[VX]ArkanA: Arcymag z Dejiz

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: Kleo, Dragon Kamillo, GameBoy

Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 345
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

[VX]ArkanA: Arcymag z Dejiz

Postautor: Diablo » 05 maja 2013, 18:59

Obrazek


Fabuła:


Trwa wieloletnia wojna państewek z kontynentu o przejęcie
całkowitej władzy. Dwa mocarstwa toczyły ze sobą wojnę od wielu,
wielu lat. W końcu państwo z południa zaczęło dominować. Król Diego III dzięki zajęciu kopalni o ogromnych zasobach
żelaza, zdołał zbudować armię, której nie widział świat.
Cenni do teraz magowie, zaczęli tracić swe pozycje. W końcu
doszło do oblężenia stolicy północnego kraju, lecz coś poszło nie tak. Król od wielu dni nie dostał żadnej wiadomości. Najpierw do
oblężonego miasta wyruszył arcymag z Południowych Krain, lecz on
także nie dawał znaku życia. Niepewny król ponownie wysyła jednego z magów - Arnetha, aby zbadał sytuację z
obleganego Tharaidun i odszukał swojego mentora - Arcymaga z
Dejiz. Nikt nie był świadomy co czycha nad przyszłością
Południowych Krain. Młody Arneth oprócz oczywistej misji od króla, postawił sobie własny cel. Odszukać przedmiot zwany Arkaną, którego moc pozwoliłaby na pokonanie wojowniczych królestw i sworzenie Państwa Magów. Dopiero wtedy władcy tego świata zobaczyliby jak potężni są magowie... i jak wspaniały jest ich nowy władca...

"Poznacie, że świat zmierza ku zagładzie, gdy każdy będzie
miał ukryte intencje... Królowie zostaną zdradzeni przez najbardziej
zaufanych ludzi. Jak nietoperze, zło nadciągnie..."
- Przepowiednia Irdona, boga wolności.


Screeny:


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Muzyka


Gothic, Gothic 2, Arcania: Gothic 4, Diablo I i II

Skrypty:


Obrazek

Bohater:


Obrazek

Arneth: Wyniosły, egoistyczny i zarozumiały. Gdy tylko może, wywyższa się nad słabszymi, zaś przy lepszych od niego udaje pokornego. Jego ukrytym celem jest odnalezienie Arkany i pokonanie wojowniczych królów.


Team:


krakoman(wykonanie graficzne kanału na YT, testuje)
Finwe(testuje i doradza)
Draken(testuje i doradza)


Gra do pobrania




Trailer:




Dodatkowe:


Gra będzie krótka i liniowa, ze względu na to, że długich projektów nigdy nie ukończyłem.
Ostatnio zmieniony 06 cze 2013, 19:23 przez Diablo, łącznie zmieniany 4 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1774
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: [VX]ArkanA: Arcymag z Dejiz

Postautor: Dragon Kamillo » 05 maja 2013, 20:57

Zrzuty - wywal mini mapę nie pasuje, zabija klimat. Widać trochę vxsowskie kwadraty na ścieżkach, ale tego się już raczej nie pozbędziesz + góry są jakieś dziwne.
Trailer - słaby, mimo ustawienia najlepszej jakości nic tam nie widziałem + wszystko tak strasznie skakało - te napisy itp.
Fabuła - zobaczymy jak rozwiniesz - czyli jak zwykle, z traileru nic o fabule nie wynika - w sumie nic z niego nie wynika bo nic nie widać.
Title wydaję się za jasne do reszty gry.
Naprawdę potrzebujesz aż TYLU skryptów? Na czym polega skrypt rozmiar ekranu - na zmianie rozdzielczości na 640x480? - tak to przecież jedna linijka skryptu po co to wszystko tak dzielić.
Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 345
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

Re: [VX]ArkanA: Arcymag z Dejiz

Postautor: Diablo » 05 maja 2013, 21:17

No coz. Vx to Vx, nawet jesli zmieni sie tilesety. Skrypty sa potrzebne a minimape wyrzucilem juz. Gory dziwne? Dalem z nich wszystko co moze dac Vx ;-) Poza tym dziwne bo inni trailer normalnie widzieli. Moze masz mala jasnosc ekranu. Ekran jest 544x416 tylko ze czarne pola wokol screenow to zajmuja (a moze ja nie zauwazylemm nic). Postaram sie cos dodac, cos upiekszyc ale pamietajmy - vx ≠ xp. Tu nie ma warstw i takich mapek jak tam.
Obrazek
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1774
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: [VX]ArkanA: Arcymag z Dejiz

Postautor: Dragon Kamillo » 05 maja 2013, 21:37

Domyślam się że dałeś z siebie wszystko w mappingu. Niestety zmora vxsa jest za mała liczba normal tile na dolnej warstwie (tile a) i dziwne wymiary autotile - niestety nic z tym za bardzo nie zrobisz (chyba że mapy na panoramach) i wychodzi ze mapy są bardziej kwadratowe niż w 95.

Dobrze że wywaliłeś minimapę.

A trailer za ciemny i te nagłe napisy z niezapętlanym ogniem w tle + nic za bardzo z niego nie wynika.
Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 345
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

Re: [VX]ArkanA: Arcymag z Dejiz

Postautor: Diablo » 05 maja 2013, 21:50

W sumie to mial byc tylko efekt audio-wizualny, bo w 1 zdaniu fabuly nie zmiescisz.

PS. a ja wzialem wlasnie ten tile zeby kwadratowo nie bylo ;_;
Obrazek
Awatar użytkownika
INRE

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1) Dema (miejsce 3)
Posty: 117
Rejestracja: 10 mar 2012, 16:55

Re: [VX]ArkanA: Arcymag z Dejiz

Postautor: INRE » 06 maja 2013, 12:31

Kolejny projekt, Diablo. Śmiem wątpić w jego ukończenie :P. (Nekromatron, Klątwa Crothara, Pan Lodowego Ogrodu, Rise of the World, Death of Bethrezent, The Drakath Dragon Return, War of Great States, The Witcher - Chronicles of the White Wolf) - Nie wiem czy to wszystkie Twoje nieukończone projekty, które doczekały się zapowiedzi.

-Opis fabuły może być. Ale gothicowo...
-Strona tytułowa nie pasuje do całości, do klimatu.
-Co do mapek. Nie ma co się czepiać VXa (w tym przypadku). U mnie na tym tilesecie aż takiej kwadratury nie ma. Można na tym tilesecie, na VX robić naprawdę fajne mapki.
-W tym intrze, czy co to tam, wyłącz HUD.
-Tak, minimapa była zbędna :)
-Muzyka, obawiam się, że będzie jak Rise of the World, nie będzie pasowała.
-Bohater - przypomina mi z opisu mojego Kruka. Ale może przesadzam. Może mi się zdaje.
-Trailer - Dla mnie OK.
-
Gra będzie krótka i liniowa, ze względu na to, że długich projektów nigdy nie ukończyłem.
Jak krótka?

Wolałbym zagrać i dopiero ocenić.
Wprowadź poprawki i ukończ projekt! :D
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4110
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: [VX]ArkanA: Arcymag z Dejiz

Postautor: Jazzwhisky » 06 maja 2013, 12:45

INRE pisze:Kolejny projekt, Diablo. Śmiem wątpić w jego ukończenie :P. (Nekromatron, Klątwa Crothara, Pan Lodowego Ogrodu, Rise of the World, Death of Bethrezent, The Drakath Dragon Return, War of Great States, The Witcher - Chronicles of the White Wolf) - Nie wiem czy to wszystkie Twoje nieukończone projekty, które doczekały się zapowiedzi.

W zasadzie mialem się nie wypowiadać właśnie z tego powodu, ale kropla drąży skałę, dla mnie aktualna zapowiedź nie różni się niczym (na plus) od poprzednich, na twoim miejscu zastanowiłbym się nad swoim podejściem do tworzenia i celami jakie sobie stawiasz. Takie tworzenie kolejnych klonów, pomijając namacalne dla nas efekty (a raczej ich brak), stawia pod znakiem zapytania nawet twój rozwój osobisty, a z tego co czytam - może i przyjemność tworzenia. =]
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Soul
Posty: 479
Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: [VX]ArkanA: Arcymag z Dejiz

Postautor: Soul » 06 maja 2013, 15:39

Stworzenie w VX ładnych map to na prawdę problem. Mamy bardzo ograniczoną ilość tile. Chyba jeden z największych minusów VX. Nie lubię zbytnio gier wykonanych w tym makerze (nie było chyba ładnej polskiej gry na tego makera (nie którym podobało się OzA, to na razie chyba jedyna wydana gra trzymająca poziom.) Fabuła jak dla mnie może być. Zobaczymy co z tego wyjdzie! O ile wyjdzie :D
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3112
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: [VX]ArkanA: Arcymag z Dejiz

Postautor: X-Tech » 06 maja 2013, 16:29

Zrobię skrótowy komentarz tego co wcześniej napisałem:


Grafika nie pasuje do muzyki i do ekranu tytułowego.
Muzyka z zachodnich gier rpg do przygrywania sobie w tle rzezi i spacerowania po 3-d tłach ?
Muzyka nie pasuje do grafiki raczej (pół na pół, ale raczej nie)
Ekran tytułowy nie pasuje do grafiki z gry (czcionka głównie)
Styl fabuły i treści ( w ogóle nie pasuje do takiej cukier grafiki w stylu anime) Powinno być sporo energii/postaci/dialogów, a tu wieje pustkami.
Dlaczego tylko jeden bohater !?
Fabuła - zdradziłeś całą ?...Brak żywych postaci, energii płynącej z fabuły/całości...takie to wszystko martwe jest, żeby nie powiedzieć sztuczne - taka żonglerka GOTHICIEM...Naprawdę tylko jedna postać ?

Kogel Mogel.

Moja rada - zacznij od stworzenia własnej grafiki, która by pasowała do tego zachodniego stylu, bo to się ledwo trzyma kupy...raczej pęka w szwach...lub zrób coś, żeby ta gra miała w sobie życie/energie obadaj trochę japońskie gry/anime...Sam nie wiem XD


Ogólnie:
Jeśli w to będzie się grało przynajmniej tak nieźle jak w KRUKA jestem w stanie wybaczyć trochę te grzeszki, bo w jakiś magiczny sposób Kruk okazał się niezłą grą i nawet miał trochę klimatu.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za dobrze wykonaną pracę - grę.

Czat ssie.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie.Nie jaram się RPG itp. Szkoda czasu.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 345
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

Re: [VX]ArkanA: Arcymag z Dejiz

Postautor: Diablo » 06 maja 2013, 16:54

1.
Szanuje twe zdanie, jednak nie zamierzam robić z tego japońskiej w stylu gry, bo mimo że japończycy to kozaki, to jednak fabuły a la Gothic dla mnie są lepsze. Title już na pewno muszę zmienić. Co do reszty się zastanowię. Ahh... bohaterowie. Sterować będziemy jednym, ale paru będzie takich jak np. w Gothicu: Milten, Lester, Gorn, Diego.

PS. nie jestem grafikiem :?

2.
Fakt, że od dłuuuugiego czasu nie wydałem żadnej gry. Postaram się tę wydać wreszcie. Mapki aż tak tragiczne chyba nie są... Z tym jak wyłączyć HUD muszę pokombinować, która to zmienna. Bohatera czeka parę ciekawych sytuacji, które muszę ożywić jego charakterem postaci. Nie wzorowałem się tu na żadnej grze. Bardziej na swoich (nieprzyjemnych) cechach.

3.
Przyjemność jest, ale co chwilę do głowy wpadają mi nowe ciekawe pomysły, a ciężko jest z moją trwałością :-/ Postaram się jednak skończyć AA. Mam nadzieję że fanom zachodnich RPG się spodoba, a i innym też :-P
Obrazek
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3112
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: [VX]ArkanA: Arcymag z Dejiz

Postautor: X-Tech » 06 maja 2013, 17:00

Paradoks. Fabuła i mentalność postaci starają się być - bardzo poważne i prawie wyprane z ENERGII, a grafika jest zabawna i karykaturalna i pełna ENERGII...dlatego może wyjść niezamierzony kicz. Kicz jest zawsze dobry gdy jest zamierzony.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za dobrze wykonaną pracę - grę.

Czat ssie.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie.Nie jaram się RPG itp. Szkoda czasu.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 345
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

Re: [VX]ArkanA: Arcymag z Dejiz

Postautor: Diablo » 06 maja 2013, 17:04

X-Tech, szczerze cię nie rozumiem, ale nie ja pierwszy. Fabuła ma swoją głębię i parę poważnych zwrotów fabularnych. Bohater nie jest taki anty emocjonalny, bo on też przeżywa swoje przygody. Ty po prostu nie lubisz gdy robi się coś na wzór zachodnich ErPeGów w Rpg Makerze. To twoje zdanie i starać się go zmienić nie będę.
Obrazek
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3112
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: [VX]ArkanA: Arcymag z Dejiz

Postautor: X-Tech » 06 maja 2013, 17:10

Chętnie zagram w grę, bo jeśli jest tak jak mówisz potrafię przymykać oko na inne wady.
O co chodzi w skrócie o to, że zachodu ze wschodem połączyć się nie da. Nie w taki sposób.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za dobrze wykonaną pracę - grę.

Czat ssie.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie.Nie jaram się RPG itp. Szkoda czasu.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 345
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

Re: [VX]ArkanA: Arcymag z Dejiz

Postautor: Diablo » 06 maja 2013, 17:15

Zresztą zobaczycie, gdy wypuszczę demo. Wiem, że niektórzy mówią, że nie powinienem, ale jednak lepiej, że teraz błędy mi wytkniecie niż po premierze pełnej wersji.
Obrazek
Awatar użytkownika
Ozzaku
Posty: 1370
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Re: [VX]ArkanA: Arcymag z Dejiz

Postautor: Ozzaku » 06 maja 2013, 17:26

Diablo pisze: niż po premierze pełnej wersji.

Sam nie wiem czy do niej dojdzie, od kiedy jestem na scenie dałeś już kilka zapowiedzi a gier i informacji na ich temat ani widu ani słychu. Co do samej gry, wydaje się narzie ciekawa, aczkolwiek nie bardzo lubię VX i XP za grafiki i skrypty, dlatego co do mappingu się nie wypowiem *-*
Ostatnio zmieniony 18 maja 2013, 13:57 przez Ozzaku, łącznie zmieniany 1 raz.

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości