Wrota Arkany: Geneza [XP]
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]
Wiem jak wyglądają pomniejszone grafy w crpg, a jak w jrpg. Fallout, Baldurs Gate itd. Skoro niektórzy nie cierpią jrpg, a w pomieszaniu z europejskim stylem używają owych jrpgowych grafik no to trudno. Jak to ma branie to spoko, ale ja nie bierę xd. Nie moje klocki. Nie potrafię odczuć klimatu kiedy dwa style się łączy wykorzystuje jrpg graficznie, a gry starają się odtworzyć crpgowe rzeczy i słabo przedstawione umysły postaci i ich przemiany co jest charakterystyczne w CRPG itd. To nie działa w mojej głowie i nic na to nie poradzę. To jakbym jadł obiad zmieszany z deserem w mikserze. W każdym razie i tak to odpalę bo może wkręci dialogiem i prowadzeniem akcji i szybko o tym zapomnę co MI NIE leży, ale ja zawsze sobie tak obiecuję jak się zbliżam do crpgów xd
- Mikisi
- Posty: 319
- Rejestracja: 20 maja 2008, 17:45
Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]
No właśnie ja nigdy w żadne Wrota Arkany nie zagrałem, bo po samych screenach mój zmysł estetyczny wariował. Za dużo różnych rodzajów grafik.
Noruj: Wróćmy do tematu zapowiedzi...
Noruj: Wróćmy do tematu zapowiedzi...
- ravenone
- Posty: 438
- Rejestracja: 28 lis 2009, 12:06
Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]
Nie ma człowieka dobę, a już mu temat zaspamują:P
Prosiłbym odłożyć na bok dyskusje na temat jrpg i crpg.
Co do samych pytań:
@Kryzz
KZ czeka na swoją kolejkę:P
Waypoiny z Diablo - mapa świata była w planach zanim zacząłem grać w OzE, ale przypomniał mi się fajny skrypt od areva, więc zamierzam go użyć.
Skradnka też była w planach, a dzięki podpatrzeniu twojej mogłem swoją bardziej rozbudować, thx:P
Nowości będzie więcej, m.in. zmieniony dziennik zadań czy autozapis gry (z racji częstych cutscenek).
Ucieczka w WA3 już prawie działała, więc czas najwyższy, żeby to było sprawne.
Nie wiem jeszcze jak rozwiązać rozwój bohatera odnośnie skilli stricte bojowych. Bardziej niż do drzewka umiejętności skłaniam się do wyboru frakcji (1z3), a w późniejszych etapach 1z2, czyli łącznie 6 grywalnych frakcji, a co za tym idzie nauka skilli podpiętych pod daną gildię.
Główny bohater nie jest wiedźminem:D
A mapki w terenie puste, bo trzeba jeszcze na nich dodać rośliny i skrzynki do zbierania, no i potwory, które będą nas gonić, więc musi być miejsce do uciekania;).
Walka na pięści to po prostu serie QTE, kto wyprowadzi pierwszy trzy celne ciosy wygrywa. Obok areny walk, craftingu czy złodziejstwa będzie to zwyczajnie kolejny czasoumilacz.
@Noruj - Powrót Elluviel to moja suwerenna decyzja:P I nie będę ci przypominał, kto się domagał jej pojawiania w WA2;)
@X-tech - dla ciebie mam gotowy prolog, mocno jrpgopwy, przejdziesz go i się nie zawiedziesz, po nim możesz grę wyłączyć:)
@Ekhart - jak chcesz to zrobię spin off w stylu Wolverina i Yakuzy w Japonii;) ale wolałbym nie.
Prosiłbym odłożyć na bok dyskusje na temat jrpg i crpg.
Co do samych pytań:
@Kryzz
KZ czeka na swoją kolejkę:P
Waypoiny z Diablo - mapa świata była w planach zanim zacząłem grać w OzE, ale przypomniał mi się fajny skrypt od areva, więc zamierzam go użyć.
Skradnka też była w planach, a dzięki podpatrzeniu twojej mogłem swoją bardziej rozbudować, thx:P
Nowości będzie więcej, m.in. zmieniony dziennik zadań czy autozapis gry (z racji częstych cutscenek).
Ucieczka w WA3 już prawie działała, więc czas najwyższy, żeby to było sprawne.
Nie wiem jeszcze jak rozwiązać rozwój bohatera odnośnie skilli stricte bojowych. Bardziej niż do drzewka umiejętności skłaniam się do wyboru frakcji (1z3), a w późniejszych etapach 1z2, czyli łącznie 6 grywalnych frakcji, a co za tym idzie nauka skilli podpiętych pod daną gildię.
Główny bohater nie jest wiedźminem:D
A mapki w terenie puste, bo trzeba jeszcze na nich dodać rośliny i skrzynki do zbierania, no i potwory, które będą nas gonić, więc musi być miejsce do uciekania;).
Walka na pięści to po prostu serie QTE, kto wyprowadzi pierwszy trzy celne ciosy wygrywa. Obok areny walk, craftingu czy złodziejstwa będzie to zwyczajnie kolejny czasoumilacz.
@Noruj - Powrót Elluviel to moja suwerenna decyzja:P I nie będę ci przypominał, kto się domagał jej pojawiania w WA2;)
@X-tech - dla ciebie mam gotowy prolog, mocno jrpgopwy, przejdziesz go i się nie zawiedziesz, po nim możesz grę wyłączyć:)
@Ekhart - jak chcesz to zrobię spin off w stylu Wolverina i Yakuzy w Japonii;) ale wolałbym nie.
- Ekhart
- Posty: 447
- Rejestracja: 28 maja 2010, 10:12
- Lokalizacja: Midleton
Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]
Zrób spin-off ustawiony w świecie Pragnienia Krwi, z fabułą Pragnienia Krwi i w ogóle jak Pragnienie Krwi, tylko mój nick zostaw :Dravenone pisze:@Ekhart - jak chcesz to zrobię spin off w stylu Wolverina i Yakuzy w Japonii;) ale wolałbym nie.
No matter how tender, how exquisite… A lie will remain a lie.
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]
A wiesz, że nawet w to wierzę ? Może naprawdę mi się to spodoba i mnie wciągnie. Zawsze idzie o to jak zmyślnie fabuła wytycza wszystko.ravenone pisze:
@X-tech - dla ciebie mam gotowy prolog, mocno jrpgopwy, przejdziesz go i się nie zawiedziesz, po nim możesz grę wyłączyć:)
- Soul
- Posty: 526
- Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]
Fajnie, rozumiem że to dzieje się przed wydarzeniami z WA 1, ale nie musiało być aż takiej mieszaniny graficznej rodem z jedynki XD Jednak WA 2 i 3 bardziej mi się podobało pod względem szumscreenów. Ogólnie to bardziej mi się podobały lasy arkany, ale rozumiem, że to scylia itd.
- Athanor
- Posty: 150
- Rejestracja: 22 mar 2014, 08:13
- Lokalizacja: Krypta
- Kontakt:
Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]
Questy nie będą się już usuwać same? Yay, autozapis!ravenone pisze: Nowości będzie więcej, m.in. zmieniony dziennik zadań czy autozapis gry (z racji częstych cutscenek).
skłaniam się do wyboru frakcji (1z3), a w późniejszych etapach 1z2, czyli łącznie 6 grywalnych frakcji
Emm.. 3 na początku i 2 w późniejszych etapach to razem 5...
Nie rozumiem jakoś.. Że na początku gramy i mamy wybór trzech frakcji mniejszych a później dwóch wielkich?
- Kleo
- Posty: 1001
- Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25
Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]
Obliczenia zasadniczo wykonałeś prawidłowo, ale działanie to już wyznaczyłeś złe. Mnożenie by tu lepiej pasowało. ;)
Przecież we Wrotach Arkany już tak było z tymi frakcjami, dołączasz na początku do jednej z trzech, a każda z nich ma dwie ścieżki do wyboru na późniejszym etapie. Proste, logiczne i nie trzeba kombinować, co tam konkretnie rozwijać (zawsze mam z tym kłopot). Jestem więc za tą opcją, o ile kogoś obchodzi moje zdanie. :)
Przecież we Wrotach Arkany już tak było z tymi frakcjami, dołączasz na początku do jednej z trzech, a każda z nich ma dwie ścieżki do wyboru na późniejszym etapie. Proste, logiczne i nie trzeba kombinować, co tam konkretnie rozwijać (zawsze mam z tym kłopot). Jestem więc za tą opcją, o ile kogoś obchodzi moje zdanie. :)
- ravenone
- Posty: 438
- Rejestracja: 28 lis 2009, 12:06
Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]
Kleo dobrze prawi, ale też nie do końca:P
Poprzednio były klasycznie 3 frakcje, w których rozwijało się potem 4 klasy.
Tu jest inaczej, 3 frakcje + 3 kolejne, czyli np. wybieramy jedną z 3, np.
dołączamy do elfów, a w późniejszym etapie mamy z tego dwie opcje - zostajemy u elfów lub przechodzimy do azarian. Na tej zasadzie wychodzi czysto 6 grywalnych frakcji.
Chyba przy tym zostanę, a skill tree zostawię już na inną produkcję.
Cieszę się, że battlery i facety' (tu w zasadzie to już portrety) się podobają. Przywiązuję do nich dużą wagę.
Poprzednio były klasycznie 3 frakcje, w których rozwijało się potem 4 klasy.
Tu jest inaczej, 3 frakcje + 3 kolejne, czyli np. wybieramy jedną z 3, np.
dołączamy do elfów, a w późniejszym etapie mamy z tego dwie opcje - zostajemy u elfów lub przechodzimy do azarian. Na tej zasadzie wychodzi czysto 6 grywalnych frakcji.
Chyba przy tym zostanę, a skill tree zostawię już na inną produkcję.
Cieszę się, że battlery i facety' (tu w zasadzie to już portrety) się podobają. Przywiązuję do nich dużą wagę.
- Shadow EX
- Posty: 54
- Rejestracja: 04 sie 2010, 13:58
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]
Jedno jest pewne.
To jest uwieńczenie WA w całej okazałości.
Po CP WA to jedna z moich ulubionych serii.
Powstanie Genezy jako ("ostatniego"?) elementu WA przypomina mi trochę powstanie Anno (częściowo, a zarazem rocznikowo rozlosowane, i tutaj prawie podobnie).
Twórz ravenone. Chcę zapisać sobie do archiwum perełek ;p.
To jest uwieńczenie WA w całej okazałości.
Po CP WA to jedna z moich ulubionych serii.
Powstanie Genezy jako ("ostatniego"?) elementu WA przypomina mi trochę powstanie Anno (częściowo, a zarazem rocznikowo rozlosowane, i tutaj prawie podobnie).
Twórz ravenone. Chcę zapisać sobie do archiwum perełek ;p.
NAZYWAM SIĘ Shadow EX. MOIM CELEM JEST ZOSTANIE ZAWODOWYM WRESTLEREM. ZAWSZE OSIĄGAM TO CO SOBIE WYMARZĘ. TUTAJ TEŻ NIE BĘDZIE WYJĄTKÓW. POWODEM JEST WYŁĄCZNIE ZWIĘKSZAJĄCA SIĘ CZARNA LISTA MOICH WROGÓW. NIE ZAMIERZAM SIĘ WYCOFAĆ!
- Neko
- Posty: 170
- Rejestracja: 30 sty 2010, 23:33
- Lokalizacja: Loughborough
- Kontakt:
Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]
Bardzo mnie ucieszyła ta zapowiedź. Bardzo mi brakowało twoich gier w stylu Wrota Arkany, bo jednak Krew Zdrajcy nie był dla mnie tak dobrym tytułem i nawet Wrotom do pięt nie dorastał. Cieszę się również, że zostajesz przy starym systemie walki. Mam teraz na co czekać. Szkoda, że jeszcze tyle czasu do wydania gry, ale lepiej zrobić powoli i dobrze. Będę wypatrywać jakie są postępy z projektem.
- Dr.Man
- Posty: 140
- Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13
Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]
Nigdy bym nie przypuszczał że dostaniemy w łapska 4 odsłonę Wrót Arkany, bardzo lubiłem trylogię, ciekawi mnie historia Akmaronu przed przygodą oraz jak będzie wyglądał system skradania. Screeny, wydają się puste ale z tego co widzę było to zamierzone.
- ravenone
- Posty: 438
- Rejestracja: 28 lis 2009, 12:06
Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]
Rozdział I jest już niemal skończony ( z 3-4 planowanych), a jego przejście zajmie ok. 4 godzin.
Dodałem kilka nowych rzeczy, m.in. system tropienia.
Z racji bardziej rozległych map niż w poprzednich częściach, walka z potworami nie będzie już tak częsta. Potyczki, jak i sama eksploracja będą raczej opcjonalne.
Podobnie, jak przy WA2 będziemy mogli zostać nie tylko zwykłym wojownikiem czy łucznikiem, ale będzie kilka ciekawych hybryd, m.in. Czarny Rycerz, Mistyczny Wojownik, Mag Zabójca.
Wracając do poprzednich pytań jeszcze:
Nie wiem, ile godzin będzie trwała gra, nigdy tego nie planuję, wychodzi w praniu.
Ale patrząc na poprzednie produkcje, to powyżej 10h powinno wyjść.
Cahil to faktycznie jakaś pochodna Cahira, lubiłem tą postać w sadze:)
I na koniec porcja screenów:
Dodałem kilka nowych rzeczy, m.in. system tropienia.
Z racji bardziej rozległych map niż w poprzednich częściach, walka z potworami nie będzie już tak częsta. Potyczki, jak i sama eksploracja będą raczej opcjonalne.
Podobnie, jak przy WA2 będziemy mogli zostać nie tylko zwykłym wojownikiem czy łucznikiem, ale będzie kilka ciekawych hybryd, m.in. Czarny Rycerz, Mistyczny Wojownik, Mag Zabójca.
Wracając do poprzednich pytań jeszcze:
Nie wiem, ile godzin będzie trwała gra, nigdy tego nie planuję, wychodzi w praniu.
Ale patrząc na poprzednie produkcje, to powyżej 10h powinno wyjść.
Cahil to faktycznie jakaś pochodna Cahira, lubiłem tą postać w sadze:)
I na koniec porcja screenów:
Spoiler:
- Athanor
- Posty: 150
- Rejestracja: 22 mar 2014, 08:13
- Lokalizacja: Krypta
- Kontakt:
Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]
Oddałbym życie (nie swoje, ale bym oddał) za część tych grafik, nie myślałem o niektórych pod tym kątem, by tak je skleić. Przejdę WA po raz kolejny aby przypomnieć sobie ukochaną Elluviel:)
- Prometherion
- Posty: 238
- Rejestracja: 02 sty 2011, 12:31
Re: Wrota Arkany: Geneza [XP]
Dobrze, że po przygodzie z izometrią wracasz do xpka. Czekam z niecierpliwością na dalsze wieści. Nie idź za głosem tłumu i nie ułatwiaj rozgrywki, ma być trudno ale w połączeniu z satysfakcją przekraczania tej trudności. A pod hasłem rozległych map co się konkretnie kryje?
Pracuję nad...