[VX Ace] Dawnville

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Kleo, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
Ozzaku
Posty: 1378
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Re: [VX Ace] Dawnville (Pełniak)

Postautor: Ozzaku » 20 lut 2014, 13:53

Lol... Każdy mówi że to jest horror a ja przytoczę to co CrasheR powiedział "przygodówka".
Osobiście w grę nie grałem, zagram jutro to zedytuje i powiem coś więcej, ale jakoś gry autora mnie nie przekonują, a po tym co już tu czytałem i kilka osób na gg i skype mi pisało gra nie porywa.
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo)
Posty: 1703
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: [VX Ace] Dawnville (Pełniak)

Postautor: GameBoy » 20 lut 2014, 14:46

Uhm, to horror nie może być przygodówką (i vice versa)?
Fabuła gry jednoznacznie wskazuje na to, że jest to horror. =)
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 850
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: [VX Ace] Dawnville (Pełniak)

Postautor: McLaren » 20 lut 2014, 22:01

Zagrajcie sobie w tą grę teraz przy zgaszonym świetle ;)
Awatar użytkownika
Crashykk

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1)
Posty: 593
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: [VX Ace] Dawnville (Pełniak)

Postautor: Crashykk » 23 lut 2014, 20:48

Nowy link:
http://www.mediafire.com/download/133z7 ... rojekt.exe

Tym razem dla pewności wersja full RTP.
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special - Recenzje (zwycięstwo); Golden Forki Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 987
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: [VX Ace] Dawnville (Pełniak)

Postautor: Kleo » 23 lut 2014, 21:23

A zmieniałeś coś, czy tylko kosmetyczne poprawki są?
Awatar użytkownika
Crashykk

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1)
Posty: 593
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: [VX Ace] Dawnville

Postautor: Crashykk » 03 mar 2014, 00:04

Nic wielkiego. Kosmetyczne poprawki oraz dodałem przy zakończeniu kilka wiadomości, które za zadanie mają odpowiedzieć na to, o co pytałaś we wcześniejszym poście.

EDIT:
Ostateczna wersja, nie mam zamiaru już nic zmieniać w projekcie. Czas wziąć się za kolejny :mrgreen:
Link:
http://www.mediafire.com/download/pvc1b ... ersion.exe

Gra do odpalenia wymaga zainstalowanego RTP VX Ace, które pobrać można ze strony Enterbrain:
http://www.rpgmakerweb.com/download/add ... rtp-vx-ace

Jeżeli jeszcze nie graliście może zachęci was recenzja "Dawnville", którą możecie przeczytać tutaj:
http://goniecrm.pl/recenzje/dawnville.html
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1217
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Kontakt:

Re: [VX Ace] Dawnville

Postautor: Noruj » 05 mar 2014, 15:13

Przeszedłem. Poniższa opinia może zawierać śladowe ilości spoilerów.
Hmm... Całkiem fajna gra Ci wyszła! Oczywiście nie bez braków i jakiś tam rzeczy, które mi nie pasują. Ogólnie mogłoby być trochę dłużej, ostatni etap właściwie bez zagadek i krótki na jakieś 10 minut góra.
Graficznie spoko, jest klimat, muzycznie ok - chociaż SH już trochę wieje lenistwem, zwłaszcza, że sama gra jest tak łudząco podobna do SH, że dodatkowo muzyka potęguje ten efekt. Pożar, dziewczynka, alternatywne miasteczko, krwisty i rdzowy szpital, szkoła, piramidogłowy. No, Jezusie.

Historyjka taka sobie, Cler jakoś dziwnie do tego wszystkiego podchodziła. Trochę nielogiczności i bzdur. Cler jest taka głupia, że w szpitalu oblepionym krwią od sufitu po podłoge stwierdza, że kleks krwi na mapie (konkretnie szpitalu) NA PEWNO świadczy o tym, że tam ma się udać.
Albo mamy nożyce, ale obcinać możemy tylko fabularne siatki. Czemu?
Motyw z punktami strachu średni. Rozumiem zamysł, ale niech ktoś mi powie co się dzieje, gdy mamy 15/15? Koniec gry? Bo generalnie dostajemy te punkty przez ciekawość i obenterowywanie wszystkiego. Co oczywiście się dzieje, bo gra zmusza nas do dokładnej eksploracji. Więc efekt jest taki, że takie "straszaki" w stylu pojawienie się duchów ( genialne bylo jak się pojawiło kilka i ruszały się w miejscu. Co to było, taniec?XD Autentycznie się zaśmiałem) prowadzą do wczytania zapisu.
Wgl, czemu Jane wielokrotnie nasz straszyła?? Nie miała w tym celu!

Jest jeszcze coś, czego nie mogę przeboleć... Brak miasta! Postać porusza się tylko budynkach i mapie. Przecież to by było osom, jakbyśmy musieli szukać tych budynków w poplątanym chorym miasteczku. Nawet jakbyś już znowu "zainspirował" się SH (przynajmniej byłbyś konsekwenty) to taka eksploracja po mieście naprawdę dawałaby czadu.

Wiesz, w moim Agnosco ( gra horror przygodowa, więc w sumie to samo ) atmosfera się dość gruba i ciężka. Wiele osób jednak mi powiedziało, że to nie w budynkach, ale na przestrzenii poczuli najlepszy klimat. Think about it.
Ale w sumie gra naprawdę niezła, pracuj nad horrorami ; ) Tylko mniej może creepypast, więcej siebie?
Obrazek


Marazm.
Awatar użytkownika
Crashykk

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1)
Posty: 593
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: [VX Ace] Dawnville

Postautor: Crashykk » 05 mar 2014, 15:49

muzycznie ok - chociaż SH już trochę wieje lenistwem

W grze występują utwory z Silent Hill, ale nie są one jedyne. Dwa główne z SH nie mają nic wspólnego:
https://www.youtube.com/watch?v=O0zFm0sNXtk
https://www.youtube.com/watch?v=QvYa12gv9mg

sama gra jest tak łudząco podobna do SH, że dodatkowo muzyka potęguje ten efekt. Pożar, dziewczynka, alternatywne miasteczko, krwisty i rdzowy szpital, szkoła, piramidogłowy. No, Jezusie.

Dziewczynka i pożar pochodzą z Creepypasty, nie wzorowałem się w tym miejscu na SH. Jeżeli chodzi o szpital i piramidogłowego, to nie znalazłem po prostu innej grafiki wnętrza szpitala, ani potwora.

Rozumiem zamysł, ale niech ktoś mi powie co się dzieje, gdy mamy 15/15? Koniec gry? Bo generalnie dostajemy te punkty przez ciekawość i obenterowywanie wszystkiego.

Poziom strachu doprowadza do jednego z czterech zakończeń, aby go uniknąć umieściłem w całej grze apteczki z lekami uspokajającymi, które zmniejszają poziom naszego zdenerwowania.

Jest jeszcze coś, czego nie mogę przeboleć... Brak miasta!

Miasto początkowo miało być, ale znów zostałem ograniczony przez kafelki :C

Ogólnie dziękuję za komentarz!
Postaram się zastosować do tego, co napisałeś i w następnym projekcie wypaść lepiej. :-D
Awatar użytkownika
Yoroiookami

GF 2019 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2017 - Dema (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); GF 2010 - Gry (miejsce 2); GF Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 654
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: [VX Ace] Dawnville

Postautor: Yoroiookami » 28 gru 2014, 20:49

Ciekawa gra CrasheRku. :-o
Niestety nie doszedłem do końca. Nie wiem czy to przez nadmiar klikania na przedmioty, czy co, ale jakoś nie ciągnęło mnie do ukończenia gry. :oops: Graficznie wszystko mi się podobało, dźwiękowo też było fajnie. Po prostu chciałbym więcej różnorodności w szukaniu rozwiązań i takich tam. :roll: Może jestem wymagający.

Ja miem nadzieję, że ty jeszcze w przyszłości zrobisz jakąś grę z podobnego gatunku.

(Brakuje mi tu pewnych niezbędnych do życia emotikonek :cry: )
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Crashykk

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1)
Posty: 593
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: [VX Ace] Dawnville

Postautor: Crashykk » 12 lip 2015, 20:26

Dziś o godzinie 20 na kanale Demonicskyers'a pojawił się pierwszy (mam nadzieję, że nie ostatni XDDD) odcinek z Dawnville. :P
Chętnych zapraszam: https://www.youtube.com/watch?v=OvfsGYXPE1w

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości