Under [2k3]
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Fear
- Posty: 850
- Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
- Lokalizacja: Białystok
Re: CAM [XP]
Konwencja super, ale zgadzam się z Jazzem, wiem, że ma to być realistyczne, ale tak wielkie lokacje, szczególnie pomieszczeń, będąć puste, będą prezentować się źle. Pomniejsz je troszkę, albo zapełnij. Fajnie, że ludzie w Polsce zabierają się za tego typu projekty. Liczę na to, że projekt wyjdzie.
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: CAM [XP]
Jak dla mnie te naturalne wielkości pomieszczeń jedynie spotęgują klimat i realizm sytuacji w tego typu grze.
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: CAM [XP]
Mógłbyś mnie skontaktować z tą Agnieszką? Całkiem niezłe grafiki robi i przydałaby się mi do następnego projektu w którym planuję użyć prawie wyłącznie customowych grafik.
- Rekkimaru
- Posty: 99
- Rejestracja: 07 sie 2013, 21:16
- Lokalizacja: Netherrealm
- Kontakt:
Re: CAM [XP]
Głosy co do pomieszczeń, widzę, są podzielone. Jednak w finalnej wersji zostaną zapełnione bardziej mimo wszystko.
Niemniej ja na wszystkie side-projekty jestem jak najbardziej otwarty jeśli ktoś potrzebuje wsparcia grafika ;)
Tutaj niestety nie mogę tego zagwarantować. Działamy jako grupa, obecnie pracując nad trzema projektami. A zważając na to że Sindel obecnie ma wakacyjny urlop od tworzenia (co opóźniło wydanie dema CAM), może mieć mało czasu a poboczne projekty, zwłaszcza, że sam ją często muszę pogonić do robotyRave pisze:Mógłbyś mnie skontaktować z tą Agnieszką? Całkiem niezłe grafiki robi i przydałaby się mi do następnego projektu w którym planuję użyć prawie wyłącznie customowych grafik.
Niemniej ja na wszystkie side-projekty jestem jak najbardziej otwarty jeśli ktoś potrzebuje wsparcia grafika ;)
- Rekkimaru
- Posty: 99
- Rejestracja: 07 sie 2013, 21:16
- Lokalizacja: Netherrealm
- Kontakt:
Re: CAM [XP]
Witam serdecznie po dlugiej przerwie. Jak wiecie od dwoch lat z przerwami pracuje nad CAM. Niemniej zaistnialy pewne, nieprzyjemne dla naszego zespolu okolicznosci. Pewien czas temu, na stronie indiedb, ktos zaprezentowal horror robiony w rpg makerze, gdzie glowna bohaterka jest kobieta, akcja przedstawiona jest za pomoca kamer a gra nazywa sie "CAM". Nie wiem czy to niebywala seria przypadkow, ale musimy podjac kroki, inaczej to teraz my zostaniemy oskarzeni i plagiat.
Gra na pewno sie ukaze, jednak w zmienionej konwencji i pod innym tytulem.
I na przyszlosc bedziemy musieli byc bardziej ostrozni z publikowaniem materialow, zeby uniknac podobnego "pozyczania" pomyslow.
P.S. Ogromnie przepraszam za podwojne posty. Moje mobilne urzadzenie nie pozwala na pisanie dlugich wiadomosci.
Scaliłem posty ;)
Gra na pewno sie ukaze, jednak w zmienionej konwencji i pod innym tytulem.
I na przyszlosc bedziemy musieli byc bardziej ostrozni z publikowaniem materialow, zeby uniknac podobnego "pozyczania" pomyslow.
P.S. Ogromnie przepraszam za podwojne posty. Moje mobilne urzadzenie nie pozwala na pisanie dlugich wiadomosci.
Scaliłem posty ;)
- Kleo
- Posty: 1001
- Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25
Re: CAM [XP]
Ha, jak tak dalej pójdzie, to może ożyją wszystkie projekty, które mam ochotę zobaczyć w tym roku. Bardzo się cieszę, że prace trwają, bo już myślałam, że cała sprawa upadła. Zaglądałam nawet swego czasu na wasze forum, żeby to sprawdzić, ale tam też akurat była na temat CAM cisza. A coś więcej o tej zmienionej konwencji dałoby się bez ryzyka powiedzieć?
- Rekkimaru
- Posty: 99
- Rejestracja: 07 sie 2013, 21:16
- Lokalizacja: Netherrealm
- Kontakt:
Re: CAM [XP]
Na pewno to, ze rezygnujemy z pomyslu z kamerami. Na plus dla nas jest to ze nie zdradzilem kluczowych elementow fabuly ani nie pokazalem najwazniejszych zagrozen dla naszej bohaterki,(bo pewnie i to zostaloby skopiowane) wiec tyle zostanie. Mam nadzieje ze "CAM" dalej wam przypadnie do gustu pomimo zmian i nowego tytulu.
p.s. Na naszym forum, temat mial sie pojawic po wydaniu dema naszej innej gry.
p.s. Na naszym forum, temat mial sie pojawic po wydaniu dema naszej innej gry.
- ADI
- Posty: 97
- Rejestracja: 14 sie 2012, 15:59
- Lokalizacja: Końskie
- Kontakt:
Re: CAM [XP]
Nie ma co się poddawać.
Mam nadzieję że ogólny styl gry nie zostanie bardzo zmieniony.
Bardzo mi się podoba XD
A co do prac, to chyba tylko mogę powiedzieć: Powodzenia!
Na dobrą gre jestem w stanie poczekać długo. :D
Mam nadzieję że ogólny styl gry nie zostanie bardzo zmieniony.
Bardzo mi się podoba XD
A co do prac, to chyba tylko mogę powiedzieć: Powodzenia!
Na dobrą gre jestem w stanie poczekać długo. :D
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: CAM [XP]
Hej. Demo miało być w sierpniu, a pełniak pod koniec roku 2013. Rozumiem, że już kończysz pełniaka...To jest jedna z niewielu gier rmowych( które mogę policzyć na palcach jednej ręki), na którą naprawdę czekam.
- Rekkimaru
- Posty: 99
- Rejestracja: 07 sie 2013, 21:16
- Lokalizacja: Netherrealm
- Kontakt:
Re: CAM [XP]
Więc by sprawę wyjaśnić i odpowiedzieć każdemu po kolei.
Poza usunięciem pomysłu z kamerami, ogólny styl gry zostanie zachowany (może nie tak do końca, ale o tym za moment) .
Zostaje bohaterka, zostaje fabuła i wszystko co do tej pory rozpisaliśmy.
Teraz odpowiadając tobie, X-Tech, demo miało być na sierpień, jednak z powodu prac nad naszą przygodówką, opóźniły się prace nad "CAM" , dlatego też zdecydowałem się nie szarżować projektu i powoli dobijać do pełniaka. To po pierwsze.
Po drugie, niestety niefortunnie RPG Maker XP nieustannie odmawiał współpracy. Uparcie wysypywał się do windowsa przy najprostszych rzeczach, takich jak wyświetlanie dialogów podczas scenek, czy też intra. A to już coś na co ja sam nie miałem wpływu. Ile bym nie kombinował, dostawałem klasyczne "program wykonał nieprawidłową operację". RM XP po prostu odmówił dalszej współpracy więc byliśmy zmuszeni powiedzieć mu 'papa'.
Cały projekt jest przenoszony na RPG Maker 2003 i właśnie dlatego tyle czasu to trwa i jak do tej pory z nim nie ma żadnych kłopotów.
A w przypadku naszej grupy o poddawaniu się nie ma mowy :D
Na dniach dostaniecie odświeżone screeny, nowy tytuł i dalsze informacje o postępach.
Więc jeśli nie zrazi was rozdzielczość 320x240 i 256 kolorów (które ja osobiście kocham,bo jestem dziwnym człowiekiem) , to mam nadzieję, że będziecie czekać dalej na ten projekt :)
Poza usunięciem pomysłu z kamerami, ogólny styl gry zostanie zachowany (może nie tak do końca, ale o tym za moment) .
Zostaje bohaterka, zostaje fabuła i wszystko co do tej pory rozpisaliśmy.
Teraz odpowiadając tobie, X-Tech, demo miało być na sierpień, jednak z powodu prac nad naszą przygodówką, opóźniły się prace nad "CAM" , dlatego też zdecydowałem się nie szarżować projektu i powoli dobijać do pełniaka. To po pierwsze.
Po drugie, niestety niefortunnie RPG Maker XP nieustannie odmawiał współpracy. Uparcie wysypywał się do windowsa przy najprostszych rzeczach, takich jak wyświetlanie dialogów podczas scenek, czy też intra. A to już coś na co ja sam nie miałem wpływu. Ile bym nie kombinował, dostawałem klasyczne "program wykonał nieprawidłową operację". RM XP po prostu odmówił dalszej współpracy więc byliśmy zmuszeni powiedzieć mu 'papa'.
Cały projekt jest przenoszony na RPG Maker 2003 i właśnie dlatego tyle czasu to trwa i jak do tej pory z nim nie ma żadnych kłopotów.
A w przypadku naszej grupy o poddawaniu się nie ma mowy :D
Na dniach dostaniecie odświeżone screeny, nowy tytuł i dalsze informacje o postępach.
Więc jeśli nie zrazi was rozdzielczość 320x240 i 256 kolorów (które ja osobiście kocham,bo jestem dziwnym człowiekiem) , to mam nadzieję, że będziecie czekać dalej na ten projekt :)
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: CAM [XP]
To akurat dobra wiadomość, projekt na tym tylko może zyskać. I powinno to lepiej wyglądać i szybciej chodzić niż na XP. Chyba zacznę czekać XD.Rekkimaru pisze:Cały projekt jest przenoszony na RPG Maker 2003
Chociaż jak to ma być nadal po obcemu to jednak sobie odpuszczę.
- Rekkimaru
- Posty: 99
- Rejestracja: 07 sie 2013, 21:16
- Lokalizacja: Netherrealm
- Kontakt:
Re: CAM [XP]
Ze tak niepoprawnie napisze, jest po polskiemu :D
Update:
Okej, wracam do was po małej przerwie.
Robimy aktualizację.
Zanim zaczniecie mówić "buuu, ledwie parę screenów wrzucił i nic więcej, dno" itp. :D uprzedzę, że chcę jedynie dać mały wgląd na to jak mniej więcej gra obecnie wygląda po zmianie programu (mniej więcej ponieważ chipsety w międzyczasie zostały wzbogacone a ja przy sobie mam jeszcze stare screeny), poza tym naprawdę nie chcę spoilować ponieważ niedługo dam tu wam demo do dyspozycji i sami ogarniecie wątek. Dawne "CAM" nazywa się teraz "Under", i tak jak mówiłem poprzednio, kamery porzuciłem,lecz fabuła pozostała. Zaktualizowane screeny dla porządku umieszczę w pierwszym poście , mając nadzieję że moderacja pozwoli mi na zmianę nazwy tematu ( jeśli to możliwe?) . Tak czy inaczej zapraszam do pierwszego posta i czekajcie na demo :)
Update:
Okej, wracam do was po małej przerwie.
Robimy aktualizację.
Zanim zaczniecie mówić "buuu, ledwie parę screenów wrzucił i nic więcej, dno" itp. :D uprzedzę, że chcę jedynie dać mały wgląd na to jak mniej więcej gra obecnie wygląda po zmianie programu (mniej więcej ponieważ chipsety w międzyczasie zostały wzbogacone a ja przy sobie mam jeszcze stare screeny), poza tym naprawdę nie chcę spoilować ponieważ niedługo dam tu wam demo do dyspozycji i sami ogarniecie wątek. Dawne "CAM" nazywa się teraz "Under", i tak jak mówiłem poprzednio, kamery porzuciłem,lecz fabuła pozostała. Zaktualizowane screeny dla porządku umieszczę w pierwszym poście , mając nadzieję że moderacja pozwoli mi na zmianę nazwy tematu ( jeśli to możliwe?) . Tak czy inaczej zapraszam do pierwszego posta i czekajcie na demo :)
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Under [rm2k3]
Usunięcie kamer to zły pomysł. Już na starcie oferowało to nowe możliwe do zaistnienia wyjątkowych akcji. Gra wyglądała poprzednio lepiej, ale tym razem klimat amigi(?) Nie wiem czy będę jeszcze śledził losy tej gry. Życzę, żeby była dobra. W sumie nie wygląda źle.
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 30 kwie 2014, 20:55
Re: Under [2k3]
Jeśli wszystko dobrze zrozumiałem, to nie mam pojęcia dlaczego zmieniasz temat gry.
Masz przecież dowody, że to ty pierwszy zacząłeś tworzyć grę wykorzystując pomysł z kamerami. Podaj nam link do tamtego tematu. Ja osobiście chętnie bym się z nim zapoznał. Prawdopodobnie to tylko i wyłącznie twój przestraszony mózg nakazał ci wyrzec się SWOJEGO pomysłu. Czy tamta gra będzie komercyjna? A twoja będzie? Jeśli nie, możesz bez problemu kontynuować świetny pomysł z kamerami. Nikt ci nic nie zrobi, a nawet jeśli będą jakieś sprzeczki to przecież twój temat powstał pierwszy. Ty pierwszy zacząłeś udostępniać te materiały.
Chyba, że oszukałeś i to ty przywłaszczyłeś sobie czyjś pomysł.
Proszę, wyjaśnij
Zachęcam cię do kontynuowania CAM, a nie Under.
Masz przecież dowody, że to ty pierwszy zacząłeś tworzyć grę wykorzystując pomysł z kamerami. Podaj nam link do tamtego tematu. Ja osobiście chętnie bym się z nim zapoznał. Prawdopodobnie to tylko i wyłącznie twój przestraszony mózg nakazał ci wyrzec się SWOJEGO pomysłu. Czy tamta gra będzie komercyjna? A twoja będzie? Jeśli nie, możesz bez problemu kontynuować świetny pomysł z kamerami. Nikt ci nic nie zrobi, a nawet jeśli będą jakieś sprzeczki to przecież twój temat powstał pierwszy. Ty pierwszy zacząłeś udostępniać te materiały.
Chyba, że oszukałeś i to ty przywłaszczyłeś sobie czyjś pomysł.
Proszę, wyjaśnij
Zachęcam cię do kontynuowania CAM, a nie Under.
- Rekkimaru
- Posty: 99
- Rejestracja: 07 sie 2013, 21:16
- Lokalizacja: Netherrealm
- Kontakt:
Re: Under [2k3]
Ponieważ z "Under" jesteśmy już dość daleko i przenoszenie go na 2k3 przebiega całkiem pomyślnie, nie mamy zamiaru cofać się i znowu robić wszystko od nowa. Zwłaszcza że, jak wspominałem wcześniej RMXP odmówił posłuszeństwa.
Pomysł na CAM powstał w naszych głowach dawno temu i z początku miał być na silniku 3D, lecz wtedy pomysł upadł i po czasie postanowiłem go reanimować jako poboczny projekt na makerze ( na który dawno temu robiłem gierki więc byłem z nim zaznajomiony) .
Koniec końców nie chcemy ani się z nikim ocierać i wojować o pomysły ;)
Tu nie ma co zachęcac :D Under to dalej fabuła "CAM" , z kamerami czy bez, gra jest tym czym miała być od początku.
Pomysł był świetny, ale ktoś go wykorzystał a my nie chcemy być wtórni.
Na chwilę obecną już kroję materiały na demo "Under". I liczę na to, że zaskoczymy więcej niż tylko jednym prostym pomysłem.
Wy nas ocenicie gdy zagracie w pełną grę. Wtedy się dopiero okaże jak gra wypada. Bo jeśli sama historia okaże się kiepska to i bajer w postaci kamer nie pomoże :D
Pomysł na CAM powstał w naszych głowach dawno temu i z początku miał być na silniku 3D, lecz wtedy pomysł upadł i po czasie postanowiłem go reanimować jako poboczny projekt na makerze ( na który dawno temu robiłem gierki więc byłem z nim zaznajomiony) .
Koniec końców nie chcemy ani się z nikim ocierać i wojować o pomysły ;)
Tu nie ma co zachęcac :D Under to dalej fabuła "CAM" , z kamerami czy bez, gra jest tym czym miała być od początku.
Pomysł był świetny, ale ktoś go wykorzystał a my nie chcemy być wtórni.
Na chwilę obecną już kroję materiały na demo "Under". I liczę na to, że zaskoczymy więcej niż tylko jednym prostym pomysłem.
Wy nas ocenicie gdy zagracie w pełną grę. Wtedy się dopiero okaże jak gra wypada. Bo jeśli sama historia okaże się kiepska to i bajer w postaci kamer nie pomoże :D