[VX]Dark Dawn

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: Kleo, Dragon Kamillo, GameBoy

Awatar użytkownika
OverHiLL
Posty: 79
Rejestracja: 20 paź 2009, 21:44

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: OverHiLL » 28 lip 2015, 23:19

Noruj pisze:Skoro temat jest odblokowany to podzielę się opinią na temat projektu.

Jest bardzo w Twoim stylu - to nawet fajne, że masz jakiś określony styl i się go trzymasz. Fabuła jest dość skąpo opisana, ale daje pole do zbudowania fajnego klimatu i eksploracji.

Trailer... cóż. Trailer jest wykonany technicznie bardzo fajnie, Yoro odwalił kawał dobrej roboty - ale z drugiej strony ten trend (nie mówię tylko o tym trailerze), który utrzymuje się w trailerach (zwłaszcza w makerowych, ale nie tylko) przyprawia mnie o zawroty głowy.

Tylko ja odnoszę wrażenie śmieszności? W podkładzie taka muzyka, jakby miała się odbyć jakaś apokalipsa, Hasła " SPRAW, ABY ŚWIAT UPADŁ PRZED TOBĄ NA KOLANA", a na ekranie koleś lata po lasku i zbiera zioła, albo tłucze wilki... No padłem po prostu.
Przecież ta gra ma potencjał na fajny tajemniczy klimat, gdzie eksplorujemy mroczne zakątki wyspy i staramy się coś ugrać. Po co ta epickość? Nie lepiej było pójść w tamtą stronę? Byłaby bardziej adekwatna, a tak to trailer wywołał tylko tyle, że się oplułem herbatką ze śmiechu, z tego co pamiętam.


Podpisuje się rękami i nogami pod tym. Chociaż skądinąd uważam, że trailer akurat technicznie wykonany jest dość średnio, mam wrażenie, że twórca chciał tutaj użyć szybkich cięć, co nie do końca wyszło. Akurat przeglądałem sobie projekt DragonWingsa z przed kilku lat, bo ktoś tam odświeżył i tam wrzucony trailar wykonany właśnie metodą szybkich cięć ("hamerykański) wypada świetnie, choć nieco kuriozalnie, bo całą epickość psują małe ludziki :-)
Niemniej, żeby nie spamować - projekt zapowiada się bardzo w porządku, trochę biednie tutaj właśnie z fabułą, ale spore pole do manewru jest. Graficznie super.
Dużo zapału do pracy :-)
Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 345
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Diablo » 31 lip 2015, 14:29

No cóż. W trailerze zawaliłem (chociaż Yoroi odwalił kawał dobrej roboty) ;-) Gra wciąż żyje. 2 rozdziały za nami. Już bliżej końca niż początku. Teraz już pchanie fabuły do przodu. Randomowe jaskinie dla tych co lubią eksplorować świat. Coraz większy arsenał. Fabuła coraz bardziej burzliwa. Myślę, że was nie zawiodę ;-) Screenów nie ma, bo nie ma żadnych nowych map do pokazania na razie :-P
Obrazek
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 687
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: PInroz » 27 sie 2015, 17:04

Hej Diablo jak tam postępy nad grą?
Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 345
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Diablo » 28 sie 2015, 00:27

Wiesz co, gra na razie stoi. Wakacje się kończą, a DD potrzebny jest czas na zrobienie ostatnich aktów (najkrótszych). Troszkę poślizg jest, ale wiadomo jak to ze mną zwykle jest ;) Oczywiście DD ukończę :P
Obrazek
Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 345
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Diablo » 10 wrz 2015, 23:16

UPDATE:
Prace trwają. Właśnie ukończyłem, nowe, dużo lepsze intro-samouczek. Oto kilka screenów (ciemnota na trzecim jest zamierzona):

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Asuda
Posty: 316
Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Asuda » 21 paź 2015, 12:00

Jakoś zachęciła mnie ta zapowiedź. Jak progres?
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 345
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Diablo » 23 paź 2015, 22:43

Obecnie gotowe jest już jakieś 80-85%. Jakbym się sprężył to bym wydał w dwa tygodnie, ale niestety (albo stety):
1) dopracowuję intro, dodaję nowe motywy, rozwijam początek gry
2) jestem leniem
3) kiepsko z dostępem do komputera ;)

Na pewno wydam to tak, aby zdążyć na Golden Forki ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Ozzaku
Posty: 1370
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Ozzaku » 24 paź 2015, 00:28

Paski HP, MP i ten trzeci odstaja graficznie od reszty co obrzydza moim zdaniem ekran, pasuja bardziej klimatem do kolorowych jrpg, niz mrocznego crpg :d
Awatar użytkownika
Asuda
Posty: 316
Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Asuda » 24 paź 2015, 00:47

Z tymi paskami nie jest najgorzej, chociaż może gdyby barwa wypełnienia była trochę mniej jaskrawa...?
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 345
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Diablo » 24 paź 2015, 08:45

Hmmm... Wezme to pod uwage i pokaze niedlugo zmiane w paskach. Natomiast drewniany kolor jest dopasowany do windowskina i w grze wcale nie psuje klimatu ;)

I jak?

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 687
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: PInroz » 24 paź 2015, 20:50

Diablo mistrz kuchni. Do da trochę posiekanej cebulki, trochę mielonego mięsa, pokrojonej papryki i pomidorów, wszystko odpowiednio przyprawi i w rezultacie stworzy przepis na doskonałą grę. Tak trzymać :-D Już się nie mogę doczekać kiedy spróbuję tej gry :lol:
Awatar użytkownika
ravenone

GF 2016 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2) Dema (miejsce 2); GF 2010 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1); GF 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 422
Rejestracja: 28 lis 2009, 12:06
Kontakt:

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: ravenone » 24 paź 2015, 21:03

HUD jest ok.
Dawaj grę, czas w coś pograć :evil:
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 687
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: PInroz » 11 lis 2015, 14:55

Hej Diablo jak tam idą pracę nad grą :?: :mrgreen:
Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 345
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Diablo » 11 lis 2015, 17:13

Idą idą. Ostatnio coraz konkretniej. Istnieje cień szansy, że gra wyjdzie w grudniu, ale to nadal cień :-D Miło, że ktoś się interesuje :-) To zawsze daje motywację ;-) Muszę się zebrać do kupy, bo ktoś jednak czeka na grę :-D
Obrazek
Awatar użytkownika
Venesard
Posty: 205
Rejestracja: 01 gru 2014, 16:35

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Venesard » 11 lis 2015, 21:11

Diablo, ty weź wujka nie denerwuj :D
Rób rób :)

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości