[VX]Tajemnica Wulkanu
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Diablo
- Posty: 362
- Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58
Re: [VX]Tajemnica Wulkanu
Wszytkie bugi juz spisalem. Teraz zaczne je powoli poprawiac, na zmiane z rozwijaniem fabuly. Postaram sie zaradzic wrednemu RGSS2 i poziomowi trudnosci. Urozmaice nieco zadania zeby nie byly zbyt schematyczne. Nad dialogami piecze caly czas ma Kleo. Wprowadze system skoku ktory poprawi blad z goblinami w twierdzy i zdynamizuje nieco walke. Uda nam sie tez zwiedzic wiekszy obszar mapy. Wszystko jest wydaje mi sie na dobrej drodze. Dema wiecej wydawac nie bd, musicie poczekac na Pelniaka dziekuje wszystkim ktorzy zagrali
- Noruj
- Posty: 1243
- Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: [VX]Tajemnica Wulkanu
Jeszcze ja.
Właśnie przeszedłem demo i mam mieszane odczucia.
Na pewno fajna grafika, bardzo miłe dla oka grafiki. Z drugiej strony, nie rozumiem po co, aż tak utrudniać życie sobie i graczom tworząc taką dużą przestrzeń na jednej mapie, ale u mnie trochę lagowało. (tzn rozumiem. W Gothicu przecież się nie teleportowało na inne mapy)
Co mi najbardziej przeszkadzało to strasznie kopiowanie wyżej wspomniane gry. Nie mam nic do niej , a nawet sam ją lubię i nie mam problemu z tym, że niektórzy przerzucają ten schemat rozgrywki do rma( kierując się zasadą, co kto lubi), ale u ciebie to jest strasznie inwazyjne.
Walka jest totalnie nudna, grafika broni do poprawy(broń wyłania się z piersi bohatera), przeciwnicy nie różnią się niczym. Każdy z nich (sądząc po dźwiękach i animacji) atakuje pięściami(nawet wilki). Niektórzy mają jakiś czar, który tak w ogóle nie różni się niczym od zwykłego ataku.
Szkoda, że demo urywa się jak coś się zaczyna dziać.
Fajna muzyka( był błąd - wchodząc do fortu była zmiana muzyki z tej leśnej, a cofając się do lasu już nie było zmiany) i ładnie napisane dialogi.
Co do bohatera, to kiszka. Gość bez żadnej osobowości. Nadaj mu trochę charakteru.
Mógłbyś też poinformować graczy o totalnych podstawach. Kilka minut walczył z tym jak się atakuje, nie wiedziałem nic o przypisywaniu etc. Jakiś samouczek.
Właśnie przeszedłem demo i mam mieszane odczucia.
Na pewno fajna grafika, bardzo miłe dla oka grafiki. Z drugiej strony, nie rozumiem po co, aż tak utrudniać życie sobie i graczom tworząc taką dużą przestrzeń na jednej mapie, ale u mnie trochę lagowało. (tzn rozumiem. W Gothicu przecież się nie teleportowało na inne mapy)
Co mi najbardziej przeszkadzało to strasznie kopiowanie wyżej wspomniane gry. Nie mam nic do niej , a nawet sam ją lubię i nie mam problemu z tym, że niektórzy przerzucają ten schemat rozgrywki do rma( kierując się zasadą, co kto lubi), ale u ciebie to jest strasznie inwazyjne.
Walka jest totalnie nudna, grafika broni do poprawy(broń wyłania się z piersi bohatera), przeciwnicy nie różnią się niczym. Każdy z nich (sądząc po dźwiękach i animacji) atakuje pięściami(nawet wilki). Niektórzy mają jakiś czar, który tak w ogóle nie różni się niczym od zwykłego ataku.
Szkoda, że demo urywa się jak coś się zaczyna dziać.
Fajna muzyka( był błąd - wchodząc do fortu była zmiana muzyki z tej leśnej, a cofając się do lasu już nie było zmiany) i ładnie napisane dialogi.
Co do bohatera, to kiszka. Gość bez żadnej osobowości. Nadaj mu trochę charakteru.
Mógłbyś też poinformować graczy o totalnych podstawach. Kilka minut walczył z tym jak się atakuje, nie wiedziałem nic o przypisywaniu etc. Jakiś samouczek.
- Rahim
- Posty: 1380
- Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
- Lokalizacja: Zülpich
Re: [VX]Tajemnica Wulkanu
No way...Noruj pisze:Jeszcze ja.
Właśnie przeszedłem demo i mam mieszane odczucia.
Na pewno fajna grafika, bardzo miłe dla oka grafiki. Z drugiej strony, nie rozumiem po co, aż tak utrudniać życie sobie i graczom tworząc taką dużą przestrzeń na jednej mapie, ale u mnie trochę lagowało. (tzn rozumiem. W Gothicu przecież się nie teleportowało na inne mapy)
Co mi najbardziej przeszkadzało to strasznie kopiowanie wyżej wspomniane gry. Nie mam nic do niej , a nawet sam ją lubię i nie mam problemu z tym, że niektórzy przerzucają ten schemat rozgrywki do rma( kierując się zasadą, co kto lubi), ale u ciebie to jest strasznie inwazyjne.
Cały świat to oddzielne światy połączone w jeden Stary obóz to oddzielny świat, Sekta, Nowy Obóz, Świątynia śniącego to inne światy połączone w jeden, modowałem tą grę więc wiem :>
Ja sam nic nie mam też do tej gry, ale boli mnie że co niektórzy próbują ją przeżucić na rm i to nieudolnie, co prawda ravenone udało się to i klimat cool, ale raczej odradzam się zabierać innym za takie projekty bez większego doświadczenia, bo wychodzi ni to Gothic ni to nie wiadomo co przypominające marną imitację, Geralt przy poprzedniej grze przymknąłem na to oko, nawet zagrałem i oceniłem pomijając ten fakt, obiecałeś że tutaj będzie inaczej, chcesz się od tego oderwać, a jak narazie znów do tego wracasz :)
- Noruj
- Posty: 1243
- Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: [VX]Tajemnica Wulkanu
Wiem, że modowałeś. Zdarzyło ci się już wspomnieć.Cały świat to oddzielne światy połączone w jeden STary obóz to oddzielny świat, Sekta, Nowy Obóz, Świątynia śniącego to inne światy połączone w jeden, modowałem tą grę więc wiem :>
Anyway, całkiem nie zrozumiałeś co miałem na myśli.
W samej grze, gracz nie widzi żadnych teleportów, po prostu wydaje mu się jakby cały czas chodził po jednej mapie. Odstępstwo stanowią jedynie np. kopalnia, etc.
- McLaren
- Posty: 858
- Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31
Re: [VX]Tajemnica Wulkanu
Pograłem troszkę dłużej w tą grę, fajny klimat Gothica ,muzyka ,znane teksty.
Może kiedyś poproszę Cię Geraldzie o współpracę w projektach.
Może kiedyś poproszę Cię Geraldzie o współpracę w projektach.
- Soul
- Posty: 526
- Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Re: [VX]Tajemnica Wulkanu
Powiem, że klimat Gothika jest już nudny.
Błąd, to chyba nie powinno tak wyglądać, prawda? (chodzi mi o piasek)
Game.exe wywala czasami błąd po wejściu do menu-zrób coś z tym.
Do tego przesadziłeś z szybkością respawnu. Zanim ubiłem dwa wilki, jeden już się zrespił.
Edit:
Czemu większość przedmiotów questowych nie pojawia się w menu? To jest błąd, czy po prostu gracz ma nie widzieć przedmiotów questowych :p ?
Edit 2:
Przeszedłem grę. Szkoda, że nie dowiadujemy się niczego o wulkanie. I ABS jest strasznie nuuudny.
Od znalezienia tarczy gra staje się super-easy. Musisz to jakoś zmienić, aby trudniej było się bronić.
Edit 3:
A zapomniał bym. Przemiot "Amulet" nie posiada opisu.
Błąd, to chyba nie powinno tak wyglądać, prawda? (chodzi mi o piasek)
Game.exe wywala czasami błąd po wejściu do menu-zrób coś z tym.
Do tego przesadziłeś z szybkością respawnu. Zanim ubiłem dwa wilki, jeden już się zrespił.
Edit:
Czemu większość przedmiotów questowych nie pojawia się w menu? To jest błąd, czy po prostu gracz ma nie widzieć przedmiotów questowych :p ?
Edit 2:
Przeszedłem grę. Szkoda, że nie dowiadujemy się niczego o wulkanie. I ABS jest strasznie nuuudny.
Od znalezienia tarczy gra staje się super-easy. Musisz to jakoś zmienić, aby trudniej było się bronić.
Edit 3:
A zapomniał bym. Przemiot "Amulet" nie posiada opisu.
Ostatnio zmieniony 24 sie 2013, 14:21 przez Soul, łącznie zmieniany 3 razy.
- Rahim
- Posty: 1380
- Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
- Lokalizacja: Zülpich
Re: [VX]Tajemnica Wulkanu
Powinien wpierw przeczytać to, w każdym makerze polega to na tom samym, zresztą nie ma co sie rozpisywać.
http://tsukuru.pl/index.php?link=porady/grafika/shift
EDIT: Obiecałem że zagram i poprostu czuje zniesmacznie, mimo szczerych chęci.
Kolorem czerwonym zaznaczyłem co mnie odrzuca, trzeba to poprawić koniecznie...
Kolorem niebieskim - co z napisami?! zainstalowałem czcionkę która jest w demku i nic ._.
Popraw to pierwsze to drugie myślę że jakaś wina mojego systemu, chociaz przy żadnym innym
projekcie tego nie miałem ._.
Szkoda bo chciałem machnąć reckę na Twierdzę, a muszę czekać na pełniaka, jednak mam nadzieje że takie szczegóły graficzne jak ten sie nie powtórzą i poprawisz je.
http://tsukuru.pl/index.php?link=porady/grafika/shift
EDIT: Obiecałem że zagram i poprostu czuje zniesmacznie, mimo szczerych chęci.
Kolorem czerwonym zaznaczyłem co mnie odrzuca, trzeba to poprawić koniecznie...
Kolorem niebieskim - co z napisami?! zainstalowałem czcionkę która jest w demku i nic ._.
Popraw to pierwsze to drugie myślę że jakaś wina mojego systemu, chociaz przy żadnym innym
projekcie tego nie miałem ._.
Szkoda bo chciałem machnąć reckę na Twierdzę, a muszę czekać na pełniaka, jednak mam nadzieje że takie szczegóły graficzne jak ten sie nie powtórzą i poprawisz je.
Ostatnio zmieniony 24 sie 2013, 23:44 przez Rahim, łącznie zmieniany 3 razy.
- McLaren
- Posty: 858
- Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31
Re: [VX]Tajemnica Wulkanu
Geralt przeszedłem całe demo:) Super gierka, przez muzykę z gier takich jak Gothic czy sacred czułem jakbym w nie grał:) Owszem otoczenie ,dialogi też dają wiele do odczucia :) Popełniłeś największy błąd tym błędem jest nie dokończenie tej gry i wydanie je w wersji demo.
Będę śledził poczynania Twojego projektu z nadzieją ,że kiedyś wydasz pełną wersję.
Będę śledził poczynania Twojego projektu z nadzieją ,że kiedyś wydasz pełną wersję.
- Zombik
- Posty: 376
- Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55
Re: [VX]Tajemnica Wulkanu
Zobaczyłem. Zagrałem. Ukończyłem.
Gra mi się nawet podoba jako całość, chociaż kilka rzeczy razi mnie w oczy. Np: ten tekst strażnika z Gothica X_X.
Swoją drogą świat jest dość mały... farma, twierdza, tuż obok wulkan i przejście na teren orków. (które jest odgrodzone jakimś płotkiem XD). Orkowie muszą mieć na prawdę dużo miejsca.
Bagna nawet, a za górą od razu pustynia? O_O Aż tak zmienny klimat ma ta wyspa? Ci tubylcy też za dużo miejsca tam nie mają.
Więc ogólnie razi mnie właśnie ten malutki świat. Poszerzyłbym go trochę... albo i nie trochę xD.
Z tą tarczą to fakt... łatwo się potem gra. Sądzę, że lepiej by było gdyby tarcza przyjmowała na siebie część ciosów, ale nie całość. (Wszystko zależy od tego jaka to tarcza. Im lepsza, tym większy damage zablokuje).
Jest też bug z łukiem. Po jego założeniu wywala error.
Gra mi się nawet podoba jako całość, chociaż kilka rzeczy razi mnie w oczy. Np: ten tekst strażnika z Gothica X_X.
Swoją drogą świat jest dość mały... farma, twierdza, tuż obok wulkan i przejście na teren orków. (które jest odgrodzone jakimś płotkiem XD). Orkowie muszą mieć na prawdę dużo miejsca.
Bagna nawet, a za górą od razu pustynia? O_O Aż tak zmienny klimat ma ta wyspa? Ci tubylcy też za dużo miejsca tam nie mają.
Więc ogólnie razi mnie właśnie ten malutki świat. Poszerzyłbym go trochę... albo i nie trochę xD.
Z tą tarczą to fakt... łatwo się potem gra. Sądzę, że lepiej by było gdyby tarcza przyjmowała na siebie część ciosów, ale nie całość. (Wszystko zależy od tego jaka to tarcza. Im lepsza, tym większy damage zablokuje).
Jest też bug z łukiem. Po jego założeniu wywala error.
- McLaren
- Posty: 858
- Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31
Re: [VX]Tajemnica Wulkanu
Świat jest akurat gdyby był większy by się strasznie lagował i tak już laguje... Wiem Zombik ,że Twoje gry nie należą do łatwych próbowałem przejść Rycerza Śmierci... doszedłem do wioski chłopi mnie rozwalają mnie nieumarłego? XD Nie chciało mi się dalej grać. Co do TW na początku jesteś słaby uciekasz zbierasz kupujesz oręż i levelujesz:D
- Soul
- Posty: 526
- Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Re: [VX]Tajemnica Wulkanu
Mylisz się McLaren. Autor mógł zrobić DUŻO większy świat, a nawet zrobić niezauważalne teleporty, co by niwelowało lagi. System walki w tej grze na prawdę jest niedopracowany. Jest po prostu za łatwy. Najlepiej, żeby Geralt zrobił tak jak Zombik mówił, czyli lekko edytował skrypt ABS'u.McLaren pisze:Świat jest akurat gdyby był większy by się strasznie lagował i tak już laguje... Wiem Zombik ,że Twoje gry nie należą do łatwych próbowałem przejść Rycerza Śmierci... doszedłem do wioski chłopi mnie rozwalają mnie nieumarłego? XD Nie chciało mi się dalej grać. Co do TW na początku jesteś słaby uciekasz zbierasz kupujesz oręż i levelujesz:D
- Diablo
- Posty: 362
- Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58
Re: [VX]Tajemnica Wulkanu
Hahaha xD Zauważyłem, że kiedy znikam ze sceny zainteresowanie grami wzrasta xD Może to ja jestem problemem
Ale już jestem po wakacjach w górach. Przed wyjazdem przeprowadzałem analizę z pomocą Kleo. Stało się to co mówiło mi wielu, czyli - "gra będzie krótka, bo mapka mała". I tak z planowanych 2-3 godzin grania wyszło około 1h 50 minut (w sumie koło 2h). Z tego powodu dzisiaj zaczynam poprawianie błędów, a potem rozpoczną się ostatnie testy przed wersją pełną.
Co do błędów w mappingu to wielkie dzięki, bo nie wiedziałem, że da się "shiftować" mapy. Wezmę się za to.
Postanowiłem całkowicie odciąć się od tych "gothicowych tekstów", jak i ograniczyłem easter egg'i, ze względu na kłótnię klimatów. Dodałem parę kosmetycznych poprawek oraz system skoku, który naprawi niektóre błędy wynikłe przez jednak nie do końca użytecznego anty-laga. Nie będzie już więcej rewolucji w skryptach, gdyż już za chwilę premiera.
Teraz już stwierdzam, jedna mapa na całą grę do za mało Uczymy się na błędach nie? Czekajcie, bo jeśli Kleo nie wyśledzi nowych bugów to w tym tygodniu będzie pełniak
A teraz już poza tematem gry:
@McLaren: jestem otwarty na propozycje
@Soul: już się poznałem na tym ABS'sie i to było jego ostatnie użycie w mojej grze :-/
@Rahim: obiecuję, że klimat następnej gry postaram się trochę "spiracić" xD
Ale już jestem po wakacjach w górach. Przed wyjazdem przeprowadzałem analizę z pomocą Kleo. Stało się to co mówiło mi wielu, czyli - "gra będzie krótka, bo mapka mała". I tak z planowanych 2-3 godzin grania wyszło około 1h 50 minut (w sumie koło 2h). Z tego powodu dzisiaj zaczynam poprawianie błędów, a potem rozpoczną się ostatnie testy przed wersją pełną.
Co do błędów w mappingu to wielkie dzięki, bo nie wiedziałem, że da się "shiftować" mapy. Wezmę się za to.
Postanowiłem całkowicie odciąć się od tych "gothicowych tekstów", jak i ograniczyłem easter egg'i, ze względu na kłótnię klimatów. Dodałem parę kosmetycznych poprawek oraz system skoku, który naprawi niektóre błędy wynikłe przez jednak nie do końca użytecznego anty-laga. Nie będzie już więcej rewolucji w skryptach, gdyż już za chwilę premiera.
Teraz już stwierdzam, jedna mapa na całą grę do za mało Uczymy się na błędach nie? Czekajcie, bo jeśli Kleo nie wyśledzi nowych bugów to w tym tygodniu będzie pełniak
A teraz już poza tematem gry:
@McLaren: jestem otwarty na propozycje
@Soul: już się poznałem na tym ABS'sie i to było jego ostatnie użycie w mojej grze :-/
@Rahim: obiecuję, że klimat następnej gry postaram się trochę "spiracić" xD
- Diablo
- Posty: 362
- Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58
Re: [VX]Tajemnica Wulkanu
Pełna wersja gry już dostępna!
Bez RTP - http://www.mediafire.com/download/7u06f ... ulkanu.exe
Z RTP - http://www.mediafire.com/download/uabeh ... ulkanu.exe
Bez RTP - http://www.mediafire.com/download/7u06f ... ulkanu.exe
Z RTP - http://www.mediafire.com/download/uabeh ... ulkanu.exe
- Soul
- Posty: 526
- Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Re: [VX]Tajemnica Wulkanu
BUG REPORT:
A miało być tak pięknie...
BUG REPORT II:
A jednak da się przeskoczyć ten płot, ale to nie zmienia faktu, że to jest błąd na mapce :)
A miało być tak pięknie...
BUG REPORT II:
A jednak da się przeskoczyć ten płot, ale to nie zmienia faktu, że to jest błąd na mapce :)
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2013, 20:28 przez Soul, łącznie zmieniany 2 razy.
- McLaren
- Posty: 858
- Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31
Re: [VX]Tajemnica Wulkanu
Geralt podniosłeś poziom trudności... :(
Nie ma muzyki z Gothica :(
I klimatycznego dialogu z Gothica :(
Dłużej grając w grę jakoś przymykam oko na to co u góry.
Po za tym gratuluje ukończenia pełnej wersji gry.
Nie ma muzyki z Gothica :(
I klimatycznego dialogu z Gothica :(
Dłużej grając w grę jakoś przymykam oko na to co u góry.
Po za tym gratuluje ukończenia pełnej wersji gry.