Podziemia

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: Podziemia

Post autor: Adrap »

O_O
Obrazek
Spoiler:
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
Awatar użytkownika
Omnom

Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1)
Posty: 99
Rejestracja: 15 mar 2013, 20:10

Re: Podziemia

Post autor: Omnom »

Czy gra będzie również w języku francuskim?
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: Podziemia

Post autor: Adrap »

Uczę się francuskiego XD
Nie no wziąłem pierwszy lepsze lepsze demo z mapami (ten jest chyba BenBena) i nazwałem je Podziemia. A reszta to prosta opcja print. Ale w samej grze np. w skupiskach ludzi są nazwy francuskich miast.
Sry za podbicie. Za jakąś godzinkę będziecie mogli zobaczyć nową wersję zapowiedzi.
Edit: Już XD
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: Podziemia

Post autor: Adrap »

Znowu się babram z tymi światłami...

Efekt może być? Dałem jeszcze cienie w jednej mapie i wygląda to lepiej, ale zajmuje 20 razy więcej czasu (poważnie). Które najlepsze oświetlenie?

http://i.imgur.com/BaMF3Hq.png

http://i.imgur.com/6bq5XCg.png

http://i.imgur.com/NSmxvYl.png

Poza tym wziąłem się za scenkę, przez którą nie chciało mi się dalej tworzyć i udało mi się ją zrobić za jednym zamachem.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Podziemia

Post autor: Jazzwhisky »

Dla mnie im jaśniej, tym lepiej, ale ostatnia wersja jest już ok, nie razi też nienaturalną, przesadzoną bielą światła.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special - Recenzje (zwycięstwo); Golden Forki Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 1001
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: Podziemia

Post autor: Kleo »

Pierwszy obrazek najlepszy, ostatecznie trzeci. Ale i tak to światło wygląda jak mgła, a nie jak światło.
Awatar użytkownika
Amelanduil

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Sprite Contest 5 (miejsce 1)
Posty: 450
Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25

Re: Podziemia

Post autor: Amelanduil »

Kleo ma rację, jakby to nie wyglądało aż tak jak mgła byłoby idealnie. Chyba, że uznasz to za zamysł tego miejsca, wtedy ok xd
Ogólnie w grach preferuję "hollywódzką ciemność", bo to jest niebotycznie interesujące (edit: tfu, czy ja naprawdę napisałem "interesujące"? Miało być irytujące xD) jak nie widzi się absolutnie niczego na ekranie, a sporo ludzi ten błąd popełnia. Gracz jednak powinien mieć większe "pole widzenia" od postaci.
ObrazekGlico☆Magic?
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: Podziemia

Post autor: Adrap »

W takim razie zostaje przy pierwszym i nie bawię się więcej w światła. Dziękuje wszystkim za podzielenie się swoją opinią.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: Podziemia

Post autor: Adrap »

Dobra bo tym się chyba nie chwaliłem.
Użyłem tego systemu do walki z własnymi grafikami postaci:
https://www.youtube.com/watch?v=fYQB6rigIVU
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
Awatar użytkownika
Kryzz333

GF2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon VI (miejsce 3); Puchar Ligi Mapperów III (zwycięstwo)
Posty: 820
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39

Re: Podziemia

Post autor: Kryzz333 »

Wygląda zacnie. Nie znam jego funkcji, ale widać, że ma potencjał. Mam nadzieję, że go dobrze wykorzystasz.
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: Podziemia

Post autor: Adrap »

Z racji rocznicy rozpoczęcia tworzenia Podziemi kilka informacji.

Gra trafiła już do testerów i zawiera kilkugodzinny gameplay. Osobiście uważam że jestem w pomiędzy 60% a 70% tworzenia, w szczególności że następny etap gry będzie bardziej jrpg'owy i raczej nie będzie w nim wykonywania małych sidequestów. Za to planuje tak z 3 duże questy z własnymi lokacjami, tak aby przejście ich zajmowało więcej niż 3 minuty.
Usunięte zostały podklasy. Mamy do wyboru na początku tylko 4 klasy.
Tylko wykute i legendarne przedmioty będą dawały umiejętności.
Data końca zbliża się bliżej października niż września, ale kto wie...
W grze będą dostępne cztery rodzaje punktów: magii, złodziejstwa, łowiectwa i walki. W zależności od wybranej klasy będziemy mogli zdobywać określone ilości punktów dla naszego bohatera co poziom. Za punkty będzie można kupić umiejętności lub ulepszać talenty. (Patrz niżej)
W grze będzie można oswajać potwory. Potrzebne będzie tylko szczęście. Oczywiście bossów i b. silnych potworów nie będzie można łapać. Potwory normalnie zdobywają poziom i razem z nimi umiejętności. Jednak gdy potwór nam umrze w walce nie możemy go uzdrowić i trzeba będzie oswajać nowego. Potwory będą ginąć w razie niektórych scen fabularnych.

Poprawki naniesione na 1 stronie.
Na osłodę garść screenów:
Spoiler:
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
Awatar użytkownika
Kryzz333

GF2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon VI (miejsce 3); Puchar Ligi Mapperów III (zwycięstwo)
Posty: 820
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39

Re: Podziemia

Post autor: Kryzz333 »

Gratulacje. Szkoda, że skracasz gameplay, ale trudno. Mam nadzieję, że wyrobisz się i doszlifujesz projekt do daty premiery.

Chętnie zobaczę oswajanie w akcji. Potworki pomocnicze mogą być niezłym sposobem na rozbudowanie głębi w systemie walki.
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 917
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
Kontakt:

Re: Podziemia

Post autor: PInroz »

Przeczytałem komentarze innych użytkowników na temat projektu Podziemia i sam postanowiłem coś dodać od siebie. Mimo że jestem jeszcze młody w stosunku do forum i dopiero poznajem tajemne sztuki programu RPG Maker mimo to postanowiłem napisać co myślem o projekcie. ( Nie chcem wzbudzić u innych myśli że uważam sie za jakiegoś znawce :oops: :oops: :oops: broń Boże ) po prostu chcem wyrazić moją opinie o grze.

Nie jestem oswojony jeszcze z programem RPG Maker XP mimo to uważam że gra ma duży potencjał. Sama tematyka wydaje mi się interesująca, i zastanawiam się jak cały świat będzie wyglądał ( Ciekawie by było gdyby autor gry przestawił świat gry tak jak to zostało przedstawione w Epoce Lodowcowej 3 Erze Dinozaurów ) Czyli olbrzymią kraine oświetlaną przez promienie słoneczne przebijające się przez grubą warstwe lodu. Wodospady, bujna roślinność i niezwykłe stworzenia. A wśród nich osady zamieszkujących nich ludzi. Jak dla mnie brzmi ciekawie lecz ja nie będem wciskał Adrapnikram mojej wizji. Lecz mam nadzieje że gra będzie mimo tego wciągająca.

Widze że pomysł na Title wziołeś z Sacreda. Mimo to wyglada nieźle. Dziennik wygląda tak samo jak ten z Krwi Zdrajcy. Użyłeś do tego jakiegoś skryptu czy zdarzenia ( jestem ciekaw jak by to wyglądało w RPG Maker VX ). System walki mimo że standardowy turowy to chętnie bym to zobaczył w praktyce.

System warzenia mikstur wygląda dość solidnie( prosto ale solidnie ) lecz mam pytanie ( czy zrobiłeś to na zdarzeniach?)

Hmmmm.... Umiejętości :-D :-D :-D Jest ich dość sporo. To lubię w grach jak gracz ma dużą swobode ulepszania swojej postacie w rużnych dziedzinach. Wybór klasy postacie. Mmmm też może być. Sama mechanika może być, choć fabuła gry wydaje mi się dość pospolita.

Dobra pora bym podsumował moją wypowiedź:

Podziemia moim zdaniem może okazać się solidnym projektem i z niecierpliwością czekam aż w niego zagram. Kto wie może dołączę go do moich ulubionych projektów stworzonych w RPG Maker. ( Wśród nich jest Kruk, Krew Zdrajcy, ArkanA: Arcymag z Dejiz i wiele innych ) do których chętnie zawszepowróce mimo że już raz w niego zagrałem.
Obrazek
:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: Podziemia

Post autor: Adrap »

Nie trzeba być znawcą w RM'ie żeby oceniać czyjś projekt. W szczególności jeśli to na razie tylko zapowiedź :)

"Jak dla mnie brzmi ciekawie lecz ja nie będem wciskał Adrapnikram mojej wizji."

Projekt jest już w tak zaawansowanym stadium, że ciężko byłoby mi teraz coś zmienić. Niemniej takie propozycje we wcześniejszych komentarzach brałem do siebie i jak widać wyszło mi na dobre.

"Widze że pomysł na Title wziołeś z Sacreda."

Nawet nie wiedziałem xD. Trzeba będzie dodać do Creditsów.

"Dziennik wygląda tak samo jak ten z Krwi Zdrajcy. Użyłeś do tego jakiegoś skryptu czy zdarzenia"

Skrypt. Jest tego trochę na VX.

"System warzenia mikstur wygląda dość solidnie( prosto ale solidnie ) lecz mam pytanie ( czy zrobiłeś to na zdarzeniach?)|

Tak. Na osobnej mapie.

"Sama mechanika może być, choć fabuła gry wydaje mi się dość pospolita."

Też tak uważam. Staram się urozmaicać, tak aby nie wydawało się to mdłe i sztampowe.

Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz. No i że trafi do twoich ulubionych gier. Jeśli jednak mógłbym mieć prośbę to popracuj nad ortografią trochę. Dzięki za opinię.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 917
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
Kontakt:

Re: Podziemia

Post autor: PInroz »

Hej Adrapnikram jak tam idą prace nad grą?
Obrazek
:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
Zablokowany