Historia Zaginionej Marchewki [2k3]

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: [Zapowiedź] Historia Zaginionej Marchewki [2k3]

Post autor: Crashykk »

Gdzieś coś zostawiłem? :o
No nic, poprawiać nie będę, bo całość i tak nic wspólnego z grą nie ma xd
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special - Recenzje (zwycięstwo); Golden Forki Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 1001
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: [Zapowiedź] Historia Zaginionej Marchewki [2k3]

Post autor: Kleo »

Menu super i Veg-Man też niczego sobie. Przez ciebie i ten twój projekt wypłynęła mi z jakichś straszliwie głębokich odchłani pamięci pewna pioseneczka, więc teraz jej słucham na okrągło i nie mogę przestać. Masz za karę: https://www.youtube.com/watch?v=8unEo4tdVVQ

No i pośpiesz się, bo choć jestem nieuleczalnym mięsożercą, to bardzo mam chęć pograć w tę wege-grę. :)
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: [Zapowiedź] Historia Zaginionej Marchewki [2k3]

Post autor: Crashykk »

Bardzo dziękuję za miłe słowa i cieszę się, że Ci się podoba! Postaram się pospieszyć z projektem, ale nie obiecuję nic, gdyż chciałbym choć ten jeden raz wydać grę, która ma wszystko pozapinane na ostatni guzik. :lol:
Jeżeli chodzi o piosenkę to ją bardzo dobrze znam :D
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: [Zapowiedź] Historia Zaginionej Marchewki [2k3]

Post autor: X-Tech »

Niezły bajer ten menus. Choć praktycznie to wydaje się to samo co standardowe menu to graficznie jakoś umila klimaty całości i prawdopodobnie bardziej wpasowuje się w klimat gierozy.
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1948
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: [Zapowiedź] Historia Zaginionej Marchewki [2k3]

Post autor: Dragon Kamillo »

Menu jest OK, powodzenia w dodawaniu przedmiotów do gry XD.
Ale jak zawsze zauważyłem pewien błąd. Pewno przez nieuwagę nie zablokowałeś menu podczas Veg-Mana, co pokazało jeden maleńki problem z tym menusem. Zrobiłeś go metodą picturesową (to + dla pamiętania stanu mapy, ale - dla łatwości skrypcenia), zablokowałeś bohatera, ale zapomniałeś - przynajmniej podczas minigierki zablokować inne rzeczy na mapie. Jak mogę coś poradzić najprościej będzie aktywować przełącznik podczas otwierania menu, na który będzie startować OSTATNIA, pusta (zawierająca tylko grafikę) strona każdego ruszającego się eventu. A przy wychodzeniu z menu przełącznik będziesz wyłączać. Ale to pewno wiesz, a błąd polegał pewno na zapomnieniu zablokowania menu w minigierce.

A i jeszcze grafika bohatera w menu, nie powinien on ściągać i zakładać czapki tak jak na mapie?

Co do minigierki, w sumie OK, ale jakoś dziwnie mi się grało - nie wiem czy kombinowałeś coś z prędkością bohatera (jest mniejsza niż domyślna?), czy to przez te grafiki. Nie wiem, ale jakoś mi się niezbyt dobrze w to grało. Albo po prostu byłem zmęczony XD.

Co do gry. Fabuła bardzo przypomina fabułę gry Er Pe Gie - tylko że tam zamiast warzyw było mleko. Jeśli nie grałeś to sobie zagraj, jest to jedna z najlepszych (jak nie najlepsza) humorystycznych gier polskiego RMa (a i ma mówione dialogi XD).
Spoiler:
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: [Zapowiedź] Historia Zaginionej Marchewki [2k3]

Post autor: Crashykk »

Klawisz aktywujacy menu (w tym wypadku shift) mam ustawiony na przelacznik. Jezeli go wylacze nie bedzie mozliwosci wejscia do menu, a co za tym idzie problemy z minigierkami raczej nie wystapia, bo menu po wylaczeniu przelacznika w grze tak jakby przestanie istniec. Zapomnialem to dodac, gdyz zapomnialem w ogole o tej gierce, podczas robienia tego "dema". Jezeli chodzi o zdejmowanie i zakladanie czapki przez postac w menu to jest to juz ustawione.

Predkosc bohatera i przeciwnikow w Veg Manie jest ustawiona na domyslna. Przeciwnicy zwalniaja jedynie po zebraniu krzaczka na kilka sekund.

W Er Pe Gie nie gralem. Trzeba jednak to nadrobic. Moze znajde jakas inspiracje. :D
Dziekuje za komentarz!

PS To pierwszy moj tak "glosny" temat z projektem. XD
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1948
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: [Zapowiedź] Historia Zaginionej Marchewki [2k3]

Post autor: Dragon Kamillo »

A właśnie a tego shifta nie dałoby się jednak zamienić na esc. Jest to trochę nieporęczne, tym bardziej, że jest używane tylko by wejść do menu, dalej już wszystko jest na esc.
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: [Zapowiedź] Historia Zaginionej Marchewki [2k3]

Post autor: Crashykk »

Postaram sie cos z tym zrobic :)
ObrazekObrazek
Obrazek
BH Daimaouji
Posty: 509
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09

Re: [Zapowiedź] Historia Zaginionej Marchewki [2k3]

Post autor: BH Daimaouji »

Kleo pisze:No i pośpiesz się, bo choć jestem nieuleczalnym mięsożercą, to bardzo mam chęć pograć w tę wege-grę. :)
Ja mam grupę krwi 0 a mimo to jem warzywa, widać jestem jak ten "sęp" z bajki WB

Crasher - Dobre to, dasz gre bez wymagania RTP? :)
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:

DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: [Zapowiedź] Historia Zaginionej Marchewki [2k3]

Post autor: Crashykk »

Po ukonczeniu projekt RTP bedzie mial zalaczone. O ile dobrze pamietam demo tsz chyba ma. :P
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: [Zapowiedź] Historia Zaginionej Marchewki [2k3]

Post autor: Rahim »

Demo posiada RTP, wszystko działa bez konieczności instalowania makera =)
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: [Zapowiedź] Historia Zaginionej Marchewki [2k3]

Post autor: X-Tech »

Marchew jest dobra na wzrok. Kto lubi PC powinien dużo jeść marchwi.
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: [Zapowiedź] Historia Zaginionej Marchewki [2k3]

Post autor: Crashykk »

Projekt jakoś brnie do przodu.
Na prośbę Dragon Kamillo zmieniłem klawisz menu. Teraz jest nim przycisk "0", który znajduje się obok strzałek. Jest on dzięki temu wygodniejszy, niż "Esc" czy "shift", a tak jak ten pierwszy jest również przyciskiem "anuluj/wróć", więc łatwiej będzie można poruszać się po menu.

I kilka nowych screenów tym razem z "dialogami":
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Ten ostatni (z edytora) przedstawia coś w rodzaju zagadki :)
ObrazekObrazek
Obrazek
BH Daimaouji
Posty: 509
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09

Re: Historia Zaginionej Marchewki [2k3]

Post autor: BH Daimaouji »

O_o polskie litery, nie jest dobrze

Screeny za to dobre :)
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:

DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
Awatar użytkownika
Yoroiookami

GF 2019 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2017 - Dema (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); GF 2010 - Gry (miejsce 2); GF Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 679
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: [Zapowiedź] Historia Zaginionej Marchewki [2k3]

Post autor: Yoroiookami »

CrasheR pisze:Projekt jakoś brnie do przodu.
Na prośbę Dragon Kamillo zmieniłem klawisz menu. Teraz jest nim przycisk "0", który znajduje się obok strzałek. Jest on dzięki temu wygodniejszy, niż "Esc" czy "shift", a tak jak ten pierwszy jest również przyciskiem "anuluj/wróć", więc łatwiej będzie można poruszać się po menu.

I kilka nowych screenów tym razem z "dialogami":

[OBRAZECZKI]

Ten ostatni (z edytora) przedstawia coś w rodzaju zagadki :)
Znienawidzą cię za ilość użytych emotikonek. Zaufaj mi. :roll:
Ale taki już jest los fajnych ludzi... :mrgreen:
Obrazek
Obrazek
ODPOWIEDZ