Historia Zaginionej Marchewki [2k3]

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Preki

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 758
Rejestracja: 16 wrz 2007, 20:54
Lokalizacja: Siedlce City

Re: Historia Zaginionej Marchewki [2k3]

Post autor: Preki »

A, nie znałem tego narzędzia. Zawsze używałem RM2k Utility :) No, ale zawsze drugi komputer bez RTP i Makera w ogóle się przyda do sprawdzenia, czy wszystko trybi. Najlepiej podłączony siecią, żeby można było od razu ze swojego przesłać grę bez biegania z pendrivem ;)
http://prekisiedlce.wordpress.com/ - moje blogowe skrobanko
"W skrócie - gra nigdy nie jest gotowa, Ty zwyczajnie przestajesz nad nią pracować." - Jörg "Eiswuxe" Winterstein
BH Daimaouji
Posty: 509
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09

Re: Historia Zaginionej Marchewki [2k3]

Post autor: BH Daimaouji »

Preki pisze:Zawsze ją można przystosować do działania bez RTP (...):
-wrzucić na chama wymagane pliki RTP (średni)
(Fixed)
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:

DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: Historia Zaginionej Marchewki [2k3]

Post autor: Crashykk »

Podładowanie baterii na mroczniejszym klimacie pomogło i coś tam zacząłem powoli dłubać w projekcie xd Screeny raczej "mało treściwe". xd

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

EDIT:
Fragment miasta Vegeta oraz "Owieczkowe Love" czyli mini gierka, w której ganiamy za sheep'ami na czas :lol:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1948
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Historia Zaginionej Marchewki [2k3]

Post autor: Dragon Kamillo »

No i skopałeś. Czemu zamieniłeś RTP na Macka&Blueja? Przez to gra straci RTPowy klimat. Weź to lepiej podmień z powrotem XD.

Co do reszty jest OK.
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: Historia Zaginionej Marchewki [2k3]

Post autor: Crashykk »

Jedyny nie RTP tile jaki mam zamiar dodać to właśnie wygląd tego miasta. Chciałem, aby różniło się od tego pierwszego. No, ale jeżeli będzie to mocno przeszkadzać to wrócę do RTP. :-P
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1244
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Historia Zaginionej Marchewki [2k3]

Post autor: Noruj »

Nie przeszkadza, jest ok.
Tylko nie wiem po co dodajesz gagi z gry do tematu ;p
down:
nie filozofuj. Za dużo tego już:
Proszę, CrasheR, nie pokazuj tylu dialogów na screenach, bo niedługo będę już znać całą fabułę. A w tej kwestii wolę jednak niespodzianki. :)
Obrazek
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Historia Zaginionej Marchewki [2k3]

Post autor: X-Tech »

Bo prawdziwe screeny z gier to nie suche układy tilesetów. Prawdziwe screeny z gier tworzą składowe gry jak postaci, rozgrywka, dialogi i różne pomysły które warto pokazać jeśli ktoś chce kogoś przyciągać do gry klimatem, który realizuje i pomysłami. Układy mapek są dobre na ligę maperów, a nie jako magnes do gierek. Prawdziwi gracze nie odpalają gier żeby oceniać jak ktoś układa klocki tilea, ale aby doświadczać nowych wrażeń i grać w gry, a nie oceniać czyjeś rozkłady klocków na mapie.
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: Historia Zaginionej Marchewki [2k3]

Post autor: Crashykk »

Te gagi z rozprawy pokazane na screenach sa najslabsze z tych, ktore wystepuja, a przynajmniej mi sie tak wydaje. :P

EDIT:
Witam. Myślę, iż projekt powinien być gotowy w piątek/sobotę (Niczego na 100% nie obiecuję, ale jestem już bliżej, niż dalej do ukończenia). Jeżeli chciałby ktoś pomóc w beta testach proszę o kontakt. Potrzebne są maks 2 osoby :)

PS Nie oczekujcie cudów jeżeli chodzi o długość gry xd.
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: Historia Zaginionej Marchewki [2k3]

Post autor: Rahim »

CrasheR pisze:Jedyny nie RTP tile jaki mam zamiar dodać to właśnie wygląd tego miasta. Chciałem, aby różniło się od tego pierwszego. No, ale jeżeli będzie to mocno przeszkadzać to wrócę do RTP. :-P
Ja tam lubię, w wielu grach spod tego makera, bądź 2k miało namieszane podst. rtp z innymi, ale dla mnie to było nawet fajne, czasem tylko denerwujące XD
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: Historia Zaginionej Marchewki [2k3]

Post autor: Crashykk »

Gra ukończona. Pierwszy post edytowany.
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Zombik

Golden Forki 2020 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2019 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki Special III - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 376
Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55

Re: Historia Zaginionej Marchewki [2k3]

Post autor: Zombik »

Pobrałem, pograłem, niestety nie ukończyłem jeszcze - dlaczego o tym za chwilę.

Gra jest miła, sympatyczna i przyjemna :3 Humor również sympatyczny chociaż nazwanie Świętego Mikołaja "prawiczkiem" w celu szyderstwa nie było miłe :C Tutaj MINUS.
Zagadki... na razie z większymi się nie spotkałem, każdy przedmiot po znalezieniu ma od razu jakieś zastosowanie i gra raczej prowadzi za rękę.
Grając w Veg-mana po trzecim poziomie powiedziałem sobie "O skurczybyku, wyłączyłeś zapis!".
Lekko również irytowało mnie menu na "0". Grając w nocy nie mogłem trafić w klawisz XDDD.

A teraz... pewne problemy jakie napotkałem :|
Po zagraniu w Veg-mana, a właściwie już na samym jego początku - nie wiadomo dlaczego rozwaliła mi się czcionka gry i była taka:

Obrazek

Nie ogarniam dlaczego tak się stało. Zapisanie i wczytanie gry nie pomogło, ani jej wyłączenie i uruchomienie (W innych grach czcionka jest normalna).
No i dalej... po scenie z Świętym Mikołajem i "Załatwmy to jak mężczyźni" nagle gra mi się zawiesiła, po czym wywaliło mnie do pulpitu z errorem: "Interfejs nie obsługiwany".
D:
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: Historia Zaginionej Marchewki [2k3]

Post autor: Crashykk »

Po "zalatwmy to jak mezczyzni" powinien odpalic sie film. Nie mam pojecia dlaczego tak sie stalo. Na moich dwoch komputerach, jak i u Kleo ten moment udalo sie przejsc bez problemow. Z tekstem, tez nic takiego sie nie dzialo O.o
Sprobuj jeszcze raz, moze ustaw exe'a gry w tryb zgodnosci, albo odpal jako administrator. Jezeli nadal bedzie wystepowal problem to podesle Ci wersje z wycietym filmem.
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1948
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Historia Zaginionej Marchewki [2k3]

Post autor: Dragon Kamillo »

Zombik po prostu nie ma kodeków które obsłużą twój filmik. Ja bym spróbował Zombik ściągnąć K-Lite Kodec pack to powinno raczej pomóc.

Co do czcionki to nie wiem. Crasher nie zmieniałeś czasem czcionki w połowie gry? RM2k/3 pozwala mieć dwie czcionki i bez problemu w środku gry można się między nimi przełączać.

Zagram jak znajdę czas.
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: Historia Zaginionej Marchewki [2k3]

Post autor: Crashykk »

Nie, nie zmienialem czcionki. Od poczatku do konca powinna byc podstawowa.
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Zombik

Golden Forki 2020 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2019 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki Special III - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 376
Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55

Re: Historia Zaginionej Marchewki [2k3]

Post autor: Zombik »

Przeszedłem grę, ale musiałem nieco ingerować w projekt, chyba nie masz tego za złę XDDD. Edytowałem dwie rzeczy... po pierwsze:
Jednak nieświadomie zmieniłeś czcionkę gry ._. Podczas zamiany systemu na Veg-Mana w opcjach było zaznaczone domyślnie "Times New Roman", kiedy normalnie domyślną czcionką jest MSMincho. Nie wiem dlaczego Times New Roman czyta mi tak chaotycznie. Musiałem po prostu zamienić tutaj na MSMincho i wszystko było okej ._.
Druga sprawa to filmik, który usunąłem, ale spokojnie. Obejrzałem go normalnie w folderze, więc wiem co to za filmik XD.

A teraz sama gra... podtrzymuję zdanie, że gracz jest prowadzony za rączkę, a wszystkie przedmioty mają swoje użycie na bieżąco, mimo to gra przyjemna, fajna i z humorem. Zakończenie daje domysły, że powstanie kolejna część O_O.

A teraz garść błędów, z których nawet się cieszę, bo zauważyłem, że Kleo testowała grę, a czepia się mnie, że nikomu nie daje testować swoich gier i potem są błędy z np: blokowaniem chipsetu czy coś. A TERAZ WIEM, ŻE NAWET JAK ONA TESTOWAŁA TO I TAK SĄ BŁĘDY.
No to tak...
- Mini-gra z owcami. Pies mnie złapał i teleportowało mnie na drugą farmę zamiast na tą co powinno D:
- Czas po grze z owcami leci dalej
- Johnny The Diler siedzi jednocześnie w więzieniu i chleje wino, oraz przebywa jednocześnie w karczmie i chce wina.

"Mario! Jestem Twoim Ojcem"
"Nieeeeeeeeeeeeeeeeee"
ODPOWIEDZ