Strona 2 z 8

Re: Kruk 2 [VX]

: 25 lip 2013, 16:39
autor: Gorn5
Widać,że znasz się na rzeczy, widać, że znasz bardzo dobrze skrypty (a jak nie to skopiowałeś)
Widzisz ja kopiowałem i tak się nie udawało zawsze coś schrzaniłem,nawet nie wiem co w tym skrypcie usunąć
nawet nie wiem czy coś dodać, ale ja wiem, że muszę się nauczyć skryptów bo wtedy gra jest ciekawsza !

Re: Kruk 2 [VX]

: 03 sie 2013, 17:08
autor: matikun
Gorn, małe info - większość makerowiczów kopiuje gotowe skrypty do swoich projektów, tak jest szybciej i prościej. Dopiero jeśli dany skrypt nie istnieje to robisz własny, albo ew. prosisz o to kogoś. Duża część skryptów jest prosta w w edycji, jeśli nie rozumiesz jak edytować dany skrypt lub masz problem poproś o pomoc, choćby Ayene (najlepiej na ultimie), która jest w skryptach bardzo dobra. Druga wiadomość ode mnie jest taka: Skrypty to dodatek, nie danie główne, choć czasami odgrywają naprawdę istotną rolę.

Aha INRE, jak idą prace?

Re: Kruk 2 [VX]

: 23 sie 2013, 11:49
autor: INRE
Jest dobrze. Prace idą naprzód. Rahim i Kleo przetestowali pierwsze 30 minut gry, wyłapali błędy. Poprawiłem to co mogłem i robię dalej... Chciałbym pierwszy akt wydać jeszcze w tym roku.
Kilka nowych informacji znajdziecie w zapowiedzi z gońca.
http://goniecrm.pl/zapowiedzi/kruk2_z.html

Re: Kruk 2 [VX]

: 24 sie 2013, 10:53
autor: Rahim
Przyznam szczerze że jak testowałem to zauroczyło mnie to miejsce :)
Obrazek
Nie wiem czemu ale kojarzy mi się z elfimi ogrodami Władcy Pierścieni :p

v@Down: Nie popadajmy w zadumę zawsze ktoś może zrobić coś lepszego :p Tak to juz jest z makerem że ma duże możliwości ale nie każdy potrafi je wykorzystać, jak narazie widzę że INRE idzie bardzo dobrze :)

Re: Kruk 2 [VX]

: 24 sie 2013, 12:15
autor: Soul
Bardzo ładnie gra wygląda, wręcz epicko.
Jeżeli wyjdzie, to może okazać się najlepszą VX'sową grą.

Re: Kruk 2 [VX]

: 26 sie 2013, 18:43
autor: Rahim
INRE znowu nie uda ci się uwolnić Kruka od Wiedźmina, zobacz na to co dałeś mi i Kleo a na to co jest tu, artefakt itp. xD
https://www.youtube.com/watch?v=icq0un0fr5g

Re: Kruk 2 [VX]

: 31 mar 2014, 21:20
autor: INRE
Od jakiegoś czasu nie widać screenów. Nie wiem o co chodzi ale jak wklejam to w pierwszym poście to wychodzi, że określenie rozmiarów obrazka nie było możliwe.
Nie było możliwe określenie wymiarów obrazka.
Spoiler:

Re: Kruk 2 [VX]

: 31 mar 2014, 21:53
autor: Rahim
Oh <3 Kruczek :D
W razie dalszych postępów czekam dalej na testowanie z Kleo =)

Re: Kruk 2 [VX]

: 31 mar 2014, 22:53
autor: Kleo
Oj Rahim, mów za siebie.
Ale dobra, faktem jest, że jak będzie taka opcja, to chętnie popatrzę na grę, nawet w surowej wersji dla testerów. Bo gdyby nie trafiające się od czasu do czasu testy, to niemal całkiem nie byłoby w co pograć. A w ABS-ach już się deko wprawiłam, więc mogę spróbować powalczyć i z Krukiem. Poza tym liczę na to, że wreszcie uda mi się polubić Enialisa. :)

Re: Kruk 2 [VX]

: 20 maja 2014, 08:40
autor: piotr9
Moim zdaniem jeżeli chodzi o grafikę i klimat było bardzo okej!!! Czego mi brakowało to misji pobocznych lecz wkurzało mnie to że fabuła jest krótka!!! Fajnie by też było gdyby postać mogła zmieniać wygląd przez założenie odpowiedniego pancerza. Poza tym jeżeli mapy będą wielki to proponuję by była jazda koniem. Zdecydowanie moim zdaniem Kruk jest jedną z niewielu gier stworzonych na RPG Makera która zrobiła we mnie duży podziw graficzny i dźwiękowy. Lecz obecnie postacią którą to się wcielamy nie zawiera swojego rodzaju osobowości co sprawia że podczas gry nie mogłem wczuć się w nią. Własnego charakteru.

Mam nadzieje że powyższe rady dojdą do serca twórcy i druga część Kurka będzie dokonała. By w noą grając nie znudzi się przez godziny. Tego życzę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: Kruk 2 [VX]

: 27 maja 2014, 16:53
autor: matikun
Lecz obecnie nie postacią którą to się wcielamy nie zawiera swojego rodzaju osobowości co sprawia że podczas gry nie mogłem wczuć się w nią. Własnego charakteru.
Zdajesz sobie sprawę co mówisz? Właśnie hejtujesz najlepszy aspekt gry, główny bohater jest genialny i jeżeli on nie ma własnego charakteru i osobowości, to ja jestem najlepszym twórcą gier w historii. Na pewno graliśmy w tą samą grę?

Re: Kruk 2 [VX]

: 02 lip 2014, 12:26
autor: INRE
Rahim, Kleo - dzięki, jak coś to odezwę się do was. :-)
Fajnie by też było gdyby postać mogła zmieniać wygląd przez założenie odpowiedniego pancerza. Poza tym jeżeli mapy będą wielki to proponuję by była jazda koniem.
Szczerze mówiąc, nie chce mi się bawić w zmiany pancerza itd. Dlaczego? Bo po 1. nie jestem grafikiem i zrobienie jednej graficzki bohatera w innej zbroi zajmie mi długie godziny. Po 2. zaraz trzeba będzie robić kolejne grafiki np. bohatera leżącego na glebie itp. a potem kombinować ze zmiennymi i przełącznikami żeby leżał mi akurat w tej zbroi jaką ma założoną... To wszystko jest do zrobienia, wiem. Ale to tylko ozdobniki, które pochłaniają sporo czasu.
Nie będzie wielkich map, nie będzie jazdy koniem (jakby były większe mapy to też nie widzę sensu robienia jazdy koniem, bo nie byłoby pewnie wielkiej różnicy przejechać na koniu czy po poprostu przebiec. :-P )
Lecz obecnie postacią którą to się wcielamy nie zawiera swojego rodzaju osobowości co sprawia że podczas gry nie mogłem wczuć się w nią. Własnego charakteru.
Zdajesz sobie sprawę co mówisz? Właśnie hejtujesz najlepszy aspekt gry, główny bohater jest genialny i jeżeli on nie ma własnego charakteru i osobowości, to ja jestem najlepszym twórcą gier w historii. Na pewno graliśmy w tą samą grę?
Dzięki :-D
O ile rozumiem, że Kruka można nie lubić za słabą fabułę, niedopracowaną mechanikę, o tyle nie zgodzę się, że można jej nie lubić za to, że bohater jest bez charakteru. Można nie lubić samego bohatera, ale właśnie za to jaki jest, czyli za jego charakter :-P

Re: Kruk 2 [VX]

: 09 sie 2014, 19:33
autor: X-Tech
Ogólnie widzę dużo tekstu. Nie chce mi się za bardzo czytać, ale napiszę że grałem w jedynkę i gra to zła nie była choć była raczej prostą do bólu liniową bardziej - minigrą z elementami zagadki i względnie zręcznościowymi walkami. Jestem ciekaw czy tym razem nawalanki z przeciwnikami będą grywalne i czy wprowadzisz jakieś z tym systemem związane elementy zagadkowo/zręcznościowe, a może rozbudujesz samą gre. Sama grafa wygląda nawet ciekawie. Fajnie operujesz kolorami i ogólnie widać, że lokacje się różnią nie tylko tileami i tworzą jakieś namiastki klimatu mam nadzieję, że nie mockupowe ;P. Zabrudzenia ekranu "chmurami" względnie akceptowalne - zawsze mogą być trochę bardziej przeźroczyste.

Re: Kruk 2 [VX]

: 15 paź 2014, 16:23
autor: Kryzz333
Ufff...

To się porobiło.

Panom przypominam, że to nie miejsce na takie rozmowy. Nie podoba mi się co tutaj się dzieje, ale komentować nie zamierzam. Innym użytkownikom też to radzę.

Proszę, wyjaśnijcie sobie wszystko na pw, a nie róbcie ****stormu tutaj.

@INRE:

To gra będzie - "kiedy będzie"?

Re: Kruk 2 [VX]

: 15 paź 2014, 17:06
autor: X-Tech
Kryzz33: Zobaczysz Kruka, a raczej dwa za oknem co najwyżej.




Co do samej gry. Jeśli tak faktycznie się stało wypadało poinformować, bo już na Ultimie od dawna pojawiały się pytania o Kruka 2, które olałeś, ale moim zdaniem twoja reakcja jest zdrowa, ale nie będę jej chwalił, bo nie widać postępów to taka sama wymówka jak GB, który pisał podobnie, że kompa mu wywaliło po tym jak obiecał, że w tydzień zrobi demo swojej gry. Minęły miesiące. Nie ma dema nie ma nic, a komp jest już dawno. No ogólnie szkoda, że tak to wygląda.