Agonia (VxAce)
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Rahim
- Posty: 1380
- Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
- Lokalizacja: Zülpich
Re: Agonia (VxAce)
Podejrzewam że jeśli autor znajdzie nieco więcej chęci poprawi mapping, i zamieni tą ścianę tekstu na jakieś ciekawe obrazki, wprowadzające nas w realia tego świata. Ogólnie jestem ciekawy, ale mapping mnie odrzuca :/
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Agonia (VxAce)
Odniosłem się do twojego posta widzę, że fabuła w zapowiedzi została zmieniona, a więc go wywaliłem.
Wcześniej nie było w ogóle rąk i nóg w fabule zapowiedzi.
Nadal w intro są oczywiste dziury. Skoro piszesz wprowadzenie to nie powinno być dziur.
Skoro pomagali to z jakiego powodu chcieli zabijać wampiry ? Dziura. Oczywiście, że to można od razu przedstawić to ma być wprowadzenie. Gdzie się nauczyli walczyć skoro byli tylko zwyczajną parą ? Zwyczajna dziura w fabule.
Co to jest częściowa nieśmiertelność ? Np: Pół nieskończoności ? XD
Po poprawkach widzę, że gra ma się skupić na zemście na wampirach ? Wygląda to jednak tak, że przedstawiłeś większą część fabuły aż do głownego celu bohaterów co zwykle rozwija się w dobrych grach dopiero pod koniec w trakcie rozgrywki do takiego stopnia mass groźby wampirów, jeśli będzie się dużo działo w fabule co krok może będzie dobrze ? W każdym razie o jakiej zemście mówimy skoro to bohaterowie zaatakowali pierwsi wampiry ?
Lokacje wyglądają jak wyglądają, ale ja nie pogardzę dobrą rozgrywką i zaskakującymi przygodami fabularnymi i postaciami mi zrekompensują mapy w 200%
Jeśli chodzi o zapowiedź to fabuła to faktycznie ściana tekstu. To wszystko można przedstawić zwięźle w paru zdaniach.....
Wcześniej nie było w ogóle rąk i nóg w fabule zapowiedzi.
Nadal w intro są oczywiste dziury. Skoro piszesz wprowadzenie to nie powinno być dziur.
Skoro pomagali to z jakiego powodu chcieli zabijać wampiry ? Dziura. Oczywiście, że to można od razu przedstawić to ma być wprowadzenie. Gdzie się nauczyli walczyć skoro byli tylko zwyczajną parą ? Zwyczajna dziura w fabule.
Co to jest częściowa nieśmiertelność ? Np: Pół nieskończoności ? XD
Po poprawkach widzę, że gra ma się skupić na zemście na wampirach ? Wygląda to jednak tak, że przedstawiłeś większą część fabuły aż do głownego celu bohaterów co zwykle rozwija się w dobrych grach dopiero pod koniec w trakcie rozgrywki do takiego stopnia mass groźby wampirów, jeśli będzie się dużo działo w fabule co krok może będzie dobrze ? W każdym razie o jakiej zemście mówimy skoro to bohaterowie zaatakowali pierwsi wampiry ?
Lokacje wyglądają jak wyglądają, ale ja nie pogardzę dobrą rozgrywką i zaskakującymi przygodami fabularnymi i postaciami mi zrekompensują mapy w 200%
Jeśli chodzi o zapowiedź to fabuła to faktycznie ściana tekstu. To wszystko można przedstawić zwięźle w paru zdaniach.....
- Necromo
- Posty: 276
- Rejestracja: 28 cze 2013, 21:58
- Lokalizacja: Gniezno
Re: Agonia (VxAce)
@Rahim
Ściana tekstu zostanie zmieniona, już zacząłem nad tym pracować. Co do mappingu - będę się starał, ale nic nie obiecuję, to zawsze była jedna z moich słabych stron.
@X-Tech
Nie pozwolę Ci tego nie zrozumieć.
Częściowa nieskończoność - po prostu po zadaniu im śmiertelnego ciosu nie umierają. Zachowują się tak, jakby zginęli, ale po czasie się regenerują (długość procesu zależna jest od rodzaju obrażeń).
Oni NIE chcieli zabijać wampirów - chcieli pomagać ludziom, zmieniać świat na lepsze. Para wampirów terroryzowała wioskę, więc oni musieli ich powstrzymać w jakikolwiek sposób - nawet poprzez ich zabicie.
Gdzie nauczyli się walczyć? Wiesz, w świecie, w którym jest tak dużo nieumarłych, w lesie
czają się śmiertelne zagrożenia a konflikty między rodami sprawiają, że nie wiesz, kto cię może zabić, to podstawowa chociaż znajomość walki jest niezbędna, by przeżyć. Podczas walki bohaterów z wampirami zadziałał też inny czynnik - naprawdę dużo ważniejszy, ale to wszystko się wyjaśnia pod koniec gry, a ja nie chcę spoilerować.
Z tą zemstą to był taki trochę żart - no skoro ktoś chce uwolnić osobę, która jest niesamowicie potężna i zabiła nam ukochaną, no to chyba będziemy chcieli do tego nie dopuścić. Nie wiem, może się mylę, ale to chyba nawet logiczne.
I w fabule będziemy natrafiać na różne sytuacje - staram się, by każda postać, która ma choć najmniejszą rolę w fabule, była ciekawa, oryginalna i przekonująca.
Ściana tekstu zostanie zmieniona, już zacząłem nad tym pracować. Co do mappingu - będę się starał, ale nic nie obiecuję, to zawsze była jedna z moich słabych stron.
@X-Tech
Nie pozwolę Ci tego nie zrozumieć.
Częściowa nieskończoność - po prostu po zadaniu im śmiertelnego ciosu nie umierają. Zachowują się tak, jakby zginęli, ale po czasie się regenerują (długość procesu zależna jest od rodzaju obrażeń).
Oni NIE chcieli zabijać wampirów - chcieli pomagać ludziom, zmieniać świat na lepsze. Para wampirów terroryzowała wioskę, więc oni musieli ich powstrzymać w jakikolwiek sposób - nawet poprzez ich zabicie.
Gdzie nauczyli się walczyć? Wiesz, w świecie, w którym jest tak dużo nieumarłych, w lesie
czają się śmiertelne zagrożenia a konflikty między rodami sprawiają, że nie wiesz, kto cię może zabić, to podstawowa chociaż znajomość walki jest niezbędna, by przeżyć. Podczas walki bohaterów z wampirami zadziałał też inny czynnik - naprawdę dużo ważniejszy, ale to wszystko się wyjaśnia pod koniec gry, a ja nie chcę spoilerować.
Z tą zemstą to był taki trochę żart - no skoro ktoś chce uwolnić osobę, która jest niesamowicie potężna i zabiła nam ukochaną, no to chyba będziemy chcieli do tego nie dopuścić. Nie wiem, może się mylę, ale to chyba nawet logiczne.
I w fabule będziemy natrafiać na różne sytuacje - staram się, by każda postać, która ma choć najmniejszą rolę w fabule, była ciekawa, oryginalna i przekonująca.
-
- Posty: 442
- Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:20
Re: Agonia (VxAce)
Heh, też zwróciłem na to uwagę Przypomniała mi się mądrość życiowa z chińskiego ciasteczka - dopóki żyjesz jesteś nieśmiertelny ;)X-Tech pisze:Co to jest częściowa nieśmiertelność ? Np: Pół nieskończoności ? XD
W takim razie nie jest to śmiertelny cios. Śmiertelny cios kończy się śmiercią przeciwnika. Stąd nazwa. Z Twoje opisu wynika, że tracą oni jedynie przytomność, więc może to być np. cios krytyczny.Necromo pisze:po zadaniu im śmiertelnego ciosu nie umierają.
Gdzie jest wanamingo kiedy śpi?
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Agonia (VxAce)
Czyli tak to ma wyglądać Necro, że czytający zapowiedź ma doczytywać sobie jeszcze twoje wypowiedzi na temat dziur w treści, które wymieniam ? Przemyśl sprawę. XD Wyczuwam jakieś małe, ale jednak zainteresowanie twoją fabułą tylko przedstawiaj ją bez dziur i nie pomijaj ważnych elementów skoro już coś opowiadasz to powinno wtedy być spoko.
- Necromo
- Posty: 276
- Rejestracja: 28 cze 2013, 21:58
- Lokalizacja: Gniezno
Re: Agonia (VxAce)
@BeVoo
Częściowo masz rację, jednak w świecie kreowanym przeze mnie nieśmiertelność to po prostu całkowita odporność na jakiekolwiek obrażenia - walczysz do momentu, w którym jesteś zbyt obolały, chyba, że nieśmiertelność idzie w parze z odpornością na ból - wtedy po prostu jedynie unieruchomienie/uwięzienie/zrezygnowanie z walki kończy ją.
Nie jest to chyba jednak miejsce do dyskutowania o realiach wykreowanego przeze mnie świata. Może przy kolejnym projekcie założę po prostu temat, w którym będziecie mnie pytać o realia. Tak będzie lepiej.
@X-Tech
Moim zdaniem "błędy", które wytknąłeś w ostatnim poście to nie żadne błędy, tylko zwykłe czepialstwo. Nie rozumiem Ciebie. Z jednej strony twierdzisz, że intro jest za długie i powinienem zmienić tą ścianę tekstu, co też czynię, a z drugiej czepiasz się szczegółów, których średnio inteligentny człowiek może się domyślić. Cały czas rzucasz jakieś teksty o tym, jak gry 3d zabijają wyobraźnię, a jednak jak przychodzi co do czego, nie potrafisz połączyć najbardziej oczywistych faktów. Na tym poprzestańmy, nie chcę wszczynać kłótni w komentarzach.
Proszę, żeby kolejne komentarze dotyczyły zapowiedzi/gry/błędów/uzasadnionej opinii (nieważne, czy dobrej, czy złej). Dziękuję za zastosowanie się.
EDIT: Nie o to mi chodziło, X. Po prostu jesteś irytujący - najpierw narzekasz na ścianę tekstu, potem na brak informacji, które są oczywiste. Nie będę pisał nic więcej, wszystko jest do góry. Ten tekst o inteligencji z mojej strony był trochę nie na miejscu, ale uważasz siebie za "prawie geniusza", więc nie żałuję tego. Jak pisałem wyżej - koniec tematu.
Częściowo masz rację, jednak w świecie kreowanym przeze mnie nieśmiertelność to po prostu całkowita odporność na jakiekolwiek obrażenia - walczysz do momentu, w którym jesteś zbyt obolały, chyba, że nieśmiertelność idzie w parze z odpornością na ból - wtedy po prostu jedynie unieruchomienie/uwięzienie/zrezygnowanie z walki kończy ją.
Nie jest to chyba jednak miejsce do dyskutowania o realiach wykreowanego przeze mnie świata. Może przy kolejnym projekcie założę po prostu temat, w którym będziecie mnie pytać o realia. Tak będzie lepiej.
@X-Tech
Moim zdaniem "błędy", które wytknąłeś w ostatnim poście to nie żadne błędy, tylko zwykłe czepialstwo. Nie rozumiem Ciebie. Z jednej strony twierdzisz, że intro jest za długie i powinienem zmienić tą ścianę tekstu, co też czynię, a z drugiej czepiasz się szczegółów, których średnio inteligentny człowiek może się domyślić. Cały czas rzucasz jakieś teksty o tym, jak gry 3d zabijają wyobraźnię, a jednak jak przychodzi co do czego, nie potrafisz połączyć najbardziej oczywistych faktów. Na tym poprzestańmy, nie chcę wszczynać kłótni w komentarzach.
Proszę, żeby kolejne komentarze dotyczyły zapowiedzi/gry/błędów/uzasadnionej opinii (nieważne, czy dobrej, czy złej). Dziękuję za zastosowanie się.
EDIT: Nie o to mi chodziło, X. Po prostu jesteś irytujący - najpierw narzekasz na ścianę tekstu, potem na brak informacji, które są oczywiste. Nie będę pisał nic więcej, wszystko jest do góry. Ten tekst o inteligencji z mojej strony był trochę nie na miejscu, ale uważasz siebie za "prawie geniusza", więc nie żałuję tego. Jak pisałem wyżej - koniec tematu.
Ostatnio zmieniony 06 mar 2015, 00:02 przez Necromo, łącznie zmieniany 1 raz.
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Agonia (VxAce)
Tekst jest OK. Nie pomijaj istotnych rzeczy i wszystko będzie spoko. Po prostu uważam, że można pewne rzeczy skracać, ale nie musisz się z tym zgadzać tutaj freestyle, ale jeśli chodzi o dziury w przedstawianiu treści to warto ogarnniać. Poza tym czekam.
Wątek wyczyszczony, następne posty wyłącznie
z zastosowaniem uprzejmych uwag autora tematu, please.
z zastosowaniem uprzejmych uwag autora tematu, please.
- Necromo
- Posty: 276
- Rejestracja: 28 cze 2013, 21:58
- Lokalizacja: Gniezno
Re: Agonia (VxAce)
Zmienianie fabuły i poprawianie błędów (nawet nie wiedziałem, że jestem w stanie tyle zrobić) na tyle mnie zmęczyło, że w międzyczasie zacząłem robić dalszy ciąg gry. Tutaj screen nowej lokacji wraz ze zmienionym oknem dialogowym:
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Agonia (VxAce)
Pokaż więcej. Jeszcze jakieś lokacje, rozgrywke, scenki.