[VX]Dark Dawn

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2017 - Pełne Wersje (miejsce1); Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 362
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

Re: [VX]Dark Dawn

Post autor: Diablo »

Wybaczcie ludzie, ale niestety Dark Dawn w tym roku raczej nie wyjdzie. Nowa szkola skutecznie zabrala mi czas. Nie mam sily nawet na zycie prywatne. Moze przez ferie swiateczne, a potem zimowe dam rade ukonczyc. Na razie nie sadze aby Dark Dawn wyszlo w tym roku. Przepraszam wszystkich, ktorzy czekali na gre. Licze, ze nadal ktos bedzie czekal na jej premiere. Pozdrawiam. Diablo
Awatar użytkownika
Asuda
Posty: 316
Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37

Re: [VX]Dark Dawn

Post autor: Asuda »

Będę czekał, jedyna gra którą pobieram jak tylko wyjdzie (jak na razie).
A ze szkołą czasem tak jest stosunek społeczeństwa - do numerków na papierkach i wyceny ludzi na ich bazie, pod lepiej opłacanego sługę - nie zmienił się od lat...
OPS - OFTOP :P
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2017 - Pełne Wersje (miejsce1); Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 362
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

Re: [VX]Dark Dawn

Post autor: Diablo »

Obrazek
Zastanawiałem się nad sensem dodawania dema... I doszedłem do wniosku, że TAK... to dobry pomysł. Już tłumaczę dlaczego:
1)opinie na temat rozgrywki
2)wyłapanie bugów
3)kolejna pozycja na GF'ach
4)potrzebuję motywacji do tworzenia, a opinie to najlepsze paliwo

Dark Dawn to gra, w którą wkładam całe serce (jakkolwiek mroczne i kanibalistyczne by nie było) i zależy mi na tym, aby gra dobrze wypadła. Dlatego też prezentuję dziś demo (jedne, jedyne dostępne dla szerszego grona).

Demo może powodować nervicus bugus, raka szyjki mózgu kolanowego lub inne wiedźmińskie mutacje. Mam nadzieję, że demo się spodoba.

Wersja RTP:
https://www.dropbox.com/s/mz7lux54eiwmk ... P.exe?dl=0

Wersja bez RTP:
https://www.dropbox.com/s/rw5s70nxsydnc ... P.exe?dl=0

Have fun, i zapraszam do komentowania ;)
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: [VX]Dark Dawn

Post autor: Adrap »

Ale do odbugowania to nie dałeś. Nic, przejdę, ponarzekam i pójdę. Może nawet zagłosuje. ;)
Jakieś szersze info? Czas rozgrywki?
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 917
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
Kontakt:

Re: [VX]Dark Dawn

Post autor: PInroz »

W końcu doczekałem się Dark Dawn. A raczej dema ale cuż LEPSZY RYDZ NIŻ NIC :mrgreen:

Jakie są moje pierwsze wrażenia.

1. Gra strasznie zamula. Może to tylko w tej Wiosce tak jest sam nie wiem. Pogram i zobaczę co z innymi lokacjami.
2. W pierwszej lokacji <Wioska> znalazłem skrzynie gdy próbowałem ją otworzyć pokazała mi się wskazówka która mówi o ważności skrzyń w światach z innych gier. Jest tam wzmianka o Mortis, Edorii i Pelengarii. Można to potraktować jako ciekawostkę z gry :mrgreen:
3. W systemie walki przycisk D <silny atak> nie działa :roll:
4. Od żołnierza który pilnuje północnego wejścia oferuje nam grog, a w ekwipunku dostajemy rum ( czy to błąd, raczej niedopatrzenie )

Rum który odnawia 100% HP. Brzmi znajomo. W Risen 2 Mroczne wody alkohol również regenerował życie lecz, z pewnością również w Dark Dawn alkohol zastępuje mikstury lecznicze. Powiązanie minimalne ale ja się nie czepiam :mrgreen:

Dziennik misji który został w tej grze wykorzystany jest nawet spoko, tak trzymać 8)

Diablo, mam nadzieję że Dark Dawn nie zatrzyma się na demie jak to było z innymi twoimi grami np. Arkana 2 :-D

Zarys fabuły nawet fajnie się zapowiada. Trochę pogram w Dark Dawn może zobaczę co z tego wyniknie. :-)
Obrazek
:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1243
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: [VX]Dark Dawn

Post autor: Noruj »

Też już troszkę pograłem - na pewno postaram się to przejść, chociaż odnoszę wrażenie, że nie rozwijasz się za bardzo. Gra póki co wygląda niemal identycznie jak poprzednie i to z tymi samymi wadami (które mogę odczuwać tylko ja).
Przede wszystkim, nigdy nie zrozumiem czemu tak bardzo uparliście się na ten drewniany ABS. Toż to jakaś katorga, spamowanie A,S (D nie działa) i tyle.
Dziennik zadań ładny, ale jakiś nieużyteczny - to był zmienił w głównej wersji. Dziennik zadań ma mówić co jest do zrobienia, a w Dark Dawn tego nie robi.
Mamy beczki do przesunięcia, to dziennik pokazuje, że bohater chciałby już opuścić wioskę. Mamy coś do znalezienia, dziennik pokazuje, że bohater chciałby już opuścić wioskę. Opuszczamy wioskę, a dziennik, że bohater chciałby już opuścić wioskę. Jestem na plaży, a dziennik, że bohater chciałby już opuścić wioskę XD

Fajna muza, grafa też ok, mgła za mocna.
Co do fabuły, to na razie nic nie powiem.
Obrazek
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special - Recenzje (zwycięstwo); Golden Forki Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 1001
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: [VX]Dark Dawn

Post autor: Kleo »

Widzę, że od czasu, kiedy dane mi było oglądać poprzednią wersję, sporo się zmieniło, przynajmniej jeśli chodzi o początek gry. I to zdecydowanie na dobre. Natomiast dalej (czyli od wyspy Marakajów) jest chyba tak samo, jak było, co już podoba mi się zdecydowanie mniej. Jeśli nadal jest to mnóstwo chodzenia, męczących (przynajmniej dla mnie, zwłaszcza od kiedy dorzuciłeś te irytujące, żeby nie powiedzieć wku***ające, kurczaki) walk i w zasadzie niczego więcej, to niekoniecznie jest to tym, czego oczekuję od gry.

Jakiś test dobrze by temu nowemu początkowi zrobił, może dzięki temu uniknąłby np. tego:
Spoiler:
Aluzje do bieżących wydarzeń za specjalnie mi nie podeszły. Może to kwestia smaku - wygląda na to, że mamy trochę inny.
Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2017 - Pełne Wersje (miejsce1); Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 362
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

Re: [VX]Dark Dawn

Post autor: Diablo »

D - silny atak działa tylko w wypadku broni dwuręcznej ;) Pewnie zapomniałem o tym wspomnieć. Oczywiście wszelkie błędy poprawię, a czekam także na relację osób, które demo ukończą. Wasza opinia jest niezwykle ważna :) i przydatna ;)

EDIT:

Piotrze, easter egg'ów jest więcej i czekają na śmiałków :-)
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: [VX]Dark Dawn

Post autor: Rahim »

Kleo pisze: wku***ające
:o
Pobieram, dawno nic nie chwytałem spod makera, przez royalquesta.
Jak przejdę, wyrażę opinię, osobiście jednak na chwilę obecną cieszy mnie brak takiej mocnej ciemności :)
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1243
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: [VX]Dark Dawn

Post autor: Noruj »

Każdy przeciwnik typu MAG powoduje, że gra wywala błąd ABSu. (coś tam yggdrasil) To sprawia, że żeby pokonać takich wrogów, trzeba posługiwać się innym błędem. Są miejsca, w które wrogowie nie wiedzieć czemu, nie chcą wejść. Trzeba tam wtedy stanąć i z ukosa atakować przeciwnika. Jest to uciążliwe, a w przypadku Mortisa niegrywalne.
Obrazek
Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2017 - Pełne Wersje (miejsce1); Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 362
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

Re: [VX]Dark Dawn

Post autor: Diablo »

O błędzie z Yggdrasilem nie słyszałem, bo do teraz nikt go nie miał, ale muszę przestudiować jego przyczyny. Co do tej drugiej sprawy to nie jest bug. Są to po prostu inne zdarzenia. Event nie może chodzić po evencie ot co. Postaram się naprawić problem, jak tylko go wykryję.
Awatar użytkownika
ravenone

GF 2016 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2) Dema (miejsce 2); GF 2010 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1); GF 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 438
Rejestracja: 28 lis 2009, 12:06

Re: [VX]Dark Dawn

Post autor: ravenone »

Wreszcie nieco pograłem. Podoba mi się Risenowy klimat, odcienie lokacji jak i sam mapping. Walka może nie jest najlepsza (kurczaki faktycznie wku** ją:P - lecą jak strzała z drugiego końca mapy), ale mi osobiście sprawia frajdę, podobnie jak luźna ekslopracja po wyjściu z jaskini/obozu.
Ciekawie zrobione są pułapki, ale przydało by się przed game overem też zrobić wybuch, żebyśmy widzieli dlaczego giniemy.
Dużo jeszcze gry przede mną? Zaostrzyłem sobie apetyt, chcę pełniaka.
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1243
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: [VX]Dark Dawn

Post autor: Noruj »

Diablo pisze:O błędzie z Yggdrasilem nie słyszałem, bo do teraz nikt go nie miał, ale muszę przestudiować jego przyczyny. Co do tej drugiej sprawy to nie jest bug. Są to po prostu inne zdarzenia. Event nie może chodzić po evencie ot co. Postaram się naprawić problem, jak tylko go wykryję.
Błąd na pewno nie jest indywidualny dla mnie. Rozmawiałem z osobą, która również trochę pograła i napisała mi:
Niestety, też mi wyskoczył błąd ze skryptem
Daje screen, żebyś mógł się lepiej odnieść, chciałbym to przejść, ale nie dam rady tego Mortiasa zaciukać.
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2017 - Pełne Wersje (miejsce1); Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 362
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

Re: [VX]Dark Dawn

Post autor: Diablo »

W demie nie pozwolilem wam za duzo odkryc ;) ale nawet nie wiesz raveone jak sie ciesze ze gra cie wciagnela. Pelna wersja prawdopodobnie najpozniej styczen/luty o ile przezyje psychicznie szkole.

Noruj, czy dzieje sie tak tylko z Mortisem? Jesli tak to chyba wiem co sie dzieje i zalatwie to szybko.

Kurcze ludzie! Zaluje ze nie dalem dema wczesniej bo na serio wasza aktywnosc daje kopa. Czas wrocic do roboty! :)
Awatar użytkownika
ADI
Posty: 97
Rejestracja: 14 sie 2012, 15:59
Lokalizacja: Końskie
Kontakt:

Re: [VX]Dark Dawn

Post autor: ADI »

I ja zagrałem trochu.
Widzę że sporo zmieniłeś na samym początku gry (przynajmniej od momentu kiedy ja miałem szanse go zobaczyć).
W sumie na dobre to wyszło.
Wydaję mi się że gra na fullscreenie trochę zwalnia. Sądziłem że to mój sprzęt, ale odpaliłem później na innym i było to samo XD

Muzyczka rzeczywiście fajna.
Klimacik jest fajny.
Poziom trudności też dużo się zmienił na lepsze. I dobrze.
Wreszcie idąc po miecz w głębszej części Gniazda, nie zginąłem 38 razy.
Na powierzchni to samo, można spokojnie powybijać wilki, kurczaki. (Chociaż tych faktycznie nieco unikałem, zwłaszcza jak podbiegało 3) :P
Demka nie ukończyłem, gdyż zwyczajnie walnąłem w kimono, ale dziś na pewno skończę.
Jestem ciekaw jak dalej potoczą się losy Curtisa. :D

PS. Przy tym wygaszaniu ekranu, mgła zostaje, co dziwnie jak da mnie wygląda.
Obrazek
ODPOWIEDZ