Wrota Arkany: Geneza [XP]

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: Kleo, Dragon Kamillo, GameBoy

Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3112
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]

Postautor: X-Tech » 21 sty 2015, 20:16

Wiem jak wyglądają pomniejszone grafy w crpg, a jak w jrpg. Fallout, Baldurs Gate itd. Skoro niektórzy nie cierpią jrpg, a w pomieszaniu z europejskim stylem używają owych jrpgowych grafik no to trudno. Jak to ma branie to spoko, ale ja nie bierę xd. Nie moje klocki. Nie potrafię odczuć klimatu kiedy dwa style się łączy wykorzystuje jrpg graficznie, a gry starają się odtworzyć crpgowe rzeczy i słabo przedstawione umysły postaci i ich przemiany co jest charakterystyczne w CRPG itd. To nie działa w mojej głowie i nic na to nie poradzę. To jakbym jadł obiad zmieszany z deserem w mikserze. W każdym razie i tak to odpalę bo może wkręci dialogiem i prowadzeniem akcji i szybko o tym zapomnę co MI NIE leży, ale ja zawsze sobie tak obiecuję jak się zbliżam do crpgów xd
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za dobrze wykonaną pracę - grę.

Czat ssie.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie.Nie jaram się RPG itp. Szkoda czasu.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
Mikisi
Posty: 267
Rejestracja: 20 maja 2008, 17:45
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]

Postautor: Mikisi » 21 sty 2015, 20:37

No właśnie ja nigdy w żadne Wrota Arkany nie zagrałem, bo po samych screenach mój zmysł estetyczny wariował. Za dużo różnych rodzajów grafik.








Noruj: Wróćmy do tematu zapowiedzi...
Awatar użytkownika
ravenone

GF 2016 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2) Dema (miejsce 2); GF 2010 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1); GF 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 422
Rejestracja: 28 lis 2009, 12:06
Kontakt:

Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]

Postautor: ravenone » 21 sty 2015, 20:56

Nie ma człowieka dobę, a już mu temat zaspamują:P
Prosiłbym odłożyć na bok dyskusje na temat jrpg i crpg.
Co do samych pytań:

@Kryzz
KZ czeka na swoją kolejkę:P
Waypoiny z Diablo - mapa świata była w planach zanim zacząłem grać w OzE, ale przypomniał mi się fajny skrypt od areva, więc zamierzam go użyć.
Skradnka też była w planach, a dzięki podpatrzeniu twojej mogłem swoją bardziej rozbudować, thx:P

Nowości będzie więcej, m.in. zmieniony dziennik zadań czy autozapis gry (z racji częstych cutscenek).
Ucieczka w WA3 już prawie działała, więc czas najwyższy, żeby to było sprawne.

Nie wiem jeszcze jak rozwiązać rozwój bohatera odnośnie skilli stricte bojowych. Bardziej niż do drzewka umiejętności skłaniam się do wyboru frakcji (1z3), a w późniejszych etapach 1z2, czyli łącznie 6 grywalnych frakcji, a co za tym idzie nauka skilli podpiętych pod daną gildię.

Główny bohater nie jest wiedźminem:D
A mapki w terenie puste, bo trzeba jeszcze na nich dodać rośliny i skrzynki do zbierania, no i potwory, które będą nas gonić, więc musi być miejsce do uciekania;).
Walka na pięści to po prostu serie QTE, kto wyprowadzi pierwszy trzy celne ciosy wygrywa. Obok areny walk, craftingu czy złodziejstwa będzie to zwyczajnie kolejny czasoumilacz.

@Noruj - Powrót Elluviel to moja suwerenna decyzja:P I nie będę ci przypominał, kto się domagał jej pojawiania w WA2;)

@X-tech - dla ciebie mam gotowy prolog, mocno jrpgopwy, przejdziesz go i się nie zawiedziesz, po nim możesz grę wyłączyć:)

@Ekhart - jak chcesz to zrobię spin off w stylu Wolverina i Yakuzy w Japonii;) ale wolałbym nie.
Awatar użytkownika
Ekhart

Golden Forki 2015 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Dema (miejsce 1)
Posty: 405
Rejestracja: 28 maja 2010, 10:12
Lokalizacja: Carrigtwohill, IE

Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]

Postautor: Ekhart » 21 sty 2015, 21:54

ravenone pisze:@Ekhart - jak chcesz to zrobię spin off w stylu Wolverina i Yakuzy w Japonii;) ale wolałbym nie.

Zrób spin-off ustawiony w świecie Pragnienia Krwi, z fabułą Pragnienia Krwi i w ogóle jak Pragnienie Krwi, tylko mój nick zostaw :D
No matter how tender, how exquisite… A lie will remain a lie.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3112
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]

Postautor: X-Tech » 22 sty 2015, 00:40

ravenone pisze:
@X-tech - dla ciebie mam gotowy prolog, mocno jrpgopwy, przejdziesz go i się nie zawiedziesz, po nim możesz grę wyłączyć:)


A wiesz, że nawet w to wierzę ? Może naprawdę mi się to spodoba i mnie wciągnie. Zawsze idzie o to jak zmyślnie fabuła wytycza wszystko.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za dobrze wykonaną pracę - grę.

Czat ssie.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie.Nie jaram się RPG itp. Szkoda czasu.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
Soul
Posty: 479
Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]

Postautor: Soul » 22 sty 2015, 16:54

Fajnie, rozumiem że to dzieje się przed wydarzeniami z WA 1, ale nie musiało być aż takiej mieszaniny graficznej rodem z jedynki XD Jednak WA 2 i 3 bardziej mi się podobało pod względem szumscreenów. Ogólnie to bardziej mi się podobały lasy arkany, ale rozumiem, że to scylia itd.
Awatar użytkownika
Athanor
Posty: 145
Rejestracja: 22 mar 2014, 08:13
Lokalizacja: Krypta
Kontakt:

Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]

Postautor: Athanor » 23 sty 2015, 02:25

ravenone pisze:Nowości będzie więcej, m.in. zmieniony dziennik zadań czy autozapis gry (z racji częstych cutscenek).
skłaniam się do wyboru frakcji (1z3), a w późniejszych etapach 1z2, czyli łącznie 6 grywalnych frakcji

Questy nie będą się już usuwać same? :lol: Yay, autozapis!

Emm.. 3 na początku i 2 w późniejszych etapach to razem 5...
Nie rozumiem jakoś.. Że na początku gramy i mamy wybór trzech frakcji mniejszych a później dwóch wielkich?
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special (zwycięstwo)
Posty: 932
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]

Postautor: Kleo » 23 sty 2015, 13:18

Obliczenia zasadniczo wykonałeś prawidłowo, ale działanie to już wyznaczyłeś złe. Mnożenie by tu lepiej pasowało. ;)

Przecież we Wrotach Arkany już tak było z tymi frakcjami, dołączasz na początku do jednej z trzech, a każda z nich ma dwie ścieżki do wyboru na późniejszym etapie. Proste, logiczne i nie trzeba kombinować, co tam konkretnie rozwijać (zawsze mam z tym kłopot). Jestem więc za tą opcją, o ile kogoś obchodzi moje zdanie. :)
Awatar użytkownika
ravenone

GF 2016 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2) Dema (miejsce 2); GF 2010 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1); GF 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 422
Rejestracja: 28 lis 2009, 12:06
Kontakt:

Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]

Postautor: ravenone » 23 sty 2015, 17:59

Kleo dobrze prawi, ale też nie do końca:P
Poprzednio były klasycznie 3 frakcje, w których rozwijało się potem 4 klasy.
Tu jest inaczej, 3 frakcje + 3 kolejne, czyli np. wybieramy jedną z 3, np.
dołączamy do elfów, a w późniejszym etapie mamy z tego dwie opcje - zostajemy u elfów lub przechodzimy do azarian. Na tej zasadzie wychodzi czysto 6 grywalnych frakcji.
Chyba przy tym zostanę, a skill tree zostawię już na inną produkcję.

Cieszę się, że battlery i facety' (tu w zasadzie to już portrety) się podobają. Przywiązuję do nich dużą wagę.
Awatar użytkownika
Shadow EX
Posty: 54
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:58
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]

Postautor: Shadow EX » 23 sty 2015, 20:11

Jedno jest pewne.

To jest uwieńczenie WA w całej okazałości.
Po CP WA to jedna z moich ulubionych serii.

Powstanie Genezy jako ("ostatniego"?) elementu WA przypomina mi trochę powstanie Anno (częściowo, a zarazem rocznikowo rozlosowane, i tutaj prawie podobnie).

Twórz ravenone. Chcę zapisać sobie do archiwum perełek ;p.
NAZYWAM SIĘ Shadow EX. MOIM CELEM JEST ZOSTANIE ZAWODOWYM WRESTLEREM. ZAWSZE OSIĄGAM TO CO SOBIE WYMARZĘ. TUTAJ TEŻ NIE BĘDZIE WYJĄTKÓW. POWODEM JEST WYŁĄCZNIE ZWIĘKSZAJĄCA SIĘ CZARNA LISTA MOICH WROGÓW. NIE ZAMIERZAM SIĘ WYCOFAĆ!
Awatar użytkownika
Neko
Posty: 170
Rejestracja: 30 sty 2010, 23:33
Lokalizacja: Loughborough
Kontakt:

Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]

Postautor: Neko » 24 sty 2015, 21:39

Bardzo mnie ucieszyła ta zapowiedź. Bardzo mi brakowało twoich gier w stylu Wrota Arkany, bo jednak Krew Zdrajcy nie był dla mnie tak dobrym tytułem i nawet Wrotom do pięt nie dorastał. Cieszę się również, że zostajesz przy starym systemie walki. Mam teraz na co czekać. Szkoda, że jeszcze tyle czasu do wydania gry, ale lepiej zrobić powoli i dobrze. Będę wypatrywać jakie są postępy z projektem.
Awatar użytkownika
Dr.Man
Posty: 124
Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13

Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]

Postautor: Dr.Man » 08 lut 2015, 22:06

Nigdy bym nie przypuszczał że dostaniemy w łapska 4 odsłonę Wrót Arkany, bardzo lubiłem trylogię, ciekawi mnie historia Akmaronu przed przygodą oraz jak będzie wyglądał system skradania. Screeny, wydają się puste ale z tego co widzę było to zamierzone.
Obrazek
Awatar użytkownika
ravenone

GF 2016 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2) Dema (miejsce 2); GF 2010 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1); GF 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 422
Rejestracja: 28 lis 2009, 12:06
Kontakt:

Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]

Postautor: ravenone » 09 mar 2015, 19:45

Rozdział I jest już niemal skończony ( z 3-4 planowanych), a jego przejście zajmie ok. 4 godzin.
Dodałem kilka nowych rzeczy, m.in. system tropienia.
Z racji bardziej rozległych map niż w poprzednich częściach, walka z potworami nie będzie już tak częsta. Potyczki, jak i sama eksploracja będą raczej opcjonalne.
Podobnie, jak przy WA2 będziemy mogli zostać nie tylko zwykłym wojownikiem czy łucznikiem, ale będzie kilka ciekawych hybryd, m.in. Czarny Rycerz, Mistyczny Wojownik, Mag Zabójca.

Wracając do poprzednich pytań jeszcze:
Nie wiem, ile godzin będzie trwała gra, nigdy tego nie planuję, wychodzi w praniu.
Ale patrząc na poprzednie produkcje, to powyżej 10h powinno wyjść.
Cahil to faktycznie jakaś pochodna Cahira, lubiłem tą postać w sadze:)

I na koniec porcja screenów:
Spoiler:
Awatar użytkownika
Athanor
Posty: 145
Rejestracja: 22 mar 2014, 08:13
Lokalizacja: Krypta
Kontakt:

Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]

Postautor: Athanor » 10 mar 2015, 07:35

Oddałbym życie (nie swoje, ale bym oddał) za część tych grafik, nie myślałem o niektórych pod tym kątem, by tak je skleić. Przejdę WA po raz kolejny aby przypomnieć sobie ukochaną Elluviel:)
Awatar użytkownika
Prometherion

Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 1) Sezon V (miejsce 2)
Posty: 184
Rejestracja: 02 sty 2011, 12:31

Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]

Postautor: Prometherion » 11 mar 2015, 17:59

Dobrze, że po przygodzie z izometrią wracasz do xpka. Czekam z niecierpliwością na dalsze wieści. Nie idź za głosem tłumu i nie ułatwiaj rozgrywki, ma być trudno ale w połączeniu z satysfakcją przekraczania tej trudności. A pod hasłem rozległych map co się konkretnie kryje?

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości