[2k3] Najlepsze Kampanie SD: Hope

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Kleo, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
AkiNebula_e

Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Dema (miejsce 1)
Posty: 345
Rejestracja: 23 cze 2011, 01:46
Lokalizacja: Krotoszyn

Re: [2k3] Najlepsze Kampanie SD: Hope

Postautor: AkiNebula_e » 05 wrz 2014, 07:12

Zamiast nakręcać ludzi tekstami "gra jest ukończona" zabijając przy tym połowę smaka, lepiej pociśnij "third" a nawet "fouth pass" całokształtowi projektu przed wystawieniem się na forumowe "constructive pass" z tego kalibru pełniakiem.


Masz Pan trochę racji, jednak to nie takie proste. Jestem z tym projektem praktycznie sam. Panowie i Panie od VA raczej nie chcą niczego testować. Z Sagą Demonów pomagało mi wielu ludzi, dlatego ze zbugowanego gniota urodziło się coś całkiem fajnego, tu nie ma mi kto nawet na miejscu tego sprawdzić żebym mógł zrobić sesję wyłapywania bugów.

Gratulację, mam nadzieję, że gra mnie nie zawiedzie, bo był to chyba najbardziej oczekiwany przeze mnie projekt w RM. =)


Miło słyszeć, że moje dzikie koncepcje komuś w gust wpadają.

Ja również czekam na gierkę. Horror + masa szalonych pomysłów. Prawie niespotykane.


Ixu, coś dla Ciebie. Ograniczone sejwy, dużo możliwości umarcia, zarządzanie zasobami. Wyzwanie jak się patrzy. No i replayability jakby ktoś chciał inne wybory i sytuacje posprawdzać.


Pogierce w to, ale co do ostatniego screena... Ja tam nie wejdę za Chiny Ludowe


Aż tak źle z tą lokacją? To był screen przed "second passem", teraz jest tam więcej szczegółów.

nie lubię się bać, oby gra była bardziej grywalna niż straszna;/


Niestety ta gra ma wywoływać może nie tyle bezpośrednio strach ale niepokój. Mechanika jest delikatnym dodatkiem. Traktujmy to jako bardzo rozbudowane Visual Novell.
Awatar użytkownika
ŻbiXs

Golden Forki Special - Dema (zwycięstwo)
Posty: 319
Rejestracja: 19 lis 2007, 11:37
Lokalizacja: odmęty internetu
Kontakt:

Re: [2k3] Najlepsze Kampanie SD: Hope

Postautor: ŻbiXs » 05 wrz 2014, 12:37

AkiNebula_e pisze:Masz Pan trochę racji, jednak to nie takie proste. Jestem z tym projektem praktycznie sam. Panowie i Panie od VA raczej nie chcą niczego testować. Z Sagą Demonów pomagało mi wielu ludzi, dlatego ze zbugowanego gniota urodziło się coś całkiem fajnego, tu nie ma mi kto nawet na miejscu tego sprawdzić żebym mógł zrobić sesję wyłapywania bugów.


Skoro aktualny projekt zamierzasz wypuścić w świat, to w takim razie nie mówimy tu o testowaniu: VAowcy po prostu pograli by sobie w "pełną" wersję gry i na nią "ponarzekali" ciut wcześniej niż reszta ludu.
Poza tym właśnie, ekipa od SD już nie jest w stanie pomóc? Już się wykruszyli by bawić się w REAL LIFE for REAL MEN?
8)

Kurcze no, czekam jak tutejsza reszta na tą gierę od dnia gdy przestała być Fate/Stay'em, i teksty "gra będzie zbugowana bo zbugowana jest" to kiszka gruba fest!
:?

A, i bez mi tu określeń per "Pan" na gospodzie: jak na razie zowię się "Żbix" i tego się trzymajmy.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3170
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: [2k3] Najlepsze Kampanie SD: Hope

Postautor: X-Tech » 05 wrz 2014, 12:53

Jeśli to wrzucanie screenów daje Akiemu siłę to niech wrzuca.
Czy nowa fala RM to sam ściek ? Czy takie mam tylko wrażenie ?

Liczy się pochwała za grę, która przynosi CI frajdę !
Przesyt chaosu odpycha. Genialność przyciąga.


polski rm crap: https://discordapp.com/channels/4023867 ... 0347022336
wiadomosci do mnie. https://discord.gg/azBmp6H
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1214
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Kontakt:

Re: [2k3] Najlepsze Kampanie SD: Hope

Postautor: Noruj » 05 wrz 2014, 15:21

Cieszę się, że gra jest ukończona, ale może postaraj się jednak z tymi testami, co?
Szkoda by było, jakby twojej pracy zaszkodziło to, że nie przyłożyłeś się do sprawdzania bugów.
Obrazek


Marazm.
Awatar użytkownika
AkiNebula_e

Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Dema (miejsce 1)
Posty: 345
Rejestracja: 23 cze 2011, 01:46
Lokalizacja: Krotoszyn

Re: [2k3] Najlepsze Kampanie SD: Hope

Postautor: AkiNebula_e » 07 lis 2014, 18:56

Skoro aktualny projekt zamierzasz wypuścić w świat, to w takim razie nie mówimy tu o testowaniu: VAowcy po prostu pograli by sobie w "pełną" wersję gry i na nią "ponarzekali" ciut wcześniej niż reszta ludu.
Poza tym właśnie, ekipa od SD już nie jest w stanie pomóc? Już się wykruszyli by bawić się w REAL LIFE for REAL MEN?


Staram się nakłaniać kogo się da aby choćby pograł i posprawdzał. Jak to z moimi projektami bywa jest bogata w skrypty, które są tak powiązane ze sobą, że gdyby nie komentarze w kodzie sam bym się dawno pogubił, ale powiem wam, że gra na ten moment i tak jest lepiej dopracowana niż pierwsza, czy nawet druga i trzecia edycja Sagi Demonów.

Chyba tak, real-shit life, albo po prostu stracili tą werwę i zapał do tworzenia czegoś fajnego. Ja jestem stary dziad, ale nie wyobrażam sobie życia bez dłubania nad jakąś gierką.

Kurcze no, czekam jak tutejsza reszta na tą gierę od dnia gdy przestała być Fate/Stay'em, i teksty "gra będzie zbugowana bo zbugowana jest" to kiszka gruba fest!


Staram się być uczciwy, nie robić wielkich obietnic, że będzie super mega ultra. Tak na prawdę dopiero gracze znajdą te najgorsze błędy. Life is brutal, a to nie jest oficjalny projekt wspierany przez wielką korporację (może i lepiej). Kosztem innowacji jest bugowacja.

A, i bez mi tu określeń per "Pan" na gospodzie: jak na razie zowię się "Żbix" i tego się trzymajmy.


To była umyślna prowokacja :P

Jeśli to wrzucanie screenów daje Akiemu siłę to niech wrzuca.


Ano lubie. Czasem z tym przesadzam, ale lubie jak ktoś mnie po ramieniu poklepuje mówiąc "dobra robota".

Cieszę się, że gra jest ukończona, ale może postaraj się jednak z tymi testami, co?
Szkoda by było, jakby twojej pracy zaszkodziło to, że nie przyłożyłeś się do sprawdzania bugów.


Jak już pisałem robie co moge, gra jest w lepszym stanie niż początkowe wydania SD gdzie nie można z pierwszych lokacji było wyjść. Pierwsza połowa gry była intensywnie testowana i przchodzona na różne sposoby wielokrotnie w czym pomogła mi również Kleo. Druga część to ta bardziej mechaniczna.

Muszę jednak napisać, że osobiście jestem zadowolony i dumny z tego projektu, a każdy kto mnie zna wie, że wysoko stawiam sobie poprzeczkę. Teraz gdy łączę poszczególne elementy mechaniki widzę jak to pięknie się zazębia. Stany wpływają na premie i kary do wyzwań, co ładnie w oknie statusu widać. Premie z przedmiotów sumują się z modyfikatorami naturalnymi, stany negatywne je zmniejszają bądź sprawiaja, że np. postać się potyka gdy ma zwichniętą nogę. Panika sprawia, że bohater czasem odmawia współpracy bądź gubi gdzieś mniej ważne przedmioty. System rozpoznaje ten stan i trzykrotnie przez wyzwanie próbuje przywrócić równowagę emocjonalną, później jest opętanie czyli jedno z zakończeń. Są przedmioty które odnawiają punkty życia, leczą stany fizyczne bądź chronią przed złem. Każdy z nich ma swoje unikatowe działanie i własny, osobno stworzony system działania. Myśle, że na różnorodność opcji gry nie będziecie narzekać.

edit

https://www.youtube.com/watch?v=n4tV7eExDNw&feature=youtu.be

Film nie spojleruje, pokazuje sam początek gry oraz pewne zmiany/elementy mechaniki. Byłbym wdzięczny jeśli ktoś pomógłby w ostatnich testach przed udostępnieniem gry.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3170
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: [2k3] Najlepsze Kampanie SD: Hope

Postautor: X-Tech » 07 lis 2014, 22:34

Za grę aktorską pół oskara bym dał xd Ogólnie klimat jest.
Czy nowa fala RM to sam ściek ? Czy takie mam tylko wrażenie ?

Liczy się pochwała za grę, która przynosi CI frajdę !
Przesyt chaosu odpycha. Genialność przyciąga.


polski rm crap: https://discordapp.com/channels/4023867 ... 0347022336
wiadomosci do mnie. https://discord.gg/azBmp6H
Awatar użytkownika
Klonoa
Posty: 534
Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Re: [2k3] Najlepsze Kampanie SD: Hope

Postautor: Klonoa » 08 lis 2014, 00:38

Slysze bardzo znajome dzwieki gdzie na przyklad dzwiek podniesienia niebieskiego pentagramu skojarzyl mi sie bodajze z dzwiekiem podnoszenia w.. Mad Father czy moze Ib :P

miodzio sie zapowiadalo i dalej sie tak zapowiada.
Less Less Arte
Obrazek
Awatar użytkownika
AkiNebula_e

Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Dema (miejsce 1)
Posty: 345
Rejestracja: 23 cze 2011, 01:46
Lokalizacja: Krotoszyn

Re: [2k3] Najlepsze Kampanie SD: Hope

Postautor: AkiNebula_e » 03 gru 2014, 16:30

Przebudowałem 1 post tematu, odświeżyłem screeny i linki do filmów. Poniżej jak i w 1 poście znajduje się również link do wersji 0.1c.

Gra jest "script heavy" dlatego może przycinać na jednordzeniowych, starszych komputerach. Jak zawsze może zawierać pewną dozę błędów, aczkolwiek z pomocą Kleo udało się wyeliminować blokery i większość krytycznych i średnich błędów.

Gra zawiera cały jeden kompletny scenariusz z 6 zakończeniami.

Link: http://www78.zippyshare.com/v/60740016/file.html

Udanej ucieczki ze szpon ciemności.
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo)
Posty: 1683
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: [2k3] Najlepsze Kampanie SD: Hope

Postautor: GameBoy » 03 gru 2014, 21:58

Czyli to jest w końcu ta w pełni gotowa wersja, ale jeszcze z ewentualnymi błędami, czy co?
http://www.rmxp.vot.pl -> kopia RMXP

To Twój projekt, więc, do jasnej cholery, weź wreszcie za niego choć odrobinę odpowiedzialności. - Kleo =)
Ponoć w jaskiniach koło rysunków ściennych przedstawiających mamuty można było zobaczyć "scena umiera". - Noruj =)
Awatar użytkownika
AkiNebula_e

Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Dema (miejsce 1)
Posty: 345
Rejestracja: 23 cze 2011, 01:46
Lokalizacja: Krotoszyn

Re: [2k3] Najlepsze Kampanie SD: Hope

Postautor: AkiNebula_e » 05 gru 2014, 14:49

To jest jakby nie patrzeć pełna wersja zawierająca jeden cały scenariusz z początkiem i 6 zakończeniami. W moich projektach zawsze będą błędy wynikające z ciężkiej skryptologii.
Awatar użytkownika
Shadow EX
Posty: 54
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:58
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Re: [2k3] Najlepsze Kampanie SD: Hope

Postautor: Shadow EX » 07 gru 2014, 23:13

Będzie miło sprawdzać jak wygląda SD Hope 6-krotnie (jak się uda wszystkie zaliczyć).
Aki dalszej kreacji i wielkiej motywacji w ostatecznym opracowaniu SD Hope do najlepszego rezultatu.

Hmmm...
Co będzie dalej po ostatecznym zakończeniu prac nad Hope? Powrót do Sagi Demonów tak jak opisałeś w temacie o SD - viewtopic.php?f=1&t=3119&start=300 czy inny rodzaj tytułu? (bo miałeś podobno w planach poza Sagą Demonów oraz Hope jeszcze jakieś zamysły)
NAZYWAM SIĘ Shadow EX. MOIM CELEM JEST ZOSTANIE ZAWODOWYM WRESTLEREM. ZAWSZE OSIĄGAM TO CO SOBIE WYMARZĘ. TUTAJ TEŻ NIE BĘDZIE WYJĄTKÓW. POWODEM JEST WYŁĄCZNIE ZWIĘKSZAJĄCA SIĘ CZARNA LISTA MOICH WROGÓW. NIE ZAMIERZAM SIĘ WYCOFAĆ!
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3170
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: [2k3] Najlepsze Kampanie SD: Hope

Postautor: X-Tech » 08 gru 2014, 02:03

Zagrałem chwilę. Głównie zobaczyłem intro i kilka chwil rozgrywki napiszę tak:


Voice acting dodaje tu świetnego klimatu przygodówki z żywymi i swojskimi postaciami. Poczułem się prawie jak grając w Gorky 17, ale wiadomo że gra aktorska ma tu wzloty i małe wpadki.




Intro oparte na zdjęciach wprowadza do klimatu TEMATYKI GRY - wprowadza nas do tego czego wymaga od nas gra - wyobraźni - z drugiej strony aż szkoda byłoby je zmieniać graficznie, ale na pewno zmienione na grafiki które mamy w grze i facesety lepiej by wprowadziło do faktycznego klimatu grafiki gry, która opiera się na innych grafikach - charsetowych. Intro - tak czy siak dzięki voice actingowi wprowadza w klimat wystylizowany na japońskie animacje - np: narracja i myślenie "na głos" swoją drogą interesujące, ale chyba powinno bardziej przybliżać do faktycznej grafy z gry lepiej by się z gierką spajało wizualnie.

Cały system wyboru komend wg. przedmiotów do których podejdziemy jest totalnie zaskakujący i sprawia, że nie wiemy czego się spodziewać z danego elementu mapy - jest to ciekawe i zaskakujace i ja mam np: tak że sprawdzam różne opcje/komentarze postaci i akcje i reakcje i daje mi to masę frajdy i ciągle jestem ciekawy co dalej i czym gra mnie zaskoczy - przez to sytuacja w grze wydaje się w miarę żywa jak w grach przygodowych ale i w grach w których różne rzeczy mogą się wydarzyć w czasie rzeczywistym. Coś naprawdę ciekawego.

Także rozgrywka póki co jak dla mnie bardzo interesująca - samo intro mogłoby graficznie lepiej spajać się z samą grafą z gry. To tyle z zarzutów. Wracam grać bo bardzo zainteresowała mnie ta gra i z każdą chwilą jest co raz ciekawsza.
Czy nowa fala RM to sam ściek ? Czy takie mam tylko wrażenie ?

Liczy się pochwała za grę, która przynosi CI frajdę !
Przesyt chaosu odpycha. Genialność przyciąga.


polski rm crap: https://discordapp.com/channels/4023867 ... 0347022336
wiadomosci do mnie. https://discord.gg/azBmp6H
Awatar użytkownika
AkiNebula_e

Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Dema (miejsce 1)
Posty: 345
Rejestracja: 23 cze 2011, 01:46
Lokalizacja: Krotoszyn

Re: [2k3] Najlepsze Kampanie SD: Hope

Postautor: AkiNebula_e » 08 gru 2014, 14:54

Tak, otwarłem projekt SD w edytorze i się zląkłem. Zacznę od czegoś prostego by się wkręcić w system. Może jakieś animacje.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3170
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: [2k3] Najlepsze Kampanie SD: Hope

Postautor: X-Tech » 08 gru 2014, 23:00

Dopiszę coś:

Nie pasuje mi ta muza akcji rodem z anime po intro. Uważam, że powinno polecieć coś posępnego, bo z rozgrywki wynika że gra ma być horrorem poza tym to właśnie intro nas wprowadza w ciekawy klimat tajemniczości, ale po chwili pojawia się ta wybuchowa sekwencja z ostrą dynamiczną muzyką i bęc zbudowany mrok zanika. To intro avi mogło by polecieć jako jakiś extras do wyboru z menu ? Nie wiem czy po zbudowaniu klimatu tajemniczości i dość spokojnego i ciekawego taka wybuchowa sekwencja pasuje.

To co mi przeszkadza jeszcze to bohaterka za dużo powtarza że jest w śnie (ona robi to praktycznie na okrągło)
Spoiler:
Poza tym naprawdę, naprawdę ciekawie. Komentarze dodają uroku.





Ten cały system gry i w ogóle nowo odkrywane opcje zaskakują. Fajne są te wszystkie kombinacje. Fajne są te różne ożywione elementy gry one naprawdę ciekawią i wymagania kombinowania i myślenia od samej gry przez to gra mnie trzyma przy sobie. Ten cały pokój z śmiechem dzieciaków np: zrobił na mnie ciekawe wrażenie. Gra ma wielki potencjał to nie jest zwykła gierka - ta gierka wymaga w miarę inteligentnego podejścia. Bardzo mnie ta gierka wciąga i nawet inspiruje.




Póki co mam zapałki, pergamin, klucz. Użyłem zapałek w ciemnościach - gdzie mogłem. Co się dało próbować podnieść do rozwałki pewnego szkła próbowałem podnieść - nie dało się nic. W ciemnościach zapałki nic mi nie dały. Choć pozwalały oświetlać kartkę z napisami i inne przedmioty- nie znalazłem ani świeczki, ani nie pozwoliły mi niczego przeczytać...Zapałek nie mogłem nawet wrzucać do tych przepaści co by zmierzyć ich głębokość. Wymiękam póki co xd

Nie mam pojęcia czy jakiś bug czy co. Później runda 2.
Czy nowa fala RM to sam ściek ? Czy takie mam tylko wrażenie ?

Liczy się pochwała za grę, która przynosi CI frajdę !
Przesyt chaosu odpycha. Genialność przyciąga.


polski rm crap: https://discordapp.com/channels/4023867 ... 0347022336
wiadomosci do mnie. https://discord.gg/azBmp6H
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special (zwycięstwo)
Posty: 964
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: [2k3] Najlepsze Kampanie SD: Hope

Postautor: Kleo » 09 gru 2014, 15:10

X-Tech pisze:Co się dało próbować podnieść do rozwałki pewnego szkła próbowałem podnieść - nie dało się nic.
Nie, nie. Nie wszystko.
Spoiler:

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości