest odważny i chciałby zostać rycerzem światła.
Poboczni bohaterowie:
Graham 16 lat
Graham mieszka w tej samej wiosce co Beniamin. Chciałby zostać rycerzem lecz jest o wiele słabszy niż beniamin i już powoli w to nie wierzy że mu się uda.
Atrio 35 lat
Nauczyciel walki w Megro. Pomaga Beniaminowi uczyć się walczyć.
Elmund lat 40
Mag światła. Jeden z żyjących magów pomaga beniaminowi.
Walka jest automatyczna. Chodzi o to że możemy ulepszać postać u nauczycieli i wynajmować najemników których też można ulepszyć. Oczywiście mamy klasy postaci i po nauce mamy wybór na inne klasy. Walczyć będzie można przez odpoczynek bo bez odpoczynku nie można walczyć.
Screeny
Kawałek miasta Megro.
Wioska Clov
Domek burmistrza w Megro
Szacowany czas zakończenia demo gry w kwietniu a pełna wersja 1 cz gdzieś 1 miesiąc po tym.
Zakończenie dema już w 80%
- McLaren
- Posty: 858
- Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31
Re: Obrońcy kamienia cz 1 2003
Pomysł na grę ciekawy:) ale podstawowy jak to napisałeś skład grafik nie daje grze świeżości, nowości jest wiele fajnych gier 2d na gameboy'a np.
Fajnie by było gdyby Twoja gra miała inną graficzkę niż podstawa, ale wybór należy do Ciebie zresztą z tego co widzę dużo już zrobiłeś a robić wszystko od początku...
Fajnie by było gdyby Twoja gra miała inną graficzkę niż podstawa, ale wybór należy do Ciebie zresztą z tego co widzę dużo już zrobiłeś a robić wszystko od początku...
- Rahim
- Posty: 1380
- Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
- Lokalizacja: Zülpich
Re: Obrońcy kamienia cz 1 2003
Powiem tak, fabuła oklepana i śmierdzi zeszło - wieczną grą Gothic.
Imiona: Graham <- jak ten kopacz z mapami
Bohaterem jest wybraniec <- no normalnie jakiś brat Bezimiennego?:D
Trzeba zdobyć dwa kamienie dające wielką moc <- Kamienie Ogniskujące.
Czysty Gothic 1 jak dla mnie.
Mapping słaby, brak ścian, a ich góry robione z drugiej podłogi?
Drugi:
To nie wygląda jak miasto, nawet jak wieś :<
Znowu pusto, domy robione jak byś chciał a nie mógł :<
Zobaczymy co na to reszta.
Imiona: Graham <- jak ten kopacz z mapami
Bohaterem jest wybraniec <- no normalnie jakiś brat Bezimiennego?:D
Trzeba zdobyć dwa kamienie dające wielką moc <- Kamienie Ogniskujące.
Czysty Gothic 1 jak dla mnie.
Mapping słaby, brak ścian, a ich góry robione z drugiej podłogi?
Drugi:
To nie wygląda jak miasto, nawet jak wieś :<
Znowu pusto, domy robione jak byś chciał a nie mógł :<
Zobaczymy co na to reszta.
- McLaren
- Posty: 858
- Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31
Re: Obrońcy kamienia cz 1 2003
Cydyn musisz uzbroić się w żelazne nerwy mam nadzieję,że znosisz krytykę... musisz popracować nad grafiką 2d zobacz jakie sukcesy odniosły gry z nowymi grafikami, ok fabuła też jest ważna co po grafice kiedy historia gry Cię nie wciąga.
Twoja fabuła tak jak napisał kolega z góry przypomina Gothic...
Zło jest złem a dobro jest dobrem a może zło jest słuszne a dobro nikczemne.
I już fabuła jest ciekawsza;)
Mam pytanie Cydyn masz już start screen do swojej gry? Jeśli tak to może zaprezentujesz;) jeśli nie to co planujesz dać na start screen?
Twoja fabuła tak jak napisał kolega z góry przypomina Gothic...
Zło jest złem a dobro jest dobrem a może zło jest słuszne a dobro nikczemne.
I już fabuła jest ciekawsza;)
Mam pytanie Cydyn masz już start screen do swojej gry? Jeśli tak to może zaprezentujesz;) jeśli nie to co planujesz dać na start screen?
- Rahim
- Posty: 1380
- Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
- Lokalizacja: Zülpich
Re: Obrońcy kamienia cz 1 2003
Początkowy screen to tak naprawdę kropla w morzu, nikt mu nie da wysokiej opinii za tilte.
A tak naprawdę z podstawowego rtp da się robić bardzo dobre gry ;)
Były już takie projekty i cieszyły się dobrą opinią mimo znudzonego rtp.
A tak naprawdę jeśli nie potrafi tworzyć gier i jest nowy niech stworzy coś przystępnego i krótkiego zanim rozwinie swoje umiejętności.
Zamiast rzucać się na wysoką wodę z nie wiadomo jaką fabułą, stwórz prosty projekt tak do nauki
później jak osiągniesz już wprawę stworzysz dobrą grę :D
A tak naprawdę z podstawowego rtp da się robić bardzo dobre gry ;)
Były już takie projekty i cieszyły się dobrą opinią mimo znudzonego rtp.
A tak naprawdę jeśli nie potrafi tworzyć gier i jest nowy niech stworzy coś przystępnego i krótkiego zanim rozwinie swoje umiejętności.
Zamiast rzucać się na wysoką wodę z nie wiadomo jaką fabułą, stwórz prosty projekt tak do nauki
później jak osiągniesz już wprawę stworzysz dobrą grę :D
- McLaren
- Posty: 858
- Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31
Re: Obrońcy kamienia cz 1 2003
Bardzo ładne mapki robisz. Autor Obrońcy kamienia mógłby się bardziej postarać nad dopieszczeniem swoich map.
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 09 lis 2011, 22:30
Re: Obrońcy kamienia cz 1 2003
Proszę was, nie porównujcie oklepanej fabuły tego projektu do fabuły gry Gothic, bo poza imieniem Graham, jakiś 2 kamieni (kamieni ogniskujących było 5, a nie 2, jakby ktoś nie pamiętał...) to ta gra z Gothiciem nic wspólnego nie ma.
Projekty:
Moonlight Poem
RTP
Submerge
Moonlight Poem: Resistance
Moonlight Poem: Redemption
Moonlight Poem: Rebirth
Starry Sky Crescendo
Moonlight Poem
RTP
Submerge
Moonlight Poem: Resistance
Moonlight Poem: Redemption
Moonlight Poem: Rebirth
Starry Sky Crescendo
- cydyn
- Posty: 43
- Rejestracja: 25 mar 2013, 19:19
Re: Obrońcy kamienia cz 1 2003
Sory nie wiedziałem że fabóła przypomina Gothica 1.
Nie grałem w niego więc nie wiem.
Wymyśliłem fabułę sam i powiem że jak się potem będzie grać to wogule nie przypomina Gothica.
Myślę że dodam więcej grafik niż podstawowe RTP bo wiem że lepsze gry wychodzą nie z podstawowym. Dodam coś od siebie.
A jak by co to jutro dodam dodatkowe screeny z lasu i Nerii czyli miasta no i oczywiście dodam też title screen.
A z opiniami złymi i dobrymi dam sobie rade HEHE
A i Graham To NIE JEST BRAT BENIAMINA.
Nie grałem w niego więc nie wiem.
Wymyśliłem fabułę sam i powiem że jak się potem będzie grać to wogule nie przypomina Gothica.
Myślę że dodam więcej grafik niż podstawowe RTP bo wiem że lepsze gry wychodzą nie z podstawowym. Dodam coś od siebie.
A jak by co to jutro dodam dodatkowe screeny z lasu i Nerii czyli miasta no i oczywiście dodam też title screen.
A z opiniami złymi i dobrymi dam sobie rade HEHE
A i Graham To NIE JEST BRAT BENIAMINA.
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Obrońcy kamienia cz 1 2003
Estetycznie może się nie podobać na tle wykonania grafiki z autentycznych gier konsolowych 2-d.
Czasem rtpowe gry jednak mają swój potężny klimat i styl.
Ogólnie nie wiem co ja mam powiedzieć o fabule. Ty opowiedziałeś fabułę i główne zwroty akcji - ewentualnie od tego momentu zaczyna się gra i będzie jeszcze ciekawiej. Mimo wszystko to co tu się dzieje może być ciekawie opowiedziane i z sensem, a może być totalną klapą. Wszystko zależy od samej gry, bo z opisu brzmi to nieco naiwnie - chodzi o tych królów.
Demo...demoo....
Czasem rtpowe gry jednak mają swój potężny klimat i styl.
Ogólnie nie wiem co ja mam powiedzieć o fabule. Ty opowiedziałeś fabułę i główne zwroty akcji - ewentualnie od tego momentu zaczyna się gra i będzie jeszcze ciekawiej. Mimo wszystko to co tu się dzieje może być ciekawie opowiedziane i z sensem, a może być totalną klapą. Wszystko zależy od samej gry, bo z opisu brzmi to nieco naiwnie - chodzi o tych królów.
Demo...demoo....
Ostatnio zmieniony 27 mar 2013, 19:22 przez X-Tech, łącznie zmieniany 2 razy.
- cydyn
- Posty: 43
- Rejestracja: 25 mar 2013, 19:19
Re: Obrońcy kamienia cz 1 2003
Jak co to lepiej plansze wyglądają jak się zagra bo te screen shoty co są to jakoś mi nie wyszły i są w złych miejscach.Ale jak się zobaczy większą część to lepiej to wygląda.
A i Już ukończyłem 85% dema. Więc niedługo dam na temat.
A i Już ukończyłem 85% dema. Więc niedługo dam na temat.
- Rahim
- Posty: 1380
- Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
- Lokalizacja: Zülpich
Re: Obrońcy kamienia cz 1 2003
I co to tylko kawałek miasta?! Czyli w całym mieście jest tak pusto?
Najn, moje mapki nie są idealne xd tylko w miarę wypełnione.
Najn, moje mapki nie są idealne xd tylko w miarę wypełnione.
- cydyn
- Posty: 43
- Rejestracja: 25 mar 2013, 19:19
Re: Obrońcy kamienia cz 1 2003
No właśnie nie.
Miasto jest większe i nie jest puste.
Zrobiłem to w miejscu gdzie nie było zbyt wiele rzeczy.
Miasto jest większe i nie jest puste.
Zrobiłem to w miejscu gdzie nie było zbyt wiele rzeczy.
- Rahim
- Posty: 1380
- Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
- Lokalizacja: Zülpich
Re: Obrońcy kamienia cz 1 2003
Zrób screeny *-* to nie lepiej odrazu było przedstawić te ciekawsze miejsca?
- cydyn
- Posty: 43
- Rejestracja: 25 mar 2013, 19:19
Re: Obrońcy kamienia cz 1 2003
Sory ale nie dziś.
No bo mam grę na innym kompie a ja mieszkam gdzie indziej.
Jutro wrzucę title i inne miejsca.
A i możliwe bo prace są już prawie w 100% skończone nad demo więc moze jutro wrzucę.
Zostało mi tam jeszcze tylko dokończyć wszystko ładnie i dodanie questów pobocznych.
Reszta już jest więc prawdopodobnie jutro będzie demo.
No bo mam grę na innym kompie a ja mieszkam gdzie indziej.
Jutro wrzucę title i inne miejsca.
A i możliwe bo prace są już prawie w 100% skończone nad demo więc moze jutro wrzucę.
Zostało mi tam jeszcze tylko dokończyć wszystko ładnie i dodanie questów pobocznych.
Reszta już jest więc prawdopodobnie jutro będzie demo.
- Noruj
- Posty: 1244
- Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Obrońcy kamienia cz 1 2003
To dlatego, że znacie tak mało gier porównujecie wszystko do Gotików?
Serio, ja tu nie widzę żadnego podobieństwa, które dowodziłoby na inspiracje.
Ktoś tu pisał, że "czysty Gothic 1" bo bohater jest wybrańcem i zbiera się kamienie.
Nie ma CZĘŚCIEJ wykorzystywanych motywów fabularnych w grach, ale i tak porównamy wszystko do Gotika:D
Gra odrzuca mnie graficznie. Wyjątkowo nie lubię tych grafik,a i mapping jest strasznie mało estetyczny. Fabuła brzmi bardzo klasycznie.. Może to być trochę nużące. Ja np. oczekiwałbym czegoś bardziej poważnego i konkretnego, ale to w sumie bezpieczny teren. Trudno tu coś spieprzyć...
Serio, ja tu nie widzę żadnego podobieństwa, które dowodziłoby na inspiracje.
Ktoś tu pisał, że "czysty Gothic 1" bo bohater jest wybrańcem i zbiera się kamienie.
Nie ma CZĘŚCIEJ wykorzystywanych motywów fabularnych w grach, ale i tak porównamy wszystko do Gotika:D
Gra odrzuca mnie graficznie. Wyjątkowo nie lubię tych grafik,a i mapping jest strasznie mało estetyczny. Fabuła brzmi bardzo klasycznie.. Może to być trochę nużące. Ja np. oczekiwałbym czegoś bardziej poważnego i konkretnego, ale to w sumie bezpieczny teren. Trudno tu coś spieprzyć...