[VX] Kruk 2: Akt I
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
Re: [VX] Kruk 2: Akt I
Tak. korzystałem z save pointa w trakcie scenki, wyłączyłem grę, a potem wczytałem. Save już ci wysyłam
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: [VX] Kruk 2: Akt I
Myślałem że mam jeszcze ten save z błędem, nie miałem go niestety ale pomęczyłem się i go skombinowałem. I znowu sobie popsułem wrażenia z gry, ten początek jest naprawdę beznadziejny, gówniane wilki i powolność. No i przez te automatyczne savey zdupiłem se ostateczny zapis który miał czekać na 2 akt, będę musiał więc końcówkę przejść jeszcze raz, więc poprawię sobie z powrotem humor.
Po wczytaniu savea, należy przejść minigierkę i od razu wleźć na most, jak zleziesz to wywali z gry.
Wywal rozszerzenie .txt z pliku zapisu. EDIT: widać że jest po prostu błąd z walkami po wczytaniu mapy, ciekawe czy występuje to częściej bo wszystko zapowiada na to że tak. Oskryptowane i przetestowane porządnie save-pointy najlepsze, przy zapisie wszędzie i zawsze i niewiadomym pochodzeniu skryptach takie kwiatki będą się zdarzać.
Po wczytaniu savea, należy przejść minigierkę i od razu wleźć na most, jak zleziesz to wywali z gry.
Wywal rozszerzenie .txt z pliku zapisu. EDIT: widać że jest po prostu błąd z walkami po wczytaniu mapy, ciekawe czy występuje to częściej bo wszystko zapowiada na to że tak. Oskryptowane i przetestowane porządnie save-pointy najlepsze, przy zapisie wszędzie i zawsze i niewiadomym pochodzeniu skryptach takie kwiatki będą się zdarzać.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- INRE
- Posty: 128
- Rejestracja: 10 mar 2012, 16:55
Re: [VX] Kruk 2: Akt I
Chyba mi się udało, scenka idzie dalej. Potestuję to jeszcze kilka razy i wrzucę nową wersję. Mam nadzieję, że nie pali Ci się z nagrywaniem Kruka. Bo dopiero jakoś w przyszłym tygodniu wrzucę poprawioną wersję. Nie ręczę też, że wszystko będzie dobrze na tym zapisie załadowanym do nowej wersji. Jeszcze to posprawdzam, jak będą jakieś problemy, to pomyślę coś specjalnie na potrzeby Twoich filmików, (np. dograłbym, Ci ten kawałek i odesłał sejwa - kontynuował byś na starej wersji). Ale to jeszcze zobaczymy, mam nadzieję, że nie będzie to potrzebne.
Dzięki wielkie i jeszcze raz przepraszam.
Proszę nie pobierać wersji 1.1 gry i proszę o cierpliwość, już coraz bliżej wydania 1.2 jestem.
Dragon - wczytałem Twój save, nie wywaliło mi błędu, więc chyba jest już git. Co do ponownego przechodzenia - poczekaj może na nową wersji.
W starej wersji wywala mi, tak jak mówiliście, w nowej nie. Ale, co miało wpływ to już nie wiem. Bo zmieniałem kilka rzeczy w ABS'ie i zanim dowiedziałem się o tym błędzie. A teraz znowuż grzebałem w skrypcie na pathfinding (ale to chyba nie miało znaczenia - bo jak sprawdzam poprzednie ustawienia pathfindingu na nowej wersji to nie wywala błędu).
Dzięki wielkie i jeszcze raz przepraszam.
Proszę nie pobierać wersji 1.1 gry i proszę o cierpliwość, już coraz bliżej wydania 1.2 jestem.
Dragon - wczytałem Twój save, nie wywaliło mi błędu, więc chyba jest już git. Co do ponownego przechodzenia - poczekaj może na nową wersji.
W starej wersji wywala mi, tak jak mówiliście, w nowej nie. Ale, co miało wpływ to już nie wiem. Bo zmieniałem kilka rzeczy w ABS'ie i zanim dowiedziałem się o tym błędzie. A teraz znowuż grzebałem w skrypcie na pathfinding (ale to chyba nie miało znaczenia - bo jak sprawdzam poprzednie ustawienia pathfindingu na nowej wersji to nie wywala błędu).
Re: [VX] Kruk 2: Akt I
Na spokojnie. Zobacz co w trawie świerszczy.
- PInroz
- Posty: 917
- Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
- Kontakt:
Re: [VX] Kruk 2: Akt I
Mi też wywalał podobny błąd lecz w pierwszym Kruku Z tego co wywnioskowałem wina leży w systemie ABS, lecz mogę się mylić
Najlepsze rozwiązanie na ten problem. Uruchomić komputer od nowa, wtedy działa poprawnie i problem znika
Najlepsze rozwiązanie na ten problem. Uruchomić komputer od nowa, wtedy działa poprawnie i problem znika
Nie mogę latać, bo stałem się kaleką
- INRE
- Posty: 128
- Rejestracja: 10 mar 2012, 16:55
Re: [VX] Kruk 2: Akt I
Pierwsze słyszę.Mi też wywalał podobny błąd lecz w pierwszym Kruku Z tego co wywnioskowałem wina leży w systemie ABS, lecz mogę się mylić
Czy będzie ktoś chętny do przetestowania nowej wersji kruka? Pytanie kieruję do tych, którzy grę już znają, grali, ukończyli, wiedzą co i jak.
Re: [VX] Kruk 2: Akt I
Chętnie przetestujęINRE pisze:Czy będzie ktoś chętny do przetestowania nowej wersji kruka? Pytanie kieruję do tych, którzy grę już znają, grali, ukończyli, wiedzą co i jak.
- PInroz
- Posty: 917
- Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
- Kontakt:
Re: [VX] Kruk 2: Akt I
Nowa wersja Kruka 1 czy Kruka 2 Akt 1INRE pisze:nowej wersji kruka?
Nie mogę latać, bo stałem się kaleką
- Kitabake
- Posty: 367
- Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: [VX] Kruk 2: Akt I
Czekam na poprawioną wersję pod recenzję
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
- Rykes
- Posty: 135
- Rejestracja: 31 gru 2016, 10:00
Re: [VX] Kruk 2: Akt I
Ja także chętnie przetestuję Pierwszego Kruka przeszedłem i mam miłe wspomnienia z tą grą. Natomiast w pierwszym akcie "dwójki" udało mi się dostać do krypty na cmentarzu w Nowej Wsi i tam niestety zbuntował się PathfinderINRE pisze:Czy będzie ktoś chętny do przetestowania nowej wersji kruka? Pytanie kieruję do tych, którzy grę już znają, grali, ukończyli, wiedzą co i jak.
- INRE
- Posty: 128
- Rejestracja: 10 mar 2012, 16:55
Re: [VX] Kruk 2: Akt I
Kruk2PInroz pisze:Nowa wersja Kruka 1 czy Kruka 2 Akt 1
Dzisiaj wyślę nową wersję do testów, zobaczymy ile zajmie wyłapywanie błędów, dzięki za cierpliwość.Czekam na poprawioną wersję pod recenzję
Ja także chętnie przetestuję
Ok, podeślę dzisiaj i napiszę na co zwrócić szczególną uwagę.Chętnie przetestuję
- INRE
- Posty: 128
- Rejestracja: 10 mar 2012, 16:55
Re: [VX] Kruk 2: Akt I
KRUK2 AKTI V1.2
Przepraszam za opóźnienia. W końcu wersja 1.2 kruka.
Lista poprawek:
- przyśpieszone scenki (chód i dialogi)
- szybsza animacja podnoszenia przedmiotów
- zmienione opisy przedmiotów
- podniesienie liny (można podnieść ją od razu)
- minigra z goblinem - przy niepowodzeniu coś się dzieje...
- szybszy game over
- zrobiony porządek z savepointami (jest ich mniej)
- zmieniony HUD - mniej błędów (między innymi nie znika już w jaskiniach)
- usunięty pasek życia BOSSA
- przesunięta strzałeczka w opisach potworów (już nie jest na środku ekranu)
- usunięty błąd, który znalazłem (blokująca się scenka w nowej wsi)
- kilka dialogów uległo delikatnej modyfikacji,
- wywaliłem uszkodzony skrypt na przewijanie napisów w przedmiotach
Przepraszam za opóźnienia. W końcu wersja 1.2 kruka.
Lista poprawek:
- przyśpieszone scenki (chód i dialogi)
- szybsza animacja podnoszenia przedmiotów
- zmienione opisy przedmiotów
- podniesienie liny (można podnieść ją od razu)
- minigra z goblinem - przy niepowodzeniu coś się dzieje...
- szybszy game over
- zrobiony porządek z savepointami (jest ich mniej)
- zmieniony HUD - mniej błędów (między innymi nie znika już w jaskiniach)
- usunięty pasek życia BOSSA
- przesunięta strzałeczka w opisach potworów (już nie jest na środku ekranu)
- usunięty błąd, który znalazłem (blokująca się scenka w nowej wsi)
- kilka dialogów uległo delikatnej modyfikacji,
- wywaliłem uszkodzony skrypt na przewijanie napisów w przedmiotach
- Kitabake
- Posty: 367
- Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: [VX] Kruk 2: Akt I
Dostałem taki obrazek w jaskini tuż przed obozowiskiem, gdzie spotykamy starych znajomych. Nie mogłem kontynuować gry. Próbowałem wczytywać grę wielokrotnie i błąd się powtarzał, gdy szedłem wgłąb jaskini w stronę potworów. Dopiero wyście z lokacji i powrót sprawiły, że błąd przestał występować. Gram dalej i wszystko jest oki. Gra jest na prawdę zacna :)
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
- INRE
- Posty: 128
- Rejestracja: 10 mar 2012, 16:55
Re: [VX] Kruk 2: Akt I
Ja pierdziele znowu to samo... Przepraszam, myślałem, że już nie będzie tego problemu. Pojawiał się on po savepointach, ale tam, gdzie pojawił się Tobie savepointu nie ma z tego co pamiętam. Możesz powiedzieć, w której części jaskini dokładnie się to dzieje? I dokładnie opisać to jeszcze na prywatnej wiadomości, krok po kroku, gdzie to się dzieje i kiedy - jeśli to nie problem. Bo rozumiem, że byłeś w jaskini i gdzieś wywalał błąd, ale muszę wiedzieć dokładnie, w którym miejscu i zastanawia mnie też jak to się stało, że udało Ci się z tym poradzić samemu
W razie jeszcze jakichś problemów daj znać, postaram się pomóc.
Jak masz sejwa to podeślij mi. Nie musiałeś zaczynać od nowa? Udało pominąć się błąd na tym samym sejwie?Próbowałem wczytywać grę wielokrotnie i błąd się powtarzał, gdy szedłem wgłąb jaskini w stronę potworów.
Miło to czytać, szczególnie zważywszy na ten błąd, który ma prawo Wam, graczom psuć odbiór gry.Gram dalej i wszystko jest oki. Gra jest na prawdę zacna :)
W razie jeszcze jakichś problemów daj znać, postaram się pomóc.
- Kitabake
- Posty: 367
- Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: [VX] Kruk 2: Akt I
Możemy wcisnąć "l" zanim dowiemy się o tym co daje ten przycisk i wyskakuje nam popup "false", ja bym zakomentował ten fragment kodu, bo może jeszcze będzie potrzebny do testu kiedyś ;p
Przy wciśnięciu f12 wyskakuje nam error obsługi skryptu ze skokiem. Nie wiem czy to będzie łatwo naprawić. Nie jestem specjalistą od skryptów, no ale chyba niektóre z nich potrzebują mieć funkcje czyszczące czy wyłączające skrypt. Może gdzieś jest obsługa klawisza f12 i tam dodać zamykanie aktywnych skryptów lub wywalić opcje f12 :p.
Screeny wysłałem Ci na priv.
Przy wciśnięciu f12 wyskakuje nam error obsługi skryptu ze skokiem. Nie wiem czy to będzie łatwo naprawić. Nie jestem specjalistą od skryptów, no ale chyba niektóre z nich potrzebują mieć funkcje czyszczące czy wyłączające skrypt. Może gdzieś jest obsługa klawisza f12 i tam dodać zamykanie aktywnych skryptów lub wywalić opcje f12 :p.
Screeny wysłałem Ci na priv.
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"