Under [2k3]
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Under [2k3]
Czy w tej grze jest jakiś save point ? Za każdym razem jak zacznę grać mam chwilę i muszę kończyć przez co muszę zaczynać grę w kółko od nowa. Gram zwykle na chwilę przed tym jak idę spać XD Taka głupia sytuacja.
- Soul
- Posty: 526
- Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Re: Under [2k3]
@X-Tech
Zapisujesz przy jednym z komputerów, na prawo od windy :>
Zapisujesz przy jednym z komputerów, na prawo od windy :>
- GameBoy
- Posty: 1770
- Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Under [2k3]
Niestety padłem ofiarą tego samego błędu co Kleo.
Sama fabułą wydaje się być interesująca. Dialogi (a raczej monologi) są całkiem sprawnie napisane, ale ciągłe przekleństwa przeszkadzają mi trochę.
Nie śledziłem tego tematu zbyt dokładnie więc mam pytanie - będzie tu jakiś gameplay poza chodzeniem (dodajcie opcję biegu, poziomy są dosyć rozległe przez co ciągłe łażenie irytuje) i zbieraniem przedmiotów?
Jeszcze z kwestii czysto technicznych - instalator gry jest zupełnie niepotrzebny, zwłaszcza, że trzeba go pierw rozpakować z archiwum.
Sama fabułą wydaje się być interesująca. Dialogi (a raczej monologi) są całkiem sprawnie napisane, ale ciągłe przekleństwa przeszkadzają mi trochę.
Nie śledziłem tego tematu zbyt dokładnie więc mam pytanie - będzie tu jakiś gameplay poza chodzeniem (dodajcie opcję biegu, poziomy są dosyć rozległe przez co ciągłe łażenie irytuje) i zbieraniem przedmiotów?
Jeszcze z kwestii czysto technicznych - instalator gry jest zupełnie niepotrzebny, zwłaszcza, że trzeba go pierw rozpakować z archiwum.
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Under [2k3]
Nie mam pojęcia gdzie jest ten mail. Krążę już ponad pół godziny po całek okolicy. Nie ma komputerów, w których można by go odebrać poza pokojem z kamerami.
Ogólnie.
Niesamowicie wykorzystujesz muzykę do podkreślania kluczowych momentów, a nawet zaznaczenia kluczowych miejsc. Gra tylko kiedy trzeba i wypełnia to czego nie musi mówić tona tekstu. Bardzo dobry skill . Niezbędny w rm. Niewiele osób to potrafi.
Te scenki z renderowanymi grafikami są niesamowicie wpasowane w klimat i rozgrywkę. Płynnie przechodzą do rozgrywki i na odwrót. Daje wyobrażenie jak wszystko wygląda "realnie" Są zrobione bardzo, bardzo przekonująco.
Udźwiękowienie jest dobre. Każdy dźwięk jest taki przestrzenny dobrany do miejsca. Nawet otwieranie drzwi budzi niepokój. Bardzo dobry element wzbogacający klimat. Kiedy nie gra muza w tle słychać różne dźwięki danego otoczenia, urządzeń. Niezbędne w dobrej grze na rm. Rzadko niestety spotykane.
Wszystko się tutaj zgadza. Każdy element jest przemyślany i czuć, że znajdujemy się w jakimś tajemniczym systemie dzięki postępowi w grze. Każdy kawałek tekstu nie jest długi, ale daje odpowiedzi i zaciekawia. Każdy pokój i lokacja mają cel i sens.
Mogę śmiało napisać, że poziomem gry zbliżasz się bardzo do "Penumbry", ale to podoba mi się chyba bardziej. Jest bardzo dobrze pod względem spójności klimatu. Podoba mi się też, że nie ma za dużo lania wody względem Penumbry, ale prosto i konkretnie...ale, ale, ale...:
Mogą być zawiedzeni fani akcji. To znaczy w tej grze przydałyby się momenty nie czysto przygodowe, ale też zależące od samego gracza, które sprawiłyby, że ciągle musielibyśmy być od na coś przygotowani. Momenty, w których coś dzieje się realnie w czasie rzeczywistym i mamy na to wpływ i mogą się ciągle zdarzyć zależnie od miejsca różne. Ucieczki, jakieś awarie systemu, w których musimy coś szybko zrobić zanim coś nam zagrozi. Przydałby się też mechanizm, który ciągle by działał i zaskakiwał. Coś bardziej niezależnego od tej głównej linii zagadek. Dało by większe poczucie, że ten system "żyje" i dodało by sporo adrenaliny.
Jak chcesz coś jeszcze zrobić:
Możesz użyć resource hackera i zmienić ikonę pliku exe gry na face postaci w grze lub ten obrazek, który pojawia się przy napisie level. To doda klimatu jeszcze przed odpaleniem gry. Najmocniejszy jak dla mnie jest ten obrazek, który pojawia się przy napisie level.
W sumie zamiast przycisku, który pyta czy wyjść z gry może dobry by był guzik pozwalający biegać, ale nie wiem czy takie bieganie z tak chorą prędkością nie wpłynęłoby na ten przekonujący klimat.
Zawsze jednak z tego można wymyślić jakieś elementy zręcznościowe. Kto wie...Zawsze jakieś urozmaicenie i zwiększenie dynamiki gry może warto spróbować ? (ale mam wątpliwości jednak co do tego)
Możesz spróbować dawać więcej scenek jak np: ta z beczkami. To jest dobre. Wystraszyłem się XD
Dobrze się w to gra na padzie (Póki opierasz grę tylko na strzałkach i esc,shift)
Ogólnie klimat tej gry jak dla mnie niszczy i jest największą zaletą całości. WSZYSTKO jest tu przemyślane totalnie jak na przygodówkę. Do pełni brakuje ożywienia bardziej rozgrywki/systemu ( polecam obczaić super metroid, system shocka, oraz alien 3 na snes i przede wszystkim ANOTHER WORLD (SNES/dos)) celem wyłapania o co mi chodzi. Nie mam na myśli, że zaraz w grze powinny pojawiać się pukawki i strzelanie.
Jeśli traktować to jako przygodówka wszystko co tu zaprezentowałeś jest w pełni akceptowalne i ciekawe, ale jeśli gra ma być czymś więcej warto obczaić co mam na myśli i działać wtedy może stać się czymś więcej niż grą. Mimo wszystko to co zaprezentowałeś wykracza daleko poza większość tego co już widziałem i robi na mnie duże wrażenie. Uwielbiam kiedy autor stara się, żeby wszystko było przemyślane/minimalne i do siebie dopasowane. To mniej więcej tak tu wygląda. Jakkolwiek pójdzie dalej ta gra nawet jako czysta przygodówka z małymi urozmaiceniami tak jak jest obecnie będzie dla mnie czymś wielkim :D
Ogólnie.
Niesamowicie wykorzystujesz muzykę do podkreślania kluczowych momentów, a nawet zaznaczenia kluczowych miejsc. Gra tylko kiedy trzeba i wypełnia to czego nie musi mówić tona tekstu. Bardzo dobry skill . Niezbędny w rm. Niewiele osób to potrafi.
Te scenki z renderowanymi grafikami są niesamowicie wpasowane w klimat i rozgrywkę. Płynnie przechodzą do rozgrywki i na odwrót. Daje wyobrażenie jak wszystko wygląda "realnie" Są zrobione bardzo, bardzo przekonująco.
Udźwiękowienie jest dobre. Każdy dźwięk jest taki przestrzenny dobrany do miejsca. Nawet otwieranie drzwi budzi niepokój. Bardzo dobry element wzbogacający klimat. Kiedy nie gra muza w tle słychać różne dźwięki danego otoczenia, urządzeń. Niezbędne w dobrej grze na rm. Rzadko niestety spotykane.
Wszystko się tutaj zgadza. Każdy element jest przemyślany i czuć, że znajdujemy się w jakimś tajemniczym systemie dzięki postępowi w grze. Każdy kawałek tekstu nie jest długi, ale daje odpowiedzi i zaciekawia. Każdy pokój i lokacja mają cel i sens.
Mogę śmiało napisać, że poziomem gry zbliżasz się bardzo do "Penumbry", ale to podoba mi się chyba bardziej. Jest bardzo dobrze pod względem spójności klimatu. Podoba mi się też, że nie ma za dużo lania wody względem Penumbry, ale prosto i konkretnie...ale, ale, ale...:
Mogą być zawiedzeni fani akcji. To znaczy w tej grze przydałyby się momenty nie czysto przygodowe, ale też zależące od samego gracza, które sprawiłyby, że ciągle musielibyśmy być od na coś przygotowani. Momenty, w których coś dzieje się realnie w czasie rzeczywistym i mamy na to wpływ i mogą się ciągle zdarzyć zależnie od miejsca różne. Ucieczki, jakieś awarie systemu, w których musimy coś szybko zrobić zanim coś nam zagrozi. Przydałby się też mechanizm, który ciągle by działał i zaskakiwał. Coś bardziej niezależnego od tej głównej linii zagadek. Dało by większe poczucie, że ten system "żyje" i dodało by sporo adrenaliny.
Jak chcesz coś jeszcze zrobić:
Możesz użyć resource hackera i zmienić ikonę pliku exe gry na face postaci w grze lub ten obrazek, który pojawia się przy napisie level. To doda klimatu jeszcze przed odpaleniem gry. Najmocniejszy jak dla mnie jest ten obrazek, który pojawia się przy napisie level.
W sumie zamiast przycisku, który pyta czy wyjść z gry może dobry by był guzik pozwalający biegać, ale nie wiem czy takie bieganie z tak chorą prędkością nie wpłynęłoby na ten przekonujący klimat.
Zawsze jednak z tego można wymyślić jakieś elementy zręcznościowe. Kto wie...Zawsze jakieś urozmaicenie i zwiększenie dynamiki gry może warto spróbować ? (ale mam wątpliwości jednak co do tego)
Możesz spróbować dawać więcej scenek jak np: ta z beczkami. To jest dobre. Wystraszyłem się XD
Dobrze się w to gra na padzie (Póki opierasz grę tylko na strzałkach i esc,shift)
Ogólnie klimat tej gry jak dla mnie niszczy i jest największą zaletą całości. WSZYSTKO jest tu przemyślane totalnie jak na przygodówkę. Do pełni brakuje ożywienia bardziej rozgrywki/systemu ( polecam obczaić super metroid, system shocka, oraz alien 3 na snes i przede wszystkim ANOTHER WORLD (SNES/dos)) celem wyłapania o co mi chodzi. Nie mam na myśli, że zaraz w grze powinny pojawiać się pukawki i strzelanie.
Jeśli traktować to jako przygodówka wszystko co tu zaprezentowałeś jest w pełni akceptowalne i ciekawe, ale jeśli gra ma być czymś więcej warto obczaić co mam na myśli i działać wtedy może stać się czymś więcej niż grą. Mimo wszystko to co zaprezentowałeś wykracza daleko poza większość tego co już widziałem i robi na mnie duże wrażenie. Uwielbiam kiedy autor stara się, żeby wszystko było przemyślane/minimalne i do siebie dopasowane. To mniej więcej tak tu wygląda. Jakkolwiek pójdzie dalej ta gra nawet jako czysta przygodówka z małymi urozmaiceniami tak jak jest obecnie będzie dla mnie czymś wielkim :D
- Rahim
- Posty: 1380
- Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
- Lokalizacja: Zülpich
Re: Under [2k3]
Witam.
Autor projektu prosił mnie bym was poinformował o kilku sprawach, ponieważ sam nie ma dostępu do internetu tymczasowo.
Wersja Undera 1.1 jest już prawie gotowa, błąd Kleo i GB został już poprawiony, pozostałe także. Jak tylko dorwie się do sieci podrzuci nowszą wersję.
Kolejna sprawa jest taka że serwer ich teamu nie został opałacony na czas, tak więc chwilowo link do ich downloadu jest nieaktywny, tym samym na prośbę autora podrzucam mój link i proszę do wstawienia na początku tematu obok tamtego.
https://app.box.com/s/u95jwfofh35wirnyie2a
Autor projektu prosił mnie bym was poinformował o kilku sprawach, ponieważ sam nie ma dostępu do internetu tymczasowo.
Wersja Undera 1.1 jest już prawie gotowa, błąd Kleo i GB został już poprawiony, pozostałe także. Jak tylko dorwie się do sieci podrzuci nowszą wersję.
Kolejna sprawa jest taka że serwer ich teamu nie został opałacony na czas, tak więc chwilowo link do ich downloadu jest nieaktywny, tym samym na prośbę autora podrzucam mój link i proszę do wstawienia na początku tematu obok tamtego.
https://app.box.com/s/u95jwfofh35wirnyie2a
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Under [2k3]
Znalazłem tego maila. Co tutaj się dzieje. Co ta gra robi z moją głową. Super.
Jest tu większość rzeczy, które bazowo zrobiłbym sam podobnie. Tak jakby autor mi czytał w myślach.Momentami klimat jest tak potężny jak przy pierwszym graniu w jakąś grę opartą na klasycznym filmowym thillerze/horrorze s-f, ale jest to coś unikatowego i filmowego. Proszę. Rób pełniaka tak jak do tej pory.Na taką grę czekam. Zapowiada się coś wielkiego co zamieni mózg niejednej osoby w papkę. Super.
Ta gra mnie uzależniła. Daj więcej XD
Jest tu większość rzeczy, które bazowo zrobiłbym sam podobnie. Tak jakby autor mi czytał w myślach.Momentami klimat jest tak potężny jak przy pierwszym graniu w jakąś grę opartą na klasycznym filmowym thillerze/horrorze s-f, ale jest to coś unikatowego i filmowego. Proszę. Rób pełniaka tak jak do tej pory.Na taką grę czekam. Zapowiada się coś wielkiego co zamieni mózg niejednej osoby w papkę. Super.
Ta gra mnie uzależniła. Daj więcej XD
- Deathwing
- Posty: 305
- Rejestracja: 29 gru 2006, 22:40
- Kontakt:
Re: Under [2k3]
Bardzo elegancko. Od dawna nie odpalałem żadnej gry na RM, ale ta mnie wyjątkowo zaciekawiła i nie zawiodłem się. Chociaż nie podniecałbym się aż tak jak X-Tech :P Podoba mi się przede wszystkim nastawienie na fabułę i ponury klimat. Jest na tyle sugestywny, że bałem się nawet wchodzić do cel, bo miałem wrażenie, że drzwi zaraz się za mną zamkną :) Dobry jest też motyw z beczkami - oblazłem po nim wszystkie pomieszczenia, a zwłaszcza magazyn, będąc pewien, że coś tam się ukrywa. Graficznie bez zastrzeżeń, świetne są zwłaszcza renderowane obrazki i nie kłócą się specjalnie z pikselkami. Mapy bez szału, ale takie chyba było założenie. Zazwyczaj nie lubię dużych, pustych przestrzeni, ale w tym wypadku potęgują uczucie odosobnienia. Męczące jest tylko trochę chodzenie po nich spacerkiem. Odległości można by miejscami spokojnie skrócić, np. niepotrzebnie długi wydaje mi się ten wąski korytarz, prowadzący do pomieszczenia z kontrolą gazu.
Ogólnie widać, że autorzy starają się zrobić coś ambitnego i całkiem zgrabnie im to wychodzi. Jedyne czego bym się przyczepił, to trochę zbyt rozwlekłe rozkminy bohaterki (i napisany tym samym stylem list). Mało wnoszą do samej fabuły, a przy okazji za dużo podpowiadają graczowi, przez co ani na chwilę nie miałem zwiechy. Przydałyby się bardziej skomplikowane zagadki, bez prowadzenia za rączkę. Spodziewam się też, że w dalszej części gry będzie mniej liniowo. Jak na razie mam jednak bardzo pozytywne wrażenia i autentycznie czekam na więcej.
Ogólnie widać, że autorzy starają się zrobić coś ambitnego i całkiem zgrabnie im to wychodzi. Jedyne czego bym się przyczepił, to trochę zbyt rozwlekłe rozkminy bohaterki (i napisany tym samym stylem list). Mało wnoszą do samej fabuły, a przy okazji za dużo podpowiadają graczowi, przez co ani na chwilę nie miałem zwiechy. Przydałyby się bardziej skomplikowane zagadki, bez prowadzenia za rączkę. Spodziewam się też, że w dalszej części gry będzie mniej liniowo. Jak na razie mam jednak bardzo pozytywne wrażenia i autentycznie czekam na więcej.
turn up the silence
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Under [2k3]
Ja konstrukcji lokacji się nie przyczepiam. Dla mnie potęgują wrażenia agorafobii/klaustrofobii i osamotnienia/DZIKOŚCI/autentyczności/realizmu. Żeby to pogłębić poszedłbym dalej np: tunele wentylacyjne i więcej chorych pomieszczeń z określonym przeznaczeniem dające więcej mrocznych sugestii i jakieś zejścia do pomieszczeń, które znajdą się np: w kratach w podłodze itp. ale to raczej się pojawi o to jestem spokojny.
Można przestać mieć chwilami wrażenie,że to gra dzięki takim ideom na lokacje jak tu występują. Sprawdzają się wg. mnie. Te wielkie przestrzenie w połączeniu z tymi dźwiękami z rozmyciem jeżą włos na głowie. To wciąga, bo chodzimy po czymś zaplanowanym co działa. Podoba mi się nastawienie na koncepcje, które wnikają nam do głowy w trakcie gry, a nie szczątkowe wrażenia, które można sobie uchwycić bez grania. Gra robi mętlik w głowie tam w środku.
Na osobną jednak uwagę zasługuje muzyka. Posłuchajcie sobie samej ścieżki z gry. Jaka sugestywna i pasująca do sytuacji jest to muzyka.
Można przestać mieć chwilami wrażenie,że to gra dzięki takim ideom na lokacje jak tu występują. Sprawdzają się wg. mnie. Te wielkie przestrzenie w połączeniu z tymi dźwiękami z rozmyciem jeżą włos na głowie. To wciąga, bo chodzimy po czymś zaplanowanym co działa. Podoba mi się nastawienie na koncepcje, które wnikają nam do głowy w trakcie gry, a nie szczątkowe wrażenia, które można sobie uchwycić bez grania. Gra robi mętlik w głowie tam w środku.
Na osobną jednak uwagę zasługuje muzyka. Posłuchajcie sobie samej ścieżki z gry. Jaka sugestywna i pasująca do sytuacji jest to muzyka.
- Rekkimaru
- Posty: 99
- Rejestracja: 07 sie 2013, 21:16
- Lokalizacja: Netherrealm
- Kontakt:
Re: Under [2k3]
Dziękuję, za zagranie jak i wyrażone opinie i krytykę :)
Zapewniam, że każde słowo biorę sobie do serca i liczę się ze zdaniem graczy.
Mówić mógłbym dużo i odpowiadać po kolei na posty każdego.
Ale póki co wstrzymam się jeszcze od komentarzy ponieważ jestem tu by szybko podać ważną informację.
Otóż poprawiona, usprawniona i bardziej stabilna beta 1.1, zostanie wam udostępniona w przyszłą niedzielę.
Przepraszam tych którzy nie mogli ukończyć wersji 1.0 . Tym razem problem powinien zniknąć.
A dzięki większej ilości czasu, miałem możliwość skupienia się nad wprowadzeniem wielu elementów, które zamieściłem w oryginalnym scenariuszu, a nie miałem wcześniej dość czasu by umieścić je w pierwszym demie.
Stay tuned do niedzieli.
Arigato za uwagę i serdeczne pozdrowienia dla was. Jak i wielkie podziękowania za tak ciepłe przyjęcie nowicjusza na Gospodzie :D
Zapewniam, że każde słowo biorę sobie do serca i liczę się ze zdaniem graczy.
Mówić mógłbym dużo i odpowiadać po kolei na posty każdego.
Ale póki co wstrzymam się jeszcze od komentarzy ponieważ jestem tu by szybko podać ważną informację.
Otóż poprawiona, usprawniona i bardziej stabilna beta 1.1, zostanie wam udostępniona w przyszłą niedzielę.
Przepraszam tych którzy nie mogli ukończyć wersji 1.0 . Tym razem problem powinien zniknąć.
A dzięki większej ilości czasu, miałem możliwość skupienia się nad wprowadzeniem wielu elementów, które zamieściłem w oryginalnym scenariuszu, a nie miałem wcześniej dość czasu by umieścić je w pierwszym demie.
Stay tuned do niedzieli.
Arigato za uwagę i serdeczne pozdrowienia dla was. Jak i wielkie podziękowania za tak ciepłe przyjęcie nowicjusza na Gospodzie :D
- Rekkimaru
- Posty: 99
- Rejestracja: 07 sie 2013, 21:16
- Lokalizacja: Netherrealm
- Kontakt:
Re: Under [2k3]
dUpdate:
Dzisiaj udostępniam zaktualizowaną betę 1.1 .
Dla wszystkich którzy mieli problemy z wersją 1.0 jak i dla całej reszty, jako, że całość jest poprawiona.
Linki jak zawsze w pierwszym poście.
Dzisiaj udostępniam zaktualizowaną betę 1.1 .
Dla wszystkich którzy mieli problemy z wersją 1.0 jak i dla całej reszty, jako, że całość jest poprawiona.
Linki jak zawsze w pierwszym poście.
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Under [2k3]
Poprawiłeś ewentualne błędy czy coś dodałeś ? Ja czekam na pełniaka, albo kolejny part/demo jakkolwiek to nazwać. Ważne, że mnie uzależniło xd
- Rekkimaru
- Posty: 99
- Rejestracja: 07 sie 2013, 21:16
- Lokalizacja: Netherrealm
- Kontakt:
Re: Under [2k3]
Dlatego to jest Beta 1.1 ;) Błędy poprawione, jak i teksty.
Dodałem grafiki i elementy gameplayu, których nie zdążyłem wcześniej upchnąć, więc raczej poprzednia Beta jest mocno nieaktualna. Dla wszystkich, którzy chcą być na czasie, radzę się zaopatrzyć w tą, ponieważ tak finalna wersja będzie wyglądać.
No i muszę nieco ostudzić Twój zapał, więc nie oczekuj kolejnych etapów. Nie chcę wypuszczać gry "na raty", bo byłoby za dużo spoilerowania. Komu by się wtedy chciało pełniaka ogrywać?
No i wydanie pełnej wersji nieco potrwa. Po becie 1.1 musimy teraz wydać demo "Jaro", więc mamy sporo roboty.
Dodałem grafiki i elementy gameplayu, których nie zdążyłem wcześniej upchnąć, więc raczej poprzednia Beta jest mocno nieaktualna. Dla wszystkich, którzy chcą być na czasie, radzę się zaopatrzyć w tą, ponieważ tak finalna wersja będzie wyglądać.
No i muszę nieco ostudzić Twój zapał, więc nie oczekuj kolejnych etapów. Nie chcę wypuszczać gry "na raty", bo byłoby za dużo spoilerowania. Komu by się wtedy chciało pełniaka ogrywać?
No i wydanie pełnej wersji nieco potrwa. Po becie 1.1 musimy teraz wydać demo "Jaro", więc mamy sporo roboty.
- Kleo
- Posty: 1001
- Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25
Re: Under [2k3]
Cholera, rozczarowująco krótkie to demo, jak na tyle czekania. Po zachwytach Rahima i X-Techa spodziewałam się (w sumie dość bezpodstawnie:)), że będzie chociaż z godzinkę grania. Ale przyznam, że rzecz zapowiada się na baaardzo godną uwagi. Oprawa udana (zwłaszcza dźwięki, acz na obrazkach w cutscenkach też można z przyjemnością oko zawiesić;)), fabuła zaciekawia i ogólnie wszystko trzyma się kupy, całkiem nieźle mnie też momentami postraszyło. Fajne są te rozwiązania, których w poprzedniej wersji nie było, np. bieg (choć fakt, że jest ograniczony w czasie, mnie akurat nieco denerwuje). No i tym razem wreszcie udało mi się przejść demo gładko i bez błędów. Jeśli da radę, to w dalszej części poproszę trochę trudniejsze zagadki. Najlepiej w miarę szybko. :)
- Rekkimaru
- Posty: 99
- Rejestracja: 07 sie 2013, 21:16
- Lokalizacja: Netherrealm
- Kontakt:
Re: Under [2k3]
Fakt, że nie wrzuciłem wszystkiego od razu do początkowego rozdziału, jest chyba powodem dla którego gra jest póki co tak pozytywnie odbierana.
To sam początek, więc nikt nie powinien się spodziewać mnogości akcji i arcytrudnych wyzwań.
Ja zawsze pisałem scenariusze jak książkę. I też tym szlakiem tutaj podążam.
Czas w jaki można ukończyć demo uważam za wystarczający, gdyż, jak wspomniałem na samym początku, to tylko demo techniczne mające pokazać jak gra będzie wyglądała.
Nie byłoby sensu dawać godziny grania i odsłonić masę fabularnych spoilerów a potem w pełnej grze dać to samo. Nie o to tu chodzi :)
Och X-Tech taki hype nakręcił, że się z tego nie wywiążę teraz
Bieganie zostanie ograniczone, radzę się przyzwyczaić ;) Masa poziomów i sytuacji straci na klimacie jak gracz je będzie ciągle sprintem pokonywał.
Biegać i tak można dość długo, ale karam za to długim czasem odpoczynku, bo jestem wrednym człowiekiem :D
P.S. Jestem z ery Amigi jeszcze, więc nie macie pojęcia jak hardkorowo później będzie (buahahaha).
To sam początek, więc nikt nie powinien się spodziewać mnogości akcji i arcytrudnych wyzwań.
Ja zawsze pisałem scenariusze jak książkę. I też tym szlakiem tutaj podążam.
Czas w jaki można ukończyć demo uważam za wystarczający, gdyż, jak wspomniałem na samym początku, to tylko demo techniczne mające pokazać jak gra będzie wyglądała.
Nie byłoby sensu dawać godziny grania i odsłonić masę fabularnych spoilerów a potem w pełnej grze dać to samo. Nie o to tu chodzi :)
Och X-Tech taki hype nakręcił, że się z tego nie wywiążę teraz
Bieganie zostanie ograniczone, radzę się przyzwyczaić ;) Masa poziomów i sytuacji straci na klimacie jak gracz je będzie ciągle sprintem pokonywał.
Biegać i tak można dość długo, ale karam za to długim czasem odpoczynku, bo jestem wrednym człowiekiem :D
P.S. Jestem z ery Amigi jeszcze, więc nie macie pojęcia jak hardkorowo później będzie (buahahaha).
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Under [2k3]
Jeszcze nie grałem w nowe demo, ale sam przyznaję, że ograniczone bieganie to jest dobra idea w grze tego rodzaju, bo pozwala na stworzenie sporej ilości sytuacji pełnych napięcia itd. Poza tym postać porusza się wystarczająco szybko chodząc. Ograniczony bieg daje mnóstwo możliwości.Natomiast co do hardkorowości gry, którą zapowiadasz. Podoba mi się ta droga.
Czekam jak szalony na pełniaka. Myślę, że zagram w nowe demo żeby sprawdzić techniczne rozw. np: bieganie. Raczej chcę na nowo zacząć zbudować wrażenia w pełnym parcie. Nie mogę się doczekać.
Czekam jak szalony na pełniaka. Myślę, że zagram w nowe demo żeby sprawdzić techniczne rozw. np: bieganie. Raczej chcę na nowo zacząć zbudować wrażenia w pełnym parcie. Nie mogę się doczekać.