Strona 5 z 9

Re: [VX]Dark Dawn

: 09 maja 2016, 11:39
autor: Venesard
Ja nie miałem problemów z fpsami. Tak jak Diablo pisał, przejście gry zajęło mi lekko ponad 4 godziny, gdzie wyspę zbadałem wzdłuż i wszerz mordując wszystko co popadnie. Jedynie pod sam koniec gry poleciałem prosto do zakończenia, bez ponownego grindu postaci, dlatego szacuję że gra wraz z ponowną eksploracją zajęłaby mi do 5 godzin.
Gra się przyjemnie, fabuła z czasem się rozkręca, niektóre zwroty akcji powodowały u mnie mocne rozdziawienie paszczy. Momentami czuło się presję czasu, momentami gra pozwala na leniwą eksplorację. Zagadki logiczne nie są trudne, czasem trzeba wykazać się spostrzegawczością w mroku którego jest dużo wszędzie :D
Podsumowując to było miło spędzone 4 godziny z życia.

Re: [VX]Dark Dawn

: 09 maja 2016, 11:47
autor: Yoroiookami
To na początku tematu to pełna wersja gry z poprawkami? I czy mógłbyś wrzucić na coś innego niż Dropbox? Często mam z nim problemy. :<

Re: [VX]Dark Dawn

: 09 maja 2016, 12:13
autor: Vodun
Ściągnąłem, zainstalowałem i prosi o RPGVX RTP, którego najwidoczniej nie mam. Możesz wrzucić wersję z RTP lub oczyścić obecną wersję z RTP(lub umieścić ją w grze)?

Re: [VX]Dark Dawn

: 09 maja 2016, 12:57
autor: Viuu
Nie możesz po prostu pobrać sobie tego RTP i mieć spokój we wszystkich kolejnych grach z VX?
RMVX RTP

Re: [VX]Dark Dawn

: 09 maja 2016, 13:01
autor: Jazzwhisky
Dokładnie o tym pomyślałem, nie wiem dlaczego wcześniej mnie nie tknęło. Zasadniczo umieszczanie dwóch wersji gier (na forum!) jakie praktykują autorzy jest trochę bez sensu, jeśli mogą po prostu dodać do gry link do oficjalnej wersji RTP. :)

Re: [VX]Dark Dawn

: 09 maja 2016, 14:25
autor: Vodun
Też jednak, w grze z tak wieloma własnymi/ściągniętymi grafikami i dźwiękami jak wiele RTP jest potrzebnego by gra działała?
Dochodząc do kryjówki na wyspie kanibalów naliczyłem tylko 2 takie zasoby. Jaki jest problem zrobić export/import tych zasobów by nie potrzebne było rtp?


Narzekam na to bo dawniej chciałem polecić znajomym parę gierek (co prawda nie polskich), każdy z nich ważyła mniej niż rtp które musieli ściągnąć by poszła. Gdyby ta gra była dobra to znowu trudno byłoby to polecić dalej.

Re: [VX]Dark Dawn

: 09 maja 2016, 16:24
autor: Viuu
Błagam cię, RTP ściągasz raz i każda kolejna gra z tego makera nie będzie już więcej o nie prosić, lepsze chyba to niż ściągać takowe RTP władowane w każdą kolejną grę. Poza tym dzisiaj gry potrafią ważyć 60gb a ty robisz problem o ściągnięcie RAZ tych 35mb co zajmie ci może jakieś 5 minut (to zapewne więcej niż czas jaki poświęcasz na narzekanie na to).
Myślę, że wystarczy już tematu RTP w wątku tej gry :P


Yup, dalej bardzo proszę wypowiedzi wyłącznie na temat gry i tylko tej gry,
z ogólnym wątkiem RTP odsyłam do działu Scena.

Re: [VX]Dark Dawn

: 09 maja 2016, 17:12
autor: Amelanduil
Zabójcze Jaszczurki Noruja: teraz dostępne także w jaskiniach Dark Dawn!

Ehem. Tak, instant-damage'owy ABS przy którym nie da się uniknąć obrażeń jest cudny. Nie pomaga też do tego wszystkiego źle zrobione pole widoczności: grafika jest taka sama jak rozdzielczość, przez co nie centruje się na postaci w rogach mapy.

Re: [VX]Dark Dawn

: 11 maja 2016, 09:43
autor: Diablo
Jejciu, spodziewalem sie ze nie bedzie tlumow w temacie, ale zeby az takie pustki...

@Yoroi:
Jeszcze dzis postaram sie wrzucic na inny hosting :-)

@Vodun:
Postaram sie zrobic, zeby nie bylo potrzebne osobne sciaganie RTP.

@Amel:
Popracuje nad tym i wydam poprawke w nastepnej wersji gry (mam na mysli centralizacje oswietlenia). Mam nadzieje, ze wiesz ze tych jaszczurow w jaskiniach na razie nie mozna pokonac i trzeba uciekac? :-D

Re: [VX]Dark Dawn

: 11 maja 2016, 10:02
autor: Prometherion
A co z tym spadkiem fps, chętnie bym zagrał ale nie mam możliwości. Wszedłem nawet w projekt i wywaliłem mgłę i inne, moim zdaniem, zapychacze - nadal 3-5 fps. Tragedyja...

Re: [VX]Dark Dawn

: 11 maja 2016, 11:37
autor: Venesard
Na jakim sprzęcie to odpalacie że macie spadki fps? O.o
Pomijając kwestię maszyny, czasem w przypadku fps dropów w grach z makera pomagało ustawienie innej zgodności BĄDŹ zmiana używanej przez grę biblioteki na nowszą (ale to już leży w gestii Diablo).

Re: [VX]Dark Dawn

: 11 maja 2016, 14:12
autor: Diablo
@Prometherion:
Spadek jest tylko na mapie, gdzie wychodzisz czy na wszystkich mapach? Jeśli tylko na jednej to mogę po prostu wywalić trochę eventów i będzie lepiej.

@Venesard:
Postaram się pokombinować z bibliotekami.

@Yoroi:

https://mega.nz/#!k0wx2BwL

Re: [VX]Dark Dawn

: 11 maja 2016, 17:14
autor: Yoroiookami
Zapomniałeś o kluczu. :lol:

Re: [VX]Dark Dawn

: 11 maja 2016, 17:43
autor: Diablo

Re: [VX]Dark Dawn

: 12 maja 2016, 22:44
autor: Zodiac
Niedawno ukończyłem. Przejście zajęło mi nieco ponad 3,5h. Zbadałem na wyspie chyba wszystko co się dało :-) Fabuła z początku jakoś szczególnie mnie nie porwała, ale w miare postępów jest coraz lepiej i było też kilka bardzo dobrych zwrotów akcji. Zakończenia podobały mi się oba, choć bardziej to "złe".
Walka nie była niczym wyjątkowym, ale też nie była żadnym utrapieniem. Ciekawym pomysłem są mikstury, ale po 1 użyciu nie wiedzieć czemu nie mogłem ich już używać :?
Zagadki były dość ciekawe chociaż bardzo proste.
Na plus również zdecydowanie oprawa audiowizualna i klimat, który naprawdę mi się spodobał.
Ogólnie wrażenia po DD mam zdecydowanie pozytywne i z chęcią zagram w następną Twoją produkcję :-D

A na koniec 2 małe bugi:
1. W Gnieździe jest czerwony przycisk, który chyba nic nie robi i po wciśnięciu znika xD
2. Na samym końcu rozgrywki wyskoczyło mi coś takiego:
Spoiler: