[VX]Dark Dawn

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Kleo, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 722
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: PInroz » 13 maja 2016, 18:55

Zaledwie dwa tygodnie nie odwiedzałem tsukuru a tu takie dziwy się dzieją na forum :mrgreen:

Jedną z nich jest to że w końcu wydałeś pełną wersje Dark Dawn. Pobieram i gram. Bo czuję że naprawdę będzie warto :mrgreen:
Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 346
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Diablo » 13 maja 2016, 22:11

@Zodiac:
Jest mi niezmiernie miło, że pozytywnie oceniasz czas spędzony z Dark Dawn. Jestem świadomy, że gra ma swoje wady, ale na prawdę - ciepło się na sercu robi, gdy mogę przeczytać takie opinie jak twoja. Wszystkie bugi, o których była tu mowa postaram się rozwiązać w wersji 1.1 :-D

@Piotr I:
No czekam na twoją opinię, bo z tego co wiem to od początku śledzisz projekt i liczę, że cię nie zawiodę :wink:
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 722
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: PInroz » 15 maja 2016, 16:01

Mimo iż już dwa dni temu pobrałem Dark Dawn dopiero dziś w niego gram. Dlaczego teraz gram a nie dwa dni temu, cóż po prostu nie miałem zbytnio czasu więc postanowiłem poświęcić trochę niedzielnego czasu i zagrać w Dark Dawn. Mam już za sobą kilka godzin grania (Ile to dopiero się dowiesz Diablo kiedy przejdę grę). Kiedy uruchomiłem Dark Dawn no normalnie byłem głodny wrażeń jak Gesslerowa po dwóch obiadach. Więc postanowiłem już coś napisać mimo iż gry jeszcze nie przeszedłem to warto podzielić się wrażeniami z pierwszych godzin grania.

Ogólnie to gra mi się podoba, powię więcej jest moim faworytem w tegorocznych Golden Forkach :mrgreen: Gra jest przyjemna zachowując oczywiście twój mroczny klimat :wink: Jednak największą wadą gry jest to że w niektórych lokacjach gra zmula. Najlepszym przykładem jest spalona wioska na samym początku gry. Co do systemu walki hmmm... grałem już w wiele twoich gier że nie wyobraziłbym sobie twojej gry bez systemu walki ABS, Doskonale wykorzystałeś skrypt IEX - Yggdrasil V1.5-b1 jeden z lepszych skryptów na walkę w czasie rzeczywistym. Na początku to miałem problemy lecz kiedy zdobyłem Siewce Zepsucia grało się doskonale. Więc system walki na plus :mrgreen: Co do mapy wyspy. Ciężko ogarnąć na niej swoje położenie. Ale jak na Makera fajnie jest zrobiona. :mrgreen:

A co do samego systemu. Szkoda że w grze nie ma systemu talentów. Bo w Dark Dawn fajnie by to wyglądało. Lecz system talentów w kilku godzinnej gierce, Szkoda :cry:. Mogłeś chociaż zaoferować graczom możliwość rozdawania punktów. Podobnie jak to było przedstawione w Kruku :roll: Cóż cieszmy się z tego co jest.

A przy okazji natrafiłem na kilka literówek, lub błędów zarówno w dialogach jak i w zdarzeniach.

Obrazek

Czy przypadkiem nie powinno tu być tylko Curtis i to na żółto :roll: Przynajmniej wiem teraz jak ma na imię :-)


Obrazek

Tu chyba zapomniałeś słowa CO :roll:


Obrazek

Curtis to prawdziwy HADKOR skacze tyłem :roll: Właśnie w tym miejscu trzeba stanąć tyłem by przeskorzyć z jednej wyseki na drugą. Jest to w kopalni tam gdzie znajduje się Miecz smoka wody


Obrazek

I kolejny błąd w dialogu tym razem w wieży Markusa. Podobny problem co w pierwszym screenie


Obrazek

Kiedy po raz pierwszy zagrałem w Dark Dawn to się trochę zdziwiłem Dlaczego Arneth jest na Wyspie Marakajów :shock: Mimo iż nie ma tu żadnych błędów chciałem tylko zwrócić na to uwagę :mrgreen: Czy to easter egg :?: Czy po prostu zastosowałeś tego charaktersa :|


Na razie to tyle... gram dalej :-D
Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 346
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Diablo » 16 maja 2016, 23:44

Czekam na twoja ostateczna opinie z niecierpliwoscia :D natomiast juz niedlugo postaram sie wypuscic latke poprawiajaca wszystkie bugi o ktorych byla mowa. To wielka radosc dla mnie gdy widze, ze ktos tak sie angazuje w gre, ktora stworzylem :-D
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 722
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: PInroz » 17 maja 2016, 23:03

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: PRZESZEDŁEM GRĘ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


A o to mój czas który spędziłem przy grze


Obrazek


Czas na moją ostateczną opinię :roll:

Dark Dawn grało się przyjemnie, powiem więcej gra wciągnęła mnie do takiego stopnia, że zapomniałem o rzeczywistości i do reszty wchłonęło się w fabułę gry. Serio stopniowe poznawanie głównego bohatera sprawiło że zrobiło mi się go szkoda :cry: Stracił przyjaciela, szacunek w rodzinie i nawet swoją ukochaną którą i tak ledwie znał... Ale miłość to i tak miłość. Lecz nie zdziwiło mnie fakt że na samym końcu Curtis przeją moc Pana i sam stał się przeklętym Panem. No normalnie kojarzy mi się ArkanA lecz tam Arneth o ile dobrze pamiętam zabił króla, a Curtis wygnał precz armię nieumarłych. Więc różnica jakaś jest :roll Na plus grafika i oprawa audiowizualna, muzyka i system walki też na plus. A pro po systemu walki, większość broni w grze była kompletnie bezużyteczna jeżeli na początku gry zdobyło się Siewce Zepsucia. Broń ta mało że unieruchamia przeciwnika na stałe to jeszcze zatruwa i powoduje uciszenie (co kolwiek to znaczy). Co do eliksirów, przez całą grę użyłem ich tylko dwa czy trzy razy ( były to Wieża i Ślepiec, ten drugi eliksir z kolei używałem tylko dlatego że wzrasta obrona), pozostałe są dość nieopłacalne w użytku zwłaszcza te co zwiększały atak kosztem zmniejszania obrony :roll: Po za tym każdy z eliksirów ma krótki czas działania, a przy niskim HP nie można z nich w ogóle korzystać :cry:


Zodiac pisze:Zakończenia podobały mi się oba, choć bardziej to "złe"


Będę musiał bardziej przyjżeć się Dark Dawn gdyż jak na razie dotarłem do jednego zakończenia, chyba raczej tego złego. Spróbuję pograć jeszcze trochę i w razie czego napisze później co uważam o tym drugim zakończeniu gry.

A przy okazji kilka bugów z gry :-D

Obrazek

Przez chwile nie ogarnąłem co ona ma na myśli, lecz po pewnym czasie zorientowałem się że zapomniałeś słowa NIE


Zodiac pisze:Na samym końcu rozgrywki wyskoczyło mi coś takiego:


Obrazek


Popieram :mrgreen: chyba zapomniałeś Graphics z napisami końcowymi


Cóż to tyle gra jest ambitna i niesamowita. Czekam na twoje kolejne projekty, Mam nadzieję że również niezłe i dłuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugie :mrgreen: Będę jeszcze pisał w temacie gry gdyż ciekawi mnie to drugie zakończenie. Na razie to tyle.
Awatar użytkownika
ravenone

GF 2016 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2) Dema (miejsce 2); GF 2010 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1); GF 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 422
Rejestracja: 28 lis 2009, 12:06
Kontakt:

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: ravenone » 08 cze 2016, 21:58

Obiecałem Diablo, że zagram po premierze, trochę mi z tym jednak zeszło.
Utknąłem na jaskiniach po wizycie u hrabiego i chyba na tym zakończy się mój żywot.
Moje spostrzeżenia:
Mimo, że jest to twoja najbardziej rozbudowana produkcja, to dla mnie nie jest lepsza od poprzednich. Pierwsze 2h tłuczenia potworków było w miarę ok (stąd taka pozytywna reakcja po zagraniu w demo), ale dalej jest ciągle to samo.
Poziom trudności jest zbyt wysoki - 2-3 walki i powrót do gniazda po leczenie. Tylko po części problem ten rozwiązują miejsca teleportacyjne.
Tu zdecydowanie przydało by się zbieranie dużo większej liczby leczących ziół na każdej z map, żeby taka ilość walk miała rację bytu.

Klimat zalatuje Risenem (to dla mnie jak najbardziej plus). Nawet pułapki kojarzą się z wyskakującymi "widłami" z Risena2 i na początku bawią, ale po 20-30 spotkaniu irytują. Do tego, gdy wychodzi sekwencja QTE, a podejdzie do nas wróg to gra się crashuje.
Ciekawa fabuła, ale niknie w obliczu masowego wybijania potworów. Niezły dziennik zadań i klimatyczna oprawa.
Dla mnie 4/6 w Gońcowej skali. Gratuluję dość pokaźnej gry jak na standardy RM. Czekam na kolejne.
Pozdrawiam :-)
Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 346
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Diablo » 02 lip 2016, 00:19

No, myślę że tego urlopu od RMa starczy :-D

Dziękuję za opinie! Na prawdę nie wiecie (albo i wiecie :-P ) jak wiele znaczą one dla twórcy, który starał się pokazać swoją wizję jak najlepiej :-D
Oto wersja 1.1 Dark Dawn z poprawionymi błędami. Mam nadzieję, że więcej łatek potrzebnych nie będzie :lol:



Mogę tylko powiedzieć, że nie lenię się już i szykuję coś, co może was zdziwić/zaskoczyć (niepotrzebne skreślić) :lol:

A wasze rady na pewno będą miały odzwierciedlenie w moich przyszłych projektach!
Awatar użytkownika
PAKKK
Posty: 37
Rejestracja: 29 paź 2014, 17:16

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: PAKKK » 02 lip 2016, 10:59

Coś... Coś się popsuło. Już nie mówie o strasznie trudnej walce, do pierwszego potworka podchodziłem 3 razy, a pokonałem go wypijając cały rum (i nie wiem czy ja nie mam skilla i jestem cienias, czy walki są trudne, czy to system walki działa tak jakby chciał a nie mógł)
Po pokonaniu tego umarlaka zabieram zapasy i próbuje wyjść z domku. No i dzieje się to:
Obrazek

Help :!:
Awatar użytkownika
RavenInvazion
Posty: 25
Rejestracja: 07 cze 2016, 00:27
Kontakt:

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: RavenInvazion » 02 lip 2016, 12:36

Brakuje grafiki "$pułapka" gdy
Spoiler:


Uniemożliwa to dalszą grę.
Obrazek
"Nie znam się na iniekcji transmetylonianu interpolarnego."
Awatar użytkownika
PAKKK
Posty: 37
Rejestracja: 29 paź 2014, 17:16

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: PAKKK » 02 lip 2016, 13:44

Dobra, trzeci raz odpaliłem nową gre i da się wyjść z budynku już
A, no i nie działa mi D - silny atak.
Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 346
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Diablo » 02 lip 2016, 20:26

Kuźwa, ciągle coś nie tak jest z tym instalatorem i programem szyfrującym, bo on nie dołączył niektórych plików do gry. Tutaj zamieszczam reupload z chyba dobrym projektem. Jeżeli z tym coś się pieprzyć będzie to usiądę po prostu i będę grzebał przy tym instalatorze.

https://mega.nz/#!NhomAQzJ!WkRG3OgRvY5vUkifU71o3slSFM6tjZIjAuG5trZm_4c

Co do silnego ataku to było gdzieś napisane, że działa tylko z bronią dwuręczną.

Jednoręczna:
1)słaby
2)średni

Dwuręczna:
1)średni
2)silny
Awatar użytkownika
PAKKK
Posty: 37
Rejestracja: 29 paź 2014, 17:16

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: PAKKK » 02 lip 2016, 20:58

Diablo pisze:Kuźwa, ciągle coś nie tak jest z tym instalatorem i programem szyfrującym, bo on nie dołączył niektórych plików do gry. Tutaj zamieszczam reupload z chyba dobrym projektem. Jeżeli z tym coś się pieprzyć będzie to usiądę po prostu i będę grzebał przy tym instalatorze.

https://mega.nz/#!NhomAQzJ!WkRG3OgRvY5vUkifU71o3slSFM6tjZIjAuG5trZm_4c

Co do silnego ataku to było gdzieś napisane, że działa tylko z bronią dwuręczną.

Jednoręczna:
1)słaby
2)średni

Dwuręczna:
1)średni
2)silny

Chyba to nie to, u mnie dalej nie ma pliku $pułapka
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1796
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Dragon Kamillo » 02 lip 2016, 21:08

Nie ma pliku pułapka, bo ma w sobie polski znak, z którym nie radzą sobie szyfratory. Ot cały problem.
Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 346
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: Diablo » 02 lip 2016, 21:58

Dobra, jeżeli to nie to, to się poddaję i muszę szukać innego sposobu.

https://mega.nz/#!E4pBUTbD!maTFPGu4vWq8 ... iFrKwDrEGw
Awatar użytkownika
PAKKK
Posty: 37
Rejestracja: 29 paź 2014, 17:16

Re: [VX]Dark Dawn

Postautor: PAKKK » 02 lip 2016, 22:12

Działa, zabieram się za gre

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości