Sereitei - Dwór Czystych Dusz

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: Sereitei – Dwór Czystych Dusz

Post autor: Rahim »

System walki, dialogi (częściowo), i Kleo wyłapała większość literówek( aczkolwiek człowiek jest nieomylny), no i mosty wg. przykazań Dragona ;]
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special - Recenzje (zwycięstwo); Golden Forki Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 1001
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: Sereitei – Dwór Czystych Dusz

Post autor: Kleo »

Rahim pisze:Kleo wyłapała większość literówek
Zaprawdę powiadam Ci, wyłapałabym wszystkie, gdyby nie drobny fakt, że dostałam do korekty przedostatnią, a nie ostatnią wersję.
Co do samej gry nie będę się wypowiadać, bo po pierwsze już to częściowo zrobiłam przy okazji dema, a po drugie znam ją już na tyle dobrze, że nie jestem w stanie zdobyć się na obiektywizm.
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: Sereitei – Dwór Czystych Dusz

Post autor: Rahim »

No tak, jeden nie zlikwidowany w 100% błąd to jeny, powinno być ryo, ale trudno, mało kto po za Skaciem zwrócił na to uwagę. Tak. wg. to należą mu się wielkie podzięki za porady, Kleo, Zombikowi, Dragon Kamillo też:) || Dlatego nie lubię dawać dem, to pierwszy i ostatni raz *-*
Bo zdradzają grę i nie ma juz tej satysfakcji z gry później.
John
Posty: 12
Rejestracja: 11 maja 2013, 09:41

Re: Sereitei - Dwór Czystych Dusz

Post autor: John »

Rahim czy da radę wrzucić to na inny serwer bo gra wydaje się ciekawa i warta zagrania z góry dziękuje i pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: Sereitei - Dwór Czystych Dusz

Post autor: Rahim »

Proszę cię bardzo:
https://www.box.com/s/dfor9huvwt7rx2cw8nun

W razie coś pisz na mail: rahim_rpg@o2.pl
John
Posty: 12
Rejestracja: 11 maja 2013, 09:41

Re: Sereitei - Dwór Czystych Dusz

Post autor: John »

Dzięki za pomoc.
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 850
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: Sereitei - Dwór Czystych Dusz

Post autor: Fear »

Szczerze mówiąc nie dałem rady pograć sobie dłużej, mimo fajnego klimatu, bo pierwszy przeciwnik zgasił mnie dwa razy na jeden strzał, a jakiegokolwiek tutorialu, jak walczyć nie było nigdzie, teraz wiem, że Z ale... może wrócę do gierki potem.

Swoją drogą, masz literówkę w titlu w tym cytacie, a tą ankietę musiałem uzupiełniać dwa razy. Także sporo jeszcze do poprawienia :)
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: Sereitei - Dwór Czystych Dusz

Post autor: Rahim »

Nie do końca wyszedł oczekiwany klimat, za mało pojęcia o Japonii miałem, nie sprawne oko może nie zauważy, ale grając w to teraz boli mnie że pisze tam np. "jeny" w dawnej japonii nie było jenów :p ale coś na płaszczyźnie tego mniej więcej mi wyszło. ABS jest niezwykle prosty, ale fakt tutorialu nie ma ._.
Dziękuję w każdym bądź razie za opinię ;)
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Sereitei - Dwór Czystych Dusz

Post autor: X-Tech »

Seritei Dwór Czystych Dusz:



System walki tak naprawdę go tu nie ma. W sensie, że atak następuje tak samo jak naciskanie na klamkę od drzwi do pomieszczeń. W tym wypadku drzwiami są wilki. Stad ja sie nie dziwie, ze niektorzy pisza, ze wrog kosi ich 10 razy z rzedu kiedy sie zblizy faktycznie kiedy tacy sie zbliza automatycznie blokuja ruch xd To nie jest ABS tak w rzeczywistosci. To troche trik ktory ma dac zludzenie abs. Po co ten tryb nieśmiertelności ? Czy rozgrywka nie jest wyzwaniem wartym zachodu ?


Fabuła częściowo oddaje klimat Black Demons od Skacia aczkolwiek jest tutaj mocno zagmatwana w sensie kto kogo i komu i co - ciężko mi się połapać dlaczego kto/kogo i co i po co, a to kluczem BD wlasnie byla prostota motyw zemsty i tajemnicy z nie staraniem sie przedstawiania Japonii jako calosci i jej zasad, ale bardziej paru spraw w klimacie. W kazdym razie mimo ze nie mam pojecia o co tu chodzi fabula raczej jest plusem i raczej jest w klimacie moze poki co nie walki i zemsty ale choc Japoni (szkoda tylko ze nic z tego nie czaje XD) Naprawde nie ogarniam po co kto i gdzie. XD


W Black Demons świat jest bardziej skupiony na najważniejszych zdarzeniach w okół paru postaci - głównej i bandziorów reszta jest tajemnicza i to dodaje klimatu, że właśnie gra się nie zajmuje praktycznie niczym poza głównym wątkiem walki/zemsty i rzeczami z walką i stad interesujesz sie losem glowna postaci i nawalankami (szczegolnie BD2 tam system walki DA RADE). Nie musisz kopiować Japonii właśnie chodzi o jakies szczątkowe pomysły z Japonii i dodawanie własnych fantazji zeby zrobic klimaty zaskakujace i wymarzone.

P.S. Wilki w BD nie były dosłowne. Wyglądały naprawdę nieziemsko i fantazyjnie.




Ogólnie masz potencjał tylko jakoś to ogarnąć bardziej i grywalność zbudować na jakimś sensownym systemie walki, bo póki co nie ogarniam. Nawet niezłe te postaci i dialogi jeszcze tylko jakas grywalnosc zbudowac bo ten pseudo system walki to jakies jaja. Powoli z dialogów zaczyna wszystko nabierać jasności. Gram dalej


Plusy:
Niezłe dialogi
Niezłe postaci
Nawet zaczyna się robić interesująco fabularnie
Fabuła jest popaprana jaka jakaś telenowela Brazylijska
Muza i nawet scenki są niezłe/AKCEPTOWALNE i dopasowane

Minusy:
Psuedo system walki, a raczej parodia systemu walki co póki co nie wróży zbudowanej rozgrywki
Hardkor z ilością informacji na początku
Nie za specjalne te mapy wielu otwartych lokacji * W SENSIE, ze pustka i jakies losowe plamy... ważne jednak że gra choć próbuje trzymać jakiś klimat. Niektore lokacje wygladaja NIEZLE
Fabuła jest popaprana jaka jakaś telenowela Brazylijska co tworzy jednak jak dla mnie ogromny chaos i przez to nie jestem pewny czy jednak nie ma jakis bledow logicznych

Myliłem się znów się popaprało i nie wiem o co chodzi w fabule. Poza fabułą i niezłymi postaciami i dialogami niewiele zostaje XD Jeszcze powalczę z tym, ale nie teraz, bo po prostu nie wiem o co chodzi i gdzie iść. Wszystko mi się pokićkało. Znów nie wiem kto kogo i poco xd


Sereitei 2 - Ogarniam


"Nowy" system walki identyczny jak poprzedni czyli jak brak systemu walki, ale ma niezłą dodaną/pożyczoną/skrojoną animację z gry Curse of Silence, a przynajmniej wygląda podobnie. W każdym razie zaprezentowało się to lepiej niż oryginał dzięki animacji.

Fabuła bardziej przejrzysta aczkolwiek demo się skończyło po 2 minutach XD
Ogarnij kogoś kto robi zręcznościowe absy a możliwe, że będą cuda na kiju. XD
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: Sereitei - Dwór Czystych Dusz

Post autor: Rahim »

Ten ABS to przecież raptem kilka zmiennych i przełączników, robiłem go gdy byłem zielony jak trawka, więc nie licz na cuda i wianki xD Sereitei Ninje Bez Honoru to przecież tylko demo, z ABSem, abs był wzorowany na tym, a raczej na mechanice jakiegoś absu Skacia, i dodaniu kilku własnych funkcji, ponieważ Skaciu kazał mi się na tym uczyć :v Chyba że mówisz o czymś co miało nazwę Sereitei 2, ale to tylko abys był wyciągnięty z tej gry, bo faktycznie było coś takiego, i nadałem chyba nawet taką roboczą nazwę, ale nie ma o czym gadać, bo jak sam powiedziałeś to tylko 2 minutowe demko bez fabuły, i niczego ciekawego. BTW. Dziękuję za komentarz.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Sereitei - Dwór Czystych Dusz

Post autor: X-Tech »

To jest trik, a nie zręcznościowy ABS. Jak przeliczanie obrażeń przy rozmowach z npc lub otwieraniu drzwi do tego to można przyrównać xd Podstawowy i chyba najprostszy a zarazem najlepszy z najprostszych do zrobienia dynamicznych fantazyjnych nawalanek na miecze jest system np: w Black Demons 2 ogarnij sobie. Bardzo łatwo jest potem na czymś takim robić zróżnicowanych bossów, a przez co walki nie będą nudne. Atak opiera się na pewnym zasięgu między bohaterem a uderzeniem. Można zrobić zwariowane nawalanki na czymś takim i do tego bardzo szybkie (!)

ABS podstawowo opiera się na atakach poza zasięg dotknięcia bohatera w ten sposób można zrobić dynamiczne walki z bossami i wrogami które można przejść bez szwanku.
ODPOWIEDZ