Podpisuje się rękami i nogami pod tym. Chociaż skądinąd uważam, że trailer akurat technicznie wykonany jest dość średnio, mam wrażenie, że twórca chciał tutaj użyć szybkich cięć, co nie do końca wyszło. Akurat przeglądałem sobie projekt DragonWingsa z przed kilku lat, bo ktoś tam odświeżył i tam wrzucony trailar wykonany właśnie metodą szybkich cięć ("hamerykański) wypada świetnie, choć nieco kuriozalnie, bo całą epickość psują małe ludzikiNoruj pisze:Skoro temat jest odblokowany to podzielę się opinią na temat projektu.
Jest bardzo w Twoim stylu - to nawet fajne, że masz jakiś określony styl i się go trzymasz. Fabuła jest dość skąpo opisana, ale daje pole do zbudowania fajnego klimatu i eksploracji.
Trailer... cóż. Trailer jest wykonany technicznie bardzo fajnie, Yoro odwalił kawał dobrej roboty - ale z drugiej strony ten trend (nie mówię tylko o tym trailerze), który utrzymuje się w trailerach (zwłaszcza w makerowych, ale nie tylko) przyprawia mnie o zawroty głowy.
Tylko ja odnoszę wrażenie śmieszności? W podkładzie taka muzyka, jakby miała się odbyć jakaś apokalipsa, Hasła " SPRAW, ABY ŚWIAT UPADŁ PRZED TOBĄ NA KOLANA", a na ekranie koleś lata po lasku i zbiera zioła, albo tłucze wilki... No padłem po prostu.
Przecież ta gra ma potencjał na fajny tajemniczy klimat, gdzie eksplorujemy mroczne zakątki wyspy i staramy się coś ugrać. Po co ta epickość? Nie lepiej było pójść w tamtą stronę? Byłaby bardziej adekwatna, a tak to trailer wywołał tylko tyle, że się oplułem herbatką ze śmiechu, z tego co pamiętam.
Niemniej, żeby nie spamować - projekt zapowiada się bardzo w porządku, trochę biednie tutaj właśnie z fabułą, ale spore pole do manewru jest. Graficznie super.
Dużo zapału do pracy