Wrota Arkany: Geneza [XP]
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Kleo
- Posty: 1001
- Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25
Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]
Też mnie zastanowiły te rozległe mapy, zwłaszcza, że dla mnie głównym błędem WA jest właśnie zbytnia ich rozległość. Więc nie wiem, czy to dobry pomysł, żeby tym razem były jeszcze większe.
No i system tropienia mnie zaintrygował - co za licho to będzie?
Dach nad balkonem Wieży Nekromantów wygląda jakoś dziwnie. Jakby inna perspektywa, czy coś?
No i system tropienia mnie zaintrygował - co za licho to będzie?
Dach nad balkonem Wieży Nekromantów wygląda jakoś dziwnie. Jakby inna perspektywa, czy coś?
- ravenone
- Posty: 438
- Rejestracja: 28 lis 2009, 12:06
Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]
Napisz czyje, a może się dogadamy.Athanor pisze:Oddałbym życie (nie swoje, ale bym oddał) za część tych grafik
Wszystkie elementy są raczej ogólnie dostępne, a część to po prostu moje recolory.
Rozległe lokacje - poprzednie gry to zazwyczaj mapy 25x25. Teraz są większe, ale chodzenie po linii prostej (fabularnie) nie będzie długie. Raczej ścieżki w bok, typowo do zwiedzania będą większe. Poza tym system teleportów skróci uporczywe wędrówki.
A żeby nie było łatwo - zaradziłem cheatom z poprzednich odsłon:
- nie będzie ciemności w jaskini (i tak wciśnięcie ESC wszystko psuło),
- każde podejście do zamkniętego zamka to losowy zestaw, nie ma więc zapisywania na kartce i wczytywania gry:)
- Venesard
- Posty: 208
- Rejestracja: 01 gru 2014, 16:35
Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]
@ravenone co do ciemności i klawisza ESC w jaskiniach - ja zaradziłem temu problemowi, odezwij się pw, mogę pomóc
Dach faktycznie wygląda z lekka inaczej. Ciekawią mnie rozległe lokacje, uwielbiam zwiedzać
Dach faktycznie wygląda z lekka inaczej. Ciekawią mnie rozległe lokacje, uwielbiam zwiedzać
- Soul
- Posty: 526
- Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]
Wg mnie to raczej odwrotnie. To nie zaradzi raczej cheatom.ravenone pisze:A żeby nie było łatwo - zaradziłem cheatom z poprzednich odsłon:
- nie będzie ciemności w jaskini (i tak wciśnięcie ESC wszystko psuło),
- każde podejście do zamkniętego zamka to losowy zestaw, nie ma więc zapisywania na kartce i wczytywania gry:)
Bezsensowne jest to losowanie zamka. Można zużyć 20 wytrychów i nic. Najlepiej to by było zrobić sejw pointy, żeby uniknąć takiego rodzaju cheatu, bo graczowi nie chciało by się wracać do skrzynki tylko po to, żeby odzyskać jeden wytrych.
Edit: Chociaż nie, zmieniam zdanie. Zrobienie sejw pointów w grze o ravenonowym poziomie trudności to zły pomysł.
- Plminerkarol
- Posty: 13
- Rejestracja: 26 maja 2014, 18:20
- Kontakt:
Wrota Arkany: Geneza [XP]
Piękna grafika, lepsza od tej z "Wrota Arkany 3" jeżeli reszta będzie dobra tak samo to pewnie będę grał przez wiele dni! :D
- Venesard
- Posty: 208
- Rejestracja: 01 gru 2014, 16:35
Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]
ravenone, jak postępy nad grą?
- ravenone
- Posty: 438
- Rejestracja: 28 lis 2009, 12:06
Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]
Już inforumuję:PVenesard pisze:ravenone, jak postępy nad grą?
Po urlopowej przerwie wracam do prac. Rozdział 2 jest już na ukończeniu.
Obecny czas rozgrywki to ok. 8 godzin. Zastanawiałem się nad podziałem gry na akty, bo szło ostatnio opornie, ale raczej zaprę się w sobie i ukończę wszystko w jednym parcie.
Screeny z nowych lokacji:
Spoiler:
- Noruj
- Posty: 1244
- Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]
Czekam, fajnie by było znowu wtopić się świat Arkany. Screeny wyglądają ładnie - chociaż ten ork wygląda jakby był ubrany w jakąś ziomalską bluzę. :D
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]
Fajnie. Mój brat ciągle wypytuje czy coś nowego jest o tej części. Ogólnie to screeny mi się średnio podobają, szczególnie pierwszy. Za dużo w nim chaosu i poupychanych rzeczy.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- Athanor
- Posty: 150
- Rejestracja: 22 mar 2014, 08:13
- Lokalizacja: Krypta
- Kontakt:
Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]
Mapy na plus, jedne z lepszych w wrót, bagna rzeczywiście wyglądają, jak zagęszczone dziki roślinami bagno, a nie jak pusta mapa z fogiem. No i ten namiot na drugim SSie, cud miód.
- McLaren
- Posty: 858
- Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31
Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]
Wrócił z meczu ;pchociaż ten ork wygląda jakby był ubrany w jakąś ziomalską bluzę. :D
Ravenone ostatnio nie mam jakoś czasu i chęci by robić chary... chodź powoli przymierzam się do zrobienia tego niebieskiego utopca, pamiętaj ,że zastrzegam sobie prawa autorskie do swoich grafik ,możesz tylko ty je użyć za darmo do swojej gry Wrota Arkany Geneza. W moim temacie jest ostrzeżenie dla innych nie będę je tu wklejał , po za tym niedawno zrobiłem swoje portfolio w którym publikuję wszystkie swoje prace pokażę je wam wkrótce co nie znaczy ,że nie będę pokazywał je w moim temacie na Gospodzie
Wracając do gry świetnie się prezentuje:):D
- Athanor
- Posty: 150
- Rejestracja: 22 mar 2014, 08:13
- Lokalizacja: Krypta
- Kontakt:
Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]
3 miesiące od ostatniej wiadomości, cokolwiek? Nowy SS? Oddam kolejne życie, coś się dzieje z tą super grą lepszą od Asgun? :V
- Rahim
- Posty: 1380
- Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
- Lokalizacja: Zülpich
Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]
Uwielbiam tą nadinterpretację~Athanor pisze:coś się dzieje z tą super grą lepszą od Asgun? :V
Gry jeszcze nie ma już - lepsza od czegoś co istnieje - wyjdzie, narzekanie na błędy, absy, itd.
Także czekam, ale tak sobie myślę, by dokończyć w końcu część trzecią, bo aż szkoda by było...
ravenone, poczęstuj jakimiś soczystymi ss, pliska =)
- ravenone
- Posty: 438
- Rejestracja: 28 lis 2009, 12:06
Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]
Zbieraj dusze, może ubijemy interes.Athanor pisze:3 miesiące od ostatniej wiadomości, cokolwiek? Nowy SS? Oddam kolejne życie, coś się dzieje z tą super grą lepszą od Asgun? :V
To nie nadinterpretacja, Asgun nawet w Gońcu dostało 1+, więc łatwo to będzie przeskoczyćOzzaku pisze:Uwielbiam tą nadinterpretację~Athanor pisze:coś się dzieje z tą super grą lepszą od Asgun? :V
A teraz bardziej treściwie:
dałem nieco dupy i w wakacje praktycznie nic nie robiłem (nie wińcie mnie, po prostu pogoda była cudna).
Od połowy września znowu pracuję nad Genezą. Jestem w połowie trzeciego rozdziału z 9h rozgrywki.
Na ten rok jednak gry raczej się nie spodziewajcie.
W trakcie tworzenia zdałem sobie sprawę, że niektóre z założeń początkowych nie będą moglby być spełnione, czyli:
- wybór 6 frakcji oraz swobodne podróżowanie po świecie za pomocą waypointów.
Z racji działań wojennych do danych lokacji nie będzie można się dostać. Więc sztuczne było by wędrowanie po side-questy i próby przyłączenia do gildii, podczas gdy trwa jej oblężenie.
Screenów za bardzo nie ma, bo większość nowych terenów zajmują prezentowane już lasy.
Na osłodę jedna sztuka:
- Kleo
- Posty: 1001
- Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25
Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]
To ja jeszcze dorzucę, że kawałek, który widziałam (dwa rozdziały - w moim wykonaniu 8 z okładem godzin grania), jest naprawdę dobry. Cahil jest zdecydowanie bardziej charakternym bohaterem od Elroara, a przy tym towarzystwo też ma ciekawe (Zlatan <3). Rozgrywka jest bardziej zróżnicowana niż w poprzednich Wrotach, walk jest mniej i są łatwiejsze, mapki wyglądają lepiej... Jeśli dalszy ciąg będzie takiej jakości, jak to, co już jest, to Geneza może być najlepszą grą ravenone'a.
Krótko mówiąc - jest na co czekać.
Krótko mówiąc - jest na co czekać.