[VX]Dark Dawn
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- PInroz
- Posty: 917
- Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
- Kontakt:
Re: [VX]Dark Dawn
Zaledwie dwa tygodnie nie odwiedzałem tsukuru a tu takie dziwy się dzieją na forum
Jedną z nich jest to że w końcu wydałeś pełną wersje Dark Dawn. Pobieram i gram. Bo czuję że naprawdę będzie warto
Jedną z nich jest to że w końcu wydałeś pełną wersje Dark Dawn. Pobieram i gram. Bo czuję że naprawdę będzie warto
Nie mogę latać, bo stałem się kaleką
- Diablo
- Posty: 362
- Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58
Re: [VX]Dark Dawn
@Zodiac:
Jest mi niezmiernie miło, że pozytywnie oceniasz czas spędzony z Dark Dawn. Jestem świadomy, że gra ma swoje wady, ale na prawdę - ciepło się na sercu robi, gdy mogę przeczytać takie opinie jak twoja. Wszystkie bugi, o których była tu mowa postaram się rozwiązać w wersji 1.1
@Piotr I:
No czekam na twoją opinię, bo z tego co wiem to od początku śledzisz projekt i liczę, że cię nie zawiodę
Jest mi niezmiernie miło, że pozytywnie oceniasz czas spędzony z Dark Dawn. Jestem świadomy, że gra ma swoje wady, ale na prawdę - ciepło się na sercu robi, gdy mogę przeczytać takie opinie jak twoja. Wszystkie bugi, o których była tu mowa postaram się rozwiązać w wersji 1.1
@Piotr I:
No czekam na twoją opinię, bo z tego co wiem to od początku śledzisz projekt i liczę, że cię nie zawiodę
- PInroz
- Posty: 917
- Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
- Kontakt:
Re: [VX]Dark Dawn
Mimo iż już dwa dni temu pobrałem Dark Dawn dopiero dziś w niego gram. Dlaczego teraz gram a nie dwa dni temu, cóż po prostu nie miałem zbytnio czasu więc postanowiłem poświęcić trochę niedzielnego czasu i zagrać w Dark Dawn. Mam już za sobą kilka godzin grania (Ile to dopiero się dowiesz Diablo kiedy przejdę grę). Kiedy uruchomiłem Dark Dawn no normalnie byłem głodny wrażeń jak Gesslerowa po dwóch obiadach. Więc postanowiłem już coś napisać mimo iż gry jeszcze nie przeszedłem to warto podzielić się wrażeniami z pierwszych godzin grania.
Ogólnie to gra mi się podoba, powię więcej jest moim faworytem w tegorocznych Golden Forkach Gra jest przyjemna zachowując oczywiście twój mroczny klimat Jednak największą wadą gry jest to że w niektórych lokacjach gra zmula. Najlepszym przykładem jest spalona wioska na samym początku gry. Co do systemu walki hmmm... grałem już w wiele twoich gier że nie wyobraziłbym sobie twojej gry bez systemu walki ABS, Doskonale wykorzystałeś skrypt IEX - Yggdrasil V1.5-b1 jeden z lepszych skryptów na walkę w czasie rzeczywistym. Na początku to miałem problemy lecz kiedy zdobyłem Siewce Zepsucia grało się doskonale. Więc system walki na plus Co do mapy wyspy. Ciężko ogarnąć na niej swoje położenie. Ale jak na Makera fajnie jest zrobiona.
A co do samego systemu. Szkoda że w grze nie ma systemu talentów. Bo w Dark Dawn fajnie by to wyglądało. Lecz system talentów w kilku godzinnej gierce, Szkoda . Mogłeś chociaż zaoferować graczom możliwość rozdawania punktów. Podobnie jak to było przedstawione w Kruku Cóż cieszmy się z tego co jest.
A przy okazji natrafiłem na kilka literówek, lub błędów zarówno w dialogach jak i w zdarzeniach.
Ogólnie to gra mi się podoba, powię więcej jest moim faworytem w tegorocznych Golden Forkach Gra jest przyjemna zachowując oczywiście twój mroczny klimat Jednak największą wadą gry jest to że w niektórych lokacjach gra zmula. Najlepszym przykładem jest spalona wioska na samym początku gry. Co do systemu walki hmmm... grałem już w wiele twoich gier że nie wyobraziłbym sobie twojej gry bez systemu walki ABS, Doskonale wykorzystałeś skrypt IEX - Yggdrasil V1.5-b1 jeden z lepszych skryptów na walkę w czasie rzeczywistym. Na początku to miałem problemy lecz kiedy zdobyłem Siewce Zepsucia grało się doskonale. Więc system walki na plus Co do mapy wyspy. Ciężko ogarnąć na niej swoje położenie. Ale jak na Makera fajnie jest zrobiona.
A co do samego systemu. Szkoda że w grze nie ma systemu talentów. Bo w Dark Dawn fajnie by to wyglądało. Lecz system talentów w kilku godzinnej gierce, Szkoda . Mogłeś chociaż zaoferować graczom możliwość rozdawania punktów. Podobnie jak to było przedstawione w Kruku Cóż cieszmy się z tego co jest.
A przy okazji natrafiłem na kilka literówek, lub błędów zarówno w dialogach jak i w zdarzeniach.
Czy przypadkiem nie powinno tu być tylko Curtis i to na żółto Przynajmniej wiem teraz jak ma na imię
Tu chyba zapomniałeś słowa CO
Curtis to prawdziwy HADKOR skacze tyłem Właśnie w tym miejscu trzeba stanąć tyłem by przeskorzyć z jednej wyseki na drugą. Jest to w kopalni tam gdzie znajduje się Miecz smoka wody
I kolejny błąd w dialogu tym razem w wieży Markusa. Podobny problem co w pierwszym screenie
Kiedy po raz pierwszy zagrałem w Dark Dawn to się trochę zdziwiłem Dlaczego Arneth jest na Wyspie Marakajów Mimo iż nie ma tu żadnych błędów chciałem tylko zwrócić na to uwagę Czy to easter egg Czy po prostu zastosowałeś tego charaktersa
Na razie to tyle... gram dalej Nie mogę latać, bo stałem się kaleką
- Diablo
- Posty: 362
- Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58
Re: [VX]Dark Dawn
Czekam na twoja ostateczna opinie z niecierpliwoscia :D natomiast juz niedlugo postaram sie wypuscic latke poprawiajaca wszystkie bugi o ktorych byla mowa. To wielka radosc dla mnie gdy widze, ze ktos tak sie angazuje w gre, ktora stworzylem
- PInroz
- Posty: 917
- Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
- Kontakt:
Re: [VX]Dark Dawn
PRZESZEDŁEM GRĘ
A o to mój czas który spędziłem przy grze
Czas na moją ostateczną opinię Dark Dawn grało się przyjemnie, powiem więcej gra wciągnęła mnie do takiego stopnia, że zapomniałem o rzeczywistości i do reszty wchłonęło się w fabułę gry. Serio stopniowe poznawanie głównego bohatera sprawiło że zrobiło mi się go szkoda Stracił przyjaciela, szacunek w rodzinie i nawet swoją ukochaną którą i tak ledwie znał... Ale miłość to i tak miłość. Lecz nie zdziwiło mnie fakt że na samym końcu Curtis przeją moc Pana i sam stał się przeklętym Panem. No normalnie kojarzy mi się ArkanA lecz tam Arneth o ile dobrze pamiętam zabił króla, a Curtis wygnał precz armię nieumarłych. Więc różnica jakaś jest :roll Na plus grafika i oprawa audiowizualna, muzyka i system walki też na plus. A pro po systemu walki, większość broni w grze była kompletnie bezużyteczna jeżeli na początku gry zdobyło się Siewce Zepsucia. Broń ta mało że unieruchamia przeciwnika na stałe to jeszcze zatruwa i powoduje uciszenie (co kolwiek to znaczy). Co do eliksirów, przez całą grę użyłem ich tylko dwa czy trzy razy ( były to Wieża i Ślepiec, ten drugi eliksir z kolei używałem tylko dlatego że wzrasta obrona), pozostałe są dość nieopłacalne w użytku zwłaszcza te co zwiększały atak kosztem zmniejszania obrony Po za tym każdy z eliksirów ma krótki czas działania, a przy niskim HP nie można z nich w ogóle korzystać
Będę musiał bardziej przyjżeć się Dark Dawn gdyż jak na razie dotarłem do jednego zakończenia, chyba raczej tego złego. Spróbuję pograć jeszcze trochę i w razie czego napisze później co uważam o tym drugim zakończeniu gry.Zodiac pisze:Zakończenia podobały mi się oba, choć bardziej to "złe"
A przy okazji kilka bugów z gry
Przez chwile nie ogarnąłem co ona ma na myśli, lecz po pewnym czasie zorientowałem się że zapomniałeś słowa NIE
Zodiac pisze:Na samym końcu rozgrywki wyskoczyło mi coś takiego:
Popieram chyba zapomniałeś Graphics z napisami końcowymi
Cóż to tyle gra jest ambitna i niesamowita. Czekam na twoje kolejne projekty, Mam nadzieję że również niezłe i dłuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugie Będę jeszcze pisał w temacie gry gdyż ciekawi mnie to drugie zakończenie. Na razie to tyle. Nie mogę latać, bo stałem się kaleką
- ravenone
- Posty: 438
- Rejestracja: 28 lis 2009, 12:06
Re: [VX]Dark Dawn
Obiecałem Diablo, że zagram po premierze, trochę mi z tym jednak zeszło.
Utknąłem na jaskiniach po wizycie u hrabiego i chyba na tym zakończy się mój żywot.
Moje spostrzeżenia:
Mimo, że jest to twoja najbardziej rozbudowana produkcja, to dla mnie nie jest lepsza od poprzednich. Pierwsze 2h tłuczenia potworków było w miarę ok (stąd taka pozytywna reakcja po zagraniu w demo), ale dalej jest ciągle to samo.
Poziom trudności jest zbyt wysoki - 2-3 walki i powrót do gniazda po leczenie. Tylko po części problem ten rozwiązują miejsca teleportacyjne.
Tu zdecydowanie przydało by się zbieranie dużo większej liczby leczących ziół na każdej z map, żeby taka ilość walk miała rację bytu.
Klimat zalatuje Risenem (to dla mnie jak najbardziej plus). Nawet pułapki kojarzą się z wyskakującymi "widłami" z Risena2 i na początku bawią, ale po 20-30 spotkaniu irytują. Do tego, gdy wychodzi sekwencja QTE, a podejdzie do nas wróg to gra się crashuje.
Ciekawa fabuła, ale niknie w obliczu masowego wybijania potworów. Niezły dziennik zadań i klimatyczna oprawa.
Dla mnie 4/6 w Gońcowej skali. Gratuluję dość pokaźnej gry jak na standardy RM. Czekam na kolejne.
Pozdrawiam
Utknąłem na jaskiniach po wizycie u hrabiego i chyba na tym zakończy się mój żywot.
Moje spostrzeżenia:
Mimo, że jest to twoja najbardziej rozbudowana produkcja, to dla mnie nie jest lepsza od poprzednich. Pierwsze 2h tłuczenia potworków było w miarę ok (stąd taka pozytywna reakcja po zagraniu w demo), ale dalej jest ciągle to samo.
Poziom trudności jest zbyt wysoki - 2-3 walki i powrót do gniazda po leczenie. Tylko po części problem ten rozwiązują miejsca teleportacyjne.
Tu zdecydowanie przydało by się zbieranie dużo większej liczby leczących ziół na każdej z map, żeby taka ilość walk miała rację bytu.
Klimat zalatuje Risenem (to dla mnie jak najbardziej plus). Nawet pułapki kojarzą się z wyskakującymi "widłami" z Risena2 i na początku bawią, ale po 20-30 spotkaniu irytują. Do tego, gdy wychodzi sekwencja QTE, a podejdzie do nas wróg to gra się crashuje.
Ciekawa fabuła, ale niknie w obliczu masowego wybijania potworów. Niezły dziennik zadań i klimatyczna oprawa.
Dla mnie 4/6 w Gońcowej skali. Gratuluję dość pokaźnej gry jak na standardy RM. Czekam na kolejne.
Pozdrawiam
- Diablo
- Posty: 362
- Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58
Re: [VX]Dark Dawn
No, myślę że tego urlopu od RMa starczy
Dziękuję za opinie! Na prawdę nie wiecie (albo i wiecie ) jak wiele znaczą one dla twórcy, który starał się pokazać swoją wizję jak najlepiej
Oto wersja 1.1 Dark Dawn z poprawionymi błędami. Mam nadzieję, że więcej łatek potrzebnych nie będzie
Mogę tylko powiedzieć, że nie lenię się już i szykuję coś, co może was zdziwić/zaskoczyć (niepotrzebne skreślić)
A wasze rady na pewno będą miały odzwierciedlenie w moich przyszłych projektach!
Dziękuję za opinie! Na prawdę nie wiecie (albo i wiecie ) jak wiele znaczą one dla twórcy, który starał się pokazać swoją wizję jak najlepiej
Oto wersja 1.1 Dark Dawn z poprawionymi błędami. Mam nadzieję, że więcej łatek potrzebnych nie będzie
Mogę tylko powiedzieć, że nie lenię się już i szykuję coś, co może was zdziwić/zaskoczyć (niepotrzebne skreślić)
A wasze rady na pewno będą miały odzwierciedlenie w moich przyszłych projektach!
- PAKKK
- Posty: 37
- Rejestracja: 29 paź 2014, 17:16
Re: [VX]Dark Dawn
Coś... Coś się popsuło. Już nie mówie o strasznie trudnej walce, do pierwszego potworka podchodziłem 3 razy, a pokonałem go wypijając cały rum (i nie wiem czy ja nie mam skilla i jestem cienias, czy walki są trudne, czy to system walki działa tak jakby chciał a nie mógł)
Po pokonaniu tego umarlaka zabieram zapasy i próbuje wyjść z domku. No i dzieje się to:
Help
Po pokonaniu tego umarlaka zabieram zapasy i próbuje wyjść z domku. No i dzieje się to:
Help
- RavenInvazion
- Posty: 25
- Rejestracja: 07 cze 2016, 00:27
Re: [VX]Dark Dawn
Brakuje grafiki "$pułapka" gdy
Uniemożliwa to dalszą grę.
Spoiler:
"Nie znam się na iniekcji transmetylonianu interpolarnego."
- PAKKK
- Posty: 37
- Rejestracja: 29 paź 2014, 17:16
Re: [VX]Dark Dawn
Dobra, trzeci raz odpaliłem nową gre i da się wyjść z budynku już
A, no i nie działa mi D - silny atak.
A, no i nie działa mi D - silny atak.
- Diablo
- Posty: 362
- Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58
Re: [VX]Dark Dawn
Kuźwa, ciągle coś nie tak jest z tym instalatorem i programem szyfrującym, bo on nie dołączył niektórych plików do gry. Tutaj zamieszczam reupload z chyba dobrym projektem. Jeżeli z tym coś się pieprzyć będzie to usiądę po prostu i będę grzebał przy tym instalatorze.
https://mega.nz/#!NhomAQzJ!WkRG3OgRvY5v ... uG5trZm_4c
Co do silnego ataku to było gdzieś napisane, że działa tylko z bronią dwuręczną.
Jednoręczna:
1)słaby
2)średni
Dwuręczna:
1)średni
2)silny
https://mega.nz/#!NhomAQzJ!WkRG3OgRvY5v ... uG5trZm_4c
Co do silnego ataku to było gdzieś napisane, że działa tylko z bronią dwuręczną.
Jednoręczna:
1)słaby
2)średni
Dwuręczna:
1)średni
2)silny
- PAKKK
- Posty: 37
- Rejestracja: 29 paź 2014, 17:16
Re: [VX]Dark Dawn
Chyba to nie to, u mnie dalej nie ma pliku $pułapkaDiablo pisze:Kuźwa, ciągle coś nie tak jest z tym instalatorem i programem szyfrującym, bo on nie dołączył niektórych plików do gry. Tutaj zamieszczam reupload z chyba dobrym projektem. Jeżeli z tym coś się pieprzyć będzie to usiądę po prostu i będę grzebał przy tym instalatorze.
https://mega.nz/#!NhomAQzJ!WkRG3OgRvY5v ... uG5trZm_4c
Co do silnego ataku to było gdzieś napisane, że działa tylko z bronią dwuręczną.
Jednoręczna:
1)słaby
2)średni
Dwuręczna:
1)średni
2)silny
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: [VX]Dark Dawn
Nie ma pliku pułapka, bo ma w sobie polski znak, z którym nie radzą sobie szyfratory. Ot cały problem.
- Diablo
- Posty: 362
- Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58
Re: [VX]Dark Dawn
Dobra, jeżeli to nie to, to się poddaję i muszę szukać innego sposobu.
https://mega.nz/#!E4pBUTbD!maTFPGu4vWq8 ... iFrKwDrEGw
https://mega.nz/#!E4pBUTbD!maTFPGu4vWq8 ... iFrKwDrEGw
- PAKKK
- Posty: 37
- Rejestracja: 29 paź 2014, 17:16
Re: [VX]Dark Dawn
Działa, zabieram się za gre