https://www.youtube.com/watch?v=xcVO57xGiV8
Jak dla mnie to jest pełnoprawna gra, dla której warto przełamać traumę spowodowaną TimeOverem w "Super Mario Bros.1" czy innej grze, w której jest limit czasowy.
[2k3] Awaria na statku powietrznym Hauberfielda
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Mateusz SSJ8
- Posty: 303
- Rejestracja: 19 lut 2009, 16:13
- Lokalizacja: Nowoczesne, DragonBallLand
- Kontakt:
- Crashykk
- Posty: 723
- Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Kontakt:
Re: [2k3] Awaria na statku powietrznym Hauberfielda
Ten opening, ten głos i ten komentarz! Ahoy, wita was MateuszSSJ8!
Mateuszu, przypominasz mi super wspaniałego jutubera Klocuch'a12!
Mateuszu, przypominasz mi super wspaniałego jutubera Klocuch'a12!
- Ska'ciu
- Posty: 501
- Rejestracja: 20 sie 2008, 16:27
- Lokalizacja: The City in Forest
- Kontakt:
Re: [2k3] Awaria na statku powietrznym Hauberfielda
Przeszedłem to za drugim razem jako szalony mechanik z wariatkowa.
Gierka bardzo sympatyczna ale jak wspominano wcześniej - wszystko za bardzo podane na tacy
oraz cóż. Za mało do roboty - przynieść parę przedmiotów i ustawić dwie maszyny.
Gierka bardzo sympatyczna ale jak wspominano wcześniej - wszystko za bardzo podane na tacy
oraz cóż. Za mało do roboty - przynieść parę przedmiotów i ustawić dwie maszyny.
Nie chce mi się ale staram się makerować... I tak już kilka lat xD
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
- Scientist
- Posty: 93
- Rejestracja: 30 gru 2008, 19:34
- Lokalizacja: Szczecin
Re: [2k3] Awaria na statku powietrznym Hauberfielda
Mam zamiar wziąć się za granie w tutejsze produkcje, więc odrabianie zaległości zacząłem od "Operacji Kanemelon" Ska'cia, o której napiszę coś dopiero, gdy uda mi się wygrać ostatnią batalię.
Już jakiś czas temu pobrałem "Hauberfielda", ale nie mogłem odnaleźć skrzynki z narzędziami. Wydawało mi się, że obszedłem każdy kwadracik mapy i nic. Dopiero zapodany filmik mi w tym pomógł. Kolejny problem miałem z wpisywaniem ciśnienia, bo próbowałem wstukiwać liczbę na narysowanych klawiszach, etc., zamiast operować klawiszami góra-dół, w czym także pomógł mi film. Ale takie kłopoty mogły być spowodowane po prostu moim brakiem doświadczenia w makerowych produkcjach.
Już na samym początku, gdy usłyszałem muzyczny background, poczułem klimat - mistrzostwo. Cała oprawa graficzna jest zrobiona w jednym stylu, więc grało mi się naprawdę przyjemnie. IMO, bordery statku mogły być chociaż trochę zaokrąglone i chmury trochę lepszych kształtów. Jeśli cała grafika została wykonana przez Ciebie, to wielki szacun, bo potrzebna ilość sprajtów może zniechęcać przy ich tworzeniu.
No dobra, na koniec o długości rozgrywki. Nie mam za bardzo porównania, bo "Operacja Kanemelon" też należy do krótkich gier, ale uważam, że gra takiego typu jak "Hauberfield" mogłaby być epizodyczna, np. 10 części tworzących jednolitą całość, o.
Już jakiś czas temu pobrałem "Hauberfielda", ale nie mogłem odnaleźć skrzynki z narzędziami. Wydawało mi się, że obszedłem każdy kwadracik mapy i nic. Dopiero zapodany filmik mi w tym pomógł. Kolejny problem miałem z wpisywaniem ciśnienia, bo próbowałem wstukiwać liczbę na narysowanych klawiszach, etc., zamiast operować klawiszami góra-dół, w czym także pomógł mi film. Ale takie kłopoty mogły być spowodowane po prostu moim brakiem doświadczenia w makerowych produkcjach.
Już na samym początku, gdy usłyszałem muzyczny background, poczułem klimat - mistrzostwo. Cała oprawa graficzna jest zrobiona w jednym stylu, więc grało mi się naprawdę przyjemnie. IMO, bordery statku mogły być chociaż trochę zaokrąglone i chmury trochę lepszych kształtów. Jeśli cała grafika została wykonana przez Ciebie, to wielki szacun, bo potrzebna ilość sprajtów może zniechęcać przy ich tworzeniu.
No dobra, na koniec o długości rozgrywki. Nie mam za bardzo porównania, bo "Operacja Kanemelon" też należy do krótkich gier, ale uważam, że gra takiego typu jak "Hauberfield" mogłaby być epizodyczna, np. 10 części tworzących jednolitą całość, o.
- Zombik
- Posty: 376
- Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55
Re: [2k3] Awaria na statku powietrznym Hauberfielda
Od dawna mam w głowie dłuższą część historii wykonaną w klimacie statku Hauberfielda.
Być może tak jak mówisz zrobię z tego dłuższą historię, a gra tutaj zaprezentowana będzie jedynie wstępem do całości produkcji. Na razie jednak robię coś innego.
Być może tak jak mówisz zrobię z tego dłuższą historię, a gra tutaj zaprezentowana będzie jedynie wstępem do całości produkcji. Na razie jednak robię coś innego.
- tiberium
- Posty: 489
- Rejestracja: 08 kwie 2011, 12:06
Re: [2k3] Awaria na statku powietrznym Hauberfielda
Link nie żyje.
RPG MAKER 2000 the best! ლ(╹◡╹ლ)
Forget the rest...
Forget the rest...