[VX]Dark Dawn

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: Kleo, Dragon Kamillo, GameBoy

Awatar użytkownika
Venesard
Posty: 207
Rejestracja: 01 gru 2014, 16:35

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Venesard » 09 maja 2016, 11:39

Ja nie miałem problemów z fpsami. Tak jak Diablo pisał, przejście gry zajęło mi lekko ponad 4 godziny, gdzie wyspę zbadałem wzdłuż i wszerz mordując wszystko co popadnie. Jedynie pod sam koniec gry poleciałem prosto do zakończenia, bez ponownego grindu postaci, dlatego szacuję że gra wraz z ponowną eksploracją zajęłaby mi do 5 godzin.
Gra się przyjemnie, fabuła z czasem się rozkręca, niektóre zwroty akcji powodowały u mnie mocne rozdziawienie paszczy. Momentami czuło się presję czasu, momentami gra pozwala na leniwą eksplorację. Zagadki logiczne nie są trudne, czasem trzeba wykazać się spostrzegawczością w mroku którego jest dużo wszędzie :D
Podsumowując to było miło spędzone 4 godziny z życia.
Awatar użytkownika
Yoroiookami

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 2)
Posty: 484
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Yoroiookami » 09 maja 2016, 11:47

To na początku tematu to pełna wersja gry z poprawkami? I czy mógłbyś wrzucić na coś innego niż Dropbox? Często mam z nim problemy. :<
Awatar użytkownika
Vodun
Posty: 34
Rejestracja: 19 kwie 2010, 22:08

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Vodun » 09 maja 2016, 12:13

Ściągnąłem, zainstalowałem i prosi o RPGVX RTP, którego najwidoczniej nie mam. Możesz wrzucić wersję z RTP lub oczyścić obecną wersję z RTP(lub umieścić ją w grze)?
We must dissent.
Awatar użytkownika
Viuu

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 102
Rejestracja: 22 mar 2011, 21:33
Lokalizacja: Gdańsk

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Viuu » 09 maja 2016, 12:57

Nie możesz po prostu pobrać sobie tego RTP i mieć spokój we wszystkich kolejnych grach z VX?
RMVX RTP
Obrazek
Victory Quotes: 1, 2
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4110
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Jazzwhisky » 09 maja 2016, 13:01

Dokładnie o tym pomyślałem, nie wiem dlaczego wcześniej mnie nie tknęło. Zasadniczo umieszczanie dwóch wersji gier (na forum!) jakie praktykują autorzy jest trochę bez sensu, jeśli mogą po prostu dodać do gry link do oficjalnej wersji RTP. :)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Vodun
Posty: 34
Rejestracja: 19 kwie 2010, 22:08

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Vodun » 09 maja 2016, 14:25

Też jednak, w grze z tak wieloma własnymi/ściągniętymi grafikami i dźwiękami jak wiele RTP jest potrzebnego by gra działała?
Dochodząc do kryjówki na wyspie kanibalów naliczyłem tylko 2 takie zasoby. Jaki jest problem zrobić export/import tych zasobów by nie potrzebne było rtp?


Narzekam na to bo dawniej chciałem polecić znajomym parę gierek (co prawda nie polskich), każdy z nich ważyła mniej niż rtp które musieli ściągnąć by poszła. Gdyby ta gra była dobra to znowu trudno byłoby to polecić dalej.
We must dissent.
Awatar użytkownika
Viuu

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 102
Rejestracja: 22 mar 2011, 21:33
Lokalizacja: Gdańsk

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Viuu » 09 maja 2016, 16:24

Błagam cię, RTP ściągasz raz i każda kolejna gra z tego makera nie będzie już więcej o nie prosić, lepsze chyba to niż ściągać takowe RTP władowane w każdą kolejną grę. Poza tym dzisiaj gry potrafią ważyć 60gb a ty robisz problem o ściągnięcie RAZ tych 35mb co zajmie ci może jakieś 5 minut (to zapewne więcej niż czas jaki poświęcasz na narzekanie na to).
Myślę, że wystarczy już tematu RTP w wątku tej gry :P


Yup, dalej bardzo proszę wypowiedzi wyłącznie na temat gry i tylko tej gry,
z ogólnym wątkiem RTP odsyłam do działu Scena.
Obrazek
Victory Quotes: 1, 2
Awatar użytkownika
Amelanduil

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 382
Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Amelanduil » 09 maja 2016, 17:12

Zabójcze Jaszczurki Noruja: teraz dostępne także w jaskiniach Dark Dawn!

Ehem. Tak, instant-damage'owy ABS przy którym nie da się uniknąć obrażeń jest cudny. Nie pomaga też do tego wszystkiego źle zrobione pole widoczności: grafika jest taka sama jak rozdzielczość, przez co nie centruje się na postaci w rogach mapy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 345
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Diablo » 11 maja 2016, 09:43

Jejciu, spodziewalem sie ze nie bedzie tlumow w temacie, ale zeby az takie pustki...

@Yoroi:
Jeszcze dzis postaram sie wrzucic na inny hosting :-)

@Vodun:
Postaram sie zrobic, zeby nie bylo potrzebne osobne sciaganie RTP.

@Amel:
Popracuje nad tym i wydam poprawke w nastepnej wersji gry (mam na mysli centralizacje oswietlenia). Mam nadzieje, ze wiesz ze tych jaszczurow w jaskiniach na razie nie mozna pokonac i trzeba uciekac? :-D
Obrazek
Awatar użytkownika
Prometherion

Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 1) Sezon V (miejsce 2)
Posty: 184
Rejestracja: 02 sty 2011, 12:31

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Prometherion » 11 maja 2016, 10:02

A co z tym spadkiem fps, chętnie bym zagrał ale nie mam możliwości. Wszedłem nawet w projekt i wywaliłem mgłę i inne, moim zdaniem, zapychacze - nadal 3-5 fps. Tragedyja...
Awatar użytkownika
Venesard
Posty: 207
Rejestracja: 01 gru 2014, 16:35

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Venesard » 11 maja 2016, 11:37

Na jakim sprzęcie to odpalacie że macie spadki fps? O.o
Pomijając kwestię maszyny, czasem w przypadku fps dropów w grach z makera pomagało ustawienie innej zgodności BĄDŹ zmiana używanej przez grę biblioteki na nowszą (ale to już leży w gestii Diablo).
Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 345
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Diablo » 11 maja 2016, 14:12

@Prometherion:
Spadek jest tylko na mapie, gdzie wychodzisz czy na wszystkich mapach? Jeśli tylko na jednej to mogę po prostu wywalić trochę eventów i będzie lepiej.

@Venesard:
Postaram się pokombinować z bibliotekami.

@Yoroi:

https://mega.nz/#!k0wx2BwL
Obrazek
Awatar użytkownika
Yoroiookami

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 2)
Posty: 484
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Yoroiookami » 11 maja 2016, 17:14

Zapomniałeś o kluczu. :lol:
Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 345
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Diablo » 11 maja 2016, 17:43

Obrazek
Awatar użytkownika
Zodiac
Posty: 28
Rejestracja: 24 cze 2011, 20:39

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Zodiac » 12 maja 2016, 22:44

Niedawno ukończyłem. Przejście zajęło mi nieco ponad 3,5h. Zbadałem na wyspie chyba wszystko co się dało :-) Fabuła z początku jakoś szczególnie mnie nie porwała, ale w miare postępów jest coraz lepiej i było też kilka bardzo dobrych zwrotów akcji. Zakończenia podobały mi się oba, choć bardziej to "złe".
Walka nie była niczym wyjątkowym, ale też nie była żadnym utrapieniem. Ciekawym pomysłem są mikstury, ale po 1 użyciu nie wiedzieć czemu nie mogłem ich już używać :?
Zagadki były dość ciekawe chociaż bardzo proste.
Na plus również zdecydowanie oprawa audiowizualna i klimat, który naprawdę mi się spodobał.
Ogólnie wrażenia po DD mam zdecydowanie pozytywne i z chęcią zagram w następną Twoją produkcję :-D

A na koniec 2 małe bugi:
1. W Gnieździe jest czerwony przycisk, który chyba nic nie robi i po wciśnięciu znika xD
2. Na samym końcu rozgrywki wyskoczyło mi coś takiego:
Spoiler:

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości